Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Osemdeset milijonov evrov težka \'\'obdavčitev\'\' Slovenije ni pravična
sporočil: 30
pol pa dejmo ceste zapret al pa na ful začet pobirat cestnine za
tujce pa posebne vinjete uvest še za bonus (samo za tujce z EU
seveda) da se ne bojo fucking turisti s svojimi mercedezi vozil na
morje pa onesnaževal nš zrak ane, jest jim v trenutnih razmerah tut
centa ne bi dal
sporočil: 561
Bravo Finance, bravo Keith Miles! Končno se je tudi v Sloveniji
oglasil glas razuma! Seveda pa je moral tudi za to poskrbeti
Anglež.
Ko sem pred leti odpovedal vse drugo slovensko časopisno smetje in se naročil na finance, sem bil prepričan, da sem se odločil za edino kolikor toliko pametno izbiro. Dolgo sem čakal, da se je to potrdilo.
Prav neverjetno je, kako se pri nas ni slišalo nobenega, ampak prav nobenega, glasu od strani znanstvenikov in politikov (o dežurnih klobasačih itak ni niti za govoriti), ki bi povzdignili svoj kritični glas proti tej novodobni noriji. Da ne govorim o družbeni "smetani", ki je plačala po 1000 EUR, da se je drenjala v bližini samozvanega preroka Al Gora. Ali res nihče ne obnovi malo znanje fizike, posebno termodinamike in prebere kakšno knjigo resnih znanstvenikov, kot so Fred Singer, Roy Spencer, Henrik Svensmark, Anthony Watts in še plejada drugih. Ne, verjeti je treba IPCC-ju, ki ima monopol nad "resnico" in plejadi "znanstvenikov", ki se igrajo z računalniškimi modeli in mastijo z granti, ki jim jih dobrohotno podeljujejo zblojeni politiki iz davkoplačevalskega denarja. Zadaj pa se že pripravljajo lobiji, ki bodo krepko služili z nesmisli, kot so cap and trade in podobno.
Edini glas razuma med politiki je češki predsednik Vaclav Klaus in vsakemu priporočam, da prebere njegovo knjigo "Plavi planet v zelenih okovih". Majhen žarek upanja mi je dal bivši minister za razvoj Žiga Turk, ki je na blejski posvet o podnebnih spremembah povabil tudi Freda Singerja. Upal sem, da bo to pomenilo vsaj začetek racionalne razprave otej temi v Sloveniji, a žal so prišli na oblast še večji Al Gorovi "verniki."
Hvala bogu, da vsaj Kitajci in Indijci še ne padajo na te finte!
Ko so vsi orgazmirali ob izvolitvi Baracka Obame, sem že zapadel v obup, saj je prišel na čelo najmočnejše države politik, za katerega je znanost "konsens" in AWG beyond doubt! S podkupovanjem osmih republikanskih senatorjev so spravili zmazek od zakona o cape and trade s 1400 stranmi skozi kongres, a mislim, da si bodo polomili zobe v senatu. Oglejte si spletno stran vodje manjšine v senatu, senatorja Inhofa. Sicer pa ima Obama po pol leta v beli hiši manjšo podporo, kot jo je imel ob istem času Bush ali Nixon!
Ko sem pred leti odpovedal vse drugo slovensko časopisno smetje in se naročil na finance, sem bil prepričan, da sem se odločil za edino kolikor toliko pametno izbiro. Dolgo sem čakal, da se je to potrdilo.
Prav neverjetno je, kako se pri nas ni slišalo nobenega, ampak prav nobenega, glasu od strani znanstvenikov in politikov (o dežurnih klobasačih itak ni niti za govoriti), ki bi povzdignili svoj kritični glas proti tej novodobni noriji. Da ne govorim o družbeni "smetani", ki je plačala po 1000 EUR, da se je drenjala v bližini samozvanega preroka Al Gora. Ali res nihče ne obnovi malo znanje fizike, posebno termodinamike in prebere kakšno knjigo resnih znanstvenikov, kot so Fred Singer, Roy Spencer, Henrik Svensmark, Anthony Watts in še plejada drugih. Ne, verjeti je treba IPCC-ju, ki ima monopol nad "resnico" in plejadi "znanstvenikov", ki se igrajo z računalniškimi modeli in mastijo z granti, ki jim jih dobrohotno podeljujejo zblojeni politiki iz davkoplačevalskega denarja. Zadaj pa se že pripravljajo lobiji, ki bodo krepko služili z nesmisli, kot so cap and trade in podobno.
Edini glas razuma med politiki je češki predsednik Vaclav Klaus in vsakemu priporočam, da prebere njegovo knjigo "Plavi planet v zelenih okovih". Majhen žarek upanja mi je dal bivši minister za razvoj Žiga Turk, ki je na blejski posvet o podnebnih spremembah povabil tudi Freda Singerja. Upal sem, da bo to pomenilo vsaj začetek racionalne razprave otej temi v Sloveniji, a žal so prišli na oblast še večji Al Gorovi "verniki."
Hvala bogu, da vsaj Kitajci in Indijci še ne padajo na te finte!
Ko so vsi orgazmirali ob izvolitvi Baracka Obame, sem že zapadel v obup, saj je prišel na čelo najmočnejše države politik, za katerega je znanost "konsens" in AWG beyond doubt! S podkupovanjem osmih republikanskih senatorjev so spravili zmazek od zakona o cape and trade s 1400 stranmi skozi kongres, a mislim, da si bodo polomili zobe v senatu. Oglejte si spletno stran vodje manjšine v senatu, senatorja Inhofa. Sicer pa ima Obama po pol leta v beli hiši manjšo podporo, kot jo je imel ob istem času Bush ali Nixon!
sporočil: 1.854
bilderburgs, bilderburgs, bilderburgs.....one global monetary
authority(IMF and world bank), one global political
authority(UN)...and one global tax scheme designed on a fraud
called global warming, like there was fraud behind the FED act,
like there was fraud in that unlucky bay of Tonkin in Vietnam, like
there was fraud with Rumsfeld and Bush senior sellin' arms to
Saddam, like there was fraud with North Korea's nuclear programme
since the US sold them it's technologically not so adwanced
reactors....maybe someone could listen to scientists as they say
that the solar flare is building up and because the north atlantic
current is slowing down the seas are warming...the natural cycle
before an ice age...but no...we have the honest man Al Gore, we
have the honest men behind the FED, we have the honest man in all
spheres of modern political and economic society....so there must
be carbon emission trading so that some monetary masters will make
a fortune while some countries will simply collapse under the
burden of sanctions, so they will be forced to take SDR's from the
IMF and people will be born into debt slavery just look at the US's
newborn children's debt...maybe "the disclosure project" isn't such
a fairytale after all.....huh Keith waddyathink? Does it feel good
to represent that establishment or do you simply not care a bit...i
think you don't care but i'll probably never know....
sporočil: 363
Američani so že vedeli, zakaj niso podpisali Kiotskega sporazuma!
Mi idioti ritolizniški smo ga pa, zdaj pa imamo hudiča! No ja,
sicer pa je potrebno zares nekaj storiti proti pretirani
onesnaženosti! Vendar naj zapitek plačajo tisti, ki so pili!!!
Pomeni - "umazani" avtomobili naj plačujejo višje davke in višje
tošarine, enako naj velja za tovarne in druge onesnaževalce. Naj se
bolj obdavčijo deodoranti in druga podobna "nesnaga", nadzor nad
metanjem odpadkov vsevprek in vsepovsod naj se okrepi, kršitelje pa
bolj izdatno kaznuje, pa bomo počasi prišli do teh 80 mio €. Včasih
zares denar leži na cesti, samo videti ga je treba in pobrati!!!
sporočil: 3.316
Zadnja sprememba: anon-58562 06.08.2009 09:15
omig je napisal(a):Uran ni fosilno gorivo, je pa seveda omejen naravni vir.
Fosilnih goriv je dovolj, vprašanje je le njihova cena. Dejansko manjši problem predstavljajo le (znane) zaloge nafte, medtem ko je ostalih (plin, premog, uran) dovolj še za nekaj naših življenj.
Strašno me moti takole politično forsiranje določenih znastveno nedokazanih alternativ. Če bo fosilnih goriv dejansko primanjkovalo, bodo alternativne tehnologije postale konkurenčnejše same od sebe, brez pomoči politike. Če pa niso sposobne postati konkurenčnejše, pa pač niso boljša izbira. Žal.
Premoga, plina in ostalih fosilnih goriv, pa je seveda dovolj za stoletja, le če boš še dodatno zbil porabo slednjih. Če boš porabo povečal, oz. s slednjimi nadomestil izpad nafte, jih bo konec še precej pred koncem tega stoletja. Neizpodbitna dejstva eksponentne funkcije porasta porabe pač.
Se pa strinjam s teboj okrog cene. Problem je le, da bodo le te eksplodirale skorajda čez noč. Torej se je bolje postopoma prilagajati, recimo v desetletju ali dveh na alternativne vire energije, kot pa biti soočen z dejstvom, da bo prišlo v dveh do petih letih do eksplozivne rasti cen nafte, ko bo le te pričelo primanjkovati, saj bodo začela usihati naftna polja za naftnim poljem, na preostalih bo pa še večji pritisk in namesto še 15 let bodo trajala le še 3.
