Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volvova električna konjenica
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[bigl]No, odkrito povej, koliko promilov km narediš po brezpotju, da potrebuješ reduktor in zaporo diffa? Sicer pa to potem ni več SUV, ampak resni terenec, kateri je namenjen terenu, ne pa delanju km po avtocesti ali mestu.
> [XDONA1]
> Saj pravim, to so avti za dedke :)
> Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.
Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.
Varnejša? A to misliš zaradi tega, ker enostavno vse kar ti pride na pot pregaziš? :) No, v tem se strinjam, drugače pa ne vidim niti ene prednosti SUV v ovinku, še posebej takega z 2WD ne. Nagibanje, poraba, slabša stabilnost, večja masa, itd...
SUV kot tak je morda primeren za 5-10% populacije. Danes je pa pač moderen in ga je treba imeti, čeprav trendi gredo in bodo šli bolj v križance, ki s terenom nimajo dosti skupnega (niti ne presenetljivo, glede na to, da vožnje po brezpotju ne prakticira skoraj nihče).
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen