31 min
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
31 min
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
2 uri
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
3 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
3 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
3 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
3 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
8 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
10 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
13 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
15 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
16 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
16 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
17 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
17 ur
What TikTok Got Wrong About America
18 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
18 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[0513ANITO]
> [kzupanc]
> > [0513ANITO]
> > > [kosmrlj]
> > > Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
> > >
> > > 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
> > >
> > > 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
> >
> > Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
> >
> > Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
> >
> > Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
>
> To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.

Da razčistimo 2 dilemi...

Avto, ki ga ne prodajam je popolnoma moja zasebna stvar...

Ko ga bom pa prodajal, če ga bom, bova pa s kupcem to uredila na normalen način..S pogodbo in po potrebi tudi s podpisano izjavo, da jamčim, da je stanje kilometrov tako kot je na števcu...Ali pa z Izjavo, da stanje na števcu ne dogovarja dejanskemu stanju in da ima avto 1/2 miljona kilometvov več, kot kaže števec...
V redu.
Ko pa jaz kupujem avto, pričakujem že od posrednika (Avtonet recimo), tudi če je samo platforma za oglaševanje, da ima neko formalno zavezo o resničnosti navedenih podatkov. V tvojem primeru km ne smejo biti navedeni.
Še vedno pa je spreminjanje števca km kršitev prava.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen