Strani: 1

moon sporočil: 1.623
[#2735000] 23.09.18 10:45
Odgovori   +    4
Pri ceni 70KEUR+ za normalen EV pac ne bo slo.. ostali so vec ali manj neuporabni.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2735005] 23.09.18 11:33 · odgovor na: moon (#2735000)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.09.2018 11:38
Težava ni samo cena, čeprav je to prva vhodna ovira.

Najprej morajo dobro prakso ukalupiti vodilni v državi in v podjetjih, da drugi vidijo, da gre.

Pa podjetja morajo kupovati Nissan Leafe ipd., spoznati se z upravljanjem / polnjenjem / stroški in potem bodo zaposleni skozi to prakso šli v družinski nakup kot drugo (manjše) vozilo.

In država mora to subvencionirati - že s tem da DMV ne kasira.

Torej, vsak napredek se plača in kasneje se ga bo plačevalo skozi vsaj (v naslednjih 7 letih ) 30% višjo ceno elektrike, kamor se spet obeša država s svojimi dajatvami in si izdatno povrne "izgubljeni" DMV. :)

(Ker pa bodo dizli z novo tehnologijo še vsaj 6 let zelo aktualni, potem bo ta prehod na e-avte dlje trajal in bo bolj "mehak". Se bodo nemški politiki že "sprijaznili" s tem.)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2735012] 23.09.18 12:05 · odgovor na: (#2735007)
Odgovori   +    3
Nemski politiki na oblasti redno kadijo nekaj sumljivo mocnega, kar se na zalost ne dobi pri mojem lokalnem dilerju.

Jaz tega nabijanja NE razumen vec. Edini ki potencialno lahko naredi miljon avtomobilov je Tesla. Prvi od mnogih problemov: KJE je nemska Gigafactory? Sem bral da BODO investirali 2019 celih 200 miljonov v RAZVOJ in nato 2022 v proisvodnjo baterij.
KJE je elektrika, ce bodo zaprli 16.000MW atomskih kapacitet????

Ze samo to me spomne na Cheech & Chonga ki sedita do amena zakajena v prakiranem avtu, kjer Chong vprasa: "Am I driving OK ??"

www.youtube.com/watc...PlW2lkB2HM

Prvi del je danes, vodik pa pride po polovici filmcka.
Dober smeh!
anon-205518 sporočil: 60
[#2735017] 23.09.18 12:19 · odgovor na: moon (#2735000)
Odgovori   +    2
Ne trosi neumnosti.

Hyundai KONA EV bo verjetno cca. 40K€ pred subvencijami, doseg "482 kilometers (WLTP)". Pa tudi avto je čist soliden.


electrek.co/2018/05/...batteries/
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2735050] 23.09.18 20:05 · odgovor na: (#2735029)
Odgovori   +    0
Če želiš "kaj dobrega narediti", je treba najprej (pre)plačati. Brez nič, ni nič.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2735060] 23.09.18 21:00 · odgovor na: (#2735054)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.09.2018 21:05
Pisal sem o poslovni uporabi (v firmi) Nissan leaf, ki košta nov 28 jurjev... a ti meni o luksuzu za 60 k.

Wtf? A je res en kup mentalnežev tle, ki pametujejo?

Naprej beri, potem razmisli, potem spet razmisli in potem sklepaj, morda na koncu zapiši.

Avto za 28 jurjev pa je v vsakodnevnem dometu javnega sektorja in podjetij. Morda se strinjaš, če sešteješ 1+1, mar ne?
Nollem sporočil: 965
[#2735095] 24.09.18 08:05 · odgovor na: FIN-379669 (#2735060)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Nollem 24.09.2018 08:11
[]
Pisal sem o poslovni uporabi (v firmi) Nissan leaf, ki košta nov 28 jurjev... a ti meni o luksuzu za 60 k.

Wtf? A je res en kup mentalnežev tle, ki pametujejo?

Naprej beri, potem razmisli, potem spet razmisli in potem sklepaj, morda na koncu zapiši.

Avto za 28 jurjev pa je v vsakodnevnem dometu javnega sektorja in podjetij. Morda se strinjaš, če sešteješ 1+1, mar ne?
to je cena za osnovni model, s 40kWh baterijo in seveda ob velikodušni subvenciji nas vseh v višini 7.500 EUR, mar ne?

primerljiv avto, recimo megane pa stane koliko? že od 12k naprej, da ne rabiš iskat

Strani: 1