Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ustavno sodišče: prepoved dodatnega dela zdravstvenemu delavcu zunaj javne službe je protiustavna
Strani: 1
Jaz pravzaprav ne razumem. Tudi javne bolnišnice so pravne osebe in kot take imajo lahko komot konkurenčno klavzulo. Tako, kot pravne osebe v gospodarstvu.
To zlizovanje javnega in privat je pač katastrofa in takoj je treba prenehati s tem. Vrh ledene gore smo pravkar videli v zadnjih primerih v NM in MB. In medtem, ko se je sedaj ga. Beovič takoj, še isti dan oglasila, primera v NM in MB ga. Beovič "pozabi" komentirati oz obsoditi. Verjetno je pa tudi noben novinar ni povprašal za mnenje, ali kako?
[XDONA1]
Ok, eno je politična motivacija, drugo....
Jaz pravzaprav ne razumem. Tudi javne bolnišnice so pravne osebe in kot take imajo lahko komot konkurenčno klavzulo. Tako, kot pravne osebe v gospodarstvu.
To zlizovanje javnega in privat je pač katastrofa in takoj je treba prenehati s tem. Vrh ledene gore smo pravkar videli v zadnjih primerih v NM in MB. In medtem, ko se je sedaj ga. Beovič takoj, še isti dan oglasila, primera v NM in MB ga. Beovič "pozabi" komentirati oz obsoditi. Verjetno je pa tudi noben novinar ni povprašal za mnenje, ali kako?
Saj imajo klavzule, a gre se za visino polozaja ocitno.
Fizioterapevtom npr zelo tezko dovolijo delo izven vsaj ene bolnice in to ze vsaj deset let.
In tudi beoviceva oz ustavno sodisce je omenilo, da je ostalih varovalk ze kar nekaj.
Problem je koliko se udejanjajo verjetno.
[odvisnik]Kaj ti pomagajo varovalke, če ne delujejo?
> [XDONA1]
> Ok, eno je politična motivacija, drugo....
> Jaz pravzaprav ne razumem. Tudi javne bolnišnice so pravne osebe in kot take imajo lahko komot konkurenčno klavzulo. Tako, kot pravne osebe v gospodarstvu.
> To zlizovanje javnega in privat je pač katastrofa in takoj je treba prenehati s tem. Vrh ledene gore smo pravkar videli v zadnjih primerih v NM in MB. In medtem, ko se je sedaj ga. Beovič takoj, še isti dan oglasila, primera v NM in MB ga. Beovič "pozabi" komentirati oz obsoditi. Verjetno je pa tudi noben novinar ni povprašal za mnenje, ali kako?
Saj imajo klavzule, a gre se za visino polozaja ocitno.
Fizioterapevtom npr zelo tezko dovolijo delo izven vsaj ene bolnice in to ze vsaj deset let.
In tudi beoviceva oz ustavno sodisce je omenilo, da je ostalih varovalk ze kar nekaj.
Problem je koliko se udejanjajo verjetno.
Kolikor mi je znano imajo zdravniki nekaterih strok večinoma vsi še sp poleg. Seveda tistih, ki so za služenje denarja primerne. Drugih se pač izogibajo in jih prepuščajo javnim ustanovam.
Glej, meni nihče ne bo razlagal, da lahko nekdo (zdravnik) dela 8h plus, v javnem, plus dežurstva, itd in potem še dodatno več ur privat. Razen če pač v javnem fuša. Vsi s(m)o pač ljudje, imajo družine, dopust, druge aktivnosti, tako da to početje nekako ne pije vode.
Tudi ne vem zakaj se javnim zdravnikom ne postavi nekih norm in ocenjujejo njihovega dela. Tako, kot ima oceno večinoma vsak zaposleni v gospodarstvu. Storilnost se lahko primerja znotraj posameznih strok, po različnih ustanovah. In ni dvoma, da če lahko X v Mariboru naredi toliko pa toliko pregledov, da jih pa Y v Ljubljani ne more.
Dokler to ne bo rešeno je edina pot prepoved lizanja javnega denarja s privat žepi.
Rešitev je zgolj v tem, da se:
1. Javne zavode začne plačevati po opravljenih storitvah.
2. Medicinsko osebje zabriše iz sistema plač v javnem sektorju. Ker niso plačani iz proračuna ampak iz zavarovanja. Ta bi lahko bil v končni fazi tudi privaten.
Ker tako pa se zgodi, da zdravnik skozi svoje redne zaposlitve opravi manj, kot bi sicer lahko, plačo pa mu odreja enotni plačni sistem, hkrati pa lahko popoldne, v prostem času, ali med dopustom, ali pa celo v rednem delovnem času, dela za nekega drugega izvajalca.
In tretje... zdravnik, ki je zaposlen v Javnem Zavodu in se je odločil stavkati, avtomatsko zgubi soglasje za delo pri komerkoli drugemu. Daj odpoved, in pojdi drugam.
[Endimion]to je bistveni del.
2. Medicinsko osebje zabriše iz sistema plač v javnem sektorju. Ker niso plačani iz proračuna ampak iz zavarovanja. Ta bi lahko bil v končni fazi tudi privaten.
medicinsko osebje je super prenosljiv kader s stalnim povprasevanjem globalno (ni posebnost nase geografije ni nasega casa) in glede tega precej drugacen od... khm ... mnogih drugih js zaposlitev. tiscati ga v isto shemo je tiscanje trikotnika v okroglo cev.
"dvozivkarstvo" je v tem smislu predvsem slovenski nacin resevanja neresljivih problemov (kako nekaj naredimo, ne da bi nekaj naredili) - ja je zaklenjeno v place js, vendar lahko se kaj naredi po svoje. delamo se, da ste javni delavci in omogocamo vam, da not prinesete priblizek razlike do svoje trzne vrednosti. postaviti ljudi pred ali-ali pomeni reci "ne, vi ste v vreci js in to je to, sploh pa kdo pa mislite da ste, kurc vas gleda, ce je dobro za referenta za kurac pri komisiji za wtf na zavodu za bluz, je dovolj dobro tudi za vas".
trkati se po prsih, da je forsiranje izbire nek dosezek in da bo "ohranilo" javno zdravstvo, pa je smesno, ker ga bo seveda oslabilo (ker bo vec kot nic kadra reklo prav, pol pa nc, kar se tudi dogaja in ne, ne rabi it 50% kadra stran, da se bo cutilo). oziroma bi bilo smesno, ce bi verjeli, da je taksno ravnanje mogoce pripisati zgolj neumnosti.
v tem smislu je sklep ustavnega sodisca kul, ni pa receno, da bo kaj veliko spremenil, ker ni pa to 100% undo tipka, realnost je ze spremenjena - ljudje zdaj vejo, kako dalec so bogovi pripravljeni iti in bodo prej rekli "no, grem jaz vseeno ven, bedasto bi bilo cez 5 min ponavljati vajo" kot pa "aja so ustavili, no saj pol pa je vse ok".
Strani: 1

