Strani: 1

0730ULtra3 sporočil: 1.611
[#3073456] 07:06
Odgovori   +    8
Lahko pa dajo delodajalci višje plače, pa ne bo potrebe po iskanju azijcev?
LjubiteljCO2 sporočil: 260
[#3073457] 07:19 · odgovor na: 0730ULtra3 (#3073456)
Odgovori   +    14
[0730ULtra3]
Lahko pa dajo delodajalci višje plače, pa ne bo potrebe po iskanju azijcev?
Ali pa zaposlitev "nevladnikov" v koristnejših dejavnsotih.
(aja, ne znajo delat)
sopranos sporočil: 11.453
[#3073458] 07:46 · odgovor na: 0730ULtra3 (#3073456)
Odgovori   +    0
Ker se delavec ustvari iz zraka. :) P
lojze1 sporočil: 949
[#3073465] 08:34 · odgovor na: 0730ULtra3 (#3073456)
Odgovori   +    7
Delodajalci, predvsem prevozniki, smo nan trgu,slovenskem predvsem pa na evropskem. Strošek slovenskega delodajalca v transportu je podoben, oziroma nekaj višji kot je npr.italijanski. Na parkiriščih prevozniških podjetuij so parkirani avtomobili šoferjev, ki so boljši (kar ni nič narobe!) od avtomobilov lastnikov kamionov. Šoferjev preprosto ni dokler so na razpolago službe, ki so manj zahtevne (odsotnost) in v Evropi bo manjkalo do leta 2030 okrog 3 miljione šoferjev, ki jih ni in jih ne bo, trenutno jih manjka okrog 720.000 in v naslednjih petih letih se jih bo upokojilo 30%. Zdravilo bo prišlo samo od sebe (ali pa bo ekonomski sistem razpadel): povečanje cen prevoznin, boljši socialni pogoji za voznike in uvoznik voznikov iz azijskih držav.Primerjajte: vsaka peta kabina evropskega tovornjaka je prazna, v zadnjih desetih letih se je število birokratov povečalo za 30% s tem, da je njihova storitev slabša kot pred desetimi leti.
trocki sporočil: 1.936
[#3073476] 09:50 · odgovor na: lojze1 (#3073465)
Odgovori   +    2
Je pa nekoliko nenavadno, da prevozniki (skupaj z drugimi, ki se ukvarjajo z dejavnostmi z nizko dodano vrednostjo) bežite na Hrvaško, kjer so stroški dela že tako visoki kot pri nas. Je tudi danes tu članek o tem. Da pa so ti stroški višji kot v Italiji je razumljivo, saj je tudi povprečna plača pri nas višja kot v Italiji.
odvisnik sporočil: 3.498
[#3073477] 10:45 · odgovor na: trocki (#3073476)
Odgovori   +    0
[trocki]
Je pa nekoliko nenavadno, da prevozniki (skupaj z drugimi, ki se ukvarjajo z dejavnostmi z nizko dodano vrednostjo) bežite na Hrvaško, kjer so stroški dela že tako visoki kot pri nas. Je tudi danes tu članek o tem. Da pa so ti stroški višji kot v Italiji je razumljivo, saj je tudi povprečna plača pri nas višja kot v Italiji.

Da ti povem samo dva primera iz zadnjih 14 kako je "zblojeno " vse skup.

Znanec dela kot voznik avtobusa, zaposlenih 15 soferjev in se sirijo, zaposleni sami slovenci.
Njihov trg, delajo vecinoma v tujini za tuje agencije, vozijo npr kitajske turiste po nemcij, svici, nizozemski.
Ko sem ga vprasal, kako gre z konkurenco domacim prevoznikom.
Pravi, da so tri tedne v evropi potlej pa mora it avtobus cez slovensko mejo.
Placa od oka 3k neto, veliko nanesejo napitnine za zlaganje kovckov npr.


Drugo
Za vikend poslusal blog srba, ki prodaja nove tovornjake, ko so ga sprasevali kake so cestnine,,pravi, da je treba izpolnit stiri stranski formular, glede na opremo, ki jo ima , od gum, spojlerjev itn.
Pa po moje ne zaradi srbov;).



