Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Cene prevoza padle na ničlo

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Borza (9)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-175511 sporočil: 300
Uroš, drugače pa za lažje razumevanje ladjarskega posla ti priporočam, da si pogledaš nekaj prezentacij za vlagatelje, ki jih imajo vse večje odprte ladjarske družbe. Tam boš našel koliko vozarine imajo prodano oz. prodajajo po SPOT marketu in koliko so dolgoročne pogodbe. Presenetljivo boš ugotovil, da imajo ladijske družbe, ki so v poslu vsaj kako desetletje (se pravi da ne vložijo vsega v 1 posel) povprečno med 50% in 60% prevozov prodanih po nekih fiksnih vrednostih, ki tudi v teh časih prinašajo dobiček. Če govoriva o Baltic dry index govoriva o vrednostih indexa okoli 2500 točk. Te pogodbe so zavarovane z bančnimi garancijami. Preostalih 40% do 50% zmogljivosti je prodano pod drugačnimi pogoji, v nekaterih družbah SPOT delež ne presega 15%.
Taka domača naloga je enostavna. Žal očitno za novinarje Financ pretežka.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 406451

Strani: 1

anon-175174 sporočil: 2.360
[Glavni forum] Tema: Re: Cene prevoza padle na ničlo
[#406525] 14.01.09 14:25 · odgovor na: anon-175511 (#406451)
Odgovori   +    0
Pozdravljen :) Sam iz lastnih izkušenj vem, da je to kar trdi prodajalec (v tem primeru prezentacija za vlagatelje) najbolj optimističen scenarij. Ker sem tudi že slišal za strica Murphya mi je znano, da se tak scenarij ne bo uresničil. Če bi igral na srečo raje dajem denar za invalide in športnike preko lota, 3x3 in podobnih.
 Zlati časi so na trg privleklii še množico tistih, ki ne poslujejo še 10 in več let. Se strinjam, da imajo velike družbe dolgoročne pogodbe. Ampak, če firmi ugasne 40% posla, ki so ga imeli na spot trgu misliš, da bodo normalno poslovali naprej? Konkurenca je v Aziji huda in ni čudno, da nekateri ponujajo zastonj vožnje. Mogoče so to celo taisti, ki imajo sklenjene pogodbe pa se jim bolj splača, če naložijo polno ladjo robe in nekdo pač plača le gorivo, kot da bi vozili na pol prazni in zaradi višjega težišča po nepotrebnem tvegali bočni obrat za 180 stopinj, oziroma nalagali balast, da je ladja sploh plovna po oceanu. 

Zadeva je zelo podobna last minute odločitvi za potovanje, kjer agencija, ki rabi 30 ljudi in je od 25 že zaslužila po 200 evrov, zadnjih pet spusti na bus brez dobička in tako namesto odpovedi potovanja in nič dobička, v žep vtakne 5 flik ;)

Strani: 1