Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Twingo v Angliji za 12 tisočakov in štiriletno garancijo
Strani: 1
sporočil: 23
Že leta vozim Renaulte, bil sem tudi potencialni kupec novega
Twinga, vendar so udarili povsem mimo, takšnega avta v tem času pa
še ne. Za dolivanje tekočine za pranje stekla razstaviti pol avta
in se pri tem še lepo umazati. Kaj niso mogli zagotoviti normalnega
odpiranja haube? Glej povezavo: www.avtomanija.com/d...3&id=11660
sporočil: 11.068
[Jerdna]A si sam dolival tekočino v nov Twingo? Nisi. Zato bodi malo bolj previden glede končne sodbe. Twingo je konkurenca Škodi, zato ta tip pri Fabiji ne bi delal takšnih akrobacij kot jih je v tem primeru. Čudim se samo, kako si pri tem zvijanju prstov ni kakšnega zlomil. Gre pa za zlonamerno predstavitev konkurenčnega vozila iz čisto prozaičnih razlogov.
Že leta vozim Renaulte, bil sem tudi potencialni kupec novega Twinga, vendar so udarili povsem mimo, takšnega avta v tem času pa še ne. Za dolivanje tekočine za pranje stekla razstaviti pol avta in se pri tem še lepo umazati. Kaj niso mogli zagotoviti normalnega odpiranja haube? Glej povezavo: www.avtomanija.com/d...3&id=11660
sporočil: 1.301
[vrac]drzi!
> [Jerdna]
> Že leta vozim Renaulte, bil sem tudi potencialni kupec novega Twinga, vendar so udarili povsem mimo, takšnega avta v tem času pa še ne. Za dolivanje tekočine za pranje stekla razstaviti pol avta in se pri tem še lepo umazati. Kaj niso mogli zagotoviti normalnega odpiranja haube? Glej povezavo: www.avtomanija.com/d...3&id=11660
A si sam dolival tekočino v nov Twingo? Nisi. Zato bodi malo bolj previden glede končne sodbe. Twingo je konkurenca Škodi, zato ta tip pri Fabiji ne bi delal takšnih akrobacij kot jih je v tem primeru. Čudim se samo, kako si pri tem zvijanju prstov ni kakšnega zlomil. Gre pa za zlonamerno predstavitev konkurenčnega vozila iz čisto prozaičnih razlogov.
ampak tole razstavljanje haube za dolivanje vitreksa je pa vseeno neumno. ze to, da tam, tako kot pri ostalih avtih z motorjem zadaj, ni prtljaznika za vsaj kak "ruksak" ali "vrecko speceraja" je zalostno... kvragu, se "peglezn" ga je mel... tole pa poseka celo Fordovo "debilamo" odpiranja haube z razstavljanjem kljuca in "masonskim handshakeom levo-desnega obracanja"! ce tam spodaj ze ni prtljaznika, bi za dolivanje tekocin lahko naredili podobno loputo, kot jo je svoj cas mel A2...
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 20.08.2014 09:40
[vrac]
> [Jerdna]
> Že leta vozim Renaulte, bil sem tudi potencialni kupec novega Twinga, vendar so udarili povsem mimo, takšnega avta v tem času pa še ne. Za dolivanje tekočine za pranje stekla razstaviti pol avta in se pri tem še lepo umazati. Kaj niso mogli zagotoviti normalnega odpiranja haube? Glej povezavo: www.avtomanija.com/d...3&id=11660
A si sam dolival tekočino v nov Twingo? Nisi. Zato bodi malo bolj previden glede končne sodbe. Twingo je konkurenca Škodi, zato ta tip pri Fabiji ne bi delal takšnih akrobacij kot jih je v tem primeru. Čudim se samo, kako si pri tem zvijanju prstov ni kakšnega zlomil. Gre pa za zlonamerno predstavitev konkurenčnega vozila iz čisto prozaičnih razlogov.... čuj, jaz nisem - zelo verjetno tudi ne bom - nikoli sam dolival tekočino v novi Twingo, ampak me to niti najmanj ne ovira, da si ne bi ustvaril končno sodbo, pa toti zajebantski Čeh iz konkurenčne Škode gor ali dol ...
P.S.: havbo pri mojem avtomobilu odprem in zaprem(!) s štirimi preprostimi premiki svojih prstov, ne da bi sploh imel možnost, da naredim kaj narobe ali pa da se bognedaj umažem, pri totih butastih Francozih in njihovem Twingu pa sem naštel šest korakov že pri odpiranju havbe, ko je vse še relativno preprosto, potem pa sem nehal šteti ... evo, in poleg čisto objektivne možnosti, da se pri običajno zelo preprostem opravilu odpiranja in zapiranja havbe umažeš, nisem niti pomislil na neskončno število možnosti poškodovanja laka in vetrobranskega stekla, če ti pri "montaži" havbe ob zapiranju gre slučajno kaj narobe ... alzo, toti majster, ki si je to bedarijo na novem Twingu izmislil in vsi tisti, ki so jo odobrili in jo dali v produkcijo, si zaslužijo naslov svetovnih prvakov v bedarijah avtomobilske industrije ...
sporočil: 14.712
Večje traparije pri odpiranju haube pa še nisem videl.
A pa to bo lahko odprl kar vsak od zunaj ali bo vsaj treba pritisniti kak gumb v avtu?
A pa to bo lahko odprl kar vsak od zunaj ali bo vsaj treba pritisniti kak gumb v avtu?
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 20.08.2014 14:56
[Maj]... ja, to bi bila šele veselica, če bi haubo lahko odprl kar vsak od zunaj, čeprav je čisto možno, da so stručkoti iz Renaulta na to pozabili ...
Večje traparije pri odpiranju haube pa še nisem videl.
A pa to bo lahko odprl kar vsak od zunaj ali bo vsaj treba pritisniti kak gumb v avtu?
P.S.: mogoče stručkoti iz Renaulta računajo, da haube itak ne bo znal noben odpreti, pa se ne sekirajo preveč ...
sporočil: 1.301
cujte.... da je odpiranje haube kronska bedarija se bolj ali manj
strinjamo vsi. in to ne glede na skodozeljnost "Frantiska" v
pricujocem videu ali eventuelno enostavnejso uporabo, katero bosta
pokazala cas in praksa!
bi pa na tem mestu pripomnil, da se najvrjetneje ne gre kar na pamet delat norca iz francozov in renaultovih inzenirjev, saj obstaja precejsnja moznost, da so "sistem" odpiranja "podeovali" od prednika Twiletovega dvojcka Smarta.... oziroma, ne samo, da je precejsnja... kar ocitna je:
youtu.be/xuJ-YR9P9WE
ergo, gre za "umotvor" superiorne nemske inzenirske pameti :)). zato bi vas prosil za malo vec obzirnosti... :P ;)
bi pa na tem mestu pripomnil, da se najvrjetneje ne gre kar na pamet delat norca iz francozov in renaultovih inzenirjev, saj obstaja precejsnja moznost, da so "sistem" odpiranja "podeovali" od prednika Twiletovega dvojcka Smarta.... oziroma, ne samo, da je precejsnja... kar ocitna je:
youtu.be/xuJ-YR9P9WE
ergo, gre za "umotvor" superiorne nemske inzenirske pameti :)). zato bi vas prosil za malo vec obzirnosti... :P ;)
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 21.08.2014 09:59
[drugmirko]... alzo, potem ti čisto zares lahko pri belem dnevu iz Twingota ukradejo motor, pa tega sploh ne opaziš ...
cujte.... da je odpiranje haube kronska bedarija se bolj ali manj strinjamo vsi. in to ne glede na skodozeljnost "Frantiska" v pricujocem videu ali eventuelno enostavnejso uporabo, katero bosta pokazala cas in praksa!
bi pa na tem mestu pripomnil, da se najvrjetneje ne gre kar na pamet delat norca iz francozov in renaultovih inzenirjev, saj obstaja precejsnja moznost, da so "sistem" odpiranja "podeovali" od prednika Twiletovega dvojcka Smarta.... oziroma, ne samo, da je precejsnja... kar ocitna je:
youtu.be/xuJ-YR9P9WE
ergo, gre za "umotvor" superiorne nemske inzenirske pameti :)). zato bi vas prosil za malo vec obzirnosti... :P ;)
P.S.: ni se treba na pamet delat norca iz Renaultovih inženirjev, ker to sploh ni na pamet, ampak si ti zdaj tukaj nalimal dokaz, da so oni toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti ukradli, zraven pa se še delajo Francoze, češ da je to umotvor francoske inženirske pameti ... evo, sicer pa stavim gajbo pira, da superiorna nemška pravniška pamet ne bi kar gledala, kako se Francozi delajo Francoze, če ji ne bi bilo povsem jasno, da je toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti totalna glupost, ki so jo sami ziher že zdavnaj opustili ... aja, in nikoli ne bom razumel, zakaj je na slabše treba spreminjat nekaj, kar dokazano deluje dobro, pa sploh ni važno, kdo si je tisto dobro izmislil ...
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 21.08.2014 16:13
[najobj]
... alzo, potem ti čisto zares lahko pri belem dnevu iz Twingota ukradejo motor, pa tega sploh ne opaziš ...
P.S.: ni se treba na pamet delat norca iz Renaultovih inženirjev, ker to sploh ni na pamet, ampak si ti zdaj tukaj nalimal dokaz, da so oni toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti ukradli, zraven pa se še delajo Francoze, češ da je to umotvor francoske inženirske pameti ... evo, sicer pa stavim gajbo pira, da superiorna nemška pravniška pamet ne bi kar gledala, kako se Francozi delajo Francoze, če ji ne bi bilo povsem jasno, da je toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti totalna glupost, ki so jo sami ziher že zdavnaj opustili ... aja, in nikoli ne bom razumel, zakaj je na slabše treba spreminjat nekaj, kar dokazano deluje dobro, pa sploh ni važno, kdo si je tisto dobro izmislil ...
nekar gajbe, dej rajsi krigl, ker se mi zdi, da bi to stavo znal zgubit.... ;)
kakor je znano in ocigledno, je novi Twile brat blizanec szi novim Smartom... ergo je lahko zakljucit, da je tudi ta "hauba kontrapcija" prisla skupaj s "pobratenjem".... saj je to, poleg namestitve motorja in neumne barvne sheme, se edina stvar, ki novega Smarta sorodstveno veze z negovimi prejsnjimi verzijami. zato bi jaz prej stavil na to (in kar bi blo lahko tudi razlog za neaktivnost superiorne nemske pravniske pameti), da sta namestitev motorja in nacin odpiranja haube - nemski zahtevi :)!
aja... pa motorja ti spod nje ne morejo kar tako "mrknit", ker ga tam sploh ni... je varno spravljen zadaj, pod gepekom. in to v bistvu tako, da ga vecina cespljic, ki se bodo s farbovitimi Twingaci vozile naokrog, itak nigdar ne bo niti nasla... unim bolj "blontmim" pa najbrz ne bo jasno zakaj morajo tankat gorivo, ce pa motorja nikjer ni...
in btw... odgovor na tvojo skepso izrazeno v zadnjem stavku je zelo univerzalen in kot tak siroko aplikabilen... glasi se pa: "zato, ker lahko.".. :) ;)
sporočil: 32.214
[drugmirko]
> [najobj]
>
> ... alzo, potem ti čisto zares lahko pri belem dnevu iz Twingota ukradejo motor, pa tega sploh ne opaziš ...
>
> P.S.: ni se treba na pamet delat norca iz Renaultovih inženirjev, ker to sploh ni na pamet, ampak si ti zdaj tukaj nalimal dokaz, da so oni toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti ukradli, zraven pa se še delajo Francoze, češ da je to umotvor francoske inženirske pameti ... evo, sicer pa stavim gajbo pira, da superiorna nemška pravniška pamet ne bi kar gledala, kako se Francozi delajo Francoze, če ji ne bi bilo povsem jasno, da je toti umotvor superiorne nemške inženirske pameti totalna glupost, ki so jo sami ziher že zdavnaj opustili ... aja, in nikoli ne bom razumel, zakaj je na slabše treba spreminjat nekaj, kar dokazano deluje dobro, pa sploh ni važno, kdo si je tisto dobro izmislil ...
nekar gajbe, dej rajsi krigl, ker se mi zdi, da bi to stavo znal zgubit.... ;)... čuj, pa saj ti bom pomagal, če sam ne boš mogel vsega spit ...
kakor je znano in ocigledno, je novi Twile brat blizanec szi novim Smartom... ergo je lahko zakljucit, da je tudi ta "hauba kontrapcija" prisla skupaj s "pobratenjem".... saj je to, poleg namestitve motorja in neumne barvne sheme, se edina stvar, ki novega Smarta sorodstveno veze z negovimi prejsnjimi verzijami. zato bi jaz prej stavil na to (in kar bi blo lahko tudi razlog za neaktivnost superiorne nemske pravniske pameti), da sta namestitev motorja in nacin odpiranja haube - nemski zahtevi :)!
aja... pa motorja ti spod nje ne morejo kar tako "mrknit", ker ga tam sploh ni... je varno spravljen zadaj, pod gepekom. in to v bistvu tako, da ga vecina cespljic, ki se bodo s farbovitimi Twingaci vozile naokrog, itak nigdar ne bo niti nasla... unim bolj "blontmim" pa najbrz ne bo jasno zakaj morajo tankat gorivo, ce pa motorja nikjer ni...
in btw... odgovor na tvojo skepso izrazeno v zadnjem stavku je zelo univerzalen in kot tak siroko aplikabilen... glasi se pa: "zato, ker lahko.".. :) ;)
P.S.: totega bratstva i jedinstva v avtomobilski industriji ne poznam, ker teh zadev ne spremljam, poznam pa eno drugo bratstvo i jedinstvo, ki se je brez čudnih haub bolj žalostno končalo ... aja, pa si ti ziher, da je motor res tako varno spravljen, ker tam zadaj je lahko še kakšen umotvor superiorne nemške inženirske pameti, ki odpira in zapira Twingotov gepek ...
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 21.08.2014 20:49
[najobj]e, pol pa ze... nazdravljat se s kom je zmeraj bolj fajn kot pa se kvazi naslajat v samoti :)
... čuj, pa saj ti bom pomagal, če sam ne boš mogel vsega spit ...
P.S.: totega bratstva i jedinstva v avtomobilski industriji ne poznam, ker teh zadev ne spremljam, poznam pa eno drugo bratstvo i jedinstvo, ki se je brez čudnih haub bolj žalostno končalo ... aja, pa si ti ziher, da je motor res tako varno spravljen, ker tam zadaj je lahko še kakšen umotvor superiorne nemške inženirske pameti, ki odpira in zapira Twingotov gepek ...
motor pa ne samo da je varno spravljen, v bistvu je skorajda skrit... evo, poglej... gepek za "tablontne":
s1.cdn.autoevolution...otos_1.jpg
in gepek za "bolj posvecene":
pbs.twimg.com/media/....jpg:large
kot vidis je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih...
je pa res, da "znalac" za dostop do motorja ne rabi kej pretirane pameti ali sofisticiranega orodja, ker... vrata gepeka -kakor to veleva trenutna moda malih mestnih malckov, sparjena z manijo zmanjsevanja stroskov in skupne mase- sploh niso "vrata", ampak so "sajba s stratesko zatemnjenimi deli", ki izrisejo zadnje "okno"! torej bi malicioznemu posamezniku za "dostop do motorja" zadostoval ze en srednje velik kamen... sej na "pokrovu motorja", razen zvocno-toplotne izolacije, ni videt kaksnih vecjih "protivlomnih" ovir... :)):
s1.cdn.autoevolution...dium_4.jpg
a, ja... okrog "bratstva i jedinstva".... mislim, da tako kot za propad "tistega", tudi za eventuelno zalostno usodo tega, ne bo kriva "hauba"... :))
sporočil: 32.214
[drugmirko]
> [najobj]
> ... čuj, pa saj ti bom pomagal, če sam ne boš mogel vsega spit ...
>
> P.S.: totega bratstva i jedinstva v avtomobilski industriji ne poznam, ker teh zadev ne spremljam, poznam pa eno drugo bratstvo i jedinstvo, ki se je brez čudnih haub bolj žalostno končalo ... aja, pa si ti ziher, da je motor res tako varno spravljen, ker tam zadaj je lahko še kakšen umotvor superiorne nemške inženirske pameti, ki odpira in zapira Twingotov gepek ...
e, pol pa ze... nazdravljat se s kom je zmeraj bolj fajn kot pa se kvazi naslajat v samoti :)... ja, res je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih, čeprav mi še vedno ni jasno, v čem je finta ...
motor pa ne samo da je varno spravljen, v bistvu je skorajda skrit... evo, poglej... gepek za "tablontne":
s1.cdn.autoevolution...otos_1.jpg
in gepek za "bolj posvecene":
pbs.twimg.com/media/....jpg:large
kot vidis je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih...
