Zasebnost
1 ura
(fotoreportaža) Tako Plastika Skaza učinkovitost proizvodnje povečuje z digitalizacijo in industrijo 4.0
2 uri
Bliža se največji izvozni dogodek v Sloveniji; kdo bo tudi tam?
5 ur
Spletni pogovor s šefom Hidrie: Kako zelo hudo je v avtoindustriji?
5 ur
Nemška avtoindustrija se trese, v kakšnem stanju so slovenski avtomobilisti
11 ur
Na Brniku sprejeli milijontega potnika letos
12 ur
Evropska avtomobilska industrija v dilemi v pogledih na prihodnost 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Višja predplačila evropskih podpor za kmete 1
17 ur
RAZKRIVAMO Kako daleč je projekt stomilijonske investicije v protonsko zdravljenje raka 3
17 ur
Bloomberg: Volkswagen bi lahko odpustil 15 tisoč ljudi 11
18 ur
Praznik evropskega transporta v Hannovru, Kitajci pa za ovinkom
18 ur
China’s Grip on Rare Earths Undercuts Projects From US to Japan
20 ur
Sloveniji zelena luč Bruslja za izplačilo 257 milijonov evrov iz mehanizma za okrevanje 1
20 ur
Stéphane Séjourné je nov francoski kandidat za evropskega komisarja 4
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Ali lahko na račun pri digitalni banki dobim pokojnino in koliko stanejo storitve za upokojence? 4
21 ur
Kako kupcem dati razlog, da se odločijo prav za našo blagovno znamko?
21 ur
Eles sporoča Petrolu: Nismo mi odgovorni za pravilnost obračunavanja omrežnine 6
22 ur
Verica Trstenjak dobila visoko nadzorno funkcijo pri ECB 1
23 ur
Francoski kandidat za komisarja Breton odstopil zaradi spora z von der Leynovo 12

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2801881] 07.11.19 08:32
Odgovori   +    14
Vzrok za rast SUV je višje sedenje. Prebivalstvo EU se pač stara. Simpl.Da sedeš kot na stol, ne pa, da padeš v sedež in potem komaj zlezeš ven. Po moje. Lep dan.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2801899] 07.11.19 09:39 · odgovor na: bigl (#2801881)
Odgovori   +    2
Eno je to, drugo pa najbrž nepoznavanje fizike: večji avto morda je varnejši ampak večjo maso je težje zaustaviti - večja masa, večja vztrajnost! Slednje je pa v dokazovanju sebe drugim neizmerno.
Bom iskren: če bi finance dopuščale, bi si privoščil štalo kovinskih žrebcev, vozil bi pa tistega, ki bi mi dotični dan najbolj ustrezal razpoloženju - za užitek in ne za afnarijo. Kdo bi to lahko razumel?
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2801902] 07.11.19 09:56 · odgovor na: anon-299030 (#2801899)
Odgovori   +    5
JAZ, z lahkoto.
Z začetek Mustang GT in Chrysler 300C. Zame dovolj, ker sem skromen. Kar je brutalno, da dobim v US OBA NOVA za cca 50.000€. Hja, nihče ni rakel da je socializem poceni.

Easy life never make tough men. Jaz večinoma vstajam iz avta tako, da se ne primem za volan. Poleg ostalega letanja po delavnici kar dobra vaja za trebušne mišice.

Poleg tega pa se terenci zaradi višjega težišča tudi precej rajši obrnejo. Pa gre "varnost" v maloro....
Poznavanje fizike ni nikoli odveč:

Because of a higher center of gravity, SUVs are more prone to rollover accidents than typical sedans. By far the deadliest risk facing SUV, minivan, and truck occupants is a rollover accident.
Rollover Accidents Explained - Auto | HowStuffWorks
auto.howstuffworks.com › accidents-hazardous-conditions › 28002-r...
FIN-494590 sporočil: 34
[#2801903] 07.11.19 10:12
Odgovori   +    9
Ja ko ni šlo več z opremo, ki jo je avtomobilska industrija še posebej v Evropi skrajno perfidno dodajala "po kapljicah", so se za doseganje večjih profitnih marž pač lotili forme. Najprej enoprostorci, sedaj pa SUV ... Kar se okolja tiče pa je zajeb, da nam to določajo evrokrati s plačo najmanj 8k eur in tax free ceno bencina v Belgiji cca 0,55 EUR ...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2801907] 07.11.19 10:30
Odgovori   +    3
SUVi so mnogo pleha za manj prostora in manj vsega ostalega. Povsem nesmiselno. Namesto tega je na primer boljša rešitev limuzina (karavan) s povišanim podvozjem v stilu all terain. Precej manj kompromisov zahteva za dodatnih 4 cm odmika od tal, a ohrani vse prednosti osnovnih modelov, pri tem da lahko normalno vstopiš in sedeš kot v SUV, udobje, pregled, poraba pa so na ravni limuzin. Oboji pa so si podobni po (pogojni) terenski, bolj makadamski, uporabnosti in na mestnih robnikih pločnikov.
bigl sporočil: 18.363
[#2801913] 07.11.19 10:42 · odgovor na: anon-351779 (#2801902)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Poleg tega pa se terenci zaradi višjega težišča tudi precej rajši obrnejo. Pa gre "varnost" v maloro....
Poznavanje fizike ni nikoli odveč:

Because of a higher center of gravity, SUVs are more prone to rollover accidents than typical sedans. By far the deadliest risk facing SUV, minivan, and truck occupants is a rollover accident.
Rollover Accidents Explained - Auto | HowStuffWorks
auto.howstuffworks.com › accidents-hazardous-conditions › 28002-r..."
Štiri pogonski SUV so kar stabilni. Ampak jih moraš znat vozit na mokrem in spolzkem vozišču. Sploh, če nimajo zapore diferenciala. Takrat pa pri neizkušenih ali preveč samozavestnih voznikih hitro lahko pride pri zavijanju do vrtenja in ob naletu na oviro tudi do obračanja....Lep dan
anon-170751 sporočil: 185
[#2801931] 07.11.19 11:40 · odgovor na: anon-93129 (#2801907)
Odgovori   +    1
SUV-i so bolj avtomobili za slabo vreme in razgled iz vozila, ne pa terenska vozila. Velika slabost teh vozil je bočno pokimavanje potnikov, kajti pri limuzinah se sedi skoraj med kolesi pri SUV.ih pa precej nad kolesi, zato ke vožnja po ovinkasti cesti posebej za sopotnoke lahko precej neprijetna.
sonce1313 sporočil: 376
[#2802131] 08.11.19 11:33
Odgovori   +    0
Gre prav super, s Kono EV v pol leta 20.000 km in povprečna poraba, kar nekaj tudi po avtocesti, dobrih 13 kWh/100km, pozimi bo pa malo večja

Strani: 1