Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 22.08.2014 14:57
[najobj]
... ja, res je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih, čeprav mi še vedno ni jasno, v čem je finta ...

P.S.: zanima me, če trenutna moda malih mestnih malčkov sparjena z manijo zmanjševanja stroškov in skupne mase upošteva tudi dodatne stroške zvočno-toplotne izolacije motorja in gepeka ... khmm, ali pa tistih stroškov nihče ne meri in jih zato ni ... ja, saj vem, da ti nimaš nič s tem, me pa vseeno firbec matra, ker sam pač spadam v kategorijo konzervativnih ziherašov, ki ne eksperimentiram brezveze, sploh pa na slabše ne spreminjam nekaj, kar dokazano deluje dobro ...
eh... finta je kao v drugacnih voznih lastnosth pogona zadaj (pravoverni petrolheadi itak priznavajo samo tega) in kao v prostornosti kabine... no mogoce se v cem, kar meni preteznemu ignorantu postulatov pravovernrga pertolheadovstva ne kapne niti na kraj pameti... v bistvu je po moje v takem mestnem potrleku kot je Twingo, prav vseeno kje je motor in katera kolesa so pgonska... tu so pac naredili tako, razlogi pa so prej kot kaj drugega znani in pomembni samo njim. oziroma, ce ze lahko ugibam bi rekel, da je konkretna resitev izbrana zaradi ze omenjene "nasledstvene povezave" s prejsnjimi Smarti in zato, ker je "duoTwile" zaradi tega drugacen od ostalih in kot tak, bolj "poseben"...

kar se pa stroskov konkretne zvocno-toplotne izolacije tice bi se pa (sodec po videnem na zgornji fotki) skorajda upal rec, da so jih "pokrili" s stroski, prisparanimi z manjkajocimi panti sprednje haube :P.... se sploh, ce bi ta, namesto Mercedesa nevredne zelezne palce, mela tudi podporni "teleskop" :)) ;)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(