Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekel
Strani: 1
sporočil: 5.590
Karkoli ustvariš je jeba zato smo v gospodarstvu kritični do
javnega sektorja in občin po zadnjih podatkih direktno in posredno
od gospodarstva živi 312.000 lačnih ust ko jih poleg lastnih
delavce treba nafutrat ne vem kam plujejo ampak v firmah je dnevno
kot v Tesli
sporočil: 7.929
Zadnja sprememba: FIN-379669 30.07.2018 07:15
Zanimivo je, kako se skozi celoten članek piše le o proizvodnih
zagatah (kar je res), o ekonomiki poslovanje pa malo nič.Tesla zapravlja denar investitorjev, njihov vložek pa zelo verjetno nikoli ne bo povrnjen, kamoli kak zaslužek.
Vendar vseeno kapo dol Tesli, ker je naredil mini revolucijo tudi v avto branži. Bo pa to drago plačal.
Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.
V vmesnem času pa se bodo Nemci in s tem državljani EU še vozili na nove dizle in bencince (hibride) z majhnimi izpusti. Čez 10 let, ko bo infrastruktura dopuščala, pa gremo množično k elektrikašem.
Me zanima, kaj bodo Japonci ponudili glede vozil na vodikove celice. Bojim se, da v EU razmaha te tehnologije ne bomo videli - morda v javnem prometu ali pri določenih državnih firmah. We'll see.
sporočil: 4.450
[]Težava je v tem, ker je bil Musk prepričan, da lahko v dveh letih bistveno izboljša proizvodni proces (popolna avtomatizacija) v najbolj optimirani panogi na svetu, ki ima 120 let tradicije.
Ampak Porsche se je znašel drugače. Inovativnost bo najprej kupil (Rimac), nato vgradil v svoja draga vozila, čez 3 leta pa dovolil po "lestvici navzdol" tehnologijo še ostalim vozilom v koncernu VW - množično.
sporočil: 1.757
Zakaj Elon Musk zlahka gradi rakete, družinski avtomobil pa mu je pekelNič novega. Rusi so že davno prišli do enake ugotovitve.
Strani: 1