6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Mrnjafko sporočil: 544
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.

Problem je in verjetno še dolgo bo shranjevalnik. Vprašanje, če se zadevo sploh da rešiti ali samo ne vemo, kako. Če bi na kakega dizelaša navesili tako na porabo optimirano okolje in za tako ceno, ga noben Tesla po porabi primarne energije ne more ujeti. Saj ste verjetno slišali: za proizvodnjo E-avta in baterij porabiš toliko energije, kot za proizvodnjo diesla in goriva zanj za 8 let. S tem, da so E-baterije po 5-6 letih fuč. Nedaj bože, da si omislijo kako "pametno" praznjenje/polnjenje za potrebe EE sistema. E-avt so, če ne bo preboja (nič pa nanj ne kaže) exotika za petične in ekofundamentaliste brez logike, ki šparajo naravo, pa če ta in vse ostalo crkne. Bajdvej, baje je v teh baterijah huda svinjarija, proti kateri so razni glifosati in to pravi eko-proizvodi.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen