40 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
50 min
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
50 min
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
50 min
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
50 min
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
6 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
12 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
14 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
14 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
14 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
15 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
16 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
17 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
17 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
17 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Alenka Bratušek zvoni po toči
[#2795105] 22.09.19 15:44 · odgovor na: Gustl (#2795085)
Odgovori   +    2
[Gustl]
Zaključujem:

- Kdor hoče, naj plača X00 EUR za Ljubljana - Munchen + kolikor je še za naprej.

- Kdor noče pa mu ni treba.

- Državi naj ne pade na pamet subvencionirat.

- Potem se preštejemo prvi, če nas je dovolj za nafilat letalo, super, sicer gremo pa pač od kod drugod.

A bo OK?
Tako. Slovenske povezave s svetom plus bliznji balkan za malo dodatnega kesa bi se dalo sfurat z nekaj modernimi ATRji (turboprop). Carterjem se bo treba odpovedat (razen na hrvasko), ker se z turbopropi ravno dalec ne splaca leteti, za vse adriine destinacije v avstriji, nemciji, svici in ex jugi so pa idealni in cenejsi od jetov.

www.economist.com/gu...-reversion

Adriin problem je vedno bil da so imeli prevec heterogene cilje.

In pogojno bi se splacalo dejansko namesto zdruzevanja letov imeti taksne lete na urniku. Recimo nekateri leti dunaj+praga, munchen+frankfurt (pogojno).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen