Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

moon sporočil: 1.623
Pri ceni 70KEUR+ za normalen EV pac ne bo slo.. ostali so vec ali manj neuporabni.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735000

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.09.2018 11:38
Težava ni samo cena, čeprav je to prva vhodna ovira.

Najprej morajo dobro prakso ukalupiti vodilni v državi in v podjetjih, da drugi vidijo, da gre.

Pa podjetja morajo kupovati Nissan Leafe ipd., spoznati se z upravljanjem / polnjenjem / stroški in potem bodo zaposleni skozi to prakso šli v družinski nakup kot drugo (manjše) vozilo.

In država mora to subvencionirati - že s tem da DMV ne kasira.

Torej, vsak napredek se plača in kasneje se ga bo plačevalo skozi vsaj (v naslednjih 7 letih ) 30% višjo ceno elektrike, kamor se spet obeša država s svojimi dajatvami in si izdatno povrne "izgubljeni" DMV. :)

(Ker pa bodo dizli z novo tehnologijo še vsaj 6 let zelo aktualni, potem bo ta prehod na e-avte dlje trajal in bo bolj "mehak". Se bodo nemški politiki že "sprijaznili" s tem.)
anon-205518 sporočil: 60
Ne trosi neumnosti.

Hyundai KONA EV bo verjetno cca. 40K€ pred subvencijami, doseg "482 kilometers (WLTP)". Pa tudi avto je čist soliden.


electrek.co/2018/05/...batteries/

Strani: 1