1 ura
Test corvette e-ray: superšportnik, s katerim je še vedno mogoče iti na golf
2 uri
Elaphe je razvil elektromotor v kolesu s skoraj 500 konji in maso le 25 kilogramov 1
2 uri
Rabljena vozila na lizing – kdaj je to smiselna izbira (Oglas)
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Zanimive naprave in aplikacije za poletna doživetja
4 ure
Zaradi škandala s subvencijami se trese grška vlada
6 ur
Koliko je že zadolžen slovenski proračun in ali bo zaradi obrambe dolg še večji 1
7 ur
Smo na dobri poti, da se črpanje evropskega denarja še bolj zakomplicira?
8 ur
Jeseni kampanja »Pravočasno odpovej termin«, posel dobila agencija poslanca Svobode 2
8 ur
Še en davčni fiasko: sodišče mora prisoditi povračila sodnih stroškov skupaj z DDV 1
8 ur
Gorenjska banka objavila podražitve, kaj pa druge banke in hranilnice? 5
8 ur
Takšen je zadnji predlog davka na IFI in kriptoobdavčitev. Kakšne so kritike? 20
8 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: SBI TOP +0,27 odstotka
9 ur
Nekdanji lastnik NKBM Apollo kupuje Atletico Madrid Jana Oblaka
9 ur
[E-knjige] Poletno branje z dodano vrednostjo
10 ur
Pametno pristanišče: Luka Koper prva na Jadranu uvaja daljinsko vodenje mostnih dvigal 2
10 ur
Vojna med Šolakom in BC Partners še traja: iz sklada sporočajo, da mu je nizozemsko sodišče dalo košarico
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Država podprla dva sklada tveganega kapitala: kakšni so načrti upravljavcev
10 ur
Dobiček TSMC v drugem četrtletju medletno zrasel za 60 odstotkov

Strani: 1

FIN-108323 sporočil: 36
[#3000097] 23.06.22 05:59
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: FIN-108323 23.06.2022 06:00
Koliko izposoj mesečno in koliko prevoženih kilometrov mesečno opravi omenjenih 25.000 uporabnikov?
0124MARJA sporočil: 287
[#3000115] 23.06.22 08:57
Odgovori   +    11
Vse lepo in prav a 25000 uporabnikov na 1000000 voznikov v Sloveniji je 2,5%. Ta e mobilnost je super zadeva za mestna središča in hkrati povsem neuporabna za podeželje. Moti me posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5%.
FIN-379669 sporočil: 8.654
[#3000117] 23.06.22 09:05 · odgovor na: 0124MARJA (#3000115)
Odgovori   +    1
Pač, vse lepo in prav ... in videli bomo, kako se bo ta nišna dejavnost razvijala in koliko ven iz mesta bo segla. Hvala bogu, da se nekdo gre razvoj. Kaže, da je nekaj ljudi, ki razumejo to filozofijo in ji sledijo...

... zato pa imamo 20 vrst jogurta v eni trgovini. Vsakemu paše nekaj.
Endimion sporočil: 10.954
[#3000123] 23.06.22 10:19 · odgovor na: 0124MARJA (#3000115)
Odgovori   +    1
[0124MARJA]
Vse lepo in prav a 25000 uporabnikov na 1000000 voznikov v Sloveniji je 2,5%. Ta e mobilnost je super zadeva za mestna središča in hkrati povsem neuporabna za podeželje. Moti me posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5%.
jebalo vas podeželje pa rodna gruda (in narodova podstat, bi dodal alumni Novica)!

Ta tehnološko napredni rent-a-car (kak Car sharing neki no), ni namenjen podeželju!

Vse lepo in prav. V prvih 15 občinah po številu prebivalstva, živi polovica vseh prebivalcev Slovenije. V prvih 6 občinah živi 1/3 vseh prebivalcev slovenije. in za ta spodnjo tretjino, potrebujeva 150 (!!!) občin! Komot lahko rečeva, da je potencialnih uporabnikov tega sistema nekje nekih 300.000 voznikov, morda 400.000. kaj dosti več pa ne. tako da 25.000 uporabnikov (od tega je aktivnh ne vem koliko, ker niti v LP za 2020 ne piše), sploh ni švoh cifra. mal manj kot 10% target trga. In to v državi, kjer velja prislovnično za avto podobno kot za balkon na hiši. Mora bit, pa čeprav se ga ne nuca!

In namenjen je ljudem, ki sicer dnevno avtomobila ne potrebujejo. Jaz bi bil tak primerek. Meni bi v primeru lastništva, avto stal na parkingu pred hišo 5 do 7 dni na teden. ne potrebujem ga za dnevne opravke. Nakup vozila bi zame, v mojih trenutnih okoliščinah, bil finančni strel v obe koleni.
Gustl sporočil: 13.653
[#3000139] 23.06.22 12:16 · odgovor na: Endimion (#3000123)
Odgovori   +    0
[Endimion]
In namenjen je ljudem, ki sicer dnevno avtomobila ne potrebujejo. Jaz bi bil tak primerek. Meni bi v primeru lastništva, avto stal na parkingu pred hišo 5 do 7 dni na teden. ne potrebujem ga za dnevne opravke. Nakup vozila bi zame, v mojih trenutnih okoliščinah, bil finančni strel v obe koleni.
Same here.

Žena ima službeni avto.

Jaz pa Avant2Go za nekajkrat na mesec, ko pač rabim avto (v 90% primerih je to tenis & letališe...).

Drugi avto bi bil popolen nesmisel v vseh pogledih.

Ja...Ljubljana. Ne rabi nihče povedat, da v Šentjoštu nad Horjulom to ne bi šlo. Vem. Ni mišljeno.
najobj sporočil: 32.748
[#3000142] 23.06.22 12:28 · odgovor na: FIN-379669 (#3000117)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 23.06.2022 12:36
[]
Pač, vse lepo in prav ... in videli bomo, kako se bo ta nišna dejavnost razvijala in koliko ven iz mesta bo segla. Hvala bogu, da se nekdo gre razvoj. Kaže, da je nekaj ljudi, ki razumejo to filozofijo in ji sledijo...

... zato pa imamo 20 vrst jogurta v eni trgovini. Vsakemu paše nekaj.
... ja, in če razvoj pomeni 20 vrst jogurta v eni trgovini, potem se lahko razvijemo še bolj in jih v eni trgovin imamo vsaj 200 vrst ...

P.S.: če ga prav razumem, 0124MARJA razvoja ne bi ustavil, ampak je napisal, da ga moti posploševanje in vsiljevanje vzorca obnašanja 2,5% voznikov ostalim 97,5% ... alzo, če povem malo drugače, z zemeljsko fiziko skregani marsovci so z ogromno potrošenega denarja svoj razvoj z "zelenim prehodom" začeli in so zdaj - Putin ga je zgolj sprožil - svoj razvoj z "rjavim prehodom" na premog www.france24.com/en/...ng-to-coal in www.bbc.com/news/uk-...s-61904622 svoj "zeleni prehod" bolj ali manj že končali, nekaj podobnega pa razen za omenjenih 2,5% ljudi čaka tudi električne avtomobile, ker fizika je fizika in je s še tako močno voljo človek ne more premagat ... evo, in ko sem glih pri Putinu in zmagah, lahko samo molimo, da bo "rjavi prehod" trajal bolj dolgo kot "zeleni prehod" in da ga božji odposlanci na oni strani velike luže en.wikipedia.org/wik...rticles[6] , ki so sami sebi podelili "the world’s only remaining superpower status" in "U.S. primacy within the new world order" skupaj s človeško civilizacijo ne bodo prehitro končali, ker z aktualnim psihopatom www.rtvslo.si/svet/s...smo/631932 nam ne kaže glih dobro ...
Endimion sporočil: 10.954
[#3000143] 23.06.22 12:39 · odgovor na: Gustl (#3000139)
Odgovori   +    0
Za šentjošt nad Horjulom bo treba pa Leskovca vprašat. On je od tam.

(Svoje cajte je mel nek personal website, kjer je imel kot predmestje Šentjošta naslikano panoramo Ljubljane... ;) )
anon-534275 sporočil: 161
[#3000148] 23.06.22 14:12 · odgovor na: Endimion (#3000143)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Za šentjošt nad Horjulom bo treba pa Leskovca vprašat. On je od tam.

(Svoje cajte je mel nek personal website, kjer je imel kot predmestje Šentjošta naslikano panoramo Ljubljane... ;) )
Hehehe... to je pa podobno kot je Izet (Lud, zbunjen, normalan) rekel da ima Trebinje najlepše predmestje na Balkanu... Dubrovnik :)
dz1975 sporočil: 2.264
[#3000190] 23.06.22 21:19 · odgovor na: Gustl (#3000139)
Odgovori   +    0
Car Sharing ima smisel samo, če je destinacija Dignitas.
Ko parkiram avto pred pisarno/restavracijo/fitnesom/itd. pričakujem, da bo tam, ko zaklljučim.
Če drugi, tretji, četrti...avto nima smisla, so pa na voljo rent-a-car firme oz. uber/lyft/taxi.
dz1975 sporočil: 2.264
[#3000525] 28.06.22 17:35 · odgovor na: (#3000487)
Odgovori   +    0
Zakaj, ker bo na cesti več prometa in večja poraba energije?

Strani: 1