Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Singapur sporoča Musku, da so njegovi električni avti stvar življenjskega sloga, ne rešitev za podnebne težave
sporočil: 771
čas vnosa: 22.08.19 16:33
[MarijanMacek]Tvoj avion niti vzletel ne bo...
>
> (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
sporočil: 49
čas vnosa: 22.08.19 14:10
[kren]pozabil si dodat: izključno in samo ZASEBNO gospodarstvo, ker parazitiranje na javnih naročilih ali pa na ostalih oblikah transferjev davkoplačevalskega kapitala ne šteje...zakaj? zato, ker mora država najprej nekomu vzeti ali pa si izposoditi, zato da lahko plača delovanje državnega gospodarstva.
> [aimon]
> www.casnik.si/social...ljen-grob/
>
> Švedska npr. ima dober prosti trg, dobro vladavino prava z zagotovljeno zaščito zasebne lastnine. Ker stvari v gospodarstvu funkcionirajo, lahka država z visokimi davki pobere dovolj denarja, da ima ogromno sredstev za socialno blaginjo državljanov. Pri nas so pa davki visoki (in vedno višji) in gospodarstvo v razsulu, kar zaradi zgoraj navedenih trditev pomeni, da tudi sociala ne more biti kaj prida.
Tako. Slovenci se ne zavedajo, da brez uspešnega gospodarstva tudi sociala ne more bit kaj prida. Pogoj za socialno državo (pa tudi za delovna mesta in visoke plače) je uspešno gospodarstvo.
sporočil: 4.311
[linaprin]Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil. Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga, le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka, in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
> [MarijanMacek]
> >
> > (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
>
> Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
Tvoj avion niti vzletel ne bo...
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa, kar sicer po vseh modelih ni ravno obetavna razvojna usmeritev zaradi prevelike teže baterij in omejenosti na propelerski pogon, kar pomeni nizke hitrosti primerne le za kratke proge, kjer pa je vsaj v kontinentalni osrednji Evropi in podobnih visoko naseljenih aglomeracijah v prednosti hitra železnica.
Ti se pa obnašaš kot Boeing s sijajnimi Max-i. Še ko so ubili preko 300 potnikov v dveh nesrečah niso hoteli priznati inherentne napake v svojem čudežnem proizvodu in so jih morali tuji (ne Ameriški) regulatorji postaviti na trdna tla, da letalo ni plovno! In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....
sporočil: 8.416
Ups. Kar nekaj.
Verjetno je pa rešil življenje mngov več ljudem... tega pa spet ne pišejo. :)
Who knows..., zaradi korektnosti bi bilo treba vprašati njega in resne poznavalce.
Verjetno je pa rešil življenje mngov več ljudem... tega pa spet ne pišejo. :)
Who knows..., zaradi korektnosti bi bilo treba vprašati njega in resne poznavalce.
sporočil: 8.416
V tekočem stanju DHMO, plavajoč daleč od obale, je nevarnost smrti
za človeka 10x večja od običajne.
V primeru večjega zaužitja pa ščiješ kot vidra.
V primeru večjega zaužitja pa ščiješ kot vidra.
sporočil: 4.311
[]Predvidevam, da je po tvoje Boscarol rešil s svojimi Virusi kar nekaj življenj. To bi sicer bilo bolj težko, saj to ultralahko letalo nekako ni namenjeno za reševalne svrhe, pomembni kupec je IAF, kjer jih rabijo verjetno za začetno šolanje vojaških pilotov....
Ups. Kar nekaj.
Verjetno je pa rešil življenje mngov več ljudem... tega pa spet ne pišejo. :)
Who knows..., zaradi korektnosti bi bilo treba vprašati njega in resne poznavalce.
Zaradi korektnosti, bi pa bilo res zaželjeno, da Pipistrel in G. Boscarol obvestijo javnost o domnevni varnostni problematiki izdelkov, ne pa da moramo brskati po poročilih nekih spletnih strani o nesrečah letal, ki se ponašajo po navedbah proizvajalca:
sporočil: 14.456
[MarijanMacek]Večinoma iz lenobe, ker so na funkcionalno polpismenost trenirani prepisovalci piarovštin, njihovi gospodarji pa to podpirajo iz koristoljubja. Kritično pisanje se ne splača, ker si z njim ujstvarjaš sovražnike, boj za naročnike/kupce je pa še veliko trši kot za oglase, subvencije in piškote.
Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga,
le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka,Evo, spet prestopam na breg hudičevega odvetnika... Nesreči v Indiji sta bili z Virusi, ki nimajo električnega pogona ampak kar oldfešnd Rotax. Ne bi si upal soditi o napaki, ker so ti frčoplančki precej elementarna amatersko-avanturistična mašinca, kar po mojem pomeni, da je več možnosti za napake pri letenju, vzdrževanju, pripravi za let...
in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.To! Če bi v takih primerih znali opustiti domačijskost in zadevi objektivno pogledati v zobe, bi bilo fino za vse. Tukaj sem bil osumljen za šadenfrojde, a se mi v primeru Pipistrela zdi enako primerno govoriti o pojavu "familiarity breeds contempt", na katerega tu spodaj pogosto opozarja Črt. To, da je Boscarol vaško gobezdalo, še ne pomeni, da so njegova firma in njeni izdelki vaški, ali da si zaslužijo vaško obravnavo (katran in perje).
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa,Nisem prepričan oz. bi s tako sodbo počakal, dokler se ne razgledam malo širše. Ni Pipistrel personifikacija elektro letanja. Če bi bile te kmetsko-rokodelske novice vredne piškavega oreha, bi od svoje bonnierovske žlahte iz Berlina (ki ji direktoruje Peter Frankl) danes ne povzele neke novice o fiasku Amazona Fresh v Nemčiji,
live.finance.si/8951...a?src=live
ampak ravno zaradi Pipistrela še posebno aktualen intervju na temo elektroaviacije.
Ticketpreise hoch oder runter?
Elektro-Mobilität: Eine neue Technologie revolutioniert das Fliegen
Wann kommt das Elektro-Flugzeug? Wie wird es die Luftfahrt verändern? Diese und viele weitere Fragen beantwortet Experte Rolf Henke im großen DWN- Interview.
deutsche-wirtschafts...s-fliegen/
Boeing s sijajnimi Max-i.Tako. Economist o dimenzijah tega:
In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....
Tick tock - Boeing’s troubles cost the aerospace industry $4bn a quarter - There is no end in sight
Boeing has long been a central cog of America’s industrial machine. Each year it sells $100bn-worth of aerospace equipment and services around the world and pays $45bn to other American firms. It is the world’s largest aircraft-maker and America’s largest manufacturing exporter. Its commercial jets, which account for 60% of revenues, ferry millions of passengers. One in 100 American workers toils either directly for Boeing, whose workforce numbers 137,000 in its home country, or one of its 13,600 domestic suppliers, which employ a further 1.3m people in mostly well-paid jobs. In short, what is good for Boeing is good for corporate America.
The flipside is also true, as has become obvious in the wake of two crashes of Boeing’s 737 max aircraft, in October and March, which have been linked to a malfunctioning flight-software system, and which killed 346 people. The human cost is immeasurable. The financial blow to Boeing itself, its suppliers and its airline customers is more tangible—and mounting.
www.economist.com/bu...-a-quarter
sporočil: 8.271
[FIN-454644]BRAVO!!
Torej je drzava kapitalist. Volk je pozrl babico in se preoblekel v njeno srajco in cepico. In Rdeca kapisa sprasuje. Zakaj imas tako velike oci. Zakaj imas tako velika usesa? Volk odgovarja in nazadnje odgovori da te lazje pozrem.
Menda je kapitalist vsak, ki ima kapital!? :D
sporočil: 8.271
[PyotrNovak]Ti torej to študiraš že 40 let, pa ti ne šprica več!?
A si dejansko PREBRAL cel komentar z grafi vred ali ti takoj spricne ko je nekdo proti zeleni norosti?
Pa strudiram to ze od energetske krize 1974 dalje, malo pa koristi tudi tehniska diploma. V danasnji obliki je to EU samomor.
Vsaka ti Čast!!
sporočil: 4.944
[rename]
>
Počasi imam(o) poln k**** kvalitete izdelkov od Tesle in bebavega twiteraškega direktorja Muska. Zakaj?
Pa ti razumeš, da je to stvar delničarjev Tesle?
In malenkost še stvar kupcev vozil?
No, lahko se usajaš in si dušo olajšaš... ampak precej bolj nas "pobebavlja" naša oblast, naši zakoni in razmere doma, kot pa (domnevna) nekvaliteta Teslinih vozil in Muskovi twitti.
Pozicija: "Singapur" ima seveda prav. Bo pa zabavno, če/ko bo VW prevzel Teslo .. kajti Musk bo omastio brkove, ti boš pa še vedno imel samo poln k**** ;-)
Mi to dobro razumemo! Ne vem pa tebi ni jasno?
sporočil: 4.311
[pobalin]Hudič je, ker je teh Virusov različnih izvedb kot virusov v naravi. Hvala za obvestilo.
> [MarijanMacek]
> Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga,
Večinoma iz lenobe, ker so na funkcionalno polpismenost trenirani prepisovalci piarovštin, njihovi gospodarji pa to podpirajo iz koristoljubja. Kritično pisanje se ne splača, ker si z njim ujstvarjaš sovražnike, boj za naročnike/kupce je pa še veliko trši kot za oglase, subvencije in piškote.
> le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka,
Evo, spet prestopam na breg hudičevega odvetnika... Nesreči v Indiji sta bili z Virusi, ki nimajo električnega pogona ampak kar oldfešnd Rotax. Ne bi si upal soditi o napaki, ker so ti frčoplančki precej elementarna amatersko-avanturistična mašinca, kar po mojem pomeni, da je več možnosti za napake pri letenju, vzdrževanju, pripravi za let...
> in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
> Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa,
Glede na namen poleta: "Iz Norveške poročajo o zasilnem pristanku letala družbe Avinor, ki ga je izdelalo slovensko podjetje Pipistrel iz Ajdovščine. Demonstrativni polet, s katerim so v podjetju želeli ministrski ekipi dokazati zmogljivost električnega letala, se je sicer končal nesrečno, a vseeno srečno, saj je uspel zasilni pristanek na jezeru Nordnestjønn, nihče pa pri tem ni utrpel poškodb." je to vsekakor slaba reklama.
Nisem prepričan oz. bi s tako sodbo počakal, dokler se ne razgledam malo širše. Ni Pipistrel personifikacija elektro letanja.
ampak ravno zaradi Pipistrela še posebno aktualen intervju na temo elektroaviacije.V smiselnost prevažanja težkih baterij po zraku v komercialnem letalu sem nekoč že nekaj napisal. Ampak ostajam pri tem, da je to stranpot, brez perspektive. Letala se v zadnjem času malo spreminajojo, aerodinamika je bolj ali manj dodelana in se kaj bistvenega ne a več spremeniti. Poleg uvajanja motorjev z vedno večjim deležem obtoka zraka in manjšo porabo, so edine inovacije uvajanje kompozitnih materialov in s tem znižanje mase praznega letala. In spodobne električne baterije tehtajo nekajkrat več kot gorivo, ki se med letom troši, letalo postaja med letom vse lažje in ekonomičnejše. Bateriji se pa masa ne spremeni in pridemo do naslednjega problema, kako pristati s polno naloženim letalom. To danes ni mogoče, če ne drugače mora letalo izprazniti tanke v zrak.
> Ticketpreise hoch oder runter?
> Elektro-Mobilität: Eine neue Technologie revolutioniert das Fliegen
> Wann kommt das Elektro-Flugzeug? Wie wird es die Luftfahrt verändern? Diese und viele weitere Fragen beantwortet Experte Rolf Henke im großen DWN- Interview.
> deutsche-wirtschafts...s-fliegen/
Und was sagte Henke, www.nzz.ch/wissensch...d.1380642:
in kaj boš počel resnega z letalom za 19 sedežev. Zračni prostor nad Evropo je že prezaseden, in kot je že bilo govora, so na razdaljah primernih za tahe frčoplane v Evropi primernejše hitre železnice.
«Wir brauchen noch etwa zehn Jahre: fünf für die Forschung und fünf für die Entwicklung», sagte Henke. «Dann könnte es einen elektrisch betriebenen 19-Sitzer geben.»
sporočil: 771
čas vnosa: 23.08.19 10:13
[MarijanMacek]V prvem delu prvega stavka si povedal zadosti, da sem nehal brati.. :)
> [linaprin]
> > [MarijanMacek]
> > >
> > > (Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
> >
> > Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
>
> Tvoj avion niti vzletel ne bo...
Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil. Gospod Boscarol je pa dokaj gobčen, o marsičem ima marsikaj za povedat, mediji mu stojijo ob strani, naredili so ga skorajda za živega polboga, le tega se branijo, da bi povedali, da sta vsaj obe nesreči v Indiji in sedanja na Norveškem povezani z nenadno odpovedjo moči električnega pogona.... V Virusih se skriva neka napaka, in na napakah se seveda učimo. Upam, da bodo odkrili vzrok za nenadne odpovedi pogona.
