Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.394
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.