Torej ti bo poglavitnega vira energije zmanjkalo relativno hitro, ti boš pa še vedno odvisen od njega, ker si v alternative vložil bore malo in si še vedno 15 let stran od odklopa od nafte. In kar je najhuje, ker si vira energije ne boš mogel privoščiti, se ti bo odklop od nafte oddaljil na 150 let. Ker preprosto ne boš imel sredstev za preklop. To so dejstva. Alternativni viri stanejo in jih je treba razvijati v časih izobilja in ne pomanjkanja. V časih pomanjkanja bodo reči neprimerno težje.
sporočil: 1.426
samaki je napisal(a):kdor čaka, dočaka. jaz pa še kar čakam. in sicer na članek, ki mi bo potrdil, da kajenje ne povzroča raka, ampak v resnici podaljšuje življenje...mogoče bi se tega majlsa dalo shecat, da kaj takega napiše. potem bom tudi jaz vpil bravo finance
Bravo Finance, ....Ko sem pred leti odpovedal vse drugo slovensko časopisno smetje in se naročil na finance, sem bil prepričan, da sem se odločil za edino kolikor toliko pametno izbiro. Dolgo sem čakal , da se je to potrdilo.
sporočil: 625
Seveda, da se lahko strinjamo z g. Miles-om, toda Angleži imajo
angleške politike (ti mislijo s svojo glavo in tudi razumejo pojem
nacionalni interes). Mi pa imamo slovenske politike (ti razumejo
bolj svoj osebni interes)in podpisali bi marsikaj, samo da bi bili
všečni. Tako smo podpisali Kiotski sporazum, hkrati pa bomo
zgradili oz. povečali termoelektrarno Šoštanj.
sporočil: 2.383
Zadnja sprememba: anon-25848 06.08.2009 09:39
Če malo špekuliram, bi rekel, da so si energetske korporacije v
povezavi z politiko, mediji in znanstveno srenjo izmislile človekov
vpliv na spremembo podnebja z namenom preusmeriti energetsko
industrijo na druge vire izkoriščanja, ker najbrž znajo
oceniti, koliko je še rezerve, kjer bi lahko poceni
črpali fosilna goriva. Sredstva, katera prispevajo
davkoplačevalci na račun prevelikih emisij pa bodo z
lobiranjem prelili v svoje žepe in to jim bo pomagalo, da bodo
ponovno zavladali nad energetskimi viri prihodnosti.
sporočil: 126
V vsakem primeru pa se premalo posvečamo dejanski skrbi za okolje.
Vlada se pogaja s tovornjakarji namesto da bi teh 80mio namenila
npr. posodobitvi železniških terminalov na mejah, kjer bi nalagali
tovornjake, ki bi šli raje na tire kot plačevali enormne cestnine
(cestnine za tovornjake še dvignit, za lokalni promet pa popuste),
s čimer bi krepko znižali izpusti, izpraznile avtoceste, ki bi se
manj onesnaževale, rešili bi železnice... ah ne, raje lezimo nekomu
nekam...
sporočil: 1.086
Nafte ne bo zmanjkalo čez noč. Tudi če smo že dosegli peak črpanja,
so tu še vedno nova nahajališča in viri nafte (globokomorska polja,
oljni škrilavci,...). Poleg tega je dovolj že manjši upad porabe
nafte in razmere bodo spet normalne. Ta manjši upad porabe pa se bo
zgodil takoj, ko bodo cene (pre)visoke, zaradi česar bodo takoj
postale zanimive trenutno predrage alternativne tehnologije. Ne
rabimo zato forsirati nekonkurenčnih tehnologij.
Če nekatera podjetja menijo, da je nafta passe, lahko mirne duše vložijo v razvoj alternative in na ta način "poberejo smetano", ker bodo prvi pripravljeni na nove razmere. To je zdravo podjetniško razmišljanje. Ampak ne, te multinacionalke raje črpajo "neskončen" vir davkoplačevalskega denarja prek raznoraznih subvencij in na naš račun ne samo raziskujejo, temveč celo služijo s prodajanjem nekonkurenčne tehnologije. To je pa povsem socialistično razmišljanje politike in pretakanje tujega denarja.
Sicer je s politiko tako. Eno je metanje floskul, v čemer sploh naši politiki briljirajo, drugo je dejanska izvedba. Recimo banalen primer na primeru prometa - vsi vemo, da je učinkovit javni promet ena od možnosti, kako zmanjšati izpuste. Javni promet bo atraktivnejši, če bo za večino ljudi v seštevku (v grobem) treh dejavnikov, ki so cena, čas trajanja prevoza in udobje prevoza, boljši od osebnih avtomobilov. To lahko dosežeš na eni strani z višanjem cene osebnega prevoza (draga parkirišča, drage cestnine, takse za vožnjo po mestih, drag bencin,...). Ti ukrepi so med ljudmi nepriljubljeni, zato naši brezjajčni politiki, ki jih zanima zgolj kratkoročna pridobitev novega mandata, po njih ne bodo posegli. Druga opcija je boljšanje javnega prevoza (nizke cene, hiter in udoben prevoz čim bližje,...). Ti ukrepi spet stanejo, sploh če imaš majhno kritično maso ljudi, kot je to primer v Sloveniji. Veliko stanejo. Torej je spet potrebno pobrati ljudem sredstva na nek način, kar nas spet vrže do sprejemanja neatraktivnih odločitev s strani brezjajčnih politikov. Podobne stanje kot v opisanem primeru javnega prevoza so realnost tudi v vseh drugih sektorjih. Zato ostajamo pri političnih floskulah o "strahotah globalnega segrevanja", ki se lepo slišijo, dejansko pa se ne naredi nič. Rezultat je, da bomo plačali kazen. Še enkrat poudarjam - dopuščam možnost, da je ta kazen nižja od stroška vseh potrebnih ukrepov, ki bi bili potrebni za izogib kazni. Sicer pa zavez iz Kyotskega protokola ne izpolnjuje večina držav podpisnic.
Če nekatera podjetja menijo, da je nafta passe, lahko mirne duše vložijo v razvoj alternative in na ta način "poberejo smetano", ker bodo prvi pripravljeni na nove razmere. To je zdravo podjetniško razmišljanje. Ampak ne, te multinacionalke raje črpajo "neskončen" vir davkoplačevalskega denarja prek raznoraznih subvencij in na naš račun ne samo raziskujejo, temveč celo služijo s prodajanjem nekonkurenčne tehnologije. To je pa povsem socialistično razmišljanje politike in pretakanje tujega denarja.
Sicer je s politiko tako. Eno je metanje floskul, v čemer sploh naši politiki briljirajo, drugo je dejanska izvedba. Recimo banalen primer na primeru prometa - vsi vemo, da je učinkovit javni promet ena od možnosti, kako zmanjšati izpuste. Javni promet bo atraktivnejši, če bo za večino ljudi v seštevku (v grobem) treh dejavnikov, ki so cena, čas trajanja prevoza in udobje prevoza, boljši od osebnih avtomobilov. To lahko dosežeš na eni strani z višanjem cene osebnega prevoza (draga parkirišča, drage cestnine, takse za vožnjo po mestih, drag bencin,...). Ti ukrepi so med ljudmi nepriljubljeni, zato naši brezjajčni politiki, ki jih zanima zgolj kratkoročna pridobitev novega mandata, po njih ne bodo posegli. Druga opcija je boljšanje javnega prevoza (nizke cene, hiter in udoben prevoz čim bližje,...). Ti ukrepi spet stanejo, sploh če imaš majhno kritično maso ljudi, kot je to primer v Sloveniji. Veliko stanejo. Torej je spet potrebno pobrati ljudem sredstva na nek način, kar nas spet vrže do sprejemanja neatraktivnih odločitev s strani brezjajčnih politikov. Podobne stanje kot v opisanem primeru javnega prevoza so realnost tudi v vseh drugih sektorjih. Zato ostajamo pri političnih floskulah o "strahotah globalnega segrevanja", ki se lepo slišijo, dejansko pa se ne naredi nič. Rezultat je, da bomo plačali kazen. Še enkrat poudarjam - dopuščam možnost, da je ta kazen nižja od stroška vseh potrebnih ukrepov, ki bi bili potrebni za izogib kazni. Sicer pa zavez iz Kyotskega protokola ne izpolnjuje večina držav podpisnic.
sporočil: 3.316
1sandi je napisal(a):
Če malo špekuliram, bi rekel, da so si energetske korporacije v povezavi z politiko, mediji in znanstveno srenjo izmislile človekov vpliv na spremembo podnebja z namenom preusmeriti energetsko industrijo na druge vire izkoriščanja, ker najbrž znajo oceniti, koliko je še rezerve, kjer bi lahko poceni črpali fosilna goriva. Sredstva, katera prispevajo davkoplačevalci na račun prevelikih emisij pa bodo z lobiranjem prelili v svoje žepe in to jim bo pomagalo, da bodo ponovno zavladali nad energetskimi viri prihodnosti.
Bolj se mi zdi, da nekdo hoče še veliko zaslužiti na nafti. Še posebej, ko bo sodček brent po 500 USD.
sporočil: 247
g. Miles na laž postavlja kup znanstvenikov tako, da sem precej
skeptičen do njegovih izjav. Dejstvo je, da vlada Slovenije premalo
pozornosti namenja okoljevarstvu. Pomurje zasičeno s pesticidi,
insekticidi in fungicidi, vlaganja v termoelektrarne, nevlaganje v
razvoj železniškega prometa.... neustrezna stanovanjska politika in
ne-razvoj javnega prometa. No.. kaj naj rečem... kazen je na mestu
:P. No morda še odgovor avtorju članka: "We got off easy".
sporočil: 1.086
s56iua je napisal(a):
Bolj se mi zdi, da nekdo hoče še veliko zaslužiti na nafti. Še posebej, ko bo sodček brent po 500 USD.
