Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cene prevoza padle na ničlo
Teme v drugih forumih o teh vsebini: Borza (9)
Strani: 1
sporočil: 565
Sicer nisem strokovnjak za ladijske prevoze, ampak naslov je malo
butast.
Približno tako, kot da bi zapisali, da je avtomobil v akciji zastonj, ker moramo plačati zgolj direktne stroške izdelave.
Približno tako, kot da bi zapisali, da je avtomobil v akciji zastonj, ker moramo plačati zgolj direktne stroške izdelave.
sporočil: 300
Seveda. Strošek posadke, zavarovanj itd je nepomemben. Uroš spet
prepisuje neumnosti in pri tem ne uporablja lastne glave in ne
razume kaj piše. Čez tri dni bo poročal, da so ladjarji
pripravljeni plačati vsakemu, ki bi peljal kontejner iz Azije v
Evropo. In to zato, ker pač radi vozijo, biti zasidran v lukah pa
je neskončno dolgčasno.
V bistvu nam je Uroš povedal, da svetovne trgovine ni več. V Mercatorju, Merkurju, Sparu itd. ni več mogoče dobiti kitajskega, tajvanskega, vietnamskega ali japonskega izdelka. Čudno je samo, da sem pravkar kupil nov Garmin, in na njemu piše "Made in Taiwan". Čudež?
V bistvu nam je Uroš povedal, da svetovne trgovine ni več. V Mercatorju, Merkurju, Sparu itd. ni več mogoče dobiti kitajskega, tajvanskega, vietnamskega ali japonskega izdelka. Čudno je samo, da sem pravkar kupil nov Garmin, in na njemu piše "Made in Taiwan". Čudež?
sporočil: 1.232
Ko bos dobill avto v akciji za 3.000€ namesto normalnih 30.000€,
bos pa lahko delal take primerjave.
sporočil: 300
Uroš, drugače pa za lažje razumevanje ladjarskega posla ti
priporočam, da si pogledaš nekaj prezentacij za vlagatelje, ki jih
imajo vse večje odprte ladjarske družbe. Tam boš našel koliko
vozarine imajo prodano oz. prodajajo po SPOT marketu in koliko so
dolgoročne pogodbe. Presenetljivo boš ugotovil, da imajo ladijske
družbe, ki so v poslu vsaj kako desetletje (se pravi da ne vložijo
vsega v 1 posel) povprečno med 50% in 60% prevozov prodanih po
nekih fiksnih vrednostih, ki tudi v teh časih prinašajo dobiček. Če
govoriva o Baltic dry index govoriva o vrednostih indexa okoli 2500
točk. Te pogodbe so zavarovane z bančnimi garancijami. Preostalih
40% do 50% zmogljivosti je prodano pod drugačnimi pogoji, v
nekaterih družbah SPOT delež ne presega 15%.
Taka domača naloga je enostavna. Žal očitno za novinarje Financ pretežka.
Taka domača naloga je enostavna. Žal očitno za novinarje Financ pretežka.
sporočil: 12
tudi jaz se delno strinjam z zgornjim člankom. Omenjeni članek je
nastal na povzemanju trga, ki ga spremlja t.i. DRY BALTIC INDEX iz
Londona ki zajema voznine večjih ladij z razsutimi tovori (glej
link investmenttools.com/...index.htm)
Voznine az večje
sporočil: 12
tudi jaz se delno strinjam z zgornjim člankom. Omenjeni članek je
nastal na povzemanju trga, ki ga spremlja t.i. DRY BALTIC INDEX iz
Londona ki zajema voznine večjih ladij z razsutimi tovori (glej
link investmenttools.com/...index.htm)
Voznine az večje
sporočil: 2.360
Pozdravljen :) Sam iz lastnih izkušenj vem, da je to kar trdi
prodajalec (v tem primeru prezentacija za vlagatelje) najbolj
optimističen scenarij. Ker sem tudi že slišal za strica Murphya mi
je znano, da se tak scenarij ne bo uresničil. Če bi igral na srečo
raje dajem denar za invalide in športnike preko lota, 3x3 in
podobnih.
Zlati časi so na trg privleklii še množico tistih, ki ne poslujejo še 10 in več let. Se strinjam, da imajo velike družbe dolgoročne pogodbe. Ampak, če firmi ugasne 40% posla, ki so ga imeli na spot trgu misliš, da bodo normalno poslovali naprej? Konkurenca je v Aziji huda in ni čudno, da nekateri ponujajo zastonj vožnje. Mogoče so to celo taisti, ki imajo sklenjene pogodbe pa se jim bolj splača, če naložijo polno ladjo robe in nekdo pač plača le gorivo, kot da bi vozili na pol prazni in zaradi višjega težišča po nepotrebnem tvegali bočni obrat za 180 stopinj, oziroma nalagali balast, da je ladja sploh plovna po oceanu.
Zadeva je zelo podobna last minute odločitvi za potovanje, kjer agencija, ki rabi 30 ljudi in je od 25 že zaslužila po 200 evrov, zadnjih pet spusti na bus brez dobička in tako namesto odpovedi potovanja in nič dobička, v žep vtakne 5 flik ;)
Zlati časi so na trg privleklii še množico tistih, ki ne poslujejo še 10 in več let. Se strinjam, da imajo velike družbe dolgoročne pogodbe. Ampak, če firmi ugasne 40% posla, ki so ga imeli na spot trgu misliš, da bodo normalno poslovali naprej? Konkurenca je v Aziji huda in ni čudno, da nekateri ponujajo zastonj vožnje. Mogoče so to celo taisti, ki imajo sklenjene pogodbe pa se jim bolj splača, če naložijo polno ladjo robe in nekdo pač plača le gorivo, kot da bi vozili na pol prazni in zaradi višjega težišča po nepotrebnem tvegali bočni obrat za 180 stopinj, oziroma nalagali balast, da je ladja sploh plovna po oceanu.
Zadeva je zelo podobna last minute odločitvi za potovanje, kjer agencija, ki rabi 30 ljudi in je od 25 že zaslužila po 200 evrov, zadnjih pet spusti na bus brez dobička in tako namesto odpovedi potovanja in nič dobička, v žep vtakne 5 flik ;)
sporočil: 208
0983xperi je napisal(a):tvoj je bil iz stare zaloge
Čudno je samo, da sem pravkar kupil nov Garmin, in na njemu piše "Made in Taiwan". Čudež?
sporočil: 12
Indeksi kontejnerskih ladij so padli od aprila 2008 iz 1010 do 347
(glej www.vhss.de/contex_eng.php
)in ne za 97% kot to prikazuje BDI za večje ladje razsutih tovorov.
Trg manjših ladij za generalni in razsuti tovor od 1000 dwcc do
cca. 15000 dwcc (te ačldje servisirajo lokalni trg npr. Mediteran,
Severna evropa, Črno Morje, itd...) je zaenkrat še soliden saj so
voznine padle za max. 50% predvsem zaradi znižanih stroškov cen
lahkega goriva (Marine diesel oil iz 1450 $/mt na cca. 400 $/mt in
težkega goriva IFO ) ki poredstavlja velik del stroškov za
ladjarja. Ladijski trg je raznolik in specifičen zato je težko to
ocenjevati na podlagi BDI. Je pa tudi res da ima monogo ladjarjev
ladje v T.i.
sporočil: 12
Uroš je mislil predvesm na ladje za kontejnerski prevoz, ki imajo
kapaciteto od 4000 TEU dalje...Na teh velikih tržiščih so voznine
res padle tudi za 10x .. ker far East manj izvaža, ponudba je iz
dneva v dan večja (mnogo novih kontejnerskih ladij prihaja in bo še
prišlo iz ladjedelnic - npr od CMA CGM, ZIM, itd...) in ladjarji
trenutno pokrivajo bolj variabilne stroške da ladjo repozicionirajo
na bolše tržišče, kjer nato prodajajo ladijski prostor za večje
voznine. Odvisno od poslovne politike ladjarjev... Za tvojo
informacijo so stroški ladjarjev kot je strošek posadke, P&I in
H&M zavarovanje precej pomembni in niso za zanemarit. res je
tudi da v Singapurju kjer je 'pomorsko križišče' čaka dosti ladij
na sidru na nova naročila
sporočil: 300
Pozdrav tudi tebi.
