37 sek
Boštjančič daje dodatno darilo: normiranci boste lahko tisti z letnimi prihodki do 120 tisoč evrov
8 min
Boštjančič: božičnice bodo obvezne do višine polovice minimalne plače
9 min
EBRD prodala odstotek NLB: kaj to pomeni?
20 min
Obvezno cepljenje z novim letom, kdo bo plačal storitev, še ni jasno
23 min
Po Fedovi odločitvi: rast evropskih delnic, v zelenem večinoma tudi azijske
25 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
34 min
Švicarski Roche v prevzem ameriškega biofarmacevtskega podjetja 89bio
2 uri
Sladoled in čokolado v Incomu ob podpori digitalizacije izdelujejo bolj učinkovito 1
2 uri
Redko videno: ECB prodala del obveznic Worldlina
2 uri
Ljubljanska borza ob 10.30: SBI TOP izgubil 0,15 odstotka
2 uri
Lušt: kako naredi umetna inteligenca boljši paradižnik 5
3 ure
Mars bo do konca 2026 v svoje evropske tovarne vložil milijardo evrov 1
3 ure
Predsednik NS Krke ostaja Jože Mermal 1
3 ure
Podatkovni centri Pošte Slovenije – temelj varne digitalne prihodnosti (Oglas)
3 ure
EU se bo z Veliko Britanijo in Kanado pogovarjala o sodelovanju v obrambnem posojilnem programu
4 ure
Po kitajski prepovedi uporabe Nvidiinih dražje delnice azijskih proizvajalcev čipov
4 ure
Vino tedna: Franc Kačičnik sauvignon selekcija 2022, posestvo Bela gora
5 ur
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
9 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
9 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT

Strani: 1

FIN-108323 sporočil: 40
[#3000097] 23.06.22 05:59
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: FIN-108323 23.06.2022 06:00
Koliko izposoj mesečno in koliko prevoženih kilometrov mesečno opravi omenjenih 25.000 uporabnikov?
0124MARJA sporočil: 290
[#3000115] 23.06.22 08:57
Odgovori   +    11
Vse lepo in prav a 25000 uporabnikov na 1000000 voznikov v Sloveniji je 2,5%. Ta e mobilnost je super zadeva za mestna središča in hkrati povsem neuporabna za podeželje. Moti me posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5%.
FIN-379669 sporočil: 8.810
[#3000117] 23.06.22 09:05 · odgovor na: 0124MARJA (#3000115)
Odgovori   +    1
Pač, vse lepo in prav ... in videli bomo, kako se bo ta nišna dejavnost razvijala in koliko ven iz mesta bo segla. Hvala bogu, da se nekdo gre razvoj. Kaže, da je nekaj ljudi, ki razumejo to filozofijo in ji sledijo...

... zato pa imamo 20 vrst jogurta v eni trgovini. Vsakemu paše nekaj.
Endimion sporočil: 11.026
[#3000123] 23.06.22 10:19 · odgovor na: 0124MARJA (#3000115)
Odgovori   +    1
[0124MARJA]
Vse lepo in prav a 25000 uporabnikov na 1000000 voznikov v Sloveniji je 2,5%. Ta e mobilnost je super zadeva za mestna središča in hkrati povsem neuporabna za podeželje. Moti me posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5%.
jebalo vas podeželje pa rodna gruda (in narodova podstat, bi dodal alumni Novica)!

Ta tehnološko napredni rent-a-car (kak Car sharing neki no), ni namenjen podeželju!

Vse lepo in prav. V prvih 15 občinah po številu prebivalstva, živi polovica vseh prebivalcev Slovenije. V prvih 6 občinah živi 1/3 vseh prebivalcev slovenije. in za ta spodnjo tretjino, potrebujeva 150 (!!!) občin! Komot lahko rečeva, da je potencialnih uporabnikov tega sistema nekje nekih 300.000 voznikov, morda 400.000. kaj dosti več pa ne. tako da 25.000 uporabnikov (od tega je aktivnh ne vem koliko, ker niti v LP za 2020 ne piše), sploh ni švoh cifra. mal manj kot 10% target trga. In to v državi, kjer velja prislovnično za avto podobno kot za balkon na hiši. Mora bit, pa čeprav se ga ne nuca!

In namenjen je ljudem, ki sicer dnevno avtomobila ne potrebujejo. Jaz bi bil tak primerek. Meni bi v primeru lastništva, avto stal na parkingu pred hišo 5 do 7 dni na teden. ne potrebujem ga za dnevne opravke. Nakup vozila bi zame, v mojih trenutnih okoliščinah, bil finančni strel v obe koleni.
Gustl sporočil: 13.668
[#3000139] 23.06.22 12:16 · odgovor na: Endimion (#3000123)
Odgovori   +    0
[Endimion]
In namenjen je ljudem, ki sicer dnevno avtomobila ne potrebujejo. Jaz bi bil tak primerek. Meni bi v primeru lastništva, avto stal na parkingu pred hišo 5 do 7 dni na teden. ne potrebujem ga za dnevne opravke. Nakup vozila bi zame, v mojih trenutnih okoliščinah, bil finančni strel v obe koleni.
Same here.

Žena ima službeni avto.

Jaz pa Avant2Go za nekajkrat na mesec, ko pač rabim avto (v 90% primerih je to tenis & letališe...).

Drugi avto bi bil popolen nesmisel v vseh pogledih.

Ja...Ljubljana. Ne rabi nihče povedat, da v Šentjoštu nad Horjulom to ne bi šlo. Vem. Ni mišljeno.
najobj sporočil: 32.858
[#3000142] 23.06.22 12:28 · odgovor na: FIN-379669 (#3000117)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 23.06.2022 12:36
[]
Pač, vse lepo in prav ... in videli bomo, kako se bo ta nišna dejavnost razvijala in koliko ven iz mesta bo segla. Hvala bogu, da se nekdo gre razvoj. Kaže, da je nekaj ljudi, ki razumejo to filozofijo in ji sledijo...

... zato pa imamo 20 vrst jogurta v eni trgovini. Vsakemu paše nekaj.
... ja, in če razvoj pomeni 20 vrst jogurta v eni trgovini, potem se lahko razvijemo še bolj in jih v eni trgovin imamo vsaj 200 vrst ...

P.S.: če ga prav razumem, 0124MARJA razvoja ne bi ustavil, ampak je napisal, da ga moti posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5% ... alzo, če povem malo drugače, z zemeljsko fiziko skregani marsovci so z ogromno potrošenega denarja svoj razvoj z "zelenim prehodom" začeli in so zdaj - Putin ga je zgolj sprožil - svoj razvoj z "rjavim prehodom" na premog www.france24.com/en/...ng-to-coal in www.bbc.com/news/uk-...s-61904622 svoj "zeleni prehod" bolj ali manj že končali, nekaj podobnega pa razen za omenjenih 2,5% ljudi čaka tudi električne avtomobile, ker fizika je fizika in je s še tako močno voljo človek ne more premagat ... evo, in ko sem glih pri Putinu in zmagah, lahko samo molimo, da bo "rjavi prehod" trajal bolj dolgo kot "zeleni prehod" in da ga božji odposlanci na oni strani velike luže en.wikipedia.org/wik...rticles[6] , ki so sami sebi podelili "the world’s only remaining superpower status" in "U.S. primacy within the new world order" skupaj s človeško civilizacijo ne bodo prehitro končali, ker z aktualnim psihopatom www.rtvslo.si/svet/s...smo/631932 nam ne kaže glih dobro ...
Endimion sporočil: 11.026
[#3000143] 23.06.22 12:39 · odgovor na: Gustl (#3000139)
Odgovori   +    0
Za šentjošt nad Horjulom bo treba pa Leskovca vprašat. On je od tam.

(Svoje cajte je mel nek personal website, kjer je imel kot predmestje Šentjošta naslikano panoramo Ljubljane... ;) )
anon-534275 sporočil: 161
[#3000148] 23.06.22 14:12 · odgovor na: Endimion (#3000143)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Za šentjošt nad Horjulom bo treba pa Leskovca vprašat. On je od tam.

(Svoje cajte je mel nek personal website, kjer je imel kot predmestje Šentjošta naslikano panoramo Ljubljane... ;) )
Hehehe... to je pa podobno kot je Izet (Lud, zbunjen, normalan) rekel da ima Trebinje najlepše predmestje na Balkanu... Dubrovnik :)
dz1975 sporočil: 2.264
[#3000190] 23.06.22 21:19 · odgovor na: Gustl (#3000139)
Odgovori   +    0
Car Sharing ima smisel samo, če je destinacija Dignitas.
Ko parkiram avto pred pisarno/restavracijo/fitnesom/itd. pričakujem, da bo tam, ko zaklljučim.
Če drugi, tretji, četrti...avto nima smisla, so pa na voljo rent-a-car firme oz. uber/lyft/taxi.
dz1975 sporočil: 2.264
[#3000525] 28.06.22 17:35 · odgovor na: (#3000487)
Odgovori   +    0
Zakaj, ker bo na cesti več prometa in večja poraba energije?

Strani: 1