23 min
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
1 ura
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
2 uri
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
2 uri
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
3 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
4 ure
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
4 ure
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
4 ure
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
4 ure
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
5 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
5 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
6 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
6 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
6 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
7 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
7 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
8 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
9 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.964
Zadnja sprememba: FIN-379669 30.07.2018 07:15
Zanimivo je, kako se skozi celoten članek piše le o proizvodnih zagatah (kar je res), o ekonomiki poslovanje pa malo nič.

Tesla zapravlja denar investitorjev, njihov vložek pa zelo verjetno nikoli ne bo povrnjen, kamoli kak zaslužek.
Vendar vseeno kapo dol Tesli, ker je naredil mini revolucijo tudi v avto branži. Bo pa to drago plačal.

Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.

V vmesnem času pa se bodo Nemci in s tem državljani EU še vozili na nove dizle in bencince (hibride) z majhnimi izpusti. Čez 10 let, ko bo infrastruktura dopuščala, pa gremo množično k elektrikašem.

Me zanima, kaj bodo Japonci ponudili glede vozil na vodikove celice. Bojim se, da v EU razmaha te tehnologije ne bomo videli - morda v javnem prometu ali pri določenih državnih firmah. We'll see.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen