Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir: pragmatičnosti ni zaradi predsodkov

Strani: 1

ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2656434] 01.06.17 23:06
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: ognjenorezilo 01.06.2017 23:15
1. Ali drugi tir sploh potrebujemo?

Mi ne, srbski petokolonaši v Luka d.d., ki zaposlujejo romune na 300eur miloščine pa nujno rabijo. Tako njim ostajajo milijoni za razne pogodbe, pavšale, storitve, nabave,... kjer se kanalizira denar mafiji, namesto v proračun, saj Luka je naša a ne?? kaj imamo od Luke d.d.?

2. Kdo naj drugi tir plača?

Torej lahko prodamo Luka d.d. in Sž tovorni promet,... in ostalo ropotijo yugo-udbo sektorja.

3. Zakaj potem sploh drugi tir, če ni donosen?

Ali smo še prepričani, da se bo Luka d.d. takšna kot je sploh še razvijala v primerjavi s konkurenco?? Kaj ko ne bo več kontejnerjev iz kitajske s poceni robo?? EU se razvija z nekakšno 4. indostrijsko revolucijo, kjer nam bodo roboti in AI delali poceni izdelke kar tu, Kitajci pa kot poceni delovna sila izgubljajo na konkurenčnosti. Torej? Kaj se bo vozilo v Koper in nazaj, ko bo 50% manj kontejnerjev??

4. Ali se drugi tir da narediti manj nedonosen?

Italijani si zelo želijo promet iz Kopra na svoje tire okoli Trsta, da, to lahko napiše nekdo ki je mentalno skurjen, celo referendumi in nepovratna sredstva so v igri v Furlaniji, da bi le yugoslovanski vlaki ropotali čez Trst. Kaj je Frankl kadil med pisanjem?

5. Zakaj večina Slovenije ni za povezavo z Italijo?

A je večina Italijanov za gradnjo železnic z namenom obstoja Luke d.d., edine srbske luke.?

6. Ker država ne more kar tako »pljuniti« vsaj milijarde, se je ponujala rešitev javno-zasebnega partnerstva. Zakaj ta ni mogoča?

Zasebni kapital bi vlagal, če bi imel terminal v v našem pristanišču, oziroma, če bi srbom vzeli Luko d.d. in jo prodali, enako SŽ-tovorni promet. Zakaj bi zasebnik gradil Srbski mafiji infrastrukturo?

7. Kakšno javno-zasebno partnerstvo pa bi bilo mogoče?

Takšna partnerstva so možna v demokratičnih državah z normalnimi ljudmi, brez ovčjereje po modelu RTV in POP, ki zagotavlja retrogradno izobraževanje 60% obdavčenega proletarjata.

8. Kaj pa, če bi v koprskem pristanišču, razen Luki Koper, dali še komu koncesijo, da v njej opravlja pristaniško dejavnost, in da bi to potem vložili v javno-zasebno partnerstvo in tako podjetja Luka Koper ne bi privatizirali?

Problem je, ker bi srbski petokolonaši morali zares delat, ne pa kanalizirat denarja v črne fonde preko 100 podjetij z neznanimi lastniki in čudnimi direktorji, ki rentajo poceni bosance ali romune, da garajo tam za pristaniško ograjo. Sicer nekaj srbskih viličaristov dobiva 4000eur, to je kanal za financiranje podzemlja.
Luka d.d. je konkurenčna zaradi uvoženih delavcev na 300eur. Kaj so že ugotovile inšpekcije, Furs &co?? Kaj se je zgodilo? Davkoplačevalci smo pa lastniki tega srbsko mafijskega bordela.

9. In kaj je s partnerstvom med Madžarsko in Slovenijo, nekakšnim »javno-javnim« partnerstvom?

Ni važno kdo, pomembno da so to tisti, ki te tračnice rabijo.

10. Kaj zdaj?
Obstaja zelo dodelana finančna konstrukcija, 2tdk doo z nepismenimi udbovci na čelu je odlična priložnost, da ta tir financira rzdint.ru/main.php Po hodnikih tega podjetja se govori, da yugoslovencelni prosjačijo in snubijo to firmo, naj vrže 1 milijardo v ta projekt, in tako vstopi v regijo kot infrastruktirni igralec ter poveča nalepljenost na Srbske kanale v edino njihovo pristanišče, ki je pod Alpami.


-----------
Dragi moji, če bi se vam sanjalo kaj se vrti v zakolisju, bi vam obrnilo želodec in bi bosi tekli na zahod ali severno stran Alp.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2656456] 02.06.17 07:46 · odgovor na: ognjenorezilo (#2656434)
Odgovori   +    7
[ognjenorezilo]
1. Ali drugi tir sploh potrebujemo?

Mi ne, srbski petokolonaši v Luka d.d., ki zaposlujejo romune na 300eur miloščine pa nujno rabijo. Tako njim ostajajo milijoni za razne pogodbe, pavšale, storitve, nabave,... kjer se kanalizira denar mafiji, namesto v proračun, saj Luka je naša a ne?? kaj imamo od Luke d.d.?

5. Zakaj večina Slovenije ni za povezavo z Italijo?

A je večina Italijanov za gradnjo železnic z namenom obstoja Luke d.d., edine srbske luke.?

6. Ker država ne more kar tako »pljuniti« vsaj milijarde, se je ponujala rešitev javno-zasebnega partnerstva. Zakaj ta ni mogoča?

Zasebni kapital bi vlagal, če bi imel terminal v v našem pristanišču, oziroma, če bi srbom vzeli Luko d.d. in jo prodali, enako SŽ-tovorni promet. Zakaj bi zasebnik gradil Srbski mafiji infrastrukturo?

7. Kakšno javno-zasebno partnerstvo pa bi bilo mogoče?

8. Kaj pa, če bi v koprskem pristanišču, razen Luki Koper, dali še komu koncesijo, da v njej opravlja pristaniško dejavnost, in da bi to potem vložili v javno-zasebno partnerstvo in tako podjetja Luka Koper ne bi privatizirali?

Problem je, ker bi srbski petokolonaši morali zares delat, ne pa kanalizirat denarja v črne fonde preko 100 podjetij z neznanimi lastniki in čudnimi direktorji, ki rentajo poceni bosance ali romune, da garajo tam za pristaniško ograjo. Sicer nekaj srbskih viličaristov dobiva 4000eur, to je kanal za financiranje podzemlja.
Luka d.d. je konkurenčna zaradi uvoženih delavcev na 300eur. Kaj so že ugotovile inšpekcije, Furs &co?? Kaj se je zgodilo? Davkoplačevalci smo pa lastniki tega srbsko mafijskega bordela.

>
10. Kaj zdaj?
Obstaja zelo dodelana finančna konstrukcija, 2tdk doo z nepismenimi udbovci na čelu je odlična priložnost, da ta tir financira rzdint.ru/main.php Po hodnikih tega podjetja se govori, da yugoslovencelni prosjačijo in snubijo to firmo, naj vrže 1 milijardo v ta projekt, in tako vstopi v regijo kot infrastruktirni igralec ter poveča nalepljenost na Srbske kanale v edino njihovo pristanišče, ki je pod Alpami.


-----------
Dragi moji, če bi se vam sanjalo kaj se vrti v zakolisju, bi vam obrnilo želodec in bi bosi tekli na zahod ali severno stran Alp.
Preljubo ognjeno rezilo, po tej temeljiti analizi stanja na slovenski obali je skrajni čas, da se Slovenija odpove tej yugo-srbsko-udbovski pokrajini ob naši edini obali, da nam ne bo vsem ostalim potrebno bosim tekati na zahod.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2656611] 03.06.17 09:13
Odgovori   +    5
Še nekaj argumentov:
a) proga bo res nedonosna, zdaj vsi uporabniki tirov v Sloveniji plačujejo letno uporabnine okrog 20 mio evrov, uporabniki cest in avstocest pa okrog 500 mio evrov (kot pristojbino pri registraciji in kot cestnino),
b) v logistiki je čas zlato, drugi tir naj bi gradili deset let, kar pomeni mrtvo investicijo,
c) Kitajci so se lani ponujali, da zgradijo drugi tir za okrog 400 mio evrov in to v dveh letih, seveda v zameno za koncesijo,
č) slovenski nacionalni interes ni Luka Koper (kot podjetje), ki je podobno uspešna kot NLB in z njo ravna politika tudi podobno, nacionalni interes je obala, lega, primerno upravljana infrastruktura in seveda primerna prometna strategija-
d) SLOVENIJA IMA PLENILSKO PROMETNO STRATEGIJO
(sicer pa se z avtorjem v celoti strinjam).
anon-47299 sporočil: 12
[#2656654] 03.06.17 14:46
Odgovori   +    3
Časopis, ki se ukvarja s financami in ne zmore primerjave na višjem nivoju kot Jože P. Damijan je še en tak ocvirček iz postsocialističnega obodbja. Komentar, ki je nedoločen, sploh ne razume, da gre za še eno krajo iz državne blagajne. Ni res, noče razumeti, ker mu to PAŠE. Komentator- urednik redno vpije o inovacijah tipa "lesena karavata" ne zmore pa priznati, da je namerno skril prvo objavo v slovenskem prostoru zaradi koketiranja s politiko bankgansterjev. Časopis Finance je lani že avgusta objavil bistveno cenejšo varianto, lepo skrito v prilogi na zadnjih straneh. Ja to je medijski prostor v Sloveniji, ko se uradno nevtralni uredniki pojavljajo kot podpora preostanku politične natege levice, to je SMC-ju.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2657193] 06.06.17 09:35 · odgovor na: ognjenorezilo (#2656434)
Odgovori   +    1
Hmmm...morda so nekatere teze ne mestu.....vendar se s takim razmišljanjem v Sloveniji ne bo izgradil niti eden infrastrukturni projekt saj le ti niso zanimivi za kapital... mar ne
vrac sporočil: 11.068
[#2661522] 30.06.17 19:02
Odgovori   +    1
Preusmritev tovora na italijanske železnice ne pride v poštev. Kaj bodo pa prevažale Slovenske železnice, če je polovica tovora, ki ga prepeljejo tovor iz Luke? Mi potrebujmo to novo progo. Pa ne samo 2. tira, mi potrebujemo vlaganje v nove tire po vsej Sloveniji, predvsem progo Ljubljana-Celje-Maribor preko Trojan. Pa hitre proge za potniški promet. Ali pa bomo morali širiti AC, kar že iz ekoloških razlogov ni najbolj primerna rešitev.

Strani: 1