Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Siol: Adria odpovedala več kot deset letov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Glavni forum] Tema: Siol: Adria odpovedala več kot deset letov
[#2780046] 18.06.19 19:17 · odgovor na: (#2780025)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 18.06.2019 19:19
[abohte]
> [pobalin]
> > [abohte]
> > Lufthansa, na kateri se Gustl počuti tako varno, je poročala izgubo v 1. četrtletju 2019.
>
> Mar ti razločiš firmo, ki ima včasih izgubo, drugič pa dobiček, od firme, pri kateri izguba niti ni top tema, ker je samo občasno likvidna in je potencialno celo nesolventna?

Kaj mi hočeš povedati? Da se v firmi, ki ima občasno izgube (in btw, ki jo relativno pogosto pretresajo štrajki pilotov, npr. v l. 2016, 2017, 2018)) ne pojavljajo težnje po optimizaciji poslovanja in je vse OK? V AA ne stavkajo, imajo izgubo in niso likvidni, v Lufthansi imajo izgubo, stavkajo, vendar so likvidni. Distinkcija je torej v likvidnosti (hint za regulatorje letalskega prometa: več pozornosti posvečajte izkazu denarnih tokov, kao).
Hočem povedati, da ima Lufthansa verjetno precej drugačne lastnike in upravo kot Adria. Najbrž si zato zaposleni v Lufhtansi upajo stavkati, resna stavka v Adriji bi pa kaj lahko prinesla hitro odigran bye bye blues nemških brifkosten lastnikov.
Ne, ne razumem niti zgrešene analogije niti pokroviteljskega tona (naj te spomnim, da se bo bisi v vsakem primeru peljal s kripo 150km/h po AC in s pijanim voznikom za volanom).
Saj zato ga pa tako skrbi. Ker pravi, da so trije, to najbrž vključuje otroka, kar skrb še potencira. :-P
Tudi, če bi bila verjetnost trikrat večja, bi bila verjetnost, da se na poljubnem letu v EU zgodi letalska nesreča s smrtnim izidom, še vedno nedojemljivo majhna (poudarek na nedojemljivo).
Pa saj ni nič pisal o smrti, zakaj si se zaciklal v to fiksno idejo? Njega je skrbelo, da bo Adria zamočila in bodo zamudili glavni let in izgubili najmanj dan dopusta na daljni plaži. Bodi vsaj toliko korekten, da se norčuješ iz strahu pred izgubo dneva na plaži (s čivavo na straži), ne pa da mu podtikaš neko paranoično smrtno grozo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2780046

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Siol: Adria odpovedala več kot deset letov
[#2780060] 18.06.19 20:11 · odgovor na: pobalin (#2780046)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 18.06.2019 20:16
[pobalin]
Pa saj ni nič pisal o smrti, zakaj si se zaciklal v to fiksno idejo? Njega je skrbelo, da bo Adria zamočila in bodo zamudili glavni let in izgubili najmanj dan dopusta na daljni plaži. Bodi vsaj toliko korekten, da se norčuješ iz strahu pred izgubo dneva na plaži (s čivavo na straži), ne pa da mu podtikaš neko paranoično smrtno grozo.
Mislim da je dan izgube zelo optimisticna napoved sredi glavne turisticne sezone :) Avioni so takrat polni. Lani sem slisal za primer ko je druzina po svoji krivdi zamudila polet iz Munchna, znotrajevropski let. 3 dni ni bilo nobenega prostega sedeza na avionih.

Aja, s tistim sajtom, ki hoce 2 EUR na mesec za 3 mesece zgodovinskih podatkov sem tudi izvedel da moja zveza naprej iz FRA dosledno vsak dan leti tocno ob uri. Nic zamude, ocitno tudi nic cakanja zamujenih potnikov.

Skrbi me tudi zato, ker je ocitno politika adrie da odskodnin ne izplacuje sploh, v tem primeru se jim gladko jebe za zamude, ki bi jih drugace zelo bolele.
bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Siol: Adria odpovedala več kot deset letov
[#2780080] 18.06.19 21:39 · odgovor na: pobalin (#2780046)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 18.06.2019 21:41
[pobalin]
> [abohte]
> > [pobalin]
> > > [abohte]
> > > Lufthansa, na kateri se Gustl počuti tako varno, je poročala izgubo v 1. četrtletju 2019.
> >
> > Mar ti razločiš firmo, ki ima včasih izgubo, drugič pa dobiček, od firme, pri kateri izguba niti ni top tema, ker je samo občasno likvidna in je potencialno celo nesolventna?
>
> Kaj mi hočeš povedati? Da se v firmi, ki ima občasno izgube (in btw, ki jo relativno pogosto pretresajo štrajki pilotov, npr. v l. 2016, 2017, 2018)) ne pojavljajo težnje po optimizaciji poslovanja in je vse OK? V AA ne stavkajo, imajo izgubo in niso likvidni, v Lufthansi imajo izgubo, stavkajo, vendar so likvidni. Distinkcija je torej v likvidnosti (hint za regulatorje letalskega prometa: več pozornosti posvečajte izkazu denarnih tokov, kao).

Hočem povedati, da ima Lufthansa verjetno precej drugačne lastnike in upravo kot Adria. Najbrž si zato zaposleni v Lufhtansi upajo stavkati, resna stavka v Adriji bi pa kaj lahko prinesla hitro odigran bye bye blues nemških brifkosten lastnikov.
Razmisljajmo. Si pilot pri Adrii. Imas 40% visjo placo od ostalih ponudb (to je nekdo pisal na twitterju, da v bistvu piloti ne gredo stran iz Adrie, ker bi drugje dobili manj, kar je se bolj damning za adrio - piloti ne odhajajo, pa kljub temu nimajo dovolj posadk za lete za katere so prodali karte).

Kaj je tvoj interes ko se odlocas o tem, ali bos zaradi tehnicnega problema obrnil in zasilno pristal in povzrocil se vecjo stalo z odpovedmi in prebukiranji, ali pa fingers crossed in letel naprej?

Seveda je jasno, da je prvi interes vseh pilotov preziveti, in da je letalski promet varen ravno zato ker je usoda pilotov tesno povezana z usodo potnikov. Ampak potem ne bi el cheapo azijske letalske druzbe z zanic managementom veljale za nevarne.

Pac, razlika nastane, in zaradi tega se odvzema licence ce grozi druzbi insolventnost.

Strani: 1