Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volvova električna konjenica

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

XDONA1 sporočil: 1.169
[Avto] Tema: Volvova električna konjenica
[#2993642] 31.03.22 10:32 · odgovor na: bigl (#2993637)
Odgovori   +    2
[bigl]
> [XDONA1]
> Saj pravim, to so avti za dedke :)
> Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.

Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.
No, odkrito povej, koliko promilov km narediš po brezpotju, da potrebuješ reduktor in zaporo diffa? Sicer pa to potem ni več SUV, ampak resni terenec, kateri je namenjen terenu, ne pa delanju km po avtocesti ali mestu.

Varnejša? A to misliš zaradi tega, ker enostavno vse kar ti pride na pot pregaziš? :) No, v tem se strinjam, drugače pa ne vidim niti ene prednosti SUV v ovinku, še posebej takega z 2WD ne. Nagibanje, poraba, slabša stabilnost, večja masa, itd...

SUV kot tak je morda primeren za 5-10% populacije. Danes je pa pač moderen in ga je treba imeti, čeprav trendi gredo in bodo šli bolj v križance, ki s terenom nimajo dosti skupnega (niti ne presenetljivo, glede na to, da vožnje po brezpotju ne prakticira skoraj nihče).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2993642

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[Avto] Tema: Volvova električna konjenica
[#2993646] 31.03.22 10:47 · odgovor na: XDONA1 (#2993642)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 31.03.2022 10:48
[XDONA1]
> [bigl]
> > [XDONA1]
> > Saj pravim, to so avti za dedke :)
> > Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.
>
> Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.

No, odkrito povej, koliko promilov km narediš po brezpotju, da potrebuješ reduktor in zaporo diffa? Sicer pa to potem ni več SUV, ampak resni terenec, kateri je namenjen terenu, ne pa delanju km po avtocesti ali mestu.

Varnejša? A to misliš zaradi tega, ker enostavno vse kar ti pride na pot pregaziš? :) No, v tem se strinjam, drugače pa ne vidim niti ene prednosti SUV v ovinku, še posebej takega z 2WD ne. Nagibanje, poraba, slabša stabilnost, večja masa, itd...

SUV kot tak je morda primeren za 5-10% populacije. Danes je pa pač moderen in ga je treba imeti, čeprav trendi gredo in bodo šli bolj v križance, ki s terenom nimajo dosti skupnega (niti ne presenetljivo, glede na to, da vožnje po brezpotju ne prakticira skoraj nihče).
Pozimi pridejo prav, ko drugi obstanejo:). Reduktor je dobra stvar tudi za sklopko, sploh pa za hribovite terene, vse leto. 4x4 je stabilnejši, "moderni" bi rekel prej praktični pa so za to, ker se vanje vsedeš kot na stol in vstaneš tudi kot s stola. S svojim sem se parkrat vozil po brezpotju in kapo dol. Cena, je res visoka, ampak odtehta s kvaliteto, meni dobro služi, kot sem že omenil, se stara z menoj in zaenkrat na tehničnem še vedno v prvo skozi. Lep dan.

Strani: 1