Vrtimo se v začaranem krogu. Multinacionalke, ki razvijajo alternativne tehnologije, imajo vso možnost, da postanejo cenejše, konkurenčnejše in s tem izrinejo "naftaše" ter pobirajo dobičke. Če tega ne zmorejo brez subvencij, je nafta pač boljša možnost. Žal.
sporočil: 1.086
123rok123 je napisal(a):Če se osredotočim samo na ta del. Cel svet vlaga v termoelektrarne na premog. Kitajci gradijo po dve na teden. Kje je po tvoje logika, da bi mala Slovenija ravnala drugače, gradila dražje vire in s tem slabšala konkurenčnost svojega gospodarstva? Bo mala Slovenija rešila globalni problem onesnaževanja, ali bodo to storili veliki?
vlaganja v termoelektrarne
Pa da se razumemo, jedrske elektrarne, v katerih ni izpustov CO2, so sigurno boljša opcija od termoelektrarn na premog. Ampak zanimivo, da so prav zeleni glavni nasprotniki jedrskih elektrarn. Kaj nam torej ostane? TEŠ6 je nujna izključno zato, ker je edini projekt, ki ga lahko v Sloveniji v bližnji prihodnosti zgradimo in s tem delno omilimo problematiko velikanske elektroenergetske odvisnosti od uvoza. Do nove nuklearke je ob najboljši volji še najmanj 10 (realno 20) let, pa če se vsi tu postavimo na glavo.
sporočil: 2.730
Čudim se ker v komentarjih nihče ne razpravlja o informaciji, ki so
jo omenili pri večernih poročilih obenem z novico o kazni. Če je
verjeti novinarjem je večino izpustov CO2 pri nas povzročil
tranzitni kamionski promet.
Torej bi s preusmeritvijo teh kamionov na železnico prišparali 80 mio. EUR hkrati pa bi rešili naše železnice iz rdečih številk. Samo DARS bi bil potem na zgubi, k potem ne bi mogli cestnin kasirat...
Torej bi s preusmeritvijo teh kamionov na železnico prišparali 80 mio. EUR hkrati pa bi rešili naše železnice iz rdečih številk. Samo DARS bi bil potem na zgubi, k potem ne bi mogli cestnin kasirat...
sporočil: 1.801
omig je napisal(a):
Seveda človek s svojim obstojom in delovanjem vpliva na okolje. Tudi s postavljanjem vetrnic. Če pa vpliva na globalno segrevanje, je pa zgolj hipoteza. In komu naj po tvoje človek, ki onesnažuje, plača? Naravi? Živalim? Ali morda raznim korporacijam, ki bodo s tem lepo zaslužile, spremenilo (izboljšalo) pa se ne bo prav nič?
A so že postavili kakšno vetrnico? Ali jih še vedno ovira par lokalnih "okoljevarstvenikov" s tezo, da se bodo ptice zaletavale v propelerje (mimogrede, verjetno niso še nikoli videli, da se ti propelerji vrtijo zelo počasi, ne kot na letalu)
sporočil: 1.503
Strinjam se z 123rok123 in 090Ramsa pri tem pa je potrebno
ovrednostiti tudi tranzitni promet iz več pogledov. Davkoplačevalci
financiramo gradnjo avtocest , plačujemo cestnine ob registraciji
in še posebej za uporabo , ob tem pa se dušimo v tovornem
tranzitnem prometu preko celega leta in poleti še v osebnem
tranzitu. Sedaj pa bomo še nakup kuponov financirali
davkoplačevalci . Tovorni promet je treba spraviti na železnico kot
tovor ali kot oprtni vlak za kamione. Slovenci imamo že izkušnje,
ker smo se oprtnih vlakov posluževali v času avstrijskih in
italijanskih cestnih dovolilnic, ko je bil del leta prevoz tovora
drag logistični podvig . Pristojno ministrstvo bi moralo pripraviti
kratkoročni in dolgoročni načrt obvladovanja prometa nasploh in
obvladovanja tranzitnega prometa in tudi domačemu prevozniškemu
lobiju enkrat za zmeraj povedati , da izsiljevanja ne bodo prinesla
rezultatov in dejansko poskrbeti za tiste avtoprevoznike, ki jim
zaradi minornih prekrškov italijanske oblasti odvzemajo in
zadržujejo tovornjake kljub plačani kazni . Osebni tranzitni promet
v poletnih mesecih je ekonomski interes Hrvaške, Sloveniji pa
ostajajo zatrpane ceste . V enem stavku povedano, Slovenija nima
strategije obladovanja prometa , obvladovanje škodljivih emisij je
očitno ušlo iz rok , v zvezi z 80 milijoni se nihče ne razburja in
kot kaže bomo tudi zaradi indiferentnosti politike skrb za okolje
uvrstili ali potiskali v marginalna družbena gibanja . Ekologija za
politike očitno ni interes , ker se z ekologijo ni mogoče dokopati
do slave , prepoznavnosti in osebnih koristi.
sporočil: 3.637
gogi1 je napisal(a):IPPC je strokovna javnost, ki mora blažiti svoja sporočila zaradi parih politikov, ki jih imajo "on board" po sili razmer. Antigreen blogspot? Res kredibilno. Torej res ne moreš prenesti, da bi minimalno spremenil svoj življenski slog?
IPPC ni strokovna ampak politična javnost, kot prvo.
V vsesplošni histeriji so znanstveniki, ki se s prevladujočo teorijo ne strinjajo, utišani in marginalizirani, kljub temu pa vsak dan vse in vse bolj sejejo dvom v Religijo.
Na spodnjem naslovu boš našel neskončno količino materiala, ki govori proti man made GC.
http://antigreen.blogspot.com/
sporočil: 3.637
omig je napisal(a):Malo ob strani tem razmislekom: svetovni gospodarski sistem bi moral poznati ekološke carine. To, da neke države ščitijo okolje in internalizirajo eksterne stroške, jim mora dati pravico, da omejijo uvoz iz držav, ki tega ne počnejo. Sicer imamo dirko navzdol. In to, da Azijati posredno narekujejo bistveno drugačni evropski kulturi svoje delovne, socialne in okoljske standarde. Katastrofa!
Če se osredotočim samo na ta del. Cel svet vlaga v termoelektrarne na premog. Kitajci gradijo po dve na teden. Kje je po tvoje logika, da bi mala Slovenija ravnala drugače, gradila dražje vire in s tem slabšala konkurenčnost svojega gospodarstva? Bo mala Slovenija rešila globalni problem onesnaževanja, ali bodo to storili veliki?
Pa da se razumemo, jedrske elektrarne, v katerih ni izpustov CO2, so sigurno boljša opcija od termoelektrarn na premog. Ampak zanimivo, da so prav zeleni glavni nasprotniki jedrskih elektrarn. Kaj nam torej ostane? TEŠ6 je nujna izključno zato, ker je edini projekt, ki ga lahko v Sloveniji v bližnji prihodnosti zgradimo in s tem delno omilimo problematiko velikanske elektroenergetske odvisnosti od uvoza. Do nove nuklearke je ob najboljši volji še najmanj 10 (realno 20) let, pa če se vsi tu postavimo na glavo.
sporočil: 3.637
omig je napisal(a):
Nafte ne bo zmanjkalo čez noč. Tudi če smo že dosegli peak črpanja, so tu še vedno nova nahajališča in viri nafte (globokomorska polja, oljni škrilavci,...). Poleg tega je dovolj že manjši upad porabe nafte in razmere bodo spet normalne. Ta manjši upad porabe pa se bo zgodil takoj, ko bodo cene (pre)visoke, zaradi česar bodo takoj postale zanimive trenutno predrage alternativne tehnologije. Ne rabimo zato forsirati nekonkurenčnih tehnologij.
Če nekatera podjetja menijo, da je nafta passe, lahko mirne duše vložijo v razvoj alternative in na ta način "poberejo smetano", ker bodo prvi pripravljeni na nove razmere. To je zdravo podjetniško razmišljanje. Ampak ne, te multinacionalke raje črpajo "neskončen" vir davkoplačevalskega denarja prek raznoraznih subvencij in na naš račun ne samo raziskujejo, temveč celo služijo s prodajanjem nekonkurenčne tehnologije. To je pa povsem socialistično razmišljanje politike in pretakanje tujega denarja.
Obstaja težava v tvojem razmišljanju. Dejstvo je pač, da ne moreš 14 letnega boksarskega prvaka v kategoriji kadetov postaviti v ring z Vitalij Kličkom. Zakaj ne bi države podpirale alternativne tehnologije, dokler se ne okrepijo dovolj za samostojno tekmovanje? Obstaja bistvena razlika moje trditve do trditve zakaj država ne bi podpirala bangladeške kinematografije dokler ne bo samostojno tekmovala s Hollywoodom.
Show business ni v javnem interesu. Varstvo okolja v kombinaciji z zagotavljanjem zadostne količine energije za zagotavljanje približno take kvalitete življenja, kot smo jo navajeni, še za čimveč prihodnjih generacij, pa je.
In še, ali ogljikove tehnologije zgodovinsko niso nič profitirale od javne podpore? Ne bi rekel.
sporočil: 362
važno, da se onesnaževalcem LaFarge v Trbovljah, Tisi v Kamniku
ipd. podeljuje dovoljenja za onesnaževanje okolja... Verjetno na
podlagi kakšnega skritega TRR ali pa na kakšen račun podjetja v
lasti bližnjega sorodnika... Ne bi bilo slabo tudi kakšnega Janezu
Podobnega povprašati glede teh dovoljenj...
sporočil: 897
vuksan je napisal(a):
IPPC je strokovna javnost, ki mora blažiti svoja sporočila zaradi parih politikov, ki jih imajo "on board" po sili razmer. Antigreen blogspot? Res kredibilno. Torej res ne moreš prenesti, da bi minimalno spremenil svoj življenski slog?
Moj življenjski slog je že dodobra spremenjen v smeri varčevanja z energijo, zato ker so viri omejeni in ne zato, ker bi me mizantropi prepričali. Varčne žarnice, A aparati, racionalno kurjenje ipd. Toliko o meni.
Ampak plačevanje 80 milijonov evrov ni minimalna sprememba življenjskega sloga ampak maksimalna bedarija.
IPPC je spolitizirana strokovna javnost, o njegovi strukturi se mi ne zdi potrebno razlagati.
Antigreen blogspot že dolga leta zbira strokovne, znanstvene članke o raznoraznih zadeval povezanih s podnebjem. Večinoma antiscaremongerske, saj imajo Scaremongerji kot je LKB pri nas dovolj publicitete in ne rabijo dodatne. Če te je že strokovno obdelal IPPC, potem je branje kakšne nadaljnje literature odveč.
sporočil: 2.725
shaman je napisal(a):
Majlz spet po balkansko manipulira, kot se bi pisal Milošević in ne Мајлз.
Mednarodni dogovori, ki jih je Slovenija podpisala, se imajo spoštovati in Majlz dobro ve, da tu dileme sploh ni in ne more biti.
To je tako, kot če bi danes konstatirali, da nas zaščiteni nacionalni parki, ornitološki parki in podobno stanejo preveč, pa eto zaradi tega v času krize lahko od tega odstopimo. Ali pa recimo odstopimo od stotine mednarodnih sporazumov, ki smo jih podpisali. Kaj pa če bi nam Majlz malo kao dušebrižniško potarnal oz. pihnil na dušice, da je res pretirano, da mora Slovenija tolike silne peneze vplačevati v EU blagajno. Mislim ej, wtf?
Res je, da je idiotizem že to, da se je dovolilo trgovati z emisijami v ozračje, ma to je druga zgodba. Trenutno je pač tako kot je.
Bolj ko bluzenje neodgovornega in očitno ekstremističnega nelegalistično naravnanega Majlza, ki nazi-pizdekom v Sloveniji piha na dušo svoje milomudne mudološke vritolezne pasate, Majlza, ki se je izkazal za človeka, katerega zavezanost legalizmu je na ravni gusarjev, nagnjenost k ščuvanju pa patološka, mene skrbi, da ta država ima ministra za okolje, ki mrtvo hladno reče, da bi bilo fajn, da se na avtocestah znova aktivira barikade, da bi lahko kao "več kasirali", kar bi kao demotiviralo cestni promet po Sloveniji.
Ministra, ki se ne zaveda koliko zilijonov ton strupov se po nepotrebnem emitira v ozračje in odloži v prst v bližini cestnih barikad. Ministra, ki niti ne zna pomisliti kakšno vse škodo to pomeni za Slovenijo.
Majlz in Kahel sta dokaz, da fašistična oblast đamahirije, kot luč mrčes, privlači razne ekstremiste sumljivih karakterjev, ter, da se v Sloveniji nadaljuje oz. galopirajoče poglobljuje beda orgije, v kateri se prevladujoče prakticira seks tipa "Mentalni motenec jeba zmedenčka".
"Ne zna se bre ni ko pije ni ko plaća", vse je zlagano in distortirano do neprepoznavnosti. Fuj!
LP shaman
se pridružujem zapisanemu, poleg tega pa se valjam od smeha, ker se je zopet našlo morje bumbarjev, ki za pretiran spust krivijo vlado (katerokoli) oz. administracijo :).Po mojih izkušnjah (in zavedanu, da je to vseeno zelo omejen pregled), so najhujši okoljevatrstveniki tisti s SUV-ji, energetsko potratnimi bajtami in vse prej kot eko življenjskim slogom. Davek na neumnost (all rajts rezerved by gogi1) bi zaračunal prav njim.
sporočil: 897
alfa55 je napisal(a):Oprtni vlak je izredno drag in neracionalen prevoz, pri katerem je angažiran kamion, voznik in še vlak zraven.
Čudim se ker v komentarjih nihče ne razpravlja o informaciji, ki so jo omenili pri večernih poročilih obenem z novico o kazni. Če je verjeti novinarjem je večino izpustov CO2 pri nas povzročil tranzitni kamionski promet. Torej bi s preusmeritvijo teh kamionov na železnico prišparali 80 mio . EUR hkrati pa bi rešili naše železnice iz rdečih številk. Samo DARS bi bil potem na zgubi, k potem ne bi mogli cestnin kasirat...
Potratno in časovno zamudno.
Prihrankov ni, saj je železnica neracionalna in potratna. Ne vem kateri kreten je res prepričan, da je emisij iz oprtnega vlaka manj kot če kamioni peljejo sami. Kako pa ti misliš, da pride 10.000 uslužbencev železnic vsak dan v službo? Se poščije v tank avtomobila in gas?
sporočil: 1.784
Ha ha ha ha ha ha 80 milijonov, da je veliko????
TO ZA SLOVENIJI NI NIČ.
2 MILIJARDI EVROV SO POKRADLI V PARIH MESECHI.
PA KJE ŽIVI TA MILES, V KAMENI DOBI?
SLOVENIJO VODI MAFIJA,.... MAFIJA, PA ENI NE MOREJO DOJET.
KEIHT MILES: FIRST READ BOOK: UDBOMAFIJA (title), AUTHOR EDO RAVNIKAR, THEN SPEAK,..... other way: shout down.
TO ZA SLOVENIJI NI NIČ.
2 MILIJARDI EVROV SO POKRADLI V PARIH MESECHI.
PA KJE ŽIVI TA MILES, V KAMENI DOBI?
SLOVENIJO VODI MAFIJA,.... MAFIJA, PA ENI NE MOREJO DOJET.
KEIHT MILES: FIRST READ BOOK: UDBOMAFIJA (title), AUTHOR EDO RAVNIKAR, THEN SPEAK,..... other way: shout down.
sporočil: 1.086
Problem je zgolj v tem, da se subvencionira tujo proizvodnjo. Če so
ogljikove tehnologije zgodovinsko profitirale od javne podpore je
to seveda tudi narobe. Takrat bi bil proti temu ravno tako, kot sem
danes proti subvencioniranju alternativ.
sporočil: 3.637
gogi2 je napisal(a):
Moj življenjski slog je že dodobra spremenjen v smeri varčevanja z energijo, zato ker so viri omejeni in ne zato, ker bi me mizantropi prepričali. Varčne žarnice, A aparati, racionalno kurjenje ipd. Toliko o meni.
Ampak plačevanje 80 milijonov evrov ni minimalna sprememba življenjskega sloga ampak maksimalna bedarija.
IPPC je spolitizirana strokovna javnost, o njegovi strukturi se mi ne zdi potrebno razlagati.
Antigreen blogspot že dolga leta zbira strokovne, znanstvene članke o raznoraznih zadeval povezanih s podnebjem. Večinoma antiscaremongerske, saj imajo Scaremongerji kot je LKB pri nas dovolj publicitete in ne rabijo dodatne. Če te je že strokovno obdelal IPPC, potem je branje kakšne nadaljnje literature odveč.
Glede na to, da nisva znanstvenika (domnevam tudi zate) imaš morda kakšno teorijo, komu od močnih igralcev v današnjem svetu je v korist "laž" o globalnem segrevanju? Ker, najbrž sami znanstveniki tega niso skuhali brez neke izjemne politične podpore? Tu mi vse te teorije zarote izpadejo tanke.
sporočil: 897
0930Ramsa je napisal(a):To, da se s prevozom kamionov z vlakom zmanjšajo izpusti je izmišljotina. Morate upoštevati celoten železniški aparat in vse stroške (izpuste) povezane z njim pa bodo številke popolnoma drugačne.
V vsakem primeru pa se premalo posvečamo dejanski skrbi za okolje. Vlada se pogaja s tovornjakarji namesto da bi teh 80mio namenila npr. posodobitvi železniških terminalov na mejah, kjer bi nalagali tovornjake, ki bi šli raje na tire kot plačevali enormne cestnine (cestnine za tovornjake še dvignit, za lokalni promet pa popuste), s čimer bi krepko znižali izpusti , izpraznile avtoceste, ki bi se manj onesnaževale, rešili bi železnice... ah ne, raje lezimo nekomu nekam...
sporočil: 3.637
omig je napisal(a):Ja, to je zoprno, ampak od vseh subvencij so te najbrž še vedno najbolj koristne. Če res koristijo okolju, bo od tega na nek posreden način okoriščena tudi SLO.
Problem je zgolj v tem, da se subvencionira tujo proizvodnjo. Če so ogljikove tehnologije zgodovinsko profitirale od javne podpore je to seveda tudi narobe. Takrat bi bil proti temu ravno tako, kot sem danes proti subvencioniranju alternativ.
sporočil: 1.426
kodka je napisal(a):hvala za tole (smeh je pol zdravja)
Ha ha ha ha ha ha 80 milijonov, da je veliko???? TO ZA SLOVENIJI NI NIČ. 2 MILIJARDI EVROV SO POKRADLI V PARIH MESECHI. PA KJE ŽIVI TA MILES, V KAMENI DOBI? SLOVENIJO VODI MAFIJA,.... MAFIJA, PA ENI NE MOREJO DOJET. KEIHT MILES: FIRST READ BOOK: UDBOMAFIJA (title), AUTHOR EDO RAVNIKAR, THEN SPEAK,..... other way: shout down.