Strani: 1

7175S sporočil: 2.723
[#3072561] 08:34
Odgovori   +    2
To je elektromobil, ki mi je zaradi nostalgije tako všeč, da bi ga kupil takoj jutri, tudi, če bi bil dražji od povprečja, če bi vanj vgrajevali tudi klasičen atmosferski bencinski motor in bi tako dejansko postal vsestransko uporaben drugi avto.
GV-1113 sporočil: 2.057
[#3072564] 08:56 · odgovor na: 7175S (#3072561)
Odgovori   +    6
To jaz ves čas ponavljam. Če bi nove 5ko, katrco in twingota ponudili z bencinskimi motorjih, bi jih dejansko prodajali kot vroče žemljice.

In ker gre za majhne in lahke avte, bi bila poraba sodobnih bencinskih motorjev res nizka in s tem tudi z ekološkega stališča OK.

Tako pa nas mamijo z dizajnersko obujenimi spomini na mladost, v resnici pa nam prodajajo v praksi slabo uporabno kitajsko e-sranje. In kot davkoplačevalci moramo vsak kos prisilno subvencionirati s 7.500 EUR. Norost par excellence!
FIN-544124 sporočil: 5.330
[#3072571] 11:34
Odgovori   +    2
Zanimiv, luškan avtomobilček.

Ampak bistveno predrag in večina ga nima kje polniti.

En majhen bencinski motor, osnovni model brez raznih digitalnih igračk in primerna cena bi se prodajal, kot sveže žemlje.

Vsak dan bolj ugotavljam, da so tudi vodstva tovarn nekje v svojem svetu, daleč od realnosti.
0313EKINX sporočil: 963
[#3072581] 14:34 · odgovor na: FIN-544124 (#3072571)
Odgovori   +    4
[]
Ampak bistveno predrag in večina ga nima kje polniti.

En majhen bencinski motor, osnovni model brez raznih digitalnih igračk in primerna cena bi se prodajal, kot sveže žemlje.

Vsak dan bolj ugotavljam, da so tudi vodstva tovarn nekje v svojem svetu, daleč od realnosti.
Nisem preprican, da ga vecina nima kje polniti. Mislim, da vsaj 1/2 slovencev zivi v hisah, kjer ga lahko priklopijo na domaco el vticnico. Ce ga polnijo ponoci (10 ur), z mocjo samo 1 KW, mocjo enega fena ... se bo vsak dan lahko prevozil vsaj 70 km. Kar pa vecini Slovencev to zadostuje.
Kar pa se tice el in motorja z notranjem izgorevanjem. Na "zalost" je cas sel naprej. Tehnika se razvija. Dinozavri so ostali zadaj in besno cepetajo ...
GV-1113 sporočil: 2.057
[#3072585] 15:12 · odgovor na: 0313EKINX (#3072581)
Odgovori   +    2
70 km nam veliki večini niti približno NE ZADOSTUJE, pa tudi 200 km ne.

Sem za razvoj, ampak ko in če bo tehnologija e-avtov enkrat res razvita, takšni avti ne bodo rabili subvencij in pa prepovedi neke druge tehnologije, ampak se bo potrošnik za njih odločil po lastni svobodni presoji.

Zato vse skupaj ni nič drugega kot prisiljevanje in posiljevanje! Kako se konča, pa lahko prebereš v novicah, kjer poročajo o serijskem zapiranju tovarn e-sranja.
FIN-205757 sporočil: 164
[#3072586] 15:34
Odgovori   +    2
Baterijska vozila se zasnovana za promet v kitajskih novozgrajenih mega mestih. Odlična ideja. Za evropske razmere pa je to brca v temo. Veliki nateg. Zdaj to tudi že vsi vedo, ampak se še ni pojavil junak, ki bo prevzel odgovornost. Skratka: naša avto industrija je pred propadom, Kitajci pa se nam smejejo. Krohotajo.
matjazrropret sporočil: 11
[#3072588] 17:08 · odgovor na: GV-1113 (#3072585)
Odgovori   +    2
Povprečje dnevnih km v SLO je manj kot 40, letnih pa cca 12-13K. Kako torej niti 200 km (kar bi pomenilo >50K km na leto, če se omejimo samo na delavnike) "veliki večini" ne bi zadoščalo?
0313EKINX sporočil: 963
[#3072597] 19:34 · odgovor na: matjazrropret (#3072588)
Odgovori   +    0
[matjazrropret]
Povprečje dnevnih km v SLO je manj kot 40, letnih pa cca 12-13K. Kako torej niti 200 km (kar bi pomenilo >50K km na leto, če se omejimo samo na delavnike) "veliki večini" ne bi zadoščalo?
Tocno tako. Povprecen Slovenec prevozi manj kot 50 km dnevno. In za te potrebe je EV vec kot primeren. Nekoc sem tudi sam prevozil vec kot 50.000 km letno. Sigurno takrat ne bi vozil EV.
Neka moja stranka vozi Teslo. Naredi letno vec kot 200 km. Je navdusen. Polni ga na delovnem mestu in doma, kjer ima tudi soncno elektrarno ...
Pac, EV niso za vsakogar. Tako je trdila tudi moja zena, dokler ji nisem enega kupil.
Sedaj je popolnoma spremenila pogled na zadevo.

Strani: 1