Pri prevoznistvu je se marsikaj drugega kot le delavci
lojze1 sporočil: 949
[#3073479] 10:57 · odgovor na: trocki (#3073476)
Odgovori   +    1
Tudi sam sem preverjal možnost odprtja podjetja na Hrvaškem, predvsem kot priložnost. Glede stroška samega delavca, ki je lahko dvesto alin tristo evrov nižji, ni argument, da bi odprli podjetje na Hrvaškem. Argumenti so naslednji: hitrejše zaposlovanje tujih delavcev, lokalni pogoji, kot so ceste, pristanišča, železnica itd, odnos birokracije do podjetij. Ti pogoji so na Hrvaškem vsekakor boljši vendar za večino ne dovolj, posebej, ker se Evropa spreminja.Transportna podjetja, ki so do zdaj odprla svoja podjetja na Hrvaškem, so jih odprla iz razloga dosedanjih povezav ali bližine s Hrvaško. Sam mislim, da bodo transportna podjetja zaradi izjemno slabih pogojev poslovanja v Sloveniji (davki, nepotrebna birokracija, odsotnost prometne politike, nikakršna možnost vplivanja na sprejem pogojev poslovanja zaradi zbornic, ki so bolj podaljšek države kot zastopnik interesov gospodarstva itd), morala na razvitejše transportne trge EU, kot so Avstrija, Nemčija ali Italija, kjer je trenutna gospodarska politika za cestne prevoznike ugodnejša, prav tako je v vseh teh državah trg neprimerno večji. In, čaka nas pospešene digitalizacija, nove energije in avtonomna vozila za kar je potrebna ustrezna infrastruktura od multimodalnih logističnih centrov do ustrezne cestne in železniške infrastrukture. Tu Slovenija nima načrtov niti vizije, kar pomeni, da nas bodo blagovni tokovi obšli, obstoječi pa podražili prevoz in dostavo (prevzem) blaga.
odvisnik sporočil: 3.498
[#3073480] 11:17 · odgovor na: lojze1 (#3073479)
Odgovori   +    0
Pocasi se bomo morali navadit, da vsega pac ne moremo imet sami.

Od oka bo tezko imet v sloveniji prevoznisko podjetje vecje od par deset zaposlenih.
Nekaj lokalnega trga in nekaj tujine npr.
Da se bi sli neko hudo evropsko logistiko pa tule najbrz ne bo prostora.
matatata sporočil: 3
[#3073485] 12:47 · odgovor na: 0730ULtra3 (#3073456)
Odgovori   +    0
Ni moje področje, a zateva je malo drugačna, kot si jo predstavljaš.

Okej, se omejiš s slovenskimi šoferji, jim daješ primerne dohodke, kot si jih dejansko tudi zaslužijo, medtem pa dva, trije tvoji konkurenti v bližini zaposlujejo cenejšo delovno silo.
Hm - kaj pa zdaj?
primvla sporočil: 1.184
[#3073487] 13:07 · odgovor na: matatata (#3073485)
Odgovori   +    0
race to the bottom
Fl2017 sporočil: 31
[#3073488] 13:11 · odgovor na: matatata (#3073485)
Odgovori   +    0
[matatata]
Ni moje področje, a zateva je malo drugačna, kot si jo predstavljaš.

Okej, se omejiš s slovenskimi šoferji, jim daješ primerne dohodke, kot si jih dejansko tudi zaslužijo, medtem pa dva, trije tvoji konkurenti v bližini zaposlujejo cenejšo delovno silo.
Hm - kaj pa zdaj?
Tudi moje področje ni, a če tvoja konkurenčnost bazira samo na poceni delovni sili je čas, da resno razmisliš o drugi dejavnosti.

PS: pri vseh teh debatah o poceni/dragi delovni sili se nekako pozablja, kakšen je celoten strošek te poceni uvožene delovne sile. Delajo za minimalca, dodana vrednost gre k lastniku podjetja (ki potem vpije koliko lačnih ust nahrani hehe). Davka od njegove plače ni, koristi pa storitve "države", ki jih plačamo vsi. Potem si pripelje še družino...in na koncu je računica ta, da nas kot družbo stane več kot prispeva (njegov prispevek pobaše ravno tisti, ki pravi da so davki previsoki..).

Strani: 1