Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Strani: 1 2
[abrame]Ja. Recimo, tudi proga Vrhnika-Brezovica. Ce bi te ne zrusili in tirov pobrali in bi bila vzdrzevana, bi sedaj lahko sluzila izkljucno hitremu potniskemu prometu na enem najbolj obremenjenih odsekov (avtoceste) v drzavi.
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
[NemirniTujec]Seveda se se nisi vozil od izvoza Ljubljana-center do razcepa Kozarje (nekaj Km) eno uro? Ali pa od ljubljane-vic do vrhnike tudi eno uro (25 km?).
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
Pritrdim ti lahko v vsem, razen s tem, da si pozabil eno: slovenija je tranzitna drzava. Levica se v parlamentu kurci, da oni ne bodo dovolili nobene razsiritve avtocest (recimo se z enim pasom na obvoznici ali do vrhnike).
Ampak problem je, ker ne moremo kar hrvaskim turistom reci "vstop dovoljen samo slovencem". In tega budale pri Levici ne vidijo. Ce nocemo, da tri mesece na leto vse kolapsira (tista ena ura do vrhnike oziroma ena in pol ce startas na izvozu Center), je treba imeti kapacitete za domaco potrosnjo + holiday surge.
[bc123a]Linija Murska Sobota -Piran in nazaj dejansko še obstaja.
> [Korazijan]
> Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!
www.apms.si/data/att..._PIRAN.pdf
[bc123a]Pravzaprav sem se :-) - in seveda se strinjam, imamo par odsekov v ljubljani, pa tudi na obali, ki obcasno ratajo neznosni - se pac uredi teh par odsekov, dodaten pas, odseku prijazni semaforji, magari celo jebeni tramvaj alo zeleznica na teh par kosih, ali kje celo dodatna cesta.
> [NemirniTujec]
> Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
Seveda se se nisi vozil od izvoza Ljubljana-center do razcepa Kozarje (nekaj Km) eno uro? Ali pa od ljubljane-vic do vrhnike tudi eno uro (25 km?).
Pritrdim ti lahko v vsem, razen s tem, da si pozabil eno: slovenija je tranzitna drzava. Levica se v parlamentu kurci, da oni ne bodo dovolili nobene razsiritve avtocest (recimo se z enim pasom na obvoznici ali do vrhnike).
Ampak problem je, ker ne moremo kar hrvaskim turistom reci "vstop dovoljen samo slovencem". In tega budale pri Levici ne vidijo. Ce nocemo, da tri mesece na leto vse kolapsira (tista ena ura do vrhnike oziroma ena in pol ce startas na izvozu Center), je treba imeti kapacitete za domaco potrosnjo + holiday surge.
Ampak tega je v sloveniji hudo malo, in nima veze s tem, da bi imeli splosno razvito potnisko zeleznico, ki je precej draga rec :-)
V sloveniji resnicno obstajajo pereci problemi, nevredni sodobne razvite socialisticne druzbe, in stanejo manj kot odlicen potniski zelezniski promet, ki ga nihce ne potrebuje.
[rx170]Ja. Po moje ne vozi vec do Lendave, ker bi v tem primeru sofer ze presegel maksimalni cas voznje za en dan :)
> [bc123a]
> > [Korazijan]
> > Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
>
> Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!
>
Linija Murska Sobota -Piran in nazaj dejansko še obstaja.
www.apms.si/data/att..._PIRAN.pdf
In to je celo hitri avtobus, ki gre po avtocesti? Moj bog!
[bc123a]
> [rx170]
> > [bc123a]
> > > [Korazijan]
> > > Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
> >
> > Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!
> >
>
> Linija Murska Sobota -Piran in nazaj dejansko še obstaja.
>
> www.apms.si/data/att..._PIRAN.pdf
Ja. Po moje ne vozi vec do Lendave, ker bi v tem primeru sofer ze presegel maksimalni cas voznje za en dan :)... OK, če avtobus v Celju za postajo sredi mesta porabi kakšne pol ure, potem za 127 km od postaje v Mariboru do postaje sredi Ljubljane dobri dve uri niti ni tako dosti, če mene kaj vprašaš ... khmm, in ob postajah v Postojni in Divači tudi do Kopra velja bolj ali manj isto, tako da bi rekel, da je potovalna hitrost avtobusa solidna, sploh če pomislim, da se kot vsi ostali mora prebijat skozi prometne zamaške in zaradi konstantnih popravil vsaj pol poti vozit največ 60 km/h ...
In to je celo hitri avtobus, ki gre po avtocesti? Moj bog!
Strani: 1 2