je pa res, da "znalac" za dostop do motorja ne rabi kej pretirane pameti ali sofisticiranega orodja, ker... vrata gepeka -kakor to veleva trenutna moda malih mestnih malckov, sparjena z manijo zmanjsevanja stroskov in skupne mase- sploh niso "vrata", ampak so "sajba s stratesko zatemnjenimi deli", ki izrisejo zadnje "okno"! torej bi malicioznemu posamezniku za "dostop do motorja" zadostoval ze en srednje velik kamen... sej na "pokrovu motorja", razen zvocno-toplotne izolacije, ni videt kaksnih vecjih "protivlomnih" ovir... :)):
s1.cdn.autoevolution...dium_4.jpg
a, ja... okrog "bratstva i jedinstva".... mislim, da tako kot za propad "tistega", tudi za eventuelno zalostno usodo tega, ne bo kriva "hauba"... :))
P.S.: zanima me, če trenutna moda malih mestnih malčkov sparjena z manijo zmanjševanja stroškov in skupne mase upošteva tudi dodatne stroške zvočno-toplotne izolacije motorja in gepeka ... khmm, ali pa tistih stroškov nihče ne meri in jih zato ni ... ja, saj vem, da ti nimaš nič s tem, me pa vseeno firbec matra, ker sam pač spadam v kategorijo konzervativnih ziherašov, ki ne eksperimentiram brezveze, sploh pa na slabše ne spreminjam nekaj, kar dokazano deluje dobro ...
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 22.08.2014 14:57
[najobj]eh... finta je kao v drugacnih voznih lastnosth pogona zadaj (pravoverni petrolheadi itak priznavajo samo tega) in kao v prostornosti kabine... no mogoce se v cem, kar meni preteznemu ignorantu postulatov pravovernrga pertolheadovstva ne kapne niti na kraj pameti... v bistvu je po moje v takem mestnem potrleku kot je Twingo, prav vseeno kje je motor in katera kolesa so pgonska... tu so pac naredili tako, razlogi pa so prej kot kaj drugega znani in pomembni samo njim. oziroma, ce ze lahko ugibam bi rekel, da je konkretna resitev izbrana zaradi ze omenjene "nasledstvene povezave" s prejsnjimi Smarti in zato, ker je "duoTwile" zaradi tega drugacen od ostalih in kot tak, bolj "poseben"...
... ja, res je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih, čeprav mi še vedno ni jasno, v čem je finta ...
P.S.: zanima me, če trenutna moda malih mestnih malčkov sparjena z manijo zmanjševanja stroškov in skupne mase upošteva tudi dodatne stroške zvočno-toplotne izolacije motorja in gepeka ... khmm, ali pa tistih stroškov nihče ne meri in jih zato ni ... ja, saj vem, da ti nimaš nič s tem, me pa vseeno firbec matra, ker sam pač spadam v kategorijo konzervativnih ziherašov, ki ne eksperimentiram brezveze, sploh pa na slabše ne spreminjam nekaj, kar dokazano deluje dobro ...
kar se pa stroskov konkretne zvocno-toplotne izolacije tice bi se pa (sodec po videnem na zgornji fotki) skorajda upal rec, da so jih "pokrili" s stroski, prisparanimi z manjkajocimi panti sprednje haube :P.... se sploh, ce bi ta, namesto Mercedesa nevredne zelezne palce, mela tudi podporni "teleskop" :)) ;)
sporočil: 32.214
[drugmirko]
> [najobj]
> ... ja, res je vse lepo upakirano jako punktlih und pedantlih, čeprav mi še vedno ni jasno, v čem je finta ...
>
> P.S.: zanima me, če trenutna moda malih mestnih malčkov sparjena z manijo zmanjševanja stroškov in skupne mase upošteva tudi dodatne stroške zvočno-toplotne izolacije motorja in gepeka ... khmm, ali pa tistih stroškov nihče ne meri in jih zato ni ... ja, saj vem, da ti nimaš nič s tem, me pa vseeno firbec matra, ker sam pač spadam v kategorijo konzervativnih ziherašov, ki ne eksperimentiram brezveze, sploh pa na slabše ne spreminjam nekaj, kar dokazano deluje dobro ...
eh... finta je kao v drugacnih voznih lastnosth pogona zadaj (pravoverni petrolheadi itak priznavajo samo tega) in kao v prostornosti kabine... no mogoce se v cem, kar meni preteznemu ignorantu postulatov pravovernrga pertolheadovstva ne kapne niti na kraj pameti... v bistvu je po moje v takem mestnem potrleku kot je Twingo, prav vseeno kje je motor in katera kolesa so pgonska... tu so pac naredili tako, razlogi pa so prej kot kaj drugega znani in pomembni samo njim. oziroma, ce ze lahko ugibam bi rekel, da je konkretna resitev izbrana zaradi ze omenjene "nasledstvene povezave" s prejsnjimi Smarti in zato, ker je "duoTwile" zaradi tega drugacen od ostalih in kot tak, bolj "poseben"...... ja, potem pa si boš lahko v gepeku kar med vožnjo jajca spekel, ker pogovarjat se itak ne boš mogel ...
kar se pa stroskov konkretne zvocno-toplotne izolacije tice bi se pa (sodec po videnem na zgornji fotki) skorajda upal rec, da so jih "pokrili" s stroski, prisparanimi z manjkajocimi panti sprednje haube :P.... se sploh, ce bi ta, namesto Mercedesa nevredne zelezne palce, mela tudi podporni "teleskop" :)) ;)
P.S.: mogoče malo pretiravam, ampak pri mojem avtu se motorja po nekaj kilometrih ni pametno s prsti dotikat ...
sporočil: 1.301
[najobj]evo, vidis... kako bo z enim in drugim (predvsem na dolgi rok) pa tudi mene zanima! sicer so cajti "peglice" ze debelo za nami in progres je&bo ziher ocigleden. zato bi tista spuzvasta zadevscina -kljub temu, da nje poslikana debelina glih ne vliva pretiranega zaupanja- lahko tudi prijetno presenetila...
... ja, potem pa si boš lahko v gepeku kar med vožnjo jajca spekel, ker pogovarjat se itak ne boš mogel ...
ampak, po drugi strani... od "peglezna" dalje tudi ni blo ne vem kolko avtomobilov slicne konfiguracije! citaj: manj prilik za ucenje na napakah in izkusnjah (svojih ali tujih)! ampak, to v bistvu dela celo situakcijo le se bolj zanimivo... ;):)
sporočil: 32.214
Zadnja sprememba: najobj 23.08.2014 13:09
[drugmirko]... OK, da zdaj še midva ne zabluziva, kot je s svojim umotvorom zabluzila superiorna nemška inženirska pamet, se bom vrnil na izhodišče ... alzo, moje razmišljanje je, da na področju fizike - avto je funkcija fizike - najboljše delujejo tiste stvari, ki najboljše premagujejo in izkoriščajo fizikalne zakonitosti in "navadna" hauba gravitacijo skupaj s trenjem in še čem izkorišča boljše od totega umotvora superiorne nemške inženirske pameti ... no, ampak kot si rekel, živi bili, pa videli ...
> [najobj]
> ... ja, potem pa si boš lahko v gepeku kar med vožnjo jajca spekel, ker pogovarjat se itak ne boš mogel ...
evo, vidis... kako bo z enim in drugim (predvsem na dolgi rok) pa tudi mene zanima! sicer so cajti "peglice" ze debelo za nami in progres je&bo ziher ocigleden. zato bi tista spuzvasta zadevscina -kljub temu, da nje poslikana debelina glih ne vliva pretiranega zaupanja- lahko tudi prijetno presenetila...
ampak, po drugi strani... od "peglezna" dalje tudi ni blo ne vem kolko avtomobilov slicne konfiguracije! citaj: manj prilik za ucenje na napakah in izkusnjah (svojih ali tujih)! ampak, to v bistvu dela celo situakcijo le se bolj zanimivo... ;):)
P.S.: fizikalne zakonitosti so v bistvu "konzervativni ziheraš", ker se ne spreminjajo kar tako in ko jih pogruntaš, je pametno, da se jim čimbolj prilagodiš ...
sporočil: 1.301
[najobj]igzektli!
no, ampak kot si rekel, živi bili, pa videli ...
[najobj]igzektli 57x!
P.S.: fizikalne zakonitosti so v bistvu "konzervativni ziheraš", ker se ne spreminjajo kar tako in ko jih pogruntaš, je pametno, da se jim čimbolj prilagodiš ...
:))
Strani: 1