Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir: pragmatičnosti ni zaradi predsodkov
Strani: 1
sporočil: 2.049
Zadnja sprememba: ognjenorezilo 01.06.2017 23:15
1. Ali drugi tir sploh potrebujemo?Mi ne, srbski petokolonaši v Luka d.d., ki zaposlujejo romune na 300eur miloščine pa nujno rabijo. Tako njim ostajajo milijoni za razne pogodbe, pavšale, storitve, nabave,... kjer se kanalizira denar mafiji, namesto v proračun, saj Luka je naša a ne?? kaj imamo od Luke d.d.?
2. Kdo naj drugi tir plača?
Torej lahko prodamo Luka d.d. in Sž tovorni promet,... in ostalo ropotijo yugo-udbo sektorja.
3. Zakaj potem sploh drugi tir, če ni donosen?
Ali smo še prepričani, da se bo Luka d.d. takšna kot je sploh še razvijala v primerjavi s konkurenco?? Kaj ko ne bo več kontejnerjev iz kitajske s poceni robo?? EU se razvija z nekakšno 4. indostrijsko revolucijo, kjer nam bodo roboti in AI delali poceni izdelke kar tu, Kitajci pa kot poceni delovna sila izgubljajo na konkurenčnosti. Torej? Kaj se bo vozilo v Koper in nazaj, ko bo 50% manj kontejnerjev??
4. Ali se drugi tir da narediti manj nedonosen?
Italijani si zelo želijo promet iz Kopra na svoje tire okoli Trsta, da, to lahko napiše nekdo ki je mentalno skurjen, celo referendumi in nepovratna sredstva so v igri v Furlaniji, da bi le yugoslovanski vlaki ropotali čez Trst. Kaj je Frankl kadil med pisanjem?
5. Zakaj večina Slovenije ni za povezavo z Italijo?
A je večina Italijanov za gradnjo železnic z namenom obstoja Luke d.d., edine srbske luke.?
6. Ker država ne more kar tako »pljuniti« vsaj milijarde, se je ponujala rešitev javno-zasebnega partnerstva. Zakaj ta ni mogoča?
Zasebni kapital bi vlagal, če bi imel terminal v v našem pristanišču, oziroma, če bi srbom vzeli Luko d.d. in jo prodali, enako SŽ-tovorni promet. Zakaj bi zasebnik gradil Srbski mafiji infrastrukturo?
7. Kakšno javno-zasebno partnerstvo pa bi bilo mogoče?
Takšna partnerstva so možna v demokratičnih državah z normalnimi ljudmi, brez ovčjereje po modelu RTV in POP, ki zagotavlja retrogradno izobraževanje 60% obdavčenega proletarjata.
8. Kaj pa, če bi v koprskem pristanišču, razen Luki Koper, dali še komu koncesijo, da v njej opravlja pristaniško dejavnost, in da bi to potem vložili v javno-zasebno partnerstvo in tako podjetja Luka Koper ne bi privatizirali?
Problem je, ker bi srbski petokolonaši morali zares delat, ne pa kanalizirat denarja v črne fonde preko 100 podjetij z neznanimi lastniki in čudnimi direktorji, ki rentajo poceni bosance ali romune, da garajo tam za pristaniško ograjo. Sicer nekaj srbskih viličaristov dobiva 4000eur, to je kanal za financiranje podzemlja.
Luka d.d. je konkurenčna zaradi uvoženih delavcev na 300eur. Kaj so že ugotovile inšpekcije, Furs &co?? Kaj se je zgodilo? Davkoplačevalci smo pa lastniki tega srbsko mafijskega bordela.
9. In kaj je s partnerstvom med Madžarsko in Slovenijo, nekakšnim »javno-javnim« partnerstvom?
Ni važno kdo, pomembno da so to tisti, ki te tračnice rabijo.
10. Kaj zdaj?
Obstaja zelo dodelana finančna konstrukcija, 2tdk doo z nepismenimi udbovci na čelu je odlična priložnost, da ta tir financira rzdint.ru/main.php Po hodnikih tega podjetja se govori, da yugoslovencelni prosjačijo in snubijo to firmo, naj vrže 1 milijardo v ta projekt, in tako vstopi v regijo kot infrastruktirni igralec ter poveča nalepljenost na Srbske kanale v edino njihovo pristanišče, ki je pod Alpami.
-----------
Dragi moji, če bi se vam sanjalo kaj se vrti v zakolisju, bi vam obrnilo želodec in bi bosi tekli na zahod ali severno stran Alp.
sporočil: 4.311
[ognjenorezilo]Preljubo ognjeno rezilo, po tej temeljiti analizi stanja na slovenski obali je skrajni čas, da se Slovenija odpove tej yugo-srbsko-udbovski pokrajini ob naši edini obali, da nam ne bo vsem ostalim potrebno bosim tekati na zahod.
1. Ali drugi tir sploh potrebujemo?
Mi ne, srbski petokolonaši v Luka d.d., ki zaposlujejo romune na 300eur miloščine pa nujno rabijo. Tako njim ostajajo milijoni za razne pogodbe, pavšale, storitve, nabave,... kjer se kanalizira denar mafiji, namesto v proračun, saj Luka je naša a ne?? kaj imamo od Luke d.d.?
5. Zakaj večina Slovenije ni za povezavo z Italijo?
A je večina Italijanov za gradnjo železnic z namenom obstoja Luke d.d., edine srbske luke.?
6. Ker država ne more kar tako »pljuniti« vsaj milijarde, se je ponujala rešitev javno-zasebnega partnerstva. Zakaj ta ni mogoča?
Zasebni kapital bi vlagal, če bi imel terminal v v našem pristanišču, oziroma, če bi srbom vzeli Luko d.d. in jo prodali, enako SŽ-tovorni promet. Zakaj bi zasebnik gradil Srbski mafiji infrastrukturo?
7. Kakšno javno-zasebno partnerstvo pa bi bilo mogoče?
8. Kaj pa, če bi v koprskem pristanišču, razen Luki Koper, dali še komu koncesijo, da v njej opravlja pristaniško dejavnost, in da bi to potem vložili v javno-zasebno partnerstvo in tako podjetja Luka Koper ne bi privatizirali?
Problem je, ker bi srbski petokolonaši morali zares delat, ne pa kanalizirat denarja v črne fonde preko 100 podjetij z neznanimi lastniki in čudnimi direktorji, ki rentajo poceni bosance ali romune, da garajo tam za pristaniško ograjo. Sicer nekaj srbskih viličaristov dobiva 4000eur, to je kanal za financiranje podzemlja.
Luka d.d. je konkurenčna zaradi uvoženih delavcev na 300eur. Kaj so že ugotovile inšpekcije, Furs &co?? Kaj se je zgodilo? Davkoplačevalci smo pa lastniki tega srbsko mafijskega bordela.
>
10. Kaj zdaj?
Obstaja zelo dodelana finančna konstrukcija, 2tdk doo z nepismenimi udbovci na čelu je odlična priložnost, da ta tir financira rzdint.ru/main.php Po hodnikih tega podjetja se govori, da yugoslovencelni prosjačijo in snubijo to firmo, naj vrže 1 milijardo v ta projekt, in tako vstopi v regijo kot infrastruktirni igralec ter poveča nalepljenost na Srbske kanale v edino njihovo pristanišče, ki je pod Alpami.
-----------
Dragi moji, če bi se vam sanjalo kaj se vrti v zakolisju, bi vam obrnilo želodec in bi bosi tekli na zahod ali severno stran Alp.
sporočil: 3.129
Še nekaj argumentov:
a) proga bo res nedonosna, zdaj vsi uporabniki tirov v Sloveniji plačujejo letno uporabnine okrog 20 mio evrov, uporabniki cest in avstocest pa okrog 500 mio evrov (kot pristojbino pri registraciji in kot cestnino),
b) v logistiki je čas zlato, drugi tir naj bi gradili deset let, kar pomeni mrtvo investicijo,
c) Kitajci so se lani ponujali, da zgradijo drugi tir za okrog 400 mio evrov in to v dveh letih, seveda v zameno za koncesijo,
č) slovenski nacionalni interes ni Luka Koper (kot podjetje), ki je podobno uspešna kot NLB in z njo ravna politika tudi podobno, nacionalni interes je obala, lega, primerno upravljana infrastruktura in seveda primerna prometna strategija-
d) SLOVENIJA IMA PLENILSKO PROMETNO STRATEGIJO
(sicer pa se z avtorjem v celoti strinjam).
a) proga bo res nedonosna, zdaj vsi uporabniki tirov v Sloveniji plačujejo letno uporabnine okrog 20 mio evrov, uporabniki cest in avstocest pa okrog 500 mio evrov (kot pristojbino pri registraciji in kot cestnino),
b) v logistiki je čas zlato, drugi tir naj bi gradili deset let, kar pomeni mrtvo investicijo,
c) Kitajci so se lani ponujali, da zgradijo drugi tir za okrog 400 mio evrov in to v dveh letih, seveda v zameno za koncesijo,
č) slovenski nacionalni interes ni Luka Koper (kot podjetje), ki je podobno uspešna kot NLB in z njo ravna politika tudi podobno, nacionalni interes je obala, lega, primerno upravljana infrastruktura in seveda primerna prometna strategija-
d) SLOVENIJA IMA PLENILSKO PROMETNO STRATEGIJO
(sicer pa se z avtorjem v celoti strinjam).
sporočil: 12
Časopis, ki se ukvarja s financami in ne zmore primerjave na višjem
nivoju kot Jože P. Damijan je še en tak ocvirček iz
postsocialističnega obodbja. Komentar, ki je nedoločen, sploh ne
razume, da gre za še eno krajo iz državne blagajne. Ni res, noče
razumeti, ker mu to PAŠE. Komentator- urednik redno vpije o
inovacijah tipa "lesena karavata" ne zmore pa priznati, da je
namerno skril prvo objavo v slovenskem prostoru zaradi koketiranja
s politiko bankgansterjev. Časopis Finance je lani že avgusta
objavil bistveno cenejšo varianto, lepo skrito v prilogi na zadnjih
straneh. Ja to je medijski prostor v Sloveniji, ko se uradno
nevtralni uredniki pojavljajo kot podpora preostanku politične
natege levice, to je SMC-ju.
sporočil: 1.048
Hmmm...morda so nekatere teze ne mestu.....vendar se s takim
razmišljanjem v Sloveniji ne bo izgradil niti eden infrastrukturni
projekt saj le ti niso zanimivi za kapital... mar ne
sporočil: 11.068
Preusmritev tovora na italijanske železnice ne pride v poštev. Kaj
bodo pa prevažale Slovenske železnice, če je polovica tovora, ki ga
prepeljejo tovor iz Luke? Mi potrebujmo to novo progo. Pa ne samo
2. tira, mi potrebujemo vlaganje v nove tire po vsej Sloveniji,
predvsem progo Ljubljana-Celje-Maribor preko Trojan. Pa hitre proge
za potniški promet. Ali pa bomo morali širiti AC, kar že iz
ekoloških razlogov ni najbolj primerna rešitev.
Strani: 1