Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Siol: Adria odpovedala več kot deset letov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Siol: Adria odpovedala več kot deset letov
[#2780080] 18.06.19 21:39 · odgovor na: pobalin (#2780046)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 18.06.2019 21:41
[pobalin]
> [abohte]
> > [pobalin]
> > > [abohte]
> > > Lufthansa, na kateri se Gustl počuti tako varno, je poročala izgubo v 1. četrtletju 2019.
> >
> > Mar ti razločiš firmo, ki ima včasih izgubo, drugič pa dobiček, od firme, pri kateri izguba niti ni top tema, ker je samo občasno likvidna in je potencialno celo nesolventna?
>
> Kaj mi hočeš povedati? Da se v firmi, ki ima občasno izgube (in btw, ki jo relativno pogosto pretresajo štrajki pilotov, npr. v l. 2016, 2017, 2018)) ne pojavljajo težnje po optimizaciji poslovanja in je vse OK? V AA ne stavkajo, imajo izgubo in niso likvidni, v Lufthansi imajo izgubo, stavkajo, vendar so likvidni. Distinkcija je torej v likvidnosti (hint za regulatorje letalskega prometa: več pozornosti posvečajte izkazu denarnih tokov, kao).

Hočem povedati, da ima Lufthansa verjetno precej drugačne lastnike in upravo kot Adria. Najbrž si zato zaposleni v Lufhtansi upajo stavkati, resna stavka v Adriji bi pa kaj lahko prinesla hitro odigran bye bye blues nemških brifkosten lastnikov.
Razmisljajmo. Si pilot pri Adrii. Imas 40% visjo placo od ostalih ponudb (to je nekdo pisal na twitterju, da v bistvu piloti ne gredo stran iz Adrie, ker bi drugje dobili manj, kar je se bolj damning za adrio - piloti ne odhajajo, pa kljub temu nimajo dovolj posadk za lete za katere so prodali karte).

Kaj je tvoj interes ko se odlocas o tem, ali bos zaradi tehnicnega problema obrnil in zasilno pristal in povzrocil se vecjo stalo z odpovedmi in prebukiranji, ali pa fingers crossed in letel naprej?

Seveda je jasno, da je prvi interes vseh pilotov preziveti, in da je letalski promet varen ravno zato ker je usoda pilotov tesno povezana z usodo potnikov. Ampak potem ne bi el cheapo azijske letalske druzbe z zanic managementom veljale za nevarne.

Pac, razlika nastane, in zaradi tega se odvzema licence ce grozi druzbi insolventnost.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen