12 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
42 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1 2 3 4 5

PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2790288] 23.08.19 21:54 · odgovor na: anon-178149 (#2790281)
Odgovori   +    2
Logika pa tiho sedi v kotu in joka, kot običajno pri tebi.
KDO drugi pa spravi tako proizvodnjo ELEKTRIČNIH avtomobilov skupaj?
Ko je Toyota začela v Fremontu, je bila proizvodnja BENCINSKIH AVOTMOBILOV znana od 1914.
Pazi da se ti tvoji slmanati možje ne vnamejo, boš ostal brez komentarjev.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2790289] 23.08.19 21:58 · odgovor na: anon-333107 (#2790286)
Odgovori   +    0
I see you and raise you this. The Hottes year was 1934 and 1936.
I SEDAJ, vseznalec ???

www.youtube.com/watc...c35U7l-QXU

Tole se vedno priročno ignorira.
linaprin sporočil: 771
[#2790307] 24.08.19 07:47 · odgovor na: anon-178149 (#2790198)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 23.08.19 22:21
[MarijanMacek]
> [linaprin]
> > [MarijanMacek]
> > > [linaprin]
> > > > [MarijanMacek]
> > >
> > > Tvoj avion niti vzletel ne bo...
> >
> > Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil.

Še dobro, da obstajajo ljudje, ki se zavedajo svoje omnisposobnosti. Ampak vprašanje je, kakšne imaš pa priznane reference na svojih področjih delovanja? Sam sem imel do penzjona kar nekaj referenc, o letalih pa pišem kot čisti ljubitelj aeronavtike, ki vem le malce več kot to zakaj krilo daje letalu vzgon. Ali lahko ti razložiš ta fenomen s poljubnimi besedami v okviru znanja srednješolske fizike, da ne bomo zapadli v mehaniko stisljivih kontinuumov, kjer moje znanje razen načelnih stvari odpove. Če boš odgovoril pravilno, te bom smatral kot glavco na tem področju, in usposobljenega za komentiranje letalskih problemov.
Preberi še parkrat, kaj si napisal, potem izbriši.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2790308] 24.08.19 07:50 · odgovor na: PyotrNovak (#2790288)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Logika pa tiho sedi v kotu in joka, kot običajno pri tebi.
KDO drugi pa spravi tako proizvodnjo ELEKTRIČNIH avtomobilov skupaj?
Ko je Toyota začela v Fremontu, je bila proizvodnja BENCINSKIH AVOTMOBILOV znana od 1914.
Pazi da se ti tvoji slmanati možje ne vnamejo, boš ostal brez komentarjev.
In v čem, razen pogonskem sklopu se lektrični avto razlikuje od avta s "klasičnim" pogonom. V nobenem primeru sestavljalnica ne izdeluje pogonskega sklopa, le sestavlja določene segmente v bolj ali manj organizirani obliki. In če te muči vstavljanje armaturne plošče v karoserijo, potem pač ne znaš delati avtomobilov racionalno. Kar je novega je le izdelava določene količine baterij, toda o tem se razmišlja preden se napovedujejo fantastične številke.

A se slučajno spomniš, kakšna je usoda hyperloop projekta, za katerega mu je Trump že dal dovoljenje za izgradnjo (za kar sicer ni pristojen). In menda so ga odprli 10. decembra lani. Hudič je le, da o tem nihče nič ne ve (no menda so zgrdaili kakšno miljo dolg tunel za prevoz z avtomobili ali prevoz avtomobilov). Pa menda delajo tudi v Franciji, phys.org/news/2018-1...eiled.html pogajajo se s Slovaško vlado, eu.usatoday.com/stor.../84137224/ etc....

No mogoče bo SpaceX bolj uspešna firma, pa vendar skoraj sigurno ne bo ponesla ljudi na Luno v dveh letih, kakor je obljublja fantast, time.com/5628572/elo...n-landing/
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2790317] 24.08.19 11:14 · odgovor na: anon-178149 (#2790308)
Odgovori   +    1
O avtomobilih pa ne bi, ker ocitno NOCES videti prednosti ki jih ima Tesla: SVOJE motorje, tovarno baterij, charger network, najboljsi termalni management etc. Ah Ronaldo je boljsi kot Messi. Zakja pa potem Audi dela samo po 6 ur na dan?
Pa tolk enostavno je po tvoje?

Report: Battery shortages lead to Audi E-tron production delays

www.greencarreports.com › News › Electric Cars

Apr 22, 2019 - The factory that builds the e-tron has cut back from eight hours of production a ... Times, that is "not an exceptional waiting time for an all-new Audi." ... of the car's electric motors following a strike at the Hungarian factory that ...


SpceX:
NIHCE na svetu danes NI sposoben tega. Pravkar je prihranill 140 miljonov.
www.youtube.com/watc...0-pfzKbh2k

Ima tudi najmocnejso raketo. Ce ni v dveh letih bo pa v stirih na Luni.


arstechnica.com/scie...ft-behind/

During the interview, Lukashevich says there are good reasons for the Russians to feel threatened. (In the quote below, he references Roscosmos leader Dmitry Rogozin, who was sanctioned by the US government in 2014 and thereafter suggested NASA should use a trampoline to get to space.)

With this launch, even if it was ordered by NASA, this private company SpaceX has made Roscosmos null and void. They have shown Roscosmos who’s who. Everyone remembers Rogozin’s remarks about trampolines and such, so in fact this isn’t just resentment, it is a constant major headache for Roscosmos. In the first place, the congratulations message was late. Second, Roscosmos sent out two congratulation tweets, one in English, and another completely different text in Russian. So of course, this is a sign of resentment, it is the reaction of an unreliable leader who is lagging behind, so really it was strange they (Roscosmos) reacted at all. Bear in mind Roscosmos in fact never gave their approval for the docking. They voiced a number of technical concerns, perhaps even with some basis, but we saw that the docking was simply brilliant as it took place. So, yes, this was a reaction of someone left behind.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2790338] 24.08.19 15:12 · odgovor na: PyotrNovak (#2790289)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
I see you and raise you this. The Hottes year was 1934 and 1936.
I SEDAJ, vseznalec ???

www.youtube.com/watc...c35U7l-QXU

Tole se vedno priročno ignorira.
AHA!!

To je TO!! Jasno kot beli dan!

Torej so podnebne spremembe in segrevanje oztačja Fatamorgana!?

Hvaljena Butalska TEHNIČNA diplomirana stroka!! Ponovno se je IZKAZALO, da ji svetovna znanost do kolen, kaj kolen, gležnjev ne seže!

Ali imajo tvoj naslov v uredništvu Financ!? Jim dostavim izvod Butalci in Butale so VEČNE in Neuničjlive, pa ti ga pošlejo!?

www.zalozbakarantani...a/butalci/
aimon sporočil: 1.924
[#2790339] 24.08.19 15:39 · odgovor na: anon-333107 (#2790338)
Odgovori   +    3
[FrRoSt]
... Torej so podnebne spremembe in segrevanje oztačja Fatamorgana!? ...
Nisem še opazil, da bi kdorkoli trdil, da podnebne spremembe ne obstajajo. Nekaj povsem drugega je trditev, da podnebne spremembe povzroča človek, nisem še videl trdnih dokazov, da bi bilo tako.

Primer:
Leto 1857/1858: Precej mrzla in dolga zima.
Leto 1862/1863: Zelo topla zima.
Podnebne spremembe so bile takrat velike, jih je povzročil človek, bi rekel, da ne.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2790340] 24.08.19 15:54 · odgovor na: aimon (#2790339)
Odgovori   +    0
[aimon]
> [FrRoSt]
> ... Torej so podnebne spremembe in segrevanje oztačja Fatamorgana!? ...

Nisem še opazil, da bi kdorkoli trdil, da podnebne spremembe ne obstajajo. Nekaj povsem drugega je trditev, da podnebne spremembe povzroča človek, nisem še videl trdnih dokazov, da bi bilo tako.

Primer:
Leto 1857/1858: Precej mrzla in dolga zima.
Leto 1862/1863: Zelo topla zima.
Podnebne spremembe so bile takrat velike, jih je povzročil človek, bi rekel, da ne.
Zaenkrat res ni dokazov, ampak včasih so rekli: če si paranoičen, še ni rečeno da ti ne prisluškujejo... :)

V zadnjih 100 letih se je globalno segrevanje definitivno povečalo, bolj kot kdaj prej (ko uradne meritve še niso obstajale) , ampoak to nekako sovpada z razvojem človeštva, ki se razmnožuje po eksponencialni krivuljhi..

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. :))
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2790346] 24.08.19 16:26 · odgovor na: (#2790343)
Odgovori   +    1
[rename]
Vsi planeti (s soncem na celu) se ohlajajo....torej je dolgorocno mozno govoriti le o globalnem ohlajanju.
V 4 miljardah let se bo sonce povečalo v rdečega orjaka in pogoltnilo vse planete v svoji okolici vključujoč Zemljo. V tem času od človeštve itk ne bo več sledu; ker človeštvo je statistična napaka v časovnem kontinuumu :)
www.youtube.com/watc...rt_radio=1
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2790349] 24.08.19 16:56 · odgovor na: linaprin (#2790307)
Odgovori   +    0
[linaprin]
> [MarijanMacek]
> > [linaprin]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [linaprin]
> > > > > [MarijanMacek]
> > > >
> > > > Tvoj avion niti vzletel ne bo...
> > >
> > > Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil.
>
> Še dobro, da obstajajo ljudje, ki se zavedajo svoje omnisposobnosti. Ampak vprašanje je, kakšne imaš pa priznane reference na svojih področjih delovanja? Sam sem imel do penzjona kar nekaj referenc, o letalih pa pišem kot čisti ljubitelj aeronavtike, ki vem le malce več kot to zakaj krilo daje letalu vzgon. Ali lahko ti razložiš ta fenomen s poljubnimi besedami v okviru znanja srednješolske fizike, da ne bomo zapadli v mehaniko stisljivih kontinuumov, kjer moje znanje razen načelnih stvari odpove. Če boš odgovoril pravilno, te bom smatral kot glavco na tem področju, in usposobljenega za komentiranje letalskih problemov.

Preberi še parkrat, kaj si napisal, potem izbriši.
Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2790361] 24.08.19 19:33 · odgovor na: PyotrNovak (#2790317)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
O avtomobilih pa ne bi, ker ocitno NOCES videti prednosti ki jih ima Tesla: SVOJE motorje, tovarno baterij, charger network, najboljsi termalni management etc. Ah Ronaldo je boljsi kot Messi. Zakja pa potem Audi dela samo po 6 ur na dan?
Pa tolk enostavno je po tvoje?

Report: Battery shortages lead to Audi E-tron production delays

www.greencarreports.com › News › Electric Cars

Apr 22, 2019 - The factory that builds the e-tron has cut back from eight hours of production a ... Times, that is "not an exceptional waiting time for an all-new Audi." ... of the car's electric motors following a strike at the Hungarian factory that ...
Ko napoveš neke plane proizvodnje nekega avtomobila moraš biti sposoben predvideti dobavo sestavnih delov, po možnosti just in tim, da se minimizirajo stroški. Nikakor pa ne moreš štartati proizvodnje in anjavljati nekih visikoletečih ciljev če nimaš zagotovljenih dobav sestavnih delov. To je vsa umetnost načrtovanja proizvodnje, ki je Musk očevidno nima..


SpceX:
NIHCE na svetu danes NI sposoben tega. Pravkar je prihranill 140 miljonov.
www.youtube.com/watc...0-pfzKbh2k
Ti imaš izreden občutek za čas. To je bilo že pred 16 meseci....

Ima tudi najmocnejso raketo. Ce ni v dveh letih bo pa v stirih na Luni.
Ampak karte je pa že prodal, pa ne za na Luno, ker je v zamudi ampka za na Mars....


arstechnica.com/scie...ft-behind/

During the interview, Lukashevich says there are good reasons for the Russians to feel threatened. (In the quote below, he references Roscosmos leader Dmitry Rogozin, who was sanctioned by the US government in 2014 and thereafter suggested NASA should use a trampoline to get to space.)

With this launch, even if it was ordered by NASA, this private company SpaceX has made Roscosmos null and void. They have shown Roscosmos who’s who. Everyone remembers Rogozin’s remarks about trampolines and such, so in fact this isn’t just resentment, it is a constant major headache for Roscosmos. In the first place, the congratulations message was late. Second, Roscosmos sent out two congratulation tweets, one in English, and another completely different text in Russian. So of course, this is a sign of resentment, it is the reaction of an unreliable leader who is lagging behind, so really it was strange they (Roscosmos) reacted at all. Bear in mind Roscosmos in fact never gave their approval for the docking. They voiced a number of technical concerns, perhaps even with some basis, but we saw that the docking was simply brilliant as it took place. So, yes, this was a reaction of someone left behind.
Bomo videli, kako se bodo stvari razvijale, sicer pa bližnje obzemeljsko vesolje postaja komercialna in znanstvena zadeva. In z leporečenjem se ne bo daleč prišlo.

Kaj pa komentar na Hyperloop, so ga pozabil. Aja, to je en nateg prve vrste....
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2790383] 24.08.19 22:10 · odgovor na: aimon (#2790339)
Odgovori   +    0
[aimon]
> [FrRoSt]
> ... Torej so podnebne spremembe in segrevanje oztačja Fatamorgana!? ...
Nisem še opazil, da bi kdorkoli trdil, da podnebne spremembe ne obstajajo. Nekaj povsem drugega je trditev, da podnebne spremembe povzroča človek, nisem še videl trdnih dokazov, da bi bilo tako.

Primer:
Leto 1857/1858: Precej mrzla in dolga zima.
Leto 1862/1863: Zelo topla zima.
Podnebne spremembe so bile takrat velike, jih je povzročil človek, bi rekel, da ne.
Jebemti, a!??

Vidš, vidš ....

Kakšna trdnost pa bi te prepričala!??

Trdnost da lahko vojska koraka čez, zdrži vlakovno kompozicijo ali da bi lahko celo sonce zakotalil čez!?
aimon sporočil: 1.924
[#2790385] 24.08.19 22:17 · odgovor na: anon-333107 (#2790383)
Odgovori   +    1
[FrRoSt]
Kakšna trdnost pa bi te prepričala!??
Če podnebni aktivisti pravijo, da imajo (trdne in ne ponarejene) dokaze o tem, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti, naj jih pokažejo. Teh dokazov še nisem videl. Sem pa videl fotografije merilnih naprav, ki so jih postavili na mesta, ki naj bi dokazovala, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti. Merilne inštrumente, ki merijo temperaturo, so postavili na konec letališke steze, kjer velika letala pri vzletu zaženejo vroče reaktivne motorje s polnim plinom. Merilne inštrumente so postavili tudi blizu naprav, ki na prostem puhajo vroč zrak: medium.com/@graham10...3e9027c834
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2790394] 25.08.19 07:49 · odgovor na: anon-204390 (#2790340)
Odgovori   +    0
Ce kuris sobo, se segreje. Ce kuris stanovanje, se segreje. Ce kuris pisarno, se segreje. Ce kuris ogromno stanovanj in pisarn, se zrak segreje. Naj okoljevarstveniki zacnejo akcijo zmanjsanje ogrevanja stanovanj in pisarn. To je edina raca, za katero se ve, da je raca. O CO2 pa lahko mastamo. In raziskujemo in pametujemo.
jurijjurij sporočil: 4.944
[#2790399] 25.08.19 09:07 · odgovor na: (#2790164)
Odgovori   +    0
[rename]
> [jurijjurij]
> > [rename]
Ni mi jasno, zakaj se usajaš, kako imaš polno spolovilo Muska, če nisi delničar in-ali lastnik vozila Tesle?
Wrong!
aimon sporočil: 1.924
[#2790463] 25.08.19 21:25 · odgovor na: anon-204390 (#2790340)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
V zadnjih 100 letih se je globalno segrevanje definitivno povečalo, bolj kot kdaj prej (ko uradne meritve še niso obstajale)...
Takoimenovana hokejska palica?

"Sodišče v Britanski Kolumbiji, eni od desetih kanadskih provinc, je zavrnilo tožbo klimatologa Michaela Manna zoper profesorja Tima Balla, ki je javno podvomil o verodostojnost Mannovih izračunov o hitrem segrevanju zemeljskega ozračja, poroča portal American Thinker. Tega sicer v medijskem mainstreamu ne boste prebrali, ker se ruši agenda o katastrofični prihodnosti planeta.

Michael Mann je leta 1998 objavil analizo temperaturnih sprememb v zadnjem tisočletju, ki je pokazala, da se temperatura do leta 1900 skorajda ni spreminjala, potem pa je začela skokovito naraščati. Graf je spominjal na hokejsko palico (z delom za udarec obrnjeno navzgor na desni strani) ...

Ugledni kanadski klimatolog Tim Ball je v Mannovi metodologiji odkril vrsto (ne)namernih napak in prišel do zaključka, da je temperatura v zadnjem tisočletju zelo nihala. Med leti 1000 in 1300 je zelo narasla, nato pa smo imeli med leti 1550 in 1800 malo ledeno dobo. Celo več. Danes so temperature v povprečju nižje, kot je bila povprečna temperatura zadnjega tisočletja. „Globalno segrevanje je največja prevara v zgodovini,“ je dejal Ball." www.demokracija.si/f...vanju.html
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2790476] 25.08.19 23:04 · odgovor na: anon-178149 (#2790361)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: PyotrNovak 25.08.2019 23:08
"Ti imaš izreden občutek za čas. To je bilo že pred 16 meseci...."

Ti itak VSE ves. Prosim za link na firmo ka danes to lahko naredi.
Cakam....

Pa verjetno tudi ves kdo ima DANES mocnejso raketo?
Posledice:That's about $250 million cheaper than the closest competition.

Meet the SpaceX Falcon Heavy, the world's most powerful rocket - CNet

www.cnet.com › pictures › meet-the-spacex-falcon-heavy-the-world...

Apr 15, 2019 - 6, 2018, SpaceX's Falcon Heavy lifted off for the first time. It was a monumental moment for Elon Musk's private spaceflight company, after ...


That's about $250 million cheaper than the closest competition. The company's Falcon Heavy rocket became the world's most powerful commercial rocket after SpaceX successfully completed its first launch on Tuesday. SpaceX had said the cost of each Falcon Heavy launch starts at $90 million.Feb 12, 2018
Elon Musk: SpaceX Falcon Heavy costs $150 million at most

www.cnbc.com › 2018/02/12 › elon-musk-spacex-falcon-heavy-costs...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2790485] 26.08.19 07:17 · odgovor na: PyotrNovak (#2790476)
Odgovori   +    0
Glej, odgovarjaš mi na stvari o katerih niti nisem kaj dosti komentiral, le da bo čas pokazal svoje. O cenah raje ne bi, močno dvomim, da so realno lahko toliko cenejši. Raketa je raketa in že samo gorivo nekaj stane, pa njegove rakete nimajo najbolj učinkovitih motorjev, Amerikanci kljub vsej svoji ekonomski svobodi, še vedno niso uspeli narediti ekvivalenta "komunističnemu" RD-180. Verjetno en velik dumping za izrinjanje konkurence.

O hyperloopu pa še vedno nič, aja, to je bil en velik nateg....

Sicer pa počakajmo, da VW kupi Teslo.....
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2790493] 26.08.19 09:00 · odgovor na: anon-178149 (#2790485)
Odgovori   +    1
Kapo dol, Einstein. I give up.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2790512] 26.08.19 11:13 · odgovor na: aimon (#2790385)
Odgovori   +    0
[aimon]
> [FrRoSt]
> Kakšna trdnost pa bi te prepričala!??
Če podnebni aktivisti pravijo, da imajo (trdne in ne ponarejene) dokaze o tem, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti, naj jih pokažejo. Teh dokazov še nisem videl. Sem pa videl fotografije merilnih naprav, ki so jih postavili na mesta, ki naj bi dokazovala, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti. Merilne inštrumente, ki merijo temperaturo, so postavili na konec letališke steze, kjer velika letala pri vzletu zaženejo vroče reaktivne motorje s polnim plinom. Merilne inštrumente so postavili tudi blizu naprav, ki na prostem puhajo vroč zrak: medium.com/@graham10...3e9027c834
Ti veš, kakšna je RAZLIKA med aktivistom in Bebotom!???? (tudi sanja se ti ne!!!!)

In kakšna je razlika med navadnim in DIPLOMIRANIM Bebotom!??? (tudi to se ti ne sanja - niti približno!!!) :)

Samoseenkratseobrninamepatibomzadevonazornosli kovitoinsocnorazlozil! :)
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2790515] 26.08.19 11:23 · odgovor na: aimon (#2790463)
Odgovori   +    0
[aimon]
> [vickibedi]
> V zadnjih 100 letih se je globalno segrevanje definitivno povečalo, bolj kot kdaj prej (ko uradne meritve še niso obstajale)...
Takoimenovana hokejska palica?

"Sodišče v Britanski Kolumbiji, eni od desetih kanadskih provinc, je zavrnilo tožbo klimatologa Michaela Manna zoper profesorja Tima Balla, ki je javno podvomil o verodostojnost Mannovih izračunov o hitrem segrevanju zemeljskega ozračja, poroča portal American Thinker. Tega sicer v medijskem mainstreamu ne boste prebrali, ker se ruši agenda o katastrofični prihodnosti planeta.

Michael Mann je leta 1998 objavil analizo temperaturnih sprememb v zadnjem tisočletju, ki je pokazala, da se temperatura do leta 1900 skorajda ni spreminjala, potem pa je začela skokovito naraščati. Graf je spominjal na hokejsko palico (z delom za udarec obrnjeno navzgor na desni strani) ...

Ugledni kanadski klimatolog Tim Ball je v Mannovi metodologiji odkril vrsto (ne)namernih napak in prišel do zaključka, da je temperatura v zadnjem tisočletju zelo nihala. Med leti 1000 in 1300 je zelo narasla, nato pa smo imeli med leti 1550 in 1800 malo ledeno dobo. Celo več. Danes so temperature v povprečju nižje, kot je bila povprečna temperatura zadnjega tisočletja. „Globalno segrevanje je največja prevara v zgodovini,“ je dejal Ball." www.demokracija.si/f...vanju.html
Da CRKNEŠ od smeha!

Eni se ne spoznajo na pravo, drugi se ne spoznajo na fiziko, .... nekateri se pa ne spoznajo ne na pravo in ne na fiziko!

Težko je presoditi, ali je to napaka bližine!? Včesih pa pomislim, da je to nekako bolj bitka ideologije, vere in simbolov....

kako ze pravi crt!? imas tiste krizcaste in tiste zvedaste!? :)))
anon-476940 sporočil: 11
[#2790616] 26.08.19 22:47 · odgovor na: anon-178149 (#2790349)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]

Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.
Mene bi zanimala tvoja razlaga, zakaj "avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon)". Čisto resno.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2791046] 28.08.19 22:34 · odgovor na: anon-476940 (#2790616)
Odgovori   +    0
Zdaj bodi pa zloben in ga vprasaj se kaj je to Coanda efect.
Kaj je Rogallo wing
Zakaj lehko avion leti obrnjeno
Kaj je propeler z nastavljivim korakom in zakaj
Zakaj imajo propelerska letala omejeno z najvecjo brzino.
Katero je bilo najhitrejse propelersko letali in kdaj.
Kaj so prednosti in slabosti zvezda motorja?
Tezko ce ve 3 odgovore.

Tip je full of...

PS: Ah ja pa se tole: SpaceX Dragon completes record-setting third Space Station resupply mission. VSI ostali pa enkrat....
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2791063] 29.08.19 07:35 · odgovor na: anon-476940 (#2790616)
Odgovori   +    0
[ecopro]
> [MarijanMacek]
>
> Ne vem zakaj bi zbrisal, kar sem napisal. Povabil sem te vljudno, da mi razložiš, zakaj avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon). Oddgovori s pravilno razlago, recimo na srednješolskem nivoju, pa te bom smatral za kompetentnega za debatiranje na področju aeronavtike. Če pa nisi sposoben napisati odgovora, pa pusti sebi neprimerne raje pri miru. Jaz te ne bom motil v tvojem bivanju dokler se ti en boš spotikal obme.

Mene bi zanimala tvoja razlaga, zakaj "avioni letajo po zraku (zakaj krilo dela vzgon)". Čisto resno.
Kdor je hodil v srednjo šolo in (tudi na visokih) in marljivo sodeloval pri fiziki, in če se je mogoče celo kdo ukvarjal z letalstvom, je slišal razlago vzgona na osnovi Bernoullijeve enačbe, ki opisuje stacionarn laminarni tok neviskozne in nestisljive tekočine. Za aerodinamične probleme, kjer se višina in z njo povezan hidrostatični tal ne spreminja torej velja, da je vsota statičnega (p) in dinamičnega (q) tlaka enaka totačnemu tlaku (p0).
p+q=p0
In v šolah ste slišali razlago o tlačni razliki med zgornjo in spodnjo stranjo kao nesimetričnega prečnega profila krila na osnovi teorije "Equal Transit Time".
No in ta teorija ne razlaga samo vzgona letalskega krila, temveč tudi delovanje jadra na jadrnici, kakor tudi delovanje aksialnih kompresorjev in ventilatorjev..... Toda...(?). Sedaj bom pa počakal na odzive!
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2791075] 29.08.19 08:13 · odgovor na: PyotrNovak (#2791046)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Zdaj bodi pa zloben in ga vprasaj se kaj je to Coanda efect.
Kaj je Rogallo wing
Zakaj lehko avion leti obrnjeno
Kaj je propeler z nastavljivim korakom in zakaj
Zakaj imajo propelerska letala omejeno z najvecjo brzino.
Katero je bilo najhitrejse propelersko letali in kdaj.
Kaj so prednosti in slabosti zvezda motorja?
Tezko ce ve 3 odgovore.

Tip je full of...

PS: Ah ja pa se tole: SpaceX Dragon completes record-setting third Space Station resupply mission. VSI ostali pa enkrat....
Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...
bc123a sporočil: 48.253
[#2791078] 29.08.19 08:23 · odgovor na: aimon (#2790339)
Odgovori   +    14
Zadnja sprememba: bc123a 29.08.2019 08:27
[aimon]
> [FrRoSt]
> ... Torej so podnebne spremembe in segrevanje oztačja Fatamorgana!? ...

Nisem še opazil, da bi kdorkoli trdil, da podnebne spremembe ne obstajajo. Nekaj povsem drugega je trditev, da podnebne spremembe povzroča človek, nisem še videl trdnih dokazov, da bi bilo tako.
Obstajajo vsaj 4 nivoji debate tule, ki jih aktivisti prirocno vrzejo v en sam zakljucek, ki pravi da moramo svoje zivljenje obrniti na glavo, in to tako, da bodo njihovi pajdasi najvec zasluzili.

1. Ali se klimatske spremembe dogajajo? Absolutni konsenz: SE
2. Ali so klimatske spremembe sedaj neprimerljive z zgodovinskimi spremembami? Ne vemo (to je tudi bistvo te tozbe)
2a. Ali so klimatske spremembe antropogene - ne vemo.
3. Ali se proti temu sploh da kaj narediti - ne vemo.
4. Ali naj kaj sploh naredimo glede tega in kaj (povsem politicna odlocitev, tu znanstveniki ne bi smeli imeti besede)

Sedaj pa malo spekulacij. Recimo, da predpostavimo da je odgovor na 1,2, 2a in 3 tudi vehementni DA.

Se vedno ostane tocka 4 - tudi ce so klimatske spremembe antropogene, je to, kako jih bomo naslavljali, povsem politicna odlocitev in se znanstveniki ne bi smeli mesati v to, razen s tem, da predstavijo VEC OPCIJ.

Recimo: ali je bolje porabiti biljone evrov po svetu da dekarbonizacijo, s katero obenem tudi obupno svinjamo po okolju, cemur nihce ne posveca vec pozornosti, vse je posveceno CO2 - ali pa je bolje porabiti 10x manjsi znesek za to da se tisto miljardo ljudi, ki bi bila pod vodo ob dviganju morske gladine v 100 letih za pol metra pac preseli na visje lezeca obmocja. 100 let je dosti casa.

Smesno je, da se je clovek v zgodovini prilagajal naravi ob vseh njenih muhah in spremembah, v 20 stoletju pa je celo uspel ukrotiti marsikaj, kar se je prej zdelo nemogoce. Sedaj pa je treba klimatske spremembe nasloviti tako, da se narava ne bo nic spreminjala ali kaj?

Prihajajo vecja neurja? Ja shit pac, bo treba malo bolje poskrbeti za reke, potoke, hudournike, da ne bodo poplavljali. Prihaja susa? V sloveniji je govorjenje o susi nonsens, glede na to da v fakin **EGIPTU** gojijo zelenjavo za izvoz. Se pojavlja vecja poletna vrocina? Kako pa so potem 100 let nazaj preziveli Grki na svojih otokih in kako zivijo v razvitem svetu tam, kjer je podnebje ze dolgo taksno, kot bi bilo pri nas po spremembah? Jah, klime imajo. Torej nuklearka in klimatizacija.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2791086] 29.08.19 08:59 · odgovor na: (#2791083)
Odgovori   +    0
[abohte]
Bravo. Ko tako predstaviš proces odločanja človeštva, postane bolj jasno, da nismo prav dosti napredovali od srednjega veka, čarovnic, peklenščkov in podobnih stvorov. Človeštvo potrebuje svoje mesije, pa četudi so to, ali pa prav zato, avtistične Grete.
Edina stvar, ki merjeno zniža temperaturo zemlje je VOJNA (med 1. in 2. se je temperatura merljivo znižala). Torej potrebujemo mesije, ki nas bodo popeljali v novo vojno, tokrat jedrsko, potrebno je pazili le toliko, da ne pridemo v fazo jedrske zime, en.wikipedia.org/wik...ear_winter oziroma da ne bo prehladna. Mater se bomo spet smučali na Golovcu! (op. Če bomo še živi)
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2791135] 29.08.19 11:21 · odgovor na: anon-178149 (#2791075)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]

Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...
Marijan pa kje ti živiš? Vsi vemo, da je propeler na avionu samo zato, da hladi pilota. Še kadarkoli se je propeler ustavil, je pilotu takoj postalo vroče. Korelacija je 1.

P.S.: Prepričan sem, da ti je ta preprosta javnosektorsko - levičarska kavzalnost jasna in domača ter da ni nikakršne potrebe več, da nam še naprej utrujaš z wiki tehnologijo.
najobj sporočil: 31.867
[#2791144] 29.08.19 11:47 · odgovor na: mimoidoci (#2791135)
Odgovori   +    0
[mimoidoci]
> [MarijanMacek]
>
> Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
> 1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
> 2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
> 3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
> 4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
> 5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
> 6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
> 7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...
Marijan pa kje ti živiš? Vsi vemo, da je propeler na avionu samo zato, da hladi pilota. Še kadarkoli se je propeler ustavil, je pilotu takoj postalo vroče. Korelacija je 1.

P.S.: Prepričan sem, da ti je ta preprosta javnosektorsko - levičarska kavzalnost jasna in domača ter da ni nikakršne potrebe več, da nam še naprej utrujaš z wiki tehnologijo.
... čuj, mimoidoči ... evo, se opravičujem, ker se mešam, ampak očitno nisi opazil, da MarijanMacek na toti forum iz rokava stresa svoje znanje(!), Wikipedio pa vsem (malo)umnim forumašem lima zgolj kot "dokaz" za svoje trditve ...
mimoidoci sporočil: 5.985
[#2791199] 29.08.19 13:58 · odgovor na: najobj (#2791144)
Odgovori   +    4
[najobj]
> [mimoidoci]
> > [MarijanMacek]
> >
> > Vprašanje je, če ti veš kaj več kot si prebral na netu. Zato ti bom podal samo naslove na webu:
> > 1) en.wikipedia.org/wik...%83_effect
> > 2) Rogallo wing si lahko ogledaš na katerem koli vzletišču za jadralne pilote in zmajarje, sicer pa poglej v sl.wikipedia.org/wik...allo_krilo
> > 3) preprosto, ker krilo dela vzgon ne glede na to kako je obrnjeno. Zakaj je temu tako pa prihodnjič, trenutno se zadovoljimo s teorijo opisan v prejšnem postu, ki sicer.....
> > 4) preberi si en.wikipedia.org/wik..._propeller meni je to znao že preko 50 let.
> > 5) noben del letala vključno s propelerjem ne sme priti blizu hitrosti zvoka. Hitrost propelerja je pač sestavljena iz dveh komponen, aksialne in radialne in tako i šanse, da bi letalo s propeljem letelo blizu zvočne hitrosti...
> > 6) Kakor bo mnogim nepovšeči, je nahitrejše propelersko letalo kdarkoli v redni Tu-114 in njegov še delujoč vojaški brat Tu-95. Na eksperimentalne pa pozabimo....
> > 7) Zvezdasti motorji so bili popularni predvsem v ZDA, saj sami niso bili sposobni narediti ustreznega vrstnega. In tozadevno imajo po forumskih virih temelječih na slabem poznavanju problematike v takratnem USAAF seveda same pozitivne lastnosti... No imajo nekoliko večjo specifično moč in so bolj robustni, imajo pa nekoliko večji zračni upor, toda zračno hlajenje na večjih je problematično, zlasti pri vzletu (velike do nekaj % izgube med bombniki B29), to so Nemci (BMW) in kasneje Angleži (Bristol Centaurus) rešili z dodatnim vetilatorjam za prisilno hlajenje. Še večje so pa nemci kar tekočinsko hladili! Skratka, debata, ki se ni nikoli nehala, dokler velikih (radialnih in vrstnih) ni povozil čas...

> Marijan pa kje ti živiš? Vsi vemo, da je propeler na avionu samo zato, da hladi pilota. Še kadarkoli se je propeler ustavil, je pilotu takoj postalo vroče. Korelacija je 1.
>
> P.S.: Prepričan sem, da ti je ta preprosta javnosektorsko - levičarska kavzalnost jasna in domača ter da ni nikakršne potrebe več, da nam še naprej utrujaš z wiki tehnologijo.

... čuj, mimoidoči ... evo, se opravičujem, ker se mešam, ampak očitno nisi opazil, da MarijanMacek na toti forum iz rokava stresa svoje znanje(!), Wikipedio pa vsem (malo)umnim forumašem lima zgolj kot "dokaz" za svoje trditve ...
Se strinjam da on "znanje" stresa kar iz rokava. Nekoč, ko je enačil slovensko in avstrijsko obdavčitev dela, je pri argumentiranju popolnoma spregledal, da imajo v Avstriji neobdavčeno 13. in 14. plačo, kar bistveno spremeni primerjavo zgolj po podobnih stopnjah obdavčitve. Ko bi kdaj vsaj na Wiki pogledal .......

Ti si mu popolno nasprotje. Še nikoli nisi stresel nič pametnega iz svojega rokava.

Strani: 1 2 3 4 5