Vsekakor je pa to slaba reklama za "elektrifikaciji" letalskega prometa, kar sicer po vseh modelih ni ravno obetavna razvojna usmeritev zaradi prevelike teže baterij in omejenosti na propelerski pogon, kar pomeni nizke hitrosti primerne le za kratke proge, kjer pa je vsaj v kontinentalni osrednji Evropi in podobnih visoko naseljenih aglomeracijah v prednosti hitra železnica.
Ti se pa obnašaš kot Boeing s sijajnimi Max-i. Še ko so ubili preko 300 potnikov v dveh nesrečah niso hoteli priznati inherentne napake v svojem čudežnem proizvodu in so jih morali tuji (ne Ameriški) regulatorji postaviti na trdna tla, da letalo ni plovno! In kot vidimo, je nadaljna perspektiva projekta negotova.....
sporočil: 14.456
[MarijanMacek]Kakor vzameš. Prvič, ministrom se ni nič zgodilo, samo sekretarka je bila malo preplašena in mokra, je pa dobila ekstra avanturo, ki je najbrž zelo dolgo ne bo pozabila. Tako da je možna pot odločanja, da zadeva obeta, treba je samo še nekaj več časa in denarja... ;-)
Glede na namen poleta: "Iz Norveške poročajo o zasilnem pristanku letala družbe Avinor, ki ga je izdelalo slovensko podjetje Pipistrel iz Ajdovščine. Demonstrativni polet, s katerim so v podjetju želeli ministrski ekipi dokazati zmogljivost električnega letala, se je sicer končal nesrečno, a vseeno srečno, saj je uspel zasilni pristanek na jezeru Nordnestjønn, nihče pa pri tem ni utrpel poškodb." je to vsekakor slaba reklama.
Ne pozabi, da govoriva o bogati in progresivbni Norveški, ne o revni zaplotni vasi.
V smiselnost prevažanja težkih baterij po zraku v komercialnem letalu sem nekoč že nekaj napisal. Ampak ostajam pri tem, da je to stranpot, brez perspektive.Načeloma se strinjam, a vseeno vidim majhno nišo v Norveški podobnih deželah z velikimi redko poseljenimi območji, kjer je letanje bolj racionalno od izgradnje drage in slabo izkoriščene cestno-železniške infrastrukture. V masovno elektro letanje pa tudi jaz ne verjamem. Še v avte ne.
so na razdaljah primernih za tahe frčoplane v Evropi primernejše hitre železnice.Tako, z izjemo zgoraj omenjenih severnih, ruskih in podobnih prostranstev.
sporočil: 14.456
[FrRoSt]V glavni vlogi Tom Hanks, režija Mitja Okorn, financiran iz norveškega sklada... :-)
Morda bodo pa posneli film: Čudež na jezeru Nordnestjønn. :))
sporočil: 11.068
Pri vodiku ne mislim, da njegova uporaba ni varna (tu se da s
standari in njihovim upoštevanjem nevarnost nesreče zmanjšati na
minimum). Po mojem je največja ovira za prodor vozil z gorivnimi
celicami cena samega avtomobila in zatem tudi cena vodika. Kolikor
spremljam, od velikih proizvajalcev nudi ta vozila serijsko samo
Toyota, pa še to ne večje število tipov, Nemci od razvoja teh avtov
do nekih večjih prodajnih številk niso prišli. Morda se motim,
vendar ne vidim neke velike perspektive vodika kot pogonskega
goriva. Morda so bolj primerni za pogon tovornjakov in gospodarskih
vozil. Baterije za ta vozila vsekakor niso, čeprav se je Musk
hvalil, da ima razvit tak tovornjak. V ponudbi ga pa še seveda ni.
(Baterije so pretežke).
sporočil: 4.311
[linaprin]Še dobro, da obstajajo ljudje, ki se zavedajo svoje omnisposobnosti. Ampak vprašanje je, kakšne imaš pa priznane reference na svojih področjih delovanja? Sam sem imel do penzjona kar nekaj referenc, o letalih pa pišem kot čisti ljubitelj aeronavtike, ki vem le malce več kot to zakaj krilo daje letalu vzgon. Ali lahko ti razložiš ta fenomen s poljubnimi besedami v okviru znanja srednješolske fizike, da ne bomo zapadli v mehaniko stisljivih kontinuumov, kjer moje znanje razen načelnih stvari odpove. Če boš odgovoril pravilno, te bom smatral kot glavco na tem področju, in usposobljenega za komentiranje letalskih problemov.
> [MarijanMacek]
> > [linaprin]
> > > [MarijanMacek]
> >
> > Tvoj avion niti vzletel ne bo...
>
> Ker se čutim omejenega v svojem znanju sem pač svoje ambicije prizemljil.
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 23.08.2019 16:57
[kren]Ja, ampak z informatizacijo so se pojavili Uebermensch podjetniki. Musk ne rabi nikogar, razen dobrega računovodje :))
> [vickibedi]
> Drži, ampak vsak tak model rabi od zadaj enega človeka, ki dejansko ve za kaj gre
Ne enega. Rabi jih več. Iz Henryja Forda so se nekoč novinarji norčevali, da ni dovolj izobražen in celo preveč zabit. Pa jim je odvrnil, da mu ni treba vsega vedet, dovolj je, da zaposli prave strokovnjake.
Ljudje se pogosto čudijo, kako je lahko nekdo uspel v poslu, če so pa oni bolj pametni in izobraženi od njega. Ampak za uspeh v poslu je podjetnost bolj pomembna, kot izobrazba, ali tehnična podkovanost. Strokovnjake je možno najet, podjetnost pa ne.
(pa še ta mu je pobegnil, potem ko je videl številke in enostavno ni zmogel več pritiska - pač ni bil team player in zdaj Musk sam obrača še konte, poleg vsega :))
sporočil: 5.775
Navedi še katero drugo firmo s vsaj PRIBLIŽNO takimi podatki:
Tesla set new production and delivery records during the second quarter.
The company delivered 95,200 vehicles, producing 87,048 cars.
Torej na letni ravni se približuje 400.000 !!!!!
Nmci, ki bodo nekoč, nekje, mogoče 2022 pa res RES R E S začeli serijsko proizvodnjo ??
Tesla set new production and delivery records during the second quarter.
The company delivered 95,200 vehicles, producing 87,048 cars.
Torej na letni ravni se približuje 400.000 !!!!!
Nmci, ki bodo nekoč, nekje, mogoče 2022 pa res RES R E S začeli serijsko proizvodnjo ??
sporočil: 5.775
Recimo za TAKO karkršno sem vprašal: TEHNIČNO.
Poleg nepoznavanja tehnike, še nerazumevanje prebranega.
ODLIČEN za ekonomista v državnem podjetju.
Poleg nepoznavanja tehnike, še nerazumevanje prebranega.
ODLIČEN za ekonomista v državnem podjetju.
sporočil: 13.528
[PyotrNovak]Volkswagen... koncern. Fuehrerjev otrok , and than figure it out .)))
Navedi še katero drugo firmo s vsaj PRIBLIŽNO takimi podatki:
Tesla set new production and delivery records during the second quarter.
The company delivered 95,200 vehicles, producing 87,048 cars.
Torej na letni ravni se približuje 400.000 !!!!!
Nmci, ki bodo nekoč, nekje, mogoče 2022 pa res RES R E S začeli serijsko proizvodnjo ??
www.youtube.com/watc...BwT4ASJTL4
It still works :))
sporočil: 4.311
[PyotrNovak]Bi rekel da ni to nobeno čudo, ista tovarna (NUMMI, Fremont, CA) pod vodstvom Toyote in v sodelovanju z GM je proizvedla leta 2006 skoraj 429.000 vozil in je izdelala med 1987, ko je po zaprtju 1982 začela delovati pod Toyotinim vodstvom, do leta 2010, ko jo je Toyota zaprla zaradi bankrota GM preko 8 miljonov vozil. In skoraj dosegati proizvodne rezultate kakršne je tovarna dosegala 15 let nazaj na začetku robotizacije res ni nekaj s čimer bi se človek lahko hvalil. A ja, gospoda Muska je kakšno leto nazaj mučila montaža armaturne plošče.....
Navedi še katero drugo firmo s vsaj PRIBLIŽNO takimi podatki:
Tesla set new production and delivery records during the second quarter.
The company delivered 95,200 vehicles, producing 87,048 cars.
Torej na letni ravni se približuje 400.000 !!!!!
Nmci, ki bodo nekoč, nekje, mogoče 2022 pa res RES R E S začeli serijsko proizvodnjo ??
sporočil: 8.271
[PyotrNovak]!????
Recimo za TAKO karkršno sem vprašal: TEHNIČNO.
Poleg nepoznavanja tehnike, še nerazumevanje prebranega.
ODLIČEN za ekonomista v državnem podjetju.