Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Pregrešni dizelski objem BMW petice

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2713891] 25.05.18 08:11
Odgovori   +    12
Bereš, se navdušuješ in misliš, da bo z vso možno opremo stal 75 jurjev. Potem prebereš 109 jurjev.

Malo morgen BMW, za 34 jurjev je predrag. Za 109 jurjev, sorry, dobiš pa že avto, ki premore precej več za pokazati kot tale touring.

Pač, naj ga kupi, kdor ne špara in je fajn zaljubljen v bemfla. :)
0407Cente sporočil: 40
[#2713895] 25.05.18 08:28 · odgovor na: FIN-379669 (#2713891)
Odgovori   +    4
BMW 5 je nedvomno odličen avto, ki pa na naših tleh najslabše ohranja vrednost od vseh BMWjev!
Tale primerek bo umetnost prodat za 35-38 k€ čez tri leta!
anon-188181 sporočil: 310
[#2713899] 25.05.18 08:49
Odgovori   +    3
Zdaj ni treba biti več zavisten lastnikom tega touringa ampak predvsem sočuten glede na price tag.
anon-73705 sporočil: 49
[#2713905] 25.05.18 09:18
Odgovori   +    3
Platišča izgledajo super, vse ostalo pa.. kako dolgo ima Audi že model A6 Allroad?
moon sporočil: 1.623
[#2713907] 25.05.18 09:33 · odgovor na: FIN-379669 (#2713891)
Odgovori   +    7
Za podoben denar dobis Panamero 4E-hybrid.... cisto drug rang avtomobila.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2713913] 25.05.18 10:09 · odgovor na: FIN-379669 (#2713891)
Odgovori   +    10
Pa pustite človeka na miru on samo služi kruhek. Ko pogledam KAJ dobim v US za 130.000 US se samo grenko nasmehnem.
Komentar: Schrottwagen 530TDI karavan, je 5 letih stal 7000€ za popravila. Naj si ga zataknejo nekam kamor sonce ne sije in to počez. Kolega X6 v 2 letih 9000€. NIKOLI več nemca.
V US vzamem avto za 100, za 30 razlike pa se vozim do konca življenja.
Nemci so shizofreniki: turijo smrdljivce ki zastrupljao celi EU, nato jih bodo pa doma prepovedali.
Zračenje v kabini imam večinoma izklučeno, ker na 10 km naletim na vsaj enega smrdljivca ki se gre staro lokomotivo. Ko bo kriza in ne bo denarja za vzdrževanje bo šele štala.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2713916] 25.05.18 10:43 · odgovor na: PyotrNovak (#2713913)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-20668 25.05.2018 10:58
[PyotrNovak]
Ko pogledam KAJ dobim v US za 130.000 US se samo grenko nasmehnem.
Točno tako. Če po internetu malo spremljaš avto-sceno v USA, so cene res zanimive.
Tam sicer BMW petka ni na voljo kot karavan, imajo pa 540d dizelaša. Cene (za novega seveda) so od 70 do 80k USD (59-68 jurjev EUR).....

Za podoben denar (pod 70 jurjev EUR) dobiš v USA tole, ne vem zakaj bi ob čem takem kdo sploh povohal bemfla:
www.autotrader.com/c...ode1=YUKON

Za šestmestno cifro pa v USA dobiš res hude luksuzne avte. (zgoraj linkani Yukon Denali, sicer je Denali top oprema, mislim da še vedno ni čisto v kategoriji pravih luksuznih vozil po ameriških pojmih)
Komentar: Schrottwagen 530TDI karavan, je 5 letih stal 7000€ za popravila. Naj si ga zataknejo nekam kamor sonce ne sije in to počez. Kolega X6 v 2 letih 9000€.
Osupljive cifre, ampak bi me zanimalo, kaj vse točno se je kvarilo pri teh konkretnih primerkih? In ali ta cifra zajema tudi stroške rednega vzdrževanja ali je tisto še dodatno?
Froc sporočil: 1.999
[#2713927] 25.05.18 11:42 · odgovor na: anon-20668 (#2713916)
Odgovori   +    2
[matjazfinance]
> [PyotrNovak]
> Komentar: Schrottwagen 530TDI karavan, je 5 letih stal 7000€ za popravila. Naj si ga zataknejo nekam kamor sonce ne sije in to počez. Kolega X6 v 2 letih 9000€.

Osupljive cifre, ampak bi me zanimalo, kaj vse točno se je kvarilo pri teh konkretnih primerkih? In ali ta cifra zajema tudi stroške rednega vzdrževanja ali je tisto še dodatno?
Ti stroški in vrste popravil so najbolj varovana skrivnost pri vseh treh nemških "veljakih". Vprašanje je lahko tudi kolikokrat letno so ti avti na servisu in po koliko dni. Težko bo komu na voljo ta statistika.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2713945] 25.05.18 12:56 · odgovor na: Froc (#2713927)
Odgovori   +    4
X6 - strgana veriga pri cca 160.000. Orgija med bati in ventili. Zlomljena vzmet zadaj, potrebno menjat obe naenkrat, pa še kaj.

520 - vse po malem: turbina, amortizerji, polosi, cel kup male jebe ves čas. Vem da sem vozil redno vozil hčerko k njenemu mehaniku. Nekoč sem si ga sposodil, pa mi pravi: "Za moj BMW je že božič, vse lučke svetijo. Od nezapetega pasu, praznih gum, etc; toda kot vsak pošten nemc' blefira, je vse v redu ti se samo pelji."
Miljon popolnoma nepotrebnih el.motorjev in relejev ki se seveda kvarijo.

Sem imel Mondea do skoraj pol miljona, pa mašina ni bila enkrat odprta.

PS: tudi komentarji v US, ko gre za nemce NISO pohvalni: predragi, pokvarljivi.
Partnerjeva zena je tam kupila minija (BMW motor) in je bila prvo leto v povprečju vsaka dva meseca na servisu.....

Moj mehanik je rekel: Prihaja moj rojstni dan, prosim kupi si BMW. S tem kar imaš sedaj ne zaslužim nič.
Froc sporočil: 1.999
[#2713948] 25.05.18 13:18 · odgovor na: PyotrNovak (#2713945)
Odgovori   +    3
[PyotrNovak]
X6 - strgana veriga pri cca 160.000. Orgija med bati in ventili. Zlomljena vzmet zadaj, potrebno menjat obe naenkrat, pa še kaj.

520 - vse po malem: turbina, amortizerji, polosi, cel kup male jebe ves čas. Vem da sem vozil redno vozil hčerko k njenemu mehaniku. Nekoč sem si ga sposodil, pa mi pravi: "Za moj BMW je že božič, vse lučke svetijo. Od nezapetega pasu, praznih gum, etc; toda kot vsak pošten nemc' blefira, je vse v redu ti se samo pelji."
Miljon popolnoma nepotrebnih el.motorjev in relejev ki se seveda kvarijo.

Sem imel Mondea do skoraj pol miljona, pa mašina ni bila enkrat odprta.

PS: tudi komentarji v US, ko gre za nemce NISO pohvalni: predragi, pokvarljivi.
Partnerjeva zena je tam kupila minija (BMW motor) in je bila prvo leto v povprečju vsaka dva meseca na servisu.....

Moj mehanik je rekel: Prihaja moj rojstni dan, prosim kupi si BMW. S tem kar imaš sedaj ne zaslužim nič.
Enako pri Superbu, z vso opremo za katero je pri BMWju treba odštetiveč kot za celega Superba. V 9 letih ni crknu noben električni del, senzor, stikalo, ne vem kaj še vse je vgrajeno, da deluje. Redno menjam olje in filtre ter ostale dele po servisnem programu. To je tudi vse. V 9 letih še nisem na 4000€. Tudi o izgubi vrednosti vsaj v zadnjih 4 letih nima smisla izgubljati besed. Vsakemu pač po svojih željah. Verjamem, da imajo nemški lastniki sive lase zaradi Čehov in jih že kar malo omejujejo.
gade sporočil: 296
[#2713951] 25.05.18 13:33 · odgovor na: Froc (#2713948)
Odgovori   +    3
Glede na prodajane števlike in statistike pokvarljivosti očitno ni toliko hudo. Sprjaznite se, to ni avto za vas. LP
anon-438486 sporočil: 30
[#2713960] 25.05.18 13:46
Odgovori   +    2
Res zanimivo, da ob vseh teh naštetih “dejstvih” ameriškega šrota ne kupuje nihče drug razen američanov in da je BMW kljub vsem naštetem ena najuspešnejših in profitabilnih avtomobilskih firm na svetu, ameriške firme pa v k...u. Škoda Superb in BMW?Lepo prosim...Očitno nekateri v BMW-ju še sedeli niso, kaj šele da bi ga vozili...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2713968] 25.05.18 14:13 · odgovor na: anon-438486 (#2713960)
Odgovori   +    9
[rolesk72]
Res zanimivo, da ob vseh teh naštetih “dejstvih” ameriškega šrota ne kupuje nihče drug razen američanov
Ameriški avti niso noben šrot.
Ampak koliko ljudi v EU bi si pri evropskih davkih (DMV, DDV, pošastne trošarine na gorivo itd) lahko privoščilo kupiti in tankati nov full size ameriški SUV s 6-litrskim V8?...

To je tako kot bi rekel da je lepa nova in prostorna hiša na dobri lokaciji en šrot, ki ga kupijo le redki - veliko boljše je npr. stanovanje v Dravljah ali v Mostah, poglej koliko ljudi kupi tako stanovanje, pa še veliko cenejše vzdrževanje je... ti rečem, kvaliteta...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2714013] 25.05.18 17:37 · odgovor na: anon-438486 (#2713960)
Odgovori   +    0
REALLY?

The Tesla Model S has been dominating the luxury segment in its home turf, the US, for a few years now, but it had yet to surpass some flagship gas-powered German premium cars in Europe until now.

The Californian automaker’s Model X is also seeing more success in Europe.

According to market researchers JATO Dynamics (via Auto News Europe), Tesla’s Model S in Europe jumped 30 percent to 16,132 units in 2017.

The firm compares the vehicle to the Mercedes S class, which saw its sales grow 3 percent to 13,359 units, and the BMW 7 series had sales of 11,735 units – down 13 percent.

To be fair, that’s accounting for the entire European market. In their very own home market of Germany, premium German automakers are still beating Tesla in sales.

2017 was also the first full year of sales for Tesla Model X in Europe and it has also made some great strides in its own segment.

According to JATO, Model X sales in Europe last year were 12,000 units, which is about the same as its gas-powered competitor the Porsche Cayenne and about 2,000 more than the BMW X6.

RES škoda da jih nihče ne kupuje.

Kot sem že omenil: Za vernike cerkve "Nemški Pleh" številke Ne pomenijo nič.

PS: Proizvajalci lokomotiv so imeli okrog l. 1907 velik uspeh in so proizvajali neverjetne parne lokomotive. L 2008 je prišel Ford in model T in mali tovornjaki; kar naenkrat je bilo zgodbe za lokomotive konec. Zgodovinsko se še nikoli ni zahajajoča industrija pravočasno preusmerila na novo industrijo.
Tesla jim jemlje najbolj profitabilen del trga: luksuzni segment.
Froc sporočil: 1.999
[#2714044] 25.05.18 21:20 · odgovor na: anon-438486 (#2713960)
Odgovori   +    0
Škoda Superb in BMW?Lepo prosim...Očitno nekateri v BMW-ju še sedeli niso, kaj šele da bi ga vozili...

Tega ne veš. Očitno iz odgovora pa ti nisi vozil Superba. Pa nič hudega, vsakomur privoščim užitek po svojemu okusu. Če Nemcj najdejo kupca, še toliko bolje. Tudi marsikdo pri nas bi se iz tega lahko kaj naučil.
vrac sporočil: 11.068
[#2714138] 26.05.18 16:36 · odgovor na: anon-20668 (#2713968)
Odgovori   +    0
Tesla ni direkten konkurent premijskim evropskim znamkam. On zaseda trg električnih vozil, ki jih Nemci v nabolj luksuzni izvedbi svoje ponudbe niti ne prizvajajo. Še ne, jih pa bodo. Seveda je pa Tesla resen igralec v svoji niši, pa še večji bo postal. Ne bo pa sklatil etabliranih znamk iz prvih mest. Vsaj ne tako kmalu.
vrac sporočil: 11.068
[#2714141] 26.05.18 16:45 · odgovor na: Froc (#2714044)
Odgovori   +    1
[Froc]
Škoda Superb in BMW?Lepo prosim...Očitno nekateri v BMW-ju še sedeli niso, kaj šele da bi ga vozili...

Tega ne veš. Očitno iz odgovora pa ti nisi vozil Superba. Pa nič hudega, vsakomur privoščim užitek po svojemu okusu. Če Nemcj najdejo kupca, še toliko bolje. Tudi marsikdo pri nas bi se iz tega lahko kaj naučil.
Primerjava med Superbom in temlem BMW-jem ni ustrezna. Gre za popolnoma druge ciljne kupce, ki seveda Superba ne bi kupili tudi če bi bil zastonj. Pa to sploh ne pomeni, da Superb ni odličen avto. Seveda je, vendar Škoda ni brend za tiste, ki prisegajo na blagovno namko in si to tudi lahko privoščijo. Tako pač je, prav ali narobe, kdo bi vedel.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2714168] 26.05.18 21:12 · odgovor na: vrac (#2714138)
Odgovori   +    0
Reading comprehension is denitely NOT your forte? Ne se sekirat, saj imas mnogostevilno druzbo.

Model X sales in Europe last year were 12,000 units, which is about the same as its gas-powered competitor the Porsche Cayenne and about 2,000 more than the BMW X6.
anon-199643 sporočil: 105
[#2714177] 26.05.18 23:01 · odgovor na: PyotrNovak (#2714168)
Odgovori   +    0
Na prvi pogled elektrike na cesti v Nemčiji ni niti za vzorec.. sem pa videl da hibridi kot taksiji dosegajo res visoko porabo. 11l za priusa. Najbrž je premalo počasne vožnje v velikih mestih da bi se to splačalo. imajo jih le zaradi davkov
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2714301] 27.05.18 18:21 · odgovor na: anon-199643 (#2714177)
Odgovori   +    0
BMW M3 Beats Prius in Fuel Economy Test - TheNewspaper.com

www.thenewspaper.com...4/2445.asp

Jun 27, 2008 - Sedan with 414 horsepower V-8 beats hybrid in BBC fuel economy test.

Ce vgradis dva suboptimalna agregata v en stroj, je rezultat na dlani. Je pa lepo za doseganje CAFE in nategovanje "zelenih".

Corporate average fuel economy - Wikipedia
en.wikipedia.org/wik...el_economy

The Corporate Average Fuel Economy (CAFE) standards are regulations in the United States, .... the required by law CAFE standard target fuel economy value (CAFE standard) for new model year passenger cars, and fuel prices, adjusted for .

Tudi izracun elektricnega bencinskega ekvivalenta na uticnici je NATEG. Do uticnice pride 1/3 vhodne energije v termoelelktrarno.

Osebno predvidevanje: elektricarji se primejo v US, ki ima najbolj naravno reguliran trg energentov, pustijo nevidno roko da dela svoje. Kar se ekonomsko splaca, to se gradi. Pozabi na kredit za fotovoltaiko na podrocju kot ga ima vecina Nemcije.

Veliko problemov na svetu povzrocijo nevednezi, ki imajo izvrsno oblast v rokah.
abrame sporočil: 1.628
[#2714852] 29.05.18 19:16 · odgovor na: PyotrNovak (#2713945)
Odgovori   +    0
Moji znanci so imeli z BMW podobne izkušnje. Vsakič ko so plačali kakšno veliko nenadejano okvaro na avtu ki so ga vozili s ponosom, sem jih vprašal, pa ja da niso tvojega avta izdelali v Italiji?
Takšne so bile ponavadi njihove pripombe ko sem si jaz kupil kakšno Alfo. Imel sem tri, pa mