Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Goljufijo s prevrtenimi kilometri v avtih je danes preprosto izpeljati, a skoraj nemogoče skriti
Strani: 1
sporočil: 24
Preprosto, avtomobilski proizvajalci vstavijo "crno skrinjico", ki
preko neke alternativne mreze ali zice ali wifi, belezi kljucne
dogodke. Ko se zgodi prva manipulacija s "skrinjico" se avtomobil
avtomatsko zaklene in je dober samo se za rezervne dele. Tako kot
se ti zaklene iPhone, ko ga odklenes in das nazaj na mrezo. Ko bi
kupec kupoval avto, se avto prikljuci na "skrinjico" in ti je takoj
jasno kaksno je stanje.
Hkrati pa podjetja ali posameznike kaznovat z globo min 20.000 eur ali vec. V primeru neplacila kazni pa arest 10 let.
Hkrati pa podjetja ali posameznike kaznovat z globo min 20.000 eur ali vec. V primeru neplacila kazni pa arest 10 let.
sporočil: 10.844
[strojnikmilan]Ti bi meni mojo osebno lastnino zaklepal...
Preprosto, avtomobilski proizvajalci vstavijo "crno skrinjico", ki preko neke alternativne mreze ali zice ali wifi, belezi kljucne dogodke. Ko se zgodi prva manipulacija s "skrinjico" se avtomobil avtomatsko zaklene in je dober samo se za rezervne dele. Tako kot se ti zaklene iPhone, ko ga odklenes in das nazaj na mrezo. Ko bi kupec kupoval avto, se avto prikljuci na "skrinjico" in ti je takoj jasno kaksno je stanje.
Hkrati pa podjetja ali posameznike kaznovat z globo min 20.000 eur ali vec. V primeru neplacila kazni pa arest 10 let.
Marš...
sporočil: 8.570
Če imaš račune pooblaščenega serviserja v sistemu, z normalnimi
datumi servisov, in normalno naraščajočimi kilolemtri, pregledi,
popravil...
... potem kupuješ preverjeno vozilo. Daš one 2 jurja več, a kupuješ preverjeno. Vse je čitable, pooblščanei servisi v EU državah redkokje goljufajo. Morda 1x tu in tam za kakega prijatelja, ne pa serijsko.
Ni tle neka znanstvena fantastika.
Večja popravila karoserije in pogonskega dela se opazijo ob natančnem pregledu. Stane 60 eur pri specialistu, če nisi sam.
Tako jaz kupujem rabljena vozila, plačam tiste 2 jurja več, ker vem, da je preverjeno.
Kdor pa špara pri vozilu, potem sprejema tveganja. Posle jeb..., nema kaj... Tako je.
... potem kupuješ preverjeno vozilo. Daš one 2 jurja več, a kupuješ preverjeno. Vse je čitable, pooblščanei servisi v EU državah redkokje goljufajo. Morda 1x tu in tam za kakega prijatelja, ne pa serijsko.
Ni tle neka znanstvena fantastika.
Večja popravila karoserije in pogonskega dela se opazijo ob natančnem pregledu. Stane 60 eur pri specialistu, če nisi sam.
Tako jaz kupujem rabljena vozila, plačam tiste 2 jurja več, ker vem, da je preverjeno.
Kdor pa špara pri vozilu, potem sprejema tveganja. Posle jeb..., nema kaj... Tako je.
sporočil: 577
Zadnja sprememba: kosmrlj 05.04.2023 15:14
Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
sporočil: 10.844
[kosmrlj]Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
sporočil: 807
Kolega. Mislim da imas, ali pa se bos imel tezave. Najnovejsi
avtomobili visjega cenovnega razreda imajo SIM kartico, so
priklopljeni na splet. V realnem casu proizvajalec dobiva podatke o
stanju avtomobila. Tako se ve, kako hitro vozis, koliko dnevno
prevozis, kako hitro pospesujes....in to je sele zacetek. Ce se bos
zelel temu izogniti, bos moral kupovati stare, rabljene avtomobile.
Vsako leto starejse
sporočil: 577
Če je človek pošten poten ni problema, če bi mu za vsakem vogalu
popisovali kilometre... Mene osebno nič ne moti
sporočil: 2.641
S poceni programčkom in z Laptopom vidiš kompletno zgodovino in to
že od leta 2000 dalje na vseh avtih kateri imajo vgrajene
računalnike(od servisov do okvar).Pa še mali vmesnik rabiš.
sporočil: 24
Zakaj bi ga tebi zaklepal? Avto bi se zaklenil v trenutku, ko bi se
nekdo "igral" s kilometri. Ta nekdo je misljen svercar, ki
najverjetne kupi avto ravno s tem namenom, da bo ravno to naredil.
Zdaj ce si v tem postu slucajno prepoznal sebe in to pocnes, potem
naj se ti zaklene in placaj globo, v primeru pa da tega ne pocnes
se te pa komentar ne tice in ne komentiraj!!!
To je kriminal, ki je za moje pojme enak kraji in bi tudi moral biti tretiran enako.
To je kriminal, ki je za moje pojme enak kraji in bi tudi moral biti tretiran enako.
sporočil: 188
malo me čudi navedba v članku, da je prevrtavanje kilometrov le
stvar civilne tožbe; po mojem to ne drži, mislim da gre za kaznivo
dejanje poneverbe - Finance, lahko preverite?
sporočil: 1.196
[0313EKINX]Ne, fora je v tem, da bomo težave imeli VSI, vsa raja! Mislil sem vse s takšnimi vozili, kot si jih opisal zgoraj. In ja - tudi glede tega je razvoj (tudi dogodkov) še v stanju uvodnega masiranja. (...)
Kolega. Mislim da imas, ali pa se bos imel tezave. Najnovejsi avtomobili visjega cenovnega razreda imajo SIM kartico, so priklopljeni na splet. V realnem casu proizvajalec dobiva podatke o stanju avtomobila. Tako se ve, kako hitro vozis, koliko dnevno prevozis, kako hitro pospesujes....in to je sele zacetek. Ce se bos zelel temu izogniti, bos moral kupovati stare, rabljene avtomobile. Vsako leto starejse
sporočil: 1.196
[primozxy]Mene pa bolj skrbi 'poštenost' na neki drugi strani, ali na drugih straneh. (Ta pripomba se navezuje zlasti na širšo tematiko mojega predhodnega komentarja.) Dobro bi tudi bilo točneje opredeliti pojem 'poštenost', ampak to bi bila zelo široka razprava.
Če je človek pošten poten ni problema, če bi mu za vsakem vogalu popisovali kilometre... Mene osebno nič ne moti
sporočil: 1.675
[0513ANITO]Čr greš na avtolog.si/ tam v pišeš št. šasije svojega avta, boš videl celotno zgodovino prevoženih km. Prav tako tvoj sosed, že bo stopil do tvojega avta in prebral to številko ter si jo zapomnil ali napisal.
Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
Baje lahko registrirani uporabniki vidijo tudi zgodovino spolnih aktivnosti v avtu ;)
sporočil: 10.844
[trocki]Moj 15 let star avto, ki sem ga kupil novega ni bil niti 1x na uradnem servisu...Tako, da v avtologu bo bolj malo uporabnih podatkov o njem...
> [0513ANITO]
> Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
Čr greš na avtolog.si/ tam v pišeš št. šasije svojega avta, boš videl celotno zgodovino prevoženih km. Prav tako tvoj sosed, že bo stopil do tvojega avta in prebral to številko ter si jo zapomnil ali napisal.
Baje lahko registrirani uporabniki vidijo tudi zgodovino spolnih aktivnosti v avtu ;)
sporočil: 1.675
Zanimivo, pri meni so gor podatki od prvega tehničnega pregleda
naprej. Navedeno je celo stanje brezhibnosti ob tehničnem pregledu.
Enkrat so me zavrnili zaradi zlizanih gum in piše "NI BREZHIBEN -
KRITIČNA NAPAKA !". Imaš pa res srečo...
sporočil: 10.844
[trocki]Sem napisal "Bo bolj malo uporabnih podatkov"
Zanimivo, pri meni so gor podatki od prvega tehničnega pregleda naprej. Navedeno je celo stanje brezhibnosti ob tehničnem pregledu. Enkrat so me zavrnili zaradi zlizanih gum in piše "NI BREZHIBEN - KRITIČNA NAPAKA !". Imaš pa res srečo...
Ne nisem šel brat zgodovine mojega avta v tisto Javno bazo....
sporočil: 10.628
[0513ANITO]To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.
> [kosmrlj]
> Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
>
> 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
>
> 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
sporočil: 10.844
[kzupanc]Da razčistimo 2 dilemi...
> [0513ANITO]
> > [kosmrlj]
> > Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
> >
> > 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
> >
> > 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
>
> Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
>
> Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
>
> Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.
Avto, ki ga ne prodajam je popolnoma moja zasebna stvar...
Ko ga bom pa prodajal, če ga bom, bova pa s kupcem to uredila na normalen način..S pogodbo in po potrebi tudi s podpisano izjavo, da jamčim, da je stanje kilometrov tako kot je na števcu...Ali pa z Izjavo, da stanje na števcu ne dogovarja dejanskemu stanju in da ima avto 1/2 miljona kilometvov več, kot kaže števec...
sporočil: 10.628
[0513ANITO]V redu.
> [kzupanc]
> > [0513ANITO]
> > > [kosmrlj]
> > > Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
> > >
> > > 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
> > >
> > > 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
> >
> > Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
> >
> > Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
> >
> > Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
>
> To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.
Da razčistimo 2 dilemi...
Avto, ki ga ne prodajam je popolnoma moja zasebna stvar...
Ko ga bom pa prodajal, če ga bom, bova pa s kupcem to uredila na normalen način..S pogodbo in po potrebi tudi s podpisano izjavo, da jamčim, da je stanje kilometrov tako kot je na števcu...Ali pa z Izjavo, da stanje na števcu ne dogovarja dejanskemu stanju in da ima avto 1/2 miljona kilometvov več, kot kaže števec...
Ko pa jaz kupujem avto, pričakujem že od posrednika (Avtonet recimo), tudi če je samo platforma za oglaševanje, da ima neko formalno zavezo o resničnosti navedenih podatkov. V tvojem primeru km ne smejo biti navedeni.
Še vedno pa je spreminjanje števca km kršitev prava.
sporočil: 10.844
[kzupanc]Katereg prava...
> [0513ANITO]
> > [kzupanc]
> > > [0513ANITO]
> > > > [kosmrlj]
> > > > Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
> > > >
> > > > 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
> > > >
> > > > 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
> > >
> > > Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...
> > >
> > > Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!
> > >
> > > Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
> >
> > To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.
>
> Da razčistimo 2 dilemi...
>
> Avto, ki ga ne prodajam je popolnoma moja zasebna stvar...
>
> Ko ga bom pa prodajal, če ga bom, bova pa s kupcem to uredila na normalen način..S pogodbo in po potrebi tudi s podpisano izjavo, da jamčim, da je stanje kilometrov tako kot je na števcu...Ali pa z Izjavo, da stanje na števcu ne dogovarja dejanskemu stanju in da ima avto 1/2 miljona kilometvov več, kot kaže števec...
V redu.
Ko pa jaz kupujem avto, pričakujem že od posrednika (Avtonet recimo), tudi če je samo platforma za oglaševanje, da ima neko formalno zavezo o resničnosti navedenih podatkov. V tvojem primeru km ne smejo biti navedeni.
Še vedno pa je spreminjanje števca km kršitev prava.
Hajd navedi člen v zakonu... ali pa kar citat....
sporočil: 5
Pred vsakim servison prevrtiš kilometre na pol. Torej redni
servisi, normalno naraščajoči kilometri... Vreden nakupa!
sporočil: 8.570
In koliko ljudi to počne - redno? Da ne boš prišel do nekih 0.01%,
se pravi, da tvoje spoznanje bazira na tem odstotku... no, bolj kaj
v praksi šteje sem napisal...
Strani: 1