Strani: 1

lukc1234 sporočil: 5
[#3072741] 07:02
Odgovori   +    13
Super intervju. Pohvale zakoncema za uspešno poslovanje.
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072744] 09:00
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: odvisnik 19.11.2025 09:03
Finannce in denar.

Hitro se lahko znajdejo na napacni strani.
Stevilke pomenijo marsikaj.

Sicer dober intervju, pove pa marsikaj o dolocenem delu kapitalistov, nekaj znanja, nekaj srece in nekaj jajc.
Pri njima v tem vrstnem redu ;).

Pove pa marsikaj o slovenskem podjetnistvu in zakaj ga je premalo ;).
le113 sporočil: 39
[#3072747] 09:14
Odgovori   +    5
Čestitke, še več uspešnih podjetnikov v Sloveniji si želimo.
1357 sporočil: 7.372
[#3072753] 11:13 · odgovor na: odvisnik (#3072744)
Odgovori   +    9
Pri letošnjih premoženskih prvakih, zakoncih Južina, si pozabil našteti, tako kot intervjujanca, najvažnejšo prednost za njun uspeh; zlizanost z vsakokratno vladajočo politiko. Glavnino denarnega toka njune skupine Perspektiva izvira iz njihovega gradbenega podjetja CPG,, ki je po obsegu drugi gradbinec v državi in preko 80% realizacije ustvari preko javnih naročil za državo in lokalne skupnosti.
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072756] 11:27 · odgovor na: 1357 (#3072753)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: odvisnik 19.11.2025 11:28
Pisem le o tem, kar je dejstvo v intervjuju in ze tega je za polno kapo dovolj, da malo zastrize med usesi ;)

Tako, da je mozno, da je tvoja trditev resnicna in s tem ni nic narobe, ce zlizanost pomeni tudi konkurencnost in dobro storitev.

Meni je bolj zanimivo, ko omenjata gate in da zanje placujeta.
To bi moralo bit samoumevno, kot ne razlagas kako si obrises rit, ko gres srat.

In njihova nalozba v podrejene obveznice, hkrati pa so jim iste banke ponujale kredite, da so zaposleni dosegli plan.

Marsikaj sta povedala med vrsticami in verjamem, da je zanju bolje,da ne dajeta prevec intervjujev ;).
alpha7B5sn sporočil: 1.417
[#3072758] 12:21
Odgovori   +    1
Bravo! Takšne ljudi bi (nujno) potrebovali v vodstvu te države, in sicer v večini!

Hvala za zelo osebno predstavitev!
1357 sporočil: 7.372
[#3072759] 12:39 · odgovor na: odvisnik (#3072756)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: 1357 19.11.2025 12:41
Nisem aludiral na tebe osebno temveč na intervjujanca, ki sta ta podtek pozabila omeniti, novinar poslovnega medija Finance pa tudi ni s tem vprašanjem drezal v intervjujanca. Podatek o denarnem toku njunega glavnega podjetja, "zlate kure" in deleža realizacije povezane z javnimi posli samo odslikavojo bolj realno sliko o letošnjih premoženjskih lavreatih. Pa da ne bom tako črno ali negativistično izgledal, navajam še sledeči podatek; ko sem preletel letošnjo lestvico najbogatejših 100 sem opazil da jih je cca 30 takšnih, kjer večina njihovega premoženja izvira iz poslov z državo in ostalim javnim sektorjem, letošnja lavreata sta samo največja med njimi. Je pa zaskrbljujoče, da je med prvo deseterico najbogatejših polovica takšnih, kar ponovno kaže na to kako pomemben dejavnik za uspešnost gospodarstva je država ter njena piramida in njene investicije. Zaskrbljujoče je tudi to da med 100 praktično ni nobenega, ki bi takšno premoženju ustvaril z do pet let starim start upom. Opazno je tudi relativno globoko padanje po lestvici navzdol lastnikov premoženja katerih izvor so podjetja, ki niso takšni ali drugačni državni dobavitelji.
0430ABAKU sporočil: 2.171
[#3072763] 13:42
Odgovori   +    1
V Metliki ni letališča, tako da zasebnega letala ne potrebujeva (smeh).
Splošna razgledanost, ali vsaj poznavanje svojega lokalnega okolja, pa ni ravno njuna močna plat?

Letališče Prilozje (LJPR) – Metlika
Najbolj znano športno letališče v Beli krajini.
Lokacija: pri vasi Prilozje, severno od Metlike
ICAO oznaka: LJPR
Steza: približno 800 m (travna)
Upravljavec: Aeroklub Metlika
To je glavno letalsko središče Bele krajine.

Za našega Falcona nekoliko švoh, za Pilatuse je pa čisto ok.
1357 sporočil: 7.372
[#3072768] 14:33 · odgovor na: 0430ABAKU (#3072763)
Odgovori   +    1
Za pristajanje in vzletanje poslovnih letal so v Sloveniji tehnično primerna letališča edino Brnik, Maribor, Portorož in Cerklje ob Krki, na vseh ostalih letališčih lahko pristajajo edino športna ali ultra lahka letala. Menda nisi misli, da se bosta zakonca Južina prevažala okoli v športni Cestni ali Pipistrelovem ultra lahkem letalu. Poslovna letala potrebujejo enako infrastrukturo kot velika potniška letala.
1357 sporočil: 7.372
[#3072769] 14:36 · odgovor na: alpha7B5sn (#3072758)
Odgovori   +    2
Zaradi takšnih ljudi so javna naročila v Sloveniji preplačana za cca 30% ( podatek o odstotkih preplačil je od enega od direktorjev javnih zavodov).
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072771] 15:19 · odgovor na: 1357 (#3072768)
Odgovori   +    1
[1357]
Za pristajanje in vzletanje poslovnih letal so v Sloveniji tehnično primerna letališča edino Brnik, Maribor, Portorož in Cerklje ob Krki, na vseh ostalih letališčih lahko pristajajo edino športna ali ultra lahka letala. Menda nisi misli, da se bosta zakonca Južina prevažala okoli v športni Cestni ali Pipistrelovem ultra lahkem letalu. Poslovna letala potrebujejo enako infrastrukturo kot velika potniška letala.
Ne vem kako je drugje, a tezko verjamem, da imajo bogati samo deset minut do letalisca ;)
Iz bele krajine do cerkelj je dobra ura , do zagreba imata verjetno se blize.

In seveda, zivita v zakotju.
Spet slovenska sala imeli bi supermarket in zivljenje na vasi.
0430ABAKU sporočil: 2.171
[#3072772] 15:20 · odgovor na: 1357 (#3072768)
Odgovori   +    1
Tudi na tem letališču lahko obratujejo že kar spodobna manjša poslovna letala.
Na primer Pilatus PC-12, Daher TBM, Piper PA-46, Beechcraft Baron...
Pač prilagodiš razpoložljivi infrastrukturi. Saj ne rabijo vsi Air Force 1.
Za naštete je dovolj <1 km steza. Aeroklub bi bil pa zagotovo vesel, če bi se kakšen poslovnež prislinil na njihovo infrastrukturo.

Sem opazoval nekoč, s kakšnimi zasebnimi letali prihajajo "turisti" s severnih dežel na Portoroško letališče. Vse je bilo manjše od naštetih.
Jaz osebno imam pa za sabo nekaj pristankov na brniškem letališču, Z JADRALCEM :-)
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072773] 15:22 · odgovor na: 1357 (#3072769)
Odgovori   +    0
[1357]
Zaradi takšnih ljudi so javna naročila v Sloveniji preplačana za cca 30% ( podatek o odstotkih preplačil je od enega od direktorjev javnih zavodov).
Mogoce ja mogoce ne.
Kolega ima manjso obrt.
Obcasno sodeluje na kaksnem razpisu.
Ravno zadnjic pravi, da je edini oddal ustrezno ponudbo.
Ne pozna nikogar.
Posli pa tja do 100k.
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072775] 15:32 · odgovor na: 1357 (#3072759)
Odgovori   +    0
[1357]
Nisem aludiral na tebe osebno temveč na intervjujanca, ki sta ta podtek pozabila omeniti, novinar poslovnega medija Finance pa tudi ni s tem vprašanjem drezal v intervjujanca. Podatek o denarnem toku njunega glavnega podjetja, "zlate kure" in deleža realizacije povezane z javnimi posli samo odslikavojo bolj realno sliko o letošnjih premoženjskih lavreatih. Pa da ne bom tako črno ali negativistično izgledal, navajam še sledeči podatek; ko sem preletel letošnjo lestvico najbogatejših 100 sem opazil da jih je cca 30 takšnih, kjer večina njihovega premoženja izvira iz poslov z državo in ostalim javnim sektorjem, letošnja lavreata sta samo največja med njimi. Je pa zaskrbljujoče, da je med prvo deseterico najbogatejših polovica takšnih, kar ponovno kaže na to kako pomemben dejavnik za uspešnost gospodarstva je država ter njena piramida in njene investicije. Zaskrbljujoče je tudi to da med 100 praktično ni nobenega, ki bi takšno premoženju ustvaril z do pet let starim start upom. Opazno je tudi relativno globoko padanje po lestvici navzdol lastnikov premoženja katerih izvor so podjetja, ki niso takšni ali drugačni državni dobavitelji.

Intervjujanca lepo povesta, da moras najprej znat racunat, imet neko znanje .
Potlej pa seveda se vse ostalo.

Cgp je bilo cisto obicajno slo postkomunisticno cestno podjetje mal so ga pil malo delal in naredil kolikor so.
Vcasih je bil tu velik gradbinec pionir, ki je propadel ze ob razpadu juge, potlej smo imeli sct,,primorje ipd,ki so delali malo bolj pametno, a vseeno ne dovolj in so propadli.
Cgp je v vsem tem casu lepo rastel in s pametjo, ko se je izpraznil teren,,prisel tudi do vecjih poslov.

Vsekakor je mozno, da so zadeve preplacane, ampak vseeno to podjetje ni zraslo od danes na jutri.
Je pa res, da so pri vecjih poslih stvari komot preplacajo.
Ravno zadnjic sem prilepil skec, kjer se smejijo na racun avstralske centralne banke, kjer je osnovna cena neke obnove, gradnje poslopja poskocila iz 600miljinov na 2 miljardi.
Pa so v branzi, ki naj bi dobro poznala makroekonomijo ;).
odvisnik sporočil: 3.431
[#3072776] 15:34 · odgovor na: 0430ABAKU (#3072772)
Odgovori   +    0
[0430ABAKU]
Tudi na tem letališču lahko obratujejo že kar spodobna manjša poslovna letala.
Na primer Pilatus PC-12, Daher TBM, Piper PA-46, Beechcraft Baron...
Pač prilagodiš razpoložljivi infrastrukturi. Saj ne rabijo vsi Air Force 1.
Za naštete je dovolj

Sem opazoval nekoč, s kakšnimi zasebnimi letali prihajajo "turisti" s severnih dežel na Portoroško letališče. Vse je bilo manjše od naštetih.
Jaz osebno imam pa za sabo nekaj pristankov na brniškem letališču, Z JADRALCEM :-)

Ta dva po izgledu ne sodita med"sportneentuziaste", mislim da bolj cenita udobje ;).
0430ABAKU sporočil: 2.171
[#3072777] 15:46 · odgovor na: odvisnik (#3072776)
Odgovori   +    0
Se vam zdi Pilatus športni?
cdn.privatejetcardco...press.jpeg

Strani: 1