1. Prezentacije niso klasični prodajni material. Če bi si jih ogledal malo več bi ugotovil, da je to pravno zavezujoč material in da to ni pričarano iz lufta. Poleg tega ne govorimo o scenarijih. To da ima neko ladijsko podjetje prodano 60% svoje zmogljivosti za 2009 in 2010 in dalje ter to zavarovano z bančno garancijo, to nima nobene povezave z igrami na srečo. Tu kažeš popolno nepoznavanje področja o katerem pišeš. Ti pa toplo priporočam, da se v bodoče kake take prezentacije tudi udeležiš. Tuja podjetja redno vabijo zainteresirane na predstavitve svojih podjetij. Temu se bi reklo "Corporate governance & Investor relations" ali graditev zaupanja in blagovne znamke.
2. Zlati časi? Da, na trgu je mnogo podjetij ki tam nimajo kaj iskat. A nisi pisal o njih. Pisal si, da se vozijo kontejnerji zastonj na relaciji Azija - Evropa.
3. Če podjetju ugasne 40% spot trga? Da, ima lahko težave. Ampak nekaj let nazaj ni bilo tega spot trga in so povsem solidno živela. Dobiček bo upadel iz X na 0,5X ali pa na 0,3X. Zato se dobičke normalizira. Ali pa se jih vsaj naj bi.
Priporočam še, da se pogleda pretovore kontejnerjev v 5 največjih kitajskih lukah. Imajo vse lepo objavljeno po mesecih. Promet je sicer upadel za nekaj procentov v zadnjih 6 mesecih, ampak jaz neke drame tudi v decembru ne vidim.
4. Kakšna je konkurenca v Aziji nimaš pojma. Bereš Bloomberg, o konkurenci v Aziji pa ne veš prav dosti. Ugibaš. Si poklical kako azijsko ladijsko podjetje ali si samo recikliral novico nekega analitika ali PR-ovca, ki ga je povzel nek novinar podobne kvalitete kot si sam, ki ladijskega podjetja ni videl ne od daleč, še manj pa od blizu?
5. Če 60% vožnje prodaš po BDI 2500 točk, ostalih 40% pa za strošek goriva, ali voziš zastonj? Kolikor jaz vidim namesto da "odpoveš izlet raje spraviš v žep samo 5 flik". In torej prosim za tvoj odgovor: ALI VOZIŠ ZASTONJ? Ali pa samo tendeciozno napihuješ članke, da dosežejo večjo branost, v bistvu pa so ti članki tako prazni kot tvoje finančno znanje. Seveda te verjetno v to sili uredništvo z željo po večji branosti, vseeno pa to ni način prezentiranja novic bralcem. Ker drugače si lahko tudi popolnoma izmisliš članek ali zgodbo in jo objaviš. Dvomim, da boš dosegel Hansa Christiana Andersena ali brata Grimm, lahko pa poizkusiš.
Uroš, ne poznam te in verjetno si vredu fant, samo o financah pa žal ne veš prav dosti. Kolikor vidim iz slike si še mlad in imaš čas, žal pa način kako prezentiraš članke in z njihovo vsebino ne morem reči, da si na pravi poti. Novinarstvo je vse kaj drugega kot prepisovanja oz. "kreiranje" nove resnice.
pa brez zamere.
1. Prezentacije niso klasični prodajni material. Če bi si jih ogledal malo več bi ugotovil, da je to pravno zavezujoč material in da to ni pričarano iz lufta. Poleg tega ne govorimo o scenarijih. To da ima neko ladijsko podjetje prodano 60% svoje zmogljivosti za 2009 in 2010 in dalje ter to zavarovano z bančno garancijo, to nima nobene povezave z igrami na srečo. Tu kažeš popolno nepoznavanje področja o katerem pišeš. Ti pa toplo priporočam, da se v bodoče kake take prezentacije tudi udeležiš. Tuja podjetja redno vabijo zainteresirane na predstavitve svojih podjetij. Temu se bi reklo "Corporate governance & Investor relations" ali graditev zaupanja in blagovne znamke.
2. Zlati časi? Da, na trgu je mnogo podjetij ki tam nimajo kaj iskat. A nisi pisal o njih. Pisal si, da se vozijo kontejnerji zastonj na relaciji Azija - Evropa.
3. Če podjetju ugasne 40% spot trga? Da, ima lahko težave. Ampak nekaj let nazaj ni bilo tega spot trga in so povsem solidno živela. Dobiček bo upadel iz X na 0,5X ali pa na 0,3X. Zato se dobičke normalizira. Ali pa se jih vsaj naj bi.
Priporočam še, da se pogleda pretovore kontejnerjev v 5 največjih kitajskih lukah. Imajo vse lepo objavljeno po mesecih. Promet je sicer upadel za nekaj procentov v zadnjih 6 mesecih, ampak jaz neke drame tudi v decembru ne vidim.
4. Kakšna je konkurenca v Aziji nimaš pojma. Bereš Bloomberg, o konkurenci v Aziji pa ne veš prav dosti. Ugibaš. Si poklical kako azijsko ladijsko podjetje ali si samo recikliral novico nekega analitika ali PR-ovca, ki ga je povzel nek novinar podobne kvalitete kot si sam, ki ladijskega podjetja ni videl ne od daleč, še manj pa od blizu?
5. Če 60% vožnje prodaš po BDI 2500 točk, ostalih 40% pa za strošek goriva, ali voziš zastonj? Kolikor jaz vidim namesto da "odpoveš izlet raje spraviš v žep samo 5 flik". In torej prosim za tvoj odgovor: ALI VOZIŠ ZASTONJ? Ali pa samo tendeciozno napihuješ članke, da dosežejo večjo branost, v bistvu pa so ti članki tako prazni kot tvoje finančno znanje. Seveda te verjetno v to sili uredništvo z željo po večji branosti, vseeno pa to ni način prezentiranja novic bralcem. Ker drugače si lahko tudi popolnoma izmisliš članek ali zgodbo in jo objaviš. Dvomim, da boš dosegel Hansa Christiana Andersena ali brata Grimm, lahko pa poizkusiš.
Uroš, ne poznam te in verjetno si vredu fant, samo o financah pa žal ne veš prav dosti. Kolikor vidim iz slike si še mlad in imaš čas, žal pa način kako prezentiraš članke in z njihovo vsebino ne morem reči, da si na pravi poti. Novinarstvo je vse kaj drugega kot prepisovanja oz. "kreiranje" nove resnice.
pa brez zamere.
sporočil: 300
Samo kot dodatna informacija:
Mnogo ladij se je držalo v prometu ker so bile voznine visoke, čeprav so odslužile svoje. Sedaj prihaja čas ko bodo novejše ladje nadomestile stare, ki bodo šle v zaslužen pokoj (oz. predelavo v staro železo). Seveda pa ta proces ne bo odpravil kratkoročnega presežka ponudbe ladijskih prevozov. Ne govorim samo o kontejnerskih ladjah, ampak o celotnem ladijskem segmentu.
Mnogo ladij se je držalo v prometu ker so bile voznine visoke, čeprav so odslužile svoje. Sedaj prihaja čas ko bodo novejše ladje nadomestile stare, ki bodo šle v zaslužen pokoj (oz. predelavo v staro železo). Seveda pa ta proces ne bo odpravil kratkoročnega presežka ponudbe ladijskih prevozov. Ne govorim samo o kontejnerskih ladjah, ampak o celotnem ladijskem segmentu.
sporočil: 3.218
"Prevoz kontejnerja iz Azije v Evropo je zastonj. Edini strošek, ki
ga ladjarji zaračunajo, je gorivo, ki ga ladja porabi za pot"
Če nekaj zaračunajo, potem ni zastonj !
Če nekaj zaračunajo, potem ni zastonj !
Strani: 1