Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir: pragmatičnosti ni zaradi predsodkov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-265647 sporočil: 2.049
Zadnja sprememba: anon-265647 01.06.2017 23:15
1. Ali drugi tir sploh potrebujemo?

Mi ne, srbski petokolonaši v Luka d.d., ki zaposlujejo romune na 300eur miloščine pa nujno rabijo. Tako njim ostajajo milijoni za razne pogodbe, pavšale, storitve, nabave,... kjer se kanalizira denar mafiji, namesto v proračun, saj Luka je naša a ne?? kaj imamo od Luke d.d.?

2. Kdo naj drugi tir plača?

Torej lahko prodamo Luka d.d. in Sž tovorni promet,... in ostalo ropotijo yugo-udbo sektorja.

3. Zakaj potem sploh drugi tir, če ni donosen?

Ali smo še prepričani, da se bo Luka d.d. takšna kot je sploh še razvijala v primerjavi s konkurenco?? Kaj ko ne bo več kontejnerjev iz kitajske s poceni robo?? EU se razvija z nekakšno 4. indostrijsko revolucijo, kjer nam bodo roboti in AI delali poceni izdelke kar tu, Kitajci pa kot poceni delovna sila izgubljajo na konkurenčnosti. Torej? Kaj se bo vozilo v Koper in nazaj, ko bo 50% manj kontejnerjev??

4. Ali se drugi tir da narediti manj nedonosen?

Italijani si zelo želijo promet iz Kopra na svoje tire okoli Trsta, da, to lahko napiše nekdo ki je mentalno skurjen, celo referendumi in nepovratna sredstva so v igri v Furlaniji, da bi le yugoslovanski vlaki ropotali čez Trst. Kaj je Frankl kadil med pisanjem?

5. Zakaj večina Slovenije ni za povezavo z Italijo?

A je večina Italijanov za gradnjo železnic z namenom obstoja Luke d.d., edine srbske luke.?

6. Ker država ne more kar tako »pljuniti« vsaj milijarde, se je ponujala rešitev javno-zasebnega partnerstva. Zakaj ta ni mogoča?

Zasebni kapital bi vlagal, če bi imel terminal v v našem pristanišču, oziroma, če bi srbom vzeli Luko d.d. in jo prodali, enako SŽ-tovorni promet. Zakaj bi zasebnik gradil Srbski mafiji infrastrukturo?

7. Kakšno javno-zasebno partnerstvo pa bi bilo mogoče?

Takšna partnerstva so možna v demokratičnih državah z normalnimi ljudmi, brez ovčjereje po modelu RTV in POP, ki zagotavlja retrogradno izobraževanje 60% obdavčenega proletarjata.

8. Kaj pa, če bi v koprskem pristanišču, razen Luki Koper, dali še komu koncesijo, da v njej opravlja pristaniško dejavnost, in da bi to potem vložili v javno-zasebno partnerstvo in tako podjetja Luka Koper ne bi privatizirali?

Problem je, ker bi srbski petokolonaši morali zares delat, ne pa kanalizirat denarja v črne fonde preko 100 podjetij z neznanimi lastniki in čudnimi direktorji, ki rentajo poceni bosance ali romune, da garajo tam za pristaniško ograjo. Sicer nekaj srbskih viličaristov dobiva 4000eur, to je kanal za financiranje podzemlja.
Luka d.d. je konkurenčna zaradi uvoženih delavcev na 300eur. Kaj so že ugotovile inšpekcije, Furs &co?? Kaj se je zgodilo? Davkoplačevalci smo pa lastniki tega srbsko mafijskega bordela.

9. In kaj je s partnerstvom med Madžarsko in Slovenijo, nekakšnim »javno-javnim« partnerstvom?

Ni važno kdo, pomembno da so to tisti, ki te tračnice rabijo.

10. Kaj zdaj?
Obstaja zelo dodelana finančna konstrukcija, 2tdk doo z nepismenimi udbovci na čelu je odlična priložnost, da ta tir financira rzdint.ru/main.php Po hodnikih tega podjetja se govori, da yugoslovencelni prosjačijo in snubijo to firmo, naj vrže 1 milijardo v ta projekt, in tako vstopi v regijo kot infrastruktirni igralec ter poveča nalepljenost na Srbske kanale v edino njihovo pristanišče, ki je pod Alpami.


-----------
Dragi moji, če bi se vam sanjalo kaj se vrti v zakolisju, bi vam obrnilo želodec in bi bosi tekli na zahod ali severno stran Alp.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen