Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dacia razmišlja bolj široko, motorji z notranjim zgorevanjem tudi po 2030
Strani: 1
sporočil: 1.340
Največja neumnost EUJA je brezogličenje,ker v mojih rosnih letih
smo vsi kurili na kolm,kateri že desetletja ni dosegljiv
sleherniku.Manj kot bo osneževanja večje bodo temperature-to je
kontra globalni laži.Bolj čist bo zrak,večja bo toplotna
obremenitev na planetu Zemlja,ker več toplote ki pride do tal bolj
segreva planet.Vse ostalo je davek na naivnost vseh ljudi na
svetu.Vsako segrevanje do sedaj je hipoteza brez vsakega
dokaza,Samo nateg naivnih vseh prebivalcevna temu planetu.Žal
plačujemo samo davek na naivnost in nič drugega.Samo manipulirate z
nami.Nihče nima nobenega dokaza,pa čeprav ima 100 doktoratov,žal
tak ne obstaja.
sporočil: 1.762
Amen. Klima obstaja in se stalno spreminja od začetka zemlje. V
zgodovini so bila še precej bolj burna obdobja sprememb. In zemlja
se je vedno prilagodila s spremembami. Tudi danes, tu ni nič
novega. Podatki ne kažejo odstopanj od tega. Norija okoli tega z
vsiljevanjem enostranskih ukrepov je samo boj elit za še večji
dobiček na račun vseh nas. Prav z ničemer pa ne bo spremenila
klime, zemlja ima verdno močnejša in dolgoročna sredstva od nas.
Elektrika poleg vodika in kombiniranih tehnologij kot tehnološki
razvoj je v delu, ko je ta naraven glede na potrebe, ena od
možnosti, ki jih bo trg šele potrdil ali v kakem delu spremenil.
Ker bodo sicer vsa silna investicijska vlaganja samo v eno
tehnologijo nazadnje pomenila tudi silne izgube. In zastoj razvoja.
Tako da so razmišljanja, da ni vsega konec, ko nam nekdo reče sedaj
pa konec zgodovine, to je nova zgodovina, normalna in dobrodošla.
Svet je namreč precej večji od Kalifornije in EU, predvsem nemške
avtoindustrije in ostali bodo iz različnih lokalnih razlogov še
naprej uporabljali celo večinsko ICE motorje in njihove hibride. Tu
bo Dacia in še kar nekaj drugih proizvajalcev imelo še mnogo mesa
na kosteh. Elektro trg bo ostal zlata jama za dva ali tri
proizvajalce in še nekaj Kitajcev, ostali pa izvajajo sepuku z
nasilnim prehodom v izključno elektriko. Ta niša obljublja spretnim
velike dobičke, ostalim pa pokop. Vsi preprosto ne bodo mogli
preživeti v njej. Se že dogaja.
sporočil: 161
Logično da bodo ostali tudi pri klasičnih motorjih, če pa kot
nizkocenovnik ciljajo tudi (predvsem) na trge v razvoju. Azija,
Afrika in Latinska Amerika bodo še lep čas kurile dizel in bencin.
sporočil: 2.857
Pravilna poteza Dacie. Saj je v zadnjih letih navsezadnje ena izmed
najhitreje rastočih znamk na evropskem trgu, tako da očitno nekaj
le delajo prav. Cheap, reliable, affordable cars, anyone? :)
sporočil: 1.037
Kot da bi poslišal samega Trumpa! Moraš pa priznati, da takrat, ko
ste se greli na premog (oz. kolm po tvoji izbrani slovenščini), je
kar newprijetno zaudarjalo po mestu.
sporočil: 1.037
Tudi v Evropi se bomo še lep čas vozili na nafto. Res pa bomo morda
več plačevali za rabljene avte in bomo stare avte bolje vzdrževali,
da bodo dlje živeli. Jaz sem se pred kratkim, ko sem izvedel, da je
Citroen nehal izdelovati motorne Berlingote, odločil, da bom od
zdaj mojega 15 let starega Berlingota vozil vsako leto na servis.
Meni avto z 200 km dosega pač ni uporaen.
sporočil: 161
[trocki]No, to da bomo do 2030 vsi na elektriki tudi jaz ne verjamem. Bi pa na tvojem mestu tega 15 let starega berlingota vseeno zamenjal za kaj novejšega... čeprav je trenutno tudi za nakup rabljenega avta precej neugoden (beri ne-poceni) čas.
Tudi v Evropi se bomo še lep čas vozili na nafto. Res pa bomo morda več plačevali za rabljene avte in bomo stare avte bolje vzdrževali, da bodo dlje živeli. Jaz sem se pred kratkim, ko sem izvedel, da je Citroen nehal izdelovati motorne Berlingote, odločil, da bom od zdaj mojega 15 let starega Berlingota vozil vsako leto na servis. Meni avto z 200 km dosega pač ni uporaen.
sporočil: 1.037
Ja, sem opazil, da se stari berlingoti prodajajo po cenah višjih od
tistih, ki so veljale nedavno za nove. To je gotovo posledica
splošne krize z avti, najbrž pa tudi odločitve, da bodo izdelovali
le še električne. Kar marsikoga vodi na avto.net.
No, moj 15 let stari Berlingo ima slabih 130.000 km, tako da še ne izdihuje, a vem, da so leta le leta.
No, moj 15 let stari Berlingo ima slabih 130.000 km, tako da še ne izdihuje, a vem, da so leta le leta.
sporočil: 1.762
Tudi sicer je nakup novega ICE vozila danes še racionalna
odločitev, tudi če v kakšni kombinaciji. Električni so preprosto
predragi in premalo razviti, da bi se po splošni uporabnosti pri
enakih cenah primerjali v vseh pogojih in po mestu in na razdalje,
pozimi in poleti s klimo. S previsoko ceno današnji kupec plačuje
bodoči razvoj, dobi pa slabši izdelek. Za razliko v ceni, če kupi
neko vrsto ICE danes, lahko kupiš na primer Tesline delnice, ki jih
boš čez 5 ali 10 let ali več prodal in s takratnim izkupičkom kupil
na primer cenejši, dobro razvit električni avto, ki bo v vsem
konkuriral takratnim ICEjem. Če bo. Dober posel in še dobro se boš
vozil 20 let za ceno enega EV danes, če ti tako paše.
sporočil: 2.857
Froc: Po mojem mnenju je definitivno pametno čim dlje odlašati z
EV-jem, ker tehnologija še ni masovno uporabna, oz. uporabniška
izkušnja ni zanesljiva. Tisti proizvajalci, ki bodo uspeli ponuditi
relativno poceni ICE-je bodo pobrali veliko trga po mojem mnenju.
Zato je Dacia izjemno pozicionirana za naslednje desetletje IMHO.
sporočil: 1.762
Ja, malo sem namenoma pretiraval in se zraven zabaval. Morda skozi
karikaturo le pokuka slika. Dacia je na realnih tleh, verjamem da
tudi še precej ostalih. Pred nami so turbulentni časi in tudi kupci
bomo določili kdo od proizvajalcev jih bo preživel in kdo ne.
sporočil: 2.857
Froc: Meni je zanimivo, da je bil v automotive tako agresiven push
v full-EV, medtem ko so bili hibridi na osnovi recimo preizkušenega
produkta ala Prius zapostavljeni.
Pa ne rečem, da je vse kar je naredil Musk slabo, tip je vizionar kot Henry Ford, ampak ni mi všeč vladno zapovedan push v nekaj.
Ko sem kot entuziast spremljal razvoj računalnikov in interneta v devetdesetih je vse skupaj potekalo bolj tržno gnano, tehnologije so si konkurirale na osnovi odziva uporabnikov itd. To z EV-ji pa je zame preveč centralnoplansko. Sploh ko pridejo zraven časovni roki ala 2025, 2030, 2035, kot neki petletni plani.
Pa ne rečem, da je vse kar je naredil Musk slabo, tip je vizionar kot Henry Ford, ampak ni mi všeč vladno zapovedan push v nekaj.
Ko sem kot entuziast spremljal razvoj računalnikov in interneta v devetdesetih je vse skupaj potekalo bolj tržno gnano, tehnologije so si konkurirale na osnovi odziva uporabnikov itd. To z EV-ji pa je zame preveč centralnoplansko. Sploh ko pridejo zraven časovni roki ala 2025, 2030, 2035, kot neki petletni plani.
Strani: 1