Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako gredo skupaj strogi okoljski predpisi in športni terenci?
Strani: 1
sporočil: 18.363
Vzrok za rast SUV je višje sedenje. Prebivalstvo EU se pač stara.
Simpl.Da sedeš kot na stol, ne pa, da padeš v sedež in potem komaj
zlezeš ven. Po moje. Lep dan.
sporočil: 1.227
Eno je to, drugo pa najbrž nepoznavanje fizike: večji avto morda je
varnejši ampak večjo maso je težje zaustaviti - večja masa, večja
vztrajnost! Slednje je pa v dokazovanju sebe drugim
neizmerno.
Bom iskren: če bi finance dopuščale, bi si privoščil štalo kovinskih žrebcev, vozil bi pa tistega, ki bi mi dotični dan najbolj ustrezal razpoloženju - za užitek in ne za afnarijo. Kdo bi to lahko razumel?
Bom iskren: če bi finance dopuščale, bi si privoščil štalo kovinskih žrebcev, vozil bi pa tistega, ki bi mi dotični dan najbolj ustrezal razpoloženju - za užitek in ne za afnarijo. Kdo bi to lahko razumel?
sporočil: 5.775
JAZ, z lahkoto.
Z začetek Mustang GT in Chrysler 300C. Zame dovolj, ker sem skromen. Kar je brutalno, da dobim v US OBA NOVA za cca 50.000€. Hja, nihče ni rakel da je socializem poceni.
Easy life never make tough men. Jaz večinoma vstajam iz avta tako, da se ne primem za volan. Poleg ostalega letanja po delavnici kar dobra vaja za trebušne mišice.
Poleg tega pa se terenci zaradi višjega težišča tudi precej rajši obrnejo. Pa gre "varnost" v maloro....
Poznavanje fizike ni nikoli odveč:
Because of a higher center of gravity, SUVs are more prone to rollover accidents than typical sedans. By far the deadliest risk facing SUV, minivan, and truck occupants is a rollover accident.
Rollover Accidents Explained - Auto | HowStuffWorks
auto.howstuffworks.com › accidents-hazardous-conditions › 28002-r...
Z začetek Mustang GT in Chrysler 300C. Zame dovolj, ker sem skromen. Kar je brutalno, da dobim v US OBA NOVA za cca 50.000€. Hja, nihče ni rakel da je socializem poceni.
Easy life never make tough men. Jaz večinoma vstajam iz avta tako, da se ne primem za volan. Poleg ostalega letanja po delavnici kar dobra vaja za trebušne mišice.
Poleg tega pa se terenci zaradi višjega težišča tudi precej rajši obrnejo. Pa gre "varnost" v maloro....
Poznavanje fizike ni nikoli odveč:
Because of a higher center of gravity, SUVs are more prone to rollover accidents than typical sedans. By far the deadliest risk facing SUV, minivan, and truck occupants is a rollover accident.
Rollover Accidents Explained - Auto | HowStuffWorks
auto.howstuffworks.com › accidents-hazardous-conditions › 28002-r...
sporočil: 34
Ja ko ni šlo več z opremo, ki jo je avtomobilska industrija še
posebej v Evropi skrajno perfidno dodajala "po kapljicah", so se za
doseganje večjih profitnih marž pač lotili forme. Najprej
enoprostorci, sedaj pa SUV ... Kar se okolja tiče pa je zajeb, da
nam to določajo evrokrati s plačo najmanj 8k eur in tax free ceno
bencina v Belgiji cca 0,55 EUR ...
sporočil: 2.117
SUVi so mnogo pleha za manj prostora in manj vsega ostalega. Povsem
nesmiselno. Namesto tega je na primer boljša rešitev limuzina
(karavan) s povišanim podvozjem v stilu all terain. Precej manj
kompromisov zahteva za dodatnih 4 cm odmika od tal, a ohrani vse
prednosti osnovnih modelov, pri tem da lahko normalno vstopiš in
sedeš kot v SUV, udobje, pregled, poraba pa so na ravni limuzin.
Oboji pa so si podobni po (pogojni) terenski, bolj makadamski,
uporabnosti in na mestnih robnikih pločnikov.
sporočil: 18.363
[PyotrNovak]
Poleg tega pa se terenci zaradi višjega težišča tudi precej rajši obrnejo. Pa gre "varnost" v maloro....Štiri pogonski SUV so kar stabilni. Ampak jih moraš znat vozit na mokrem in spolzkem vozišču. Sploh, če nimajo zapore diferenciala. Takrat pa pri neizkušenih ali preveč samozavestnih voznikih hitro lahko pride pri zavijanju do vrtenja in ob naletu na oviro tudi do obračanja....Lep dan
Poznavanje fizike ni nikoli odveč:
Because of a higher center of gravity, SUVs are more prone to rollover accidents than typical sedans. By far the deadliest risk facing SUV, minivan, and truck occupants is a rollover accident.
Rollover Accidents Explained - Auto | HowStuffWorks
auto.howstuffworks.com › accidents-hazardous-conditions › 28002-r..."
sporočil: 185
SUV-i so bolj avtomobili za slabo vreme in razgled iz vozila, ne pa
terenska vozila. Velika slabost teh vozil je bočno pokimavanje
potnikov, kajti pri limuzinah se sedi skoraj med kolesi pri SUV.ih
pa precej nad kolesi, zato ke vožnja po ovinkasti cesti posebej za
sopotnoke lahko precej neprijetna.
sporočil: 376
Gre prav super, s Kono EV v pol leta 20.000 km in povprečna poraba,
kar nekaj tudi po avtocesti, dobrih 13 kWh/100km, pozimi bo pa malo
večja
Strani: 1