Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 30.07.2018 07:15
Zanimivo je, kako se skozi celoten članek piše le o proizvodnih zagatah (kar je res), o ekonomiki poslovanje pa malo nič.

Tesla zapravlja denar investitorjev, njihov vložek pa zelo verjetno nikoli ne bo povrnjen, kamoli kak zaslužek.
Vendar vseeno kapo dol Tesli, ker je naredil mini revolucijo tudi v avto branži. Bo pa to drago plačal.

Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.

V vmesnem času pa se bodo Nemci in s tem državljani EU še vozili na nove dizle in bencince (hibride) z majhnimi izpusti. Čez 10 let, ko bo infrastruktura dopuščala, pa gremo množično k elektrikašem.

Me zanima, kaj bodo Japonci ponudili glede vozil na vodikove celice. Bojim se, da v EU razmaha te tehnologije ne bomo videli - morda v javnem prometu ali pri določenih državnih firmah. We'll see.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2725722

Strani: 1

anon-159528 sporočil: 4.450
[]

Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.
Težava je v tem, ker je bil Musk prepričan, da lahko v dveh letih bistveno izboljša proizvodni proces (popolna avtomatizacija) v najbolj optimirani panogi na svetu, ki ima 120 let tradicije.

Strani: 1