Zasebnost

Strani: 1 2 3 4

anon-184151 sporočil: 30
[#559057] 06.08.09 08:32
Odgovori   +    0
pol pa dejmo ceste zapret al pa na ful začet pobirat cestnine za tujce pa posebne vinjete uvest še za bonus (samo za tujce z EU seveda) da se ne bojo fucking turisti s svojimi mercedezi vozil na morje pa onesnaževal nš zrak ane, jest jim v trenutnih razmerah tut centa ne bi dal
anon-106232 sporočil: 561
[#559087] 06.08.09 09:02
Odgovori   +    4
Bravo Finance, bravo Keith Miles! Končno se je tudi v Sloveniji oglasil glas razuma! Seveda pa je moral tudi za to poskrbeti Anglež.

Ko sem pred leti odpovedal vse drugo slovensko časopisno smetje in se naročil na finance, sem bil prepričan, da sem se odločil za edino kolikor toliko pametno izbiro. Dolgo sem čakal, da se je to potrdilo.

Prav neverjetno je, kako se pri nas ni slišalo nobenega, ampak prav nobenega, glasu od strani znanstvenikov in politikov (o dežurnih klobasačih itak ni niti za govoriti), ki bi povzdignili svoj kritični glas proti tej novodobni noriji. Da ne govorim o družbeni "smetani", ki je plačala po 1000 EUR, da se je drenjala v bližini samozvanega preroka Al Gora. Ali res nihče ne obnovi malo znanje fizike, posebno termodinamike in prebere kakšno knjigo resnih znanstvenikov, kot so Fred Singer, Roy Spencer, Henrik Svensmark, Anthony Watts in še plejada drugih. Ne, verjeti je treba IPCC-ju, ki ima monopol nad "resnico" in plejadi "znanstvenikov", ki se igrajo z računalniškimi modeli in mastijo z granti, ki jim jih dobrohotno podeljujejo zblojeni politiki iz davkoplačevalskega denarja. Zadaj pa se že pripravljajo lobiji, ki bodo krepko služili z nesmisli, kot so cap and trade in podobno.

Edini glas razuma med politiki je češki predsednik Vaclav Klaus in vsakemu priporočam, da prebere njegovo knjigo "Plavi planet v zelenih okovih". Majhen žarek upanja mi je dal bivši minister za razvoj Žiga Turk, ki je na blejski posvet o podnebnih spremembah povabil tudi Freda Singerja. Upal sem, da bo to pomenilo vsaj začetek racionalne razprave otej temi v Sloveniji, a žal so prišli na oblast še večji Al Gorovi "verniki."

Hvala bogu, da vsaj Kitajci in Indijci še ne padajo na te finte!

Ko so vsi orgazmirali ob izvolitvi Baracka Obame, sem že zapadel v obup, saj je prišel na čelo najmočnejše države politik, za katerega je znanost "konsens" in AWG beyond doubt! S podkupovanjem osmih republikanskih senatorjev so spravili zmazek od zakona o cape and trade s 1400 stranmi skozi kongres, a mislim, da si bodo polomili zobe v senatu. Oglejte si spletno stran vodje manjšine v senatu, senatorja Inhofa. Sicer pa ima Obama po pol leta v beli hiši manjšo podporo, kot jo je imel ob istem času Bush ali Nixon!
anon-202474 sporočil: 1.854
[#559088] 06.08.09 09:02
Odgovori   +    0
bilderburgs, bilderburgs, bilderburgs.....one global monetary authority(IMF and world bank), one global political authority(UN)...and one global tax scheme designed on a fraud called global warming, like there was fraud behind the FED act, like there was fraud in that unlucky bay of Tonkin in Vietnam, like there was fraud with Rumsfeld and Bush senior sellin' arms to Saddam, like there was fraud with North Korea's nuclear programme since the US sold them it's technologically not so adwanced reactors....maybe someone could listen to scientists as they say that the solar flare is building up and because the north atlantic current is slowing down the seas are warming...the natural cycle before an ice age...but no...we have the honest man Al Gore, we have the honest men behind the FED, we have the honest man in all spheres of modern political and economic society....so there must be carbon emission trading so that some monetary masters will make a fortune while some countries will simply collapse under the burden of sanctions, so they will be forced to take SDR's from the IMF and people will be born into debt slavery just look at the US's newborn children's debt...maybe "the disclosure project" isn't such a fairytale after all.....huh Keith waddyathink? Does it feel good to represent that establishment or do you simply not care a bit...i think you don't care but i'll probably never know....
anon-123387 sporočil: 363
[#559092] 06.08.09 09:08
Odgovori   +    0
Američani so že vedeli, zakaj niso podpisali Kiotskega sporazuma! Mi idioti ritolizniški smo ga pa, zdaj pa imamo hudiča! No ja, sicer pa je potrebno zares nekaj storiti proti pretirani onesnaženosti! Vendar naj zapitek plačajo tisti, ki so pili!!! Pomeni - "umazani" avtomobili naj plačujejo višje davke in višje tošarine, enako naj velja za tovarne in druge onesnaževalce. Naj se bolj obdavčijo deodoranti in druga podobna "nesnaga", nadzor nad metanjem odpadkov vsevprek in vsepovsod naj se okrepi, kršitelje pa bolj izdatno kaznuje, pa bomo počasi prišli do teh 80 mio €. Včasih zares denar leži na cesti, samo videti ga je treba in pobrati!!!
anon-58562 sporočil: 3.316
[#559101] 06.08.09 09:14 · odgovor na: anon-159233 (#558964)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-58562 06.08.2009 09:15

omig je napisal(a):
Fosilnih goriv je dovolj, vprašanje je le njihova cena. Dejansko manjši problem predstavljajo le (znane) zaloge nafte, medtem ko je ostalih (plin, premog, uran) dovolj še za nekaj naših življenj.

Strašno me moti takole politično forsiranje določenih znastveno nedokazanih alternativ. Če bo fosilnih goriv dejansko primanjkovalo, bodo alternativne tehnologije postale konkurenčnejše same od sebe, brez pomoči politike. Če pa niso sposobne postati konkurenčnejše, pa pač niso boljša izbira. Žal.
 Uran ni fosilno gorivo, je pa seveda omejen naravni vir.

Premoga, plina in ostalih fosilnih goriv, pa je seveda dovolj za stoletja, le če boš še dodatno zbil porabo slednjih. Če boš porabo povečal, oz. s slednjimi nadomestil izpad nafte, jih bo konec še precej pred koncem tega stoletja. Neizpodbitna dejstva eksponentne funkcije porasta porabe pač.

Se pa strinjam s teboj okrog cene. Problem je le, da bodo le te eksplodirale skorajda čez noč. Torej se je bolje postopoma prilagajati, recimo v desetletju ali dveh na alternativne vire energije, kot pa biti soočen z dejstvom, da bo prišlo v dveh do petih letih do eksplozivne rasti cen nafte, ko bo le te pričelo primanjkovati, saj bodo začela usihati naftna polja za naftnim poljem, na preostalih bo pa še večji pritisk in namesto še 15 let bodo trajala le še 3.

Torej ti bo poglavitnega vira energije zmanjkalo relativno hitro, ti boš pa še vedno odvisen od njega, ker si v alternative vložil bore malo in si še vedno 15 let stran od odklopa od nafte. In kar je najhuje, ker si vira energije ne boš mogel privoščiti, se ti bo odklop od nafte oddaljil na 150 let. Ker preprosto ne boš imel sredstev za preklop. To so dejstva. Alternativni viri stanejo in jih je treba razvijati v časih izobilja in ne pomanjkanja. V časih pomanjkanja bodo reči neprimerno težje.
anon-169640 sporočil: 1.426
[#559110] 06.08.09 09:34 · odgovor na: anon-106232 (#559087)
Odgovori   +    0

samaki je napisal(a):
Bravo Finance, ....Ko sem pred leti odpovedal vse drugo slovensko časopisno smetje in se naročil na finance, sem bil prepričan, da sem se odločil za edino kolikor toliko pametno izbiro. Dolgo sem čakal , da se je to potrdilo.
 kdor čaka, dočaka. jaz pa še kar čakam. in sicer na članek, ki mi bo potrdil, da kajenje ne povzroča raka, ampak v resnici podaljšuje življenje...mogoče bi se tega majlsa dalo shecat, da kaj takega napiše. potem bom tudi jaz vpil bravo finance
anon-14808 sporočil: 625
[#559111] 06.08.09 09:35
Odgovori   +    0
Seveda, da se lahko strinjamo z g. Miles-om, toda Angleži imajo angleške politike (ti mislijo s svojo glavo in tudi razumejo pojem nacionalni interes). Mi pa imamo slovenske politike (ti razumejo bolj svoj osebni interes)in podpisali bi marsikaj, samo da bi bili všečni. Tako smo podpisali Kiotski sporazum, hkrati pa bomo zgradili oz. povečali termoelektrarno Šoštanj.
anon-25848 sporočil: 2.383
[#559113] 06.08.09 09:38 · odgovor na: anon-58562 (#558956)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-25848 06.08.2009 09:39
Če malo špekuliram, bi rekel, da so si energetske korporacije v povezavi z politiko, mediji in znanstveno srenjo izmislile človekov vpliv na spremembo podnebja z namenom preusmeriti energetsko industrijo na druge vire izkoriščanja, ker najbrž znajo oceniti, koliko je še rezerve, kjer bi lahko poceni črpali fosilna goriva. Sredstva, katera prispevajo davkoplačevalci na račun prevelikih emisij pa bodo z lobiranjem prelili v svoje žepe in to jim bo pomagalo, da bodo ponovno zavladali nad energetskimi viri prihodnosti.
anon-78257 sporočil: 126
[#559114] 06.08.09 09:39
Odgovori   +    0
V vsakem primeru pa se premalo posvečamo dejanski skrbi za okolje. Vlada se pogaja s tovornjakarji namesto da bi teh 80mio namenila npr. posodobitvi železniških terminalov na mejah, kjer bi nalagali tovornjake, ki bi šli raje na tire kot plačevali enormne cestnine (cestnine za tovornjake še dvignit, za lokalni promet pa popuste), s čimer bi krepko znižali izpusti, izpraznile avtoceste, ki bi se manj onesnaževale, rešili bi železnice... ah ne, raje lezimo nekomu nekam...
anon-159233 sporočil: 1.086
[#559119] 06.08.09 09:42 · odgovor na: anon-58562 (#559101)
Odgovori   +    1
Nafte ne bo zmanjkalo čez noč. Tudi če smo že dosegli peak črpanja, so tu še vedno nova nahajališča in viri nafte (globokomorska polja, oljni škrilavci,...). Poleg tega je dovolj že manjši upad porabe nafte in razmere bodo spet normalne. Ta manjši upad porabe pa se bo zgodil takoj, ko bodo cene (pre)visoke, zaradi česar bodo takoj postale zanimive trenutno predrage alternativne tehnologije. Ne rabimo zato forsirati nekonkurenčnih tehnologij.

Če nekatera podjetja menijo, da je nafta passe, lahko mirne duše vložijo v razvoj alternative in na ta način "poberejo smetano", ker bodo prvi pripravljeni na nove razmere. To je zdravo podjetniško razmišljanje. Ampak ne, te multinacionalke raje črpajo "neskončen" vir davkoplačevalskega denarja prek raznoraznih subvencij in na naš račun ne samo raziskujejo, temveč celo služijo s prodajanjem nekonkurenčne tehnologije. To je pa povsem socialistično razmišljanje politike in pretakanje tujega denarja.

Sicer je s politiko tako. Eno je metanje floskul, v čemer sploh naši politiki briljirajo, drugo je dejanska izvedba. Recimo banalen primer na primeru prometa - vsi vemo, da je učinkovit javni promet ena od možnosti, kako zmanjšati izpuste. Javni promet bo atraktivnejši, če bo za večino ljudi v seštevku (v grobem) treh dejavnikov, ki so cena, čas trajanja prevoza in udobje prevoza, boljši od osebnih avtomobilov. To lahko dosežeš na eni strani z višanjem cene osebnega prevoza (draga parkirišča, drage cestnine, takse za vožnjo po mestih, drag bencin,...). Ti ukrepi so med ljudmi nepriljubljeni, zato naši brezjajčni politiki, ki jih zanima zgolj kratkoročna pridobitev novega mandata, po njih ne bodo posegli. Druga opcija je boljšanje javnega prevoza (nizke cene, hiter in udoben prevoz čim bližje,...). Ti ukrepi spet stanejo, sploh če imaš majhno kritično maso ljudi, kot je to primer v Sloveniji. Veliko stanejo. Torej je spet potrebno pobrati ljudem sredstva na nek način, kar nas spet vrže do sprejemanja neatraktivnih odločitev s strani brezjajčnih politikov. Podobne stanje kot v opisanem primeru javnega prevoza so realnost tudi v vseh drugih sektorjih. Zato ostajamo pri političnih floskulah o "strahotah globalnega segrevanja", ki se lepo slišijo, dejansko pa se ne naredi nič. Rezultat je, da bomo plačali kazen. Še enkrat poudarjam - dopuščam možnost, da je ta kazen nižja od stroška vseh potrebnih ukrepov, ki bi bili potrebni za izogib kazni. Sicer pa zavez iz Kyotskega protokola ne izpolnjuje večina držav podpisnic.
anon-58562 sporočil: 3.316
[#559121] 06.08.09 09:42 · odgovor na: anon-25848 (#559113)
Odgovori   +    0

1sandi je napisal(a):
Če malo špekuliram, bi rekel, da so si energetske korporacije v povezavi z politiko, mediji in znanstveno srenjo izmislile človekov vpliv na spremembo podnebja z namenom preusmeriti energetsko industrijo na druge vire izkoriščanja, ker najbrž znajo oceniti, koliko je še rezerve, kjer bi lahko poceni črpali fosilna goriva. Sredstva, katera prispevajo davkoplačevalci na račun prevelikih emisij pa bodo z lobiranjem prelili v svoje žepe in to jim bo pomagalo, da bodo ponovno zavladali nad energetskimi viri prihodnosti.
 

Bolj se mi zdi, da nekdo hoče še veliko zaslužiti na nafti. Še posebej, ko bo sodček brent po 500 USD.
anon-153442 sporočil: 247
[#559125] 06.08.09 09:46
Odgovori   +    0
g. Miles na laž postavlja kup znanstvenikov tako, da sem precej skeptičen do njegovih izjav. Dejstvo je, da vlada Slovenije premalo pozornosti namenja okoljevarstvu. Pomurje zasičeno s pesticidi, insekticidi in fungicidi, vlaganja v termoelektrarne, nevlaganje v razvoj železniškega prometa.... neustrezna stanovanjska politika in ne-razvoj javnega prometa. No.. kaj naj rečem... kazen je na mestu :P. No morda še odgovor avtorju članka: "We got off easy".
anon-159233 sporočil: 1.086
[#559126] 06.08.09 09:48 · odgovor na: anon-58562 (#559121)
Odgovori   +    0

s56iua je napisal(a):

 

Bolj se mi zdi, da nekdo hoče še veliko zaslužiti na nafti. Še posebej, ko bo sodček brent po 500 USD.
 
Vrtimo se v začaranem krogu. Multinacionalke, ki razvijajo alternativne tehnologije, imajo vso možnost, da postanejo cenejše, konkurenčnejše in s tem izrinejo "naftaše" ter pobirajo dobičke. Če tega ne zmorejo brez subvencij, je nafta pač boljša možnost. Žal.
anon-159233 sporočil: 1.086
[#559132] 06.08.09 09:54 · odgovor na: anon-153442 (#559125)
Odgovori   +    3

123rok123 je napisal(a):
vlaganja v termoelektrarne
 Če se osredotočim samo na ta del. Cel svet vlaga v termoelektrarne na premog. Kitajci gradijo po dve na teden. Kje je po tvoje logika, da bi mala Slovenija ravnala drugače, gradila dražje vire in s tem slabšala konkurenčnost svojega gospodarstva? Bo mala Slovenija rešila globalni problem onesnaževanja, ali bodo to storili veliki?

Pa da se razumemo, jedrske elektrarne, v katerih ni izpustov CO2, so sigurno boljša opcija od termoelektrarn na premog. Ampak zanimivo, da so prav zeleni glavni nasprotniki jedrskih elektrarn. Kaj nam torej ostane? TEŠ6 je nujna izključno zato, ker je edini projekt, ki ga lahko v Sloveniji v bližnji prihodnosti zgradimo in s tem delno omilimo problematiko velikanske elektroenergetske odvisnosti od uvoza. Do nove nuklearke je ob najboljši volji še najmanj 10 (realno 20) let, pa če se vsi tu postavimo na glavo.
anon-44718 sporočil: 2.730
[#559147] 06.08.09 10:17
Odgovori   +    0
Čudim se ker v komentarjih nihče ne razpravlja o informaciji, ki so jo omenili pri večernih poročilih obenem z novico o kazni. Če je verjeti novinarjem je večino izpustov CO2 pri nas povzročil tranzitni kamionski promet.

Torej bi s preusmeritvijo teh kamionov na železnico prišparali 80 mio. EUR hkrati pa bi rešili naše železnice iz rdečih številk. Samo DARS bi bil potem na zgubi, k potem ne bi mogli cestnin kasirat...
anon-155496 sporočil: 1.801
[#559151] 06.08.09 10:21 · odgovor na: anon-159233 (#559025)
Odgovori   +    0

omig je napisal(a):
Seveda človek s svojim obstojom in delovanjem vpliva na okolje. Tudi s postavljanjem vetrnic. Če pa vpliva na globalno segrevanje, je pa zgolj hipoteza. In komu naj po tvoje človek, ki onesnažuje, plača? Naravi? Živalim? Ali morda raznim korporacijam, ki bodo s tem lepo zaslužile, spremenilo (izboljšalo) pa se ne bo prav nič?
 
A so že postavili kakšno vetrnico? Ali jih še vedno ovira par lokalnih "okoljevarstvenikov" s tezo, da se bodo ptice zaletavale v propelerje (mimogrede, verjetno niso še nikoli videli, da se ti propelerji vrtijo zelo počasi, ne kot na letalu)
anon-156613 sporočil: 1.503
[#559153] 06.08.09 10:21
Odgovori   +    0
Strinjam se z 123rok123 in 090Ramsa pri tem pa je potrebno ovrednostiti tudi tranzitni promet iz več pogledov. Davkoplačevalci financiramo gradnjo avtocest , plačujemo cestnine ob registraciji in še posebej za uporabo , ob tem pa se dušimo v tovornem tranzitnem prometu preko celega leta in poleti še v osebnem tranzitu. Sedaj pa bomo še nakup kuponov financirali davkoplačevalci . Tovorni promet je treba spraviti na železnico kot tovor ali kot oprtni vlak za kamione. Slovenci imamo že izkušnje, ker smo se oprtnih vlakov posluževali v času avstrijskih in italijanskih cestnih dovolilnic, ko je bil del leta prevoz tovora drag logistični podvig . Pristojno ministrstvo bi moralo pripraviti kratkoročni in dolgoročni načrt obvladovanja prometa nasploh in obvladovanja tranzitnega prometa in tudi domačemu prevozniškemu lobiju enkrat za zmeraj povedati , da izsiljevanja ne bodo prinesla rezultatov in dejansko poskrbeti za tiste avtoprevoznike, ki jim zaradi minornih prekrškov italijanske oblasti odvzemajo in zadržujejo tovornjake kljub plačani kazni . Osebni tranzitni promet v poletnih mesecih je ekonomski interes Hrvaške, Sloveniji pa ostajajo zatrpane ceste . V enem stavku povedano, Slovenija nima strategije obladovanja prometa , obvladovanje škodljivih emisij je očitno ušlo iz rok , v zvezi z 80 milijoni se nihče ne razburja in kot kaže bomo tudi zaradi indiferentnosti politike skrb za okolje uvrstili ali potiskali v marginalna družbena gibanja . Ekologija za politike očitno ni interes , ker se z ekologijo ni mogoče dokopati do slave , prepoznavnosti in osebnih koristi.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#559164] 06.08.09 10:42 · odgovor na: gogi1 (#559036)
Odgovori   +    0

gogi1 je napisal(a):

 
IPPC ni strokovna ampak politična javnost, kot prvo.

V vsesplošni histeriji so znanstveniki, ki se s prevladujočo teorijo ne strinjajo, utišani in marginalizirani, kljub temu pa vsak dan vse in vse bolj sejejo dvom v Religijo.

Na spodnjem naslovu boš našel neskončno količino materiala, ki govori proti man made GC.
http://antigreen.blogspot.com/
  IPPC je strokovna javnost, ki mora blažiti svoja sporočila zaradi parih politikov, ki jih imajo "on board" po sili razmer.  Antigreen blogspot? Res kredibilno. Torej res ne moreš prenesti, da bi minimalno spremenil svoj življenski slog?
anon-167067 sporočil: 3.637
[#559168] 06.08.09 10:47 · odgovor na: anon-159233 (#559132)
Odgovori   +    1

omig je napisal(a):

 Če se osredotočim samo na ta del. Cel svet vlaga v termoelektrarne na premog. Kitajci gradijo po dve na teden. Kje je po tvoje logika, da bi mala Slovenija ravnala drugače, gradila dražje vire in s tem slabšala konkurenčnost svojega gospodarstva? Bo mala Slovenija rešila globalni problem onesnaževanja, ali bodo to storili veliki?

Pa da se razumemo, jedrske elektrarne, v katerih ni izpustov CO2, so sigurno boljša opcija od termoelektrarn na premog. Ampak zanimivo, da so prav zeleni glavni nasprotniki jedrskih elektrarn. Kaj nam torej ostane? TEŠ6 je nujna izključno zato, ker je edini projekt, ki ga lahko v Sloveniji v bližnji prihodnosti zgradimo in s tem delno omilimo problematiko velikanske elektroenergetske odvisnosti od uvoza. Do nove nuklearke je ob najboljši volji še najmanj 10 (realno 20) let, pa če se vsi tu postavimo na glavo.
 Malo ob strani tem razmislekom: svetovni gospodarski sistem bi moral poznati ekološke carine. To, da neke države ščitijo okolje in internalizirajo eksterne stroške, jim mora dati pravico, da omejijo uvoz iz držav, ki tega ne počnejo. Sicer imamo dirko navzdol. In to, da Azijati posredno narekujejo bistveno drugačni evropski kulturi svoje delovne, socialne in okoljske standarde. Katastrofa!
anon-167067 sporočil: 3.637
[#559174] 06.08.09 10:53 · odgovor na: anon-159233 (#559119)
Odgovori   +    0

omig je napisal(a):
Nafte ne bo zmanjkalo čez noč. Tudi če smo že dosegli peak črpanja, so tu še vedno nova nahajališča in viri nafte (globokomorska polja, oljni škrilavci,...). Poleg tega je dovolj že manjši upad porabe nafte in razmere bodo spet normalne. Ta manjši upad porabe pa se bo zgodil takoj, ko bodo cene (pre)visoke, zaradi česar bodo takoj postale zanimive trenutno predrage alternativne tehnologije. Ne rabimo zato forsirati nekonkurenčnih tehnologij.

Če nekatera podjetja menijo, da je nafta passe, lahko mirne duše vložijo v razvoj alternative in na ta način "poberejo smetano", ker bodo prvi pripravljeni na nove razmere. To je zdravo podjetniško razmišljanje. Ampak ne, te multinacionalke raje črpajo "neskončen" vir davkoplačevalskega denarja prek raznoraznih subvencij in na naš račun ne samo raziskujejo, temveč celo služijo s prodajanjem nekonkurenčne tehnologije. To je pa povsem socialistično razmišljanje politike in pretakanje tujega denarja.

 

 Obstaja težava v tvojem razmišljanju. Dejstvo je pač, da ne moreš 14 letnega boksarskega prvaka v kategoriji kadetov postaviti v ring z Vitalij Kličkom. Zakaj ne bi države podpirale alternativne tehnologije, dokler se ne okrepijo dovolj za samostojno tekmovanje? Obstaja bistvena razlika moje trditve do trditve zakaj država ne bi podpirala bangladeške kinematografije dokler ne bo samostojno tekmovala s Hollywoodom. 

 Show business ni v javnem interesu. Varstvo okolja v kombinaciji z zagotavljanjem zadostne količine energije za zagotavljanje približno take kvalitete življenja, kot smo jo navajeni, še za čimveč prihodnjih generacij, pa je.

  In še, ali ogljikove tehnologije zgodovinsko niso nič profitirale od javne podpore? Ne bi rekel.
anon-113788 sporočil: 362
[#559175] 06.08.09 10:53
Odgovori   +    0
važno, da se onesnaževalcem LaFarge v Trbovljah, Tisi v Kamniku ipd. podeljuje dovoljenja za onesnaževanje okolja... Verjetno na podlagi kakšnega skritega TRR ali pa na kakšen račun podjetja v lasti bližnjega sorodnika... Ne bi bilo slabo tudi kakšnega Janezu Podobnega povprašati glede teh dovoljenj...
anon-22303 sporočil: 897
[#559178] 06.08.09 10:56 · odgovor na: anon-167067 (#559164)
Odgovori   +    0

vuksan je napisal(a):

  IPPC je strokovna javnost, ki mora blažiti svoja sporočila zaradi parih politikov, ki jih imajo "on board" po sili razmer.  Antigreen blogspot? Res kredibilno. Torej res ne moreš prenesti, da bi minimalno spremenil svoj življenski slog?
 
Moj življenjski slog je že dodobra spremenjen v smeri varčevanja z energijo, zato ker so viri omejeni in ne zato, ker bi me mizantropi prepričali. Varčne žarnice, A aparati, racionalno kurjenje ipd. Toliko o meni.

Ampak plačevanje 80 milijonov evrov ni minimalna sprememba življenjskega sloga ampak maksimalna bedarija.

IPPC je spolitizirana strokovna javnost, o njegovi strukturi se mi ne zdi potrebno razlagati.

Antigreen blogspot že dolga leta zbira strokovne, znanstvene članke o raznoraznih zadeval povezanih s podnebjem. Večinoma antiscaremongerske, saj imajo Scaremongerji kot je LKB pri nas dovolj publicitete in ne rabijo dodatne. Če te je že strokovno obdelal IPPC, potem je branje kakšne nadaljnje literature odveč.
anon-25464 sporočil: 2.725
[#559181] 06.08.09 10:59 · odgovor na: anon-91864 (#559027)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):
Majlz spet po balkansko manipulira, kot se bi pisal Milošević in ne Мајлз.

Mednarodni dogovori, ki jih je Slovenija podpisala, se imajo spoštovati in Majlz dobro ve, da tu dileme sploh ni in ne more biti.

To je tako, kot če bi danes konstatirali, da nas zaščiteni nacionalni parki, ornitološki parki in podobno stanejo preveč, pa eto zaradi tega v času krize lahko od tega odstopimo. Ali pa recimo odstopimo od stotine mednarodnih sporazumov, ki smo jih podpisali. Kaj pa če bi nam Majlz malo kao dušebrižniško potarnal oz. pihnil na dušice, da je res pretirano, da mora Slovenija tolike silne peneze vplačevati v EU blagajno. Mislim ej, wtf?

Res je, da je idiotizem že to, da se je dovolilo trgovati z emisijami v ozračje, ma to je druga zgodba. Trenutno je pač tako kot je.

Bolj ko bluzenje neodgovornega in očitno ekstremističnega nelegalistično naravnanega Majlza, ki nazi-pizdekom v Sloveniji piha na dušo svoje milomudne mudološke vritolezne pasate, Majlza, ki se je izkazal za človeka, katerega zavezanost legalizmu je na ravni gusarjev, nagnjenost k ščuvanju pa patološka, mene skrbi, da ta država ima ministra za okolje, ki mrtvo hladno reče, da bi bilo fajn, da se na avtocestah znova aktivira barikade, da bi lahko kao "več kasirali", kar bi kao demotiviralo cestni promet po Sloveniji.

Ministra, ki se ne zaveda koliko zilijonov ton strupov se po nepotrebnem emitira v ozračje in odloži v prst v bližini cestnih barikad. Ministra, ki niti ne zna pomisliti kakšno vse škodo to pomeni za Slovenijo.

Majlz in Kahel sta dokaz, da fašistična oblast đamahirije, kot luč mrčes, privlači razne ekstremiste sumljivih karakterjev, ter, da se v Sloveniji nadaljuje oz. galopirajoče poglobljuje beda orgije, v kateri se prevladujoče prakticira seks tipa "Mentalni motenec jeba zmedenčka".

"Ne zna se bre ni ko pije ni ko plaća", vse je zlagano in distortirano do neprepoznavnosti. Fuj!

LP shaman

se pridružujem zapisanemu, poleg tega pa se valjam od smeha, ker se je zopet našlo morje bumbarjev, ki za pretiran spust krivijo vlado (katerokoli) oz. administracijo :).Po mojih izkušnjah (in zavedanu, da je to vseeno zelo omejen pregled), so najhujši okoljevatrstveniki tisti s SUV-ji, energetsko potratnimi bajtami in vse prej kot eko življenjskim slogom. Davek na neumnost (all rajts rezerved by gogi1) bi zaračunal prav njim.
anon-22303 sporočil: 897
[#559186] 06.08.09 11:04 · odgovor na: anon-44718 (#559147)
Odgovori   +    1

alfa55 je napisal(a):
Čudim se ker v komentarjih nihče ne razpravlja o informaciji, ki so jo omenili pri večernih poročilih obenem z novico o kazni. Če je verjeti novinarjem je večino izpustov CO2 pri nas povzročil tranzitni kamionski promet. Torej bi s preusmeritvijo teh kamionov na železnico prišparali 80 mio . EUR hkrati pa bi rešili naše železnice iz rdečih številk. Samo DARS bi bil potem na zgubi, k potem ne bi mogli cestnin kasirat...
Oprtni vlak je izredno drag in neracionalen prevoz, pri katerem je angažiran kamion, voznik in še vlak zraven.
 Potratno in časovno zamudno.

Prihrankov ni, saj je železnica neracionalna in potratna. Ne vem kateri kreten je res prepričan, da je emisij iz oprtnega vlaka manj kot če kamioni peljejo sami. Kako pa ti misliš, da pride 10.000 uslužbencev železnic vsak dan v službo? Se poščije v tank avtomobila in gas?
anon-116290 sporočil: 1.784
[#559187] 06.08.09 11:04
Odgovori   +    0
Ha ha ha ha ha ha 80 milijonov, da je veliko????

TO ZA SLOVENIJI NI NIČ.

2 MILIJARDI EVROV SO POKRADLI V PARIH MESECHI.


PA KJE ŽIVI TA MILES, V KAMENI DOBI?

