Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Na Norveškem prihodnje leto že brez novih bencinskih avtomobilov?
Strani: 1
sporočil: 7
Neprimerno vecji standard...
Če nimajo nafte so na istem kot mi.
Kdo bo placavu 40k+ za avto ki v 3letih zgubi 50% vrednosti?
Če nimajo nafte so na istem kot mi.
Kdo bo placavu 40k+ za avto ki v 3letih zgubi 50% vrednosti?
sporočil: 855
Za Norvežane velja rek: S polno ritjo je lahko srat!
Oni ne vejo, kaj bolj fancy bi si še izmislili, da bi bili še bolj "zeleni".
Medtem ko je izvor njihovega bogastva nafta, ki je pač zato drugi pokurijo. Ampak na koncu ima itak cel planet skupno CO2 bilanco.
Oni ne vejo, kaj bolj fancy bi si še izmislili, da bi bili še bolj "zeleni".
Medtem ko je izvor njihovega bogastva nafta, ki je pač zato drugi pokurijo. Ampak na koncu ima itak cel planet skupno CO2 bilanco.
sporočil: 106
Razmere v elektroenergetiki na Norveškem so zelo drugačne, kot npr.
pri nas. Proizvedejo več elektrike, kot jo porabijo. Skoraj 90 %
proizvedene elektrike je iz hidroelektrarn, nekaj še vetra, torej
praktično vsa elektrika iz obnovljivih virov, z nizkim ogljičniom
odtisom, pa med najcenejšimi v Evropi, mnogokrat cenejša kot pri
nas. Na drugi strani visok standard, tudi na račun fosilnih goriv,
ki jih izvažajo.
Približno tretjino naše elektrike je proizvedeno iz termoelektrarn, porabimo jo več, kot jo proizvedemo in smo uvozno odvisni, cene nepredvidljive, življenski standard nižji (kot na Norveškem). Glede na to, da velik delež elektrike proizvajamo na premog, pomeni električni avto enako, kot če bi ga vozili na premog, pa še skupni izkoristek električnega t.j. avtomobila na premog je bistveno nižji, kot če avto vozimo na tekoča fosilna goriva, pa skupne emisije CO2 tudi.
Torej... če nimamo lastnih konkurenčnih nizkoogljičnih virov, je električni avto... ???
Približno tretjino naše elektrike je proizvedeno iz termoelektrarn, porabimo jo več, kot jo proizvedemo in smo uvozno odvisni, cene nepredvidljive, življenski standard nižji (kot na Norveškem). Glede na to, da velik delež elektrike proizvajamo na premog, pomeni električni avto enako, kot če bi ga vozili na premog, pa še skupni izkoristek električnega t.j. avtomobila na premog je bistveno nižji, kot če avto vozimo na tekoča fosilna goriva, pa skupne emisije CO2 tudi.
Torej... če nimamo lastnih konkurenčnih nizkoogljičnih virov, je električni avto... ???
sporočil: 106
Lažje jim je prodajat in transportirati nafto po svetu, kot
elektriko. Itak pa imajo obojega v izobilju.
Tudi v Emiratih in Katarju vidiš že kar precej električnih avtov, pa elektriko proizvajajo v glavnem iz nafte in plina. Ni logike, a če imaš polno rit, se lahko izmisliš marsikaj, pa četudi ni racionalno in nima logike.
Tudi v Emiratih in Katarju vidiš že kar precej električnih avtov, pa elektriko proizvajajo v glavnem iz nafte in plina. Ni logike, a če imaš polno rit, se lahko izmisliš marsikaj, pa četudi ni racionalno in nima logike.
sporočil: 3.698
Točno tako, kot je večina že zapisala.
Delajo še pametni in zeleni, živijo pa od nafte in plina.
Kot bi vegan prodajal meso.
Pri nas pred večino blokov nimaš možnosti postaviti polnilnice.
Marsikje še parkirišča nimaš in parkirajo na modri coni, na zelenicah, na cesti, ehhhhh brez veze.
Da ne omenjam našega elektro omrežja, ki prenese cca 25 % električnih avtomobilov, kot večina razvite Evrope.
Bodimo vsaj malo realni.
Čez dan pa so itak odsotni.
Delajo še pametni in zeleni, živijo pa od nafte in plina.
Kot bi vegan prodajal meso.
Sprva so električna vozila kupovali okoljsko najbolj ozaveščeni Norvežani,...Hmmmm, lahko si nevem kako okoljsko ozaveščen in zelen, če avtomobila nimaš kje napolniti.
Pri nas pred večino blokov nimaš možnosti postaviti polnilnice.
Marsikje še parkirišča nimaš in parkirajo na modri coni, na zelenicah, na cesti, ehhhhh brez veze.
Da ne omenjam našega elektro omrežja, ki prenese cca 25 % električnih avtomobilov, kot večina razvite Evrope.
Bodimo vsaj malo realni.
Čez dan pa so itak odsotni.
sporočil: 698
[denivuga28]
Kdo bo placavu 40k+ za avto ki v 3letih zgubi 50% vrednosti?A daj no. Dizli pa v 3 letih ne izgubijo 50% vrednosti??? Poglej na portal " Mobile.de ". BMW dizel 2.0, ki nov stane s podobno opremo okoli 95.000 EUR, ga dobis za manj kot 50.000 EUR, starega leto in pol. Alooo.
In potem jokas o padcu cen el avtomobilov. Jaz sem do sedaj vedno kupil nov avto in ga imel 15+ let. Pac, ko kupis avto, ne gledas koliko zgubis z njegovim nakupom. Nekaj podobnega je tudi pri nakupu spodnic. Nikoli se ne sprasujem, koliko se stanejo po enem letu :) Jih pac ne prodajam. Tako kot ne avtomobila
sporočil: 1.218
kateri BMW 2.0 d stane 95000eur? pa raje kupim 2-3 leta starega za
pol cene in ga ćez 2-3 leta prodam in vajo ponavljam, kot pa vozim
novega in potem 15+ let starega
sporočil: 6.101
[0313EKINX]Dej link tega vozila prosim
> [denivuga28]
> Kdo bo placavu 40k+ za avto ki v 3letih zgubi 50% vrednosti?
A daj no. Dizli pa v 3 letih ne izgubijo 50% vrednosti??? Poglej na portal " Mobile.de ". BMW dizel 2.0, ki nov stane s podobno opremo okoli 95.000 EUR, ga dobis za manj kot 50.000 EUR, starega leto in pol. Alooo.
In potem jokas o padcu cen el avtomobilov. Jaz sem do sedaj vedno kupil nov avto in ga imel 15+ let. Pac, ko kupis avto, ne gledas koliko zgubis z njegovim nakupom. Nekaj podobnega je tudi pri nakupu spodnic. Nikoli se ne sprasujem, koliko se stanejo po enem letu :) Jih pac ne prodajam. Tako kot ne avtomobila
sporočil: 51
[FIN-325662]Točno, to so ugotovili celo trdobučni Nemci. Njihove sončnice in vetrnice so predrage, premalo učinkovite in investicije se ne izidejo, prinašajo jim stalne minuse. Zato bodo kot kaže počasi le šli nazaj na jedrsko, da bodo imeli vsaj nekaj lastne cenejše energije, idealen pa bi bil plin. Norvežani so pač edini celo s preveč hidroenergije, tako da jo po pokritju domačega trga izvažajo. Nafta je skoraj v celoti za izvoz, to pa zagotavlja državi blagostanje.
Razmere v elektroenergetiki na Norveškem so zelo drugačne, kot npr. pri nas. Proizvedejo več elektrike, kot jo porabijo. Skoraj 90 % proizvedene elektrike je iz hidroelektrarn, nekaj še vetra, torej praktično vsa elektrika iz obnovljivih virov, z nizkim ogljičniom odtisom, pa med najcenejšimi v Evropi, mnogokrat cenejša kot pri nas. Na drugi strani visok standard, tudi na račun fosilnih goriv, ki jih izvažajo.
Približno tretjino naše elektrike je proizvedeno iz termoelektrarn, porabimo jo več, kot jo proizvedemo in smo uvozno odvisni, cene nepredvidljive, življenski standard nižji (kot na Norveškem). Glede na to, da velik delež elektrike proizvajamo na premog, pomeni električni avto enako, kot če bi ga vozili na premog, pa še skupni izkoristek električnega t.j. avtomobila na premog je bistveno nižji, kot če avto vozimo na tekoča fosilna goriva, pa skupne emisije CO2 tudi.
Torej... če nimamo lastnih konkurenčnih nizkoogljičnih virov, je električni avto... ???
sporočil: 698
[Polo83]Kateri BMW 5, 2.0d stane 95k EUR? Pojdi na bmw.si in izberi "konfigurator". Ne bos verjel, kako hitro prides na 95.000 EUR. Pa ni potrebno izbrati M opremo. Pri tej opremi prides takoj nad 100.000 EUR.
kateri BMW 2.0 d stane 95000eur? pa raje kupim 2-3 leta starega za pol cene in ga ćez 2-3 leta prodam in vajo ponavljam, kot pa vozim novega in potem 15+ let starega
Ljudje smo pac razlicni. Jaz nimam casa niti energie se ukvarjati z rabljenimi avti.
sporočil: 698
[slovenecnb1]
Pojdi na portal mobile.de.
Dej link tega vozila prosim
Tam ni samo eden. Jih je polno. Ce imas cas in voljo se ukvarjati z rabljenimi avti... jaz nimam niti casa, niti volje. Hocem ti povedati, da v 3 letih tudi dizlasem pade cena na 1/2.
sporočil: 1.603
Ce kupiš 3 leta starega bmw s 100k in delaš po 20k letno. Mislim,
da ti mora vsak zdržat še 15let.
Ajde če jih delaš 30 in naprej je ok kupit novega, sam spet zakaj bi ga držal 15 let?
Ajde če jih delaš 30 in naprej je ok kupit novega, sam spet zakaj bi ga držal 15 let?
sporočil: 698
[odvisnik]Ja. Vsak ima svoj "prav". Definitivno je "ceneje" kupiti kripo staro 2 leti po 1/2 ceni in jo zamenjati po 13 letih. Sam zelo malo vozim avto. Star je 14 let in ima 170.000 km. Do sedaj sem samo menjal olje, filtre, 1 akumulator, dve zracni blazini. Skratka, kusur. Pred kratkim sem se ustavil pred avto-salonom. Se usedel v nov model. Pa, na zalost nisem opazil hudo velike razlike.
Ce kupiš 3 leta starega bmw s 100k in delaš po 20k letno. Mislim, da ti mora vsak zdržat še 15let.
Ajde če jih delaš 30 in naprej je ok kupit novega, sam spet zakaj bi ga držal 15 let?
Nov model se vedno ne vozi sam. Nima samovozece 4 ali 5 stopnje. Usnje, les, klima, ogrevani in hlajeni sedezi, sledenje cesti... vse to ima 14 let stara kripa ...
sporočil: 1.603
Avti so bili2010 relativno ugodni. Dvomim da bos kmalu ponovil
vajo.
Podoben avto, kot si ga kupil takrat je verjetno krat 2 danes ;).
Podoben avto, kot si ga kupil takrat je verjetno krat 2 danes ;).
sporočil: 698
[odvisnik]Ja, avto se je nekoliko podrazil. Sedaj stane skoraj 1,5 kratnik tedanje cene. Seveda, z nekaj vec opreme. Oziroma, sedanji asistencni pripomocki so boljsi od starih. To je res. Ampak, ko pogledam 14 let star model BMW-ja, in sedanji model ... ni nekega blaznega napredka. Dizel, kot dizel.
Avti so bili2010 relativno ugodni. Dvomim da bos kmalu ponovil vajo.
Podoben avto, kot si ga kupil takrat je verjetno krat 2 danes ;).
Pa na casu prihranim :)
Strani: 1