SLOVENIJO VODI MAFIJA,.... MAFIJA, PA ENI NE MOREJO DOJET.

KEIHT MILES: FIRST READ BOOK: UDBOMAFIJA (title), AUTHOR EDO RAVNIKAR, THEN SPEAK,..... other way: shout down.
anon-159233 sporočil: 1.086
[#559196] 06.08.09 11:14 · odgovor na: anon-167067 (#559174)
Odgovori   +    0
Problem je zgolj v tem, da se subvencionira tujo proizvodnjo. Če so ogljikove tehnologije zgodovinsko profitirale od javne podpore je to seveda tudi narobe. Takrat bi bil proti temu ravno tako, kot sem danes proti subvencioniranju alternativ.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#559207] 06.08.09 11:20 · odgovor na: anon-22303 (#559178)
Odgovori   +    0

gogi2 je napisal(a):

 
Moj življenjski slog je že dodobra spremenjen v smeri varčevanja z energijo, zato ker so viri omejeni in ne zato, ker bi me mizantropi prepričali. Varčne žarnice, A aparati, racionalno kurjenje ipd. Toliko o meni.

Ampak plačevanje 80 milijonov evrov ni minimalna sprememba življenjskega sloga ampak maksimalna bedarija.

IPPC je spolitizirana strokovna javnost, o njegovi strukturi se mi ne zdi potrebno razlagati.

Antigreen blogspot že dolga leta zbira strokovne, znanstvene članke o raznoraznih zadeval povezanih s podnebjem. Večinoma antiscaremongerske, saj imajo Scaremongerji kot je LKB pri nas dovolj publicitete in ne rabijo dodatne. Če te je že strokovno obdelal IPPC, potem je branje kakšne nadaljnje literature odveč.
 
 Glede na to, da nisva znanstvenika (domnevam tudi zate) imaš morda kakšno teorijo, komu od močnih igralcev v današnjem svetu je v korist "laž" o globalnem segrevanju? Ker, najbrž sami znanstveniki tega niso skuhali brez neke izjemne politične podpore? Tu mi vse te teorije zarote izpadejo tanke.
anon-22303 sporočil: 897
[#559210] 06.08.09 11:22 · odgovor na: anon-78257 (#559114)
Odgovori   +    0

0930Ramsa je napisal(a):
V vsakem primeru pa se premalo posvečamo dejanski skrbi za okolje. Vlada se pogaja s tovornjakarji namesto da bi teh 80mio namenila npr. posodobitvi železniških terminalov na mejah, kjer bi nalagali tovornjake, ki bi šli raje na tire kot plačevali enormne cestnine (cestnine za tovornjake še dvignit, za lokalni promet pa popuste), s čimer bi krepko znižali izpusti , izpraznile avtoceste, ki bi se manj onesnaževale, rešili bi železnice... ah ne, raje lezimo nekomu nekam...
To, da se s prevozom kamionov z vlakom zmanjšajo izpusti je izmišljotina. Morate upoštevati celoten železniški aparat in vse stroške (izpuste) povezane z njim pa bodo številke popolnoma drugačne.
anon-167067 sporočil: 3.637
[#559212] 06.08.09 11:23 · odgovor na: anon-159233 (#559196)
Odgovori   +    0

omig je napisal(a):
Problem je zgolj v tem, da se subvencionira tujo proizvodnjo. Če so ogljikove tehnologije zgodovinsko profitirale od javne podpore je to seveda tudi narobe. Takrat bi bil proti temu ravno tako, kot sem danes proti subvencioniranju alternativ.
 Ja, to je zoprno, ampak od vseh subvencij so te najbrž še vedno najbolj koristne. Če res koristijo okolju, bo od tega na nek posreden način okoriščena tudi SLO.
anon-169640 sporočil: 1.426
[#559220] 06.08.09 11:27 · odgovor na: anon-116290 (#559187)
Odgovori   +    0

kodka je napisal(a):
Ha ha ha ha ha ha 80 milijonov, da je veliko???? TO ZA SLOVENIJI NI NIČ. 2 MILIJARDI EVROV SO POKRADLI V PARIH MESECHI. PA KJE ŽIVI TA MILES, V KAMENI DOBI? SLOVENIJO VODI MAFIJA,.... MAFIJA, PA ENI NE MOREJO DOJET. KEIHT MILES: FIRST READ BOOK: UDBOMAFIJA (title), AUTHOR EDO RAVNIKAR, THEN SPEAK,..... other way: shout down.
 hvala za tole (smeh je pol zdravja)

Strani: 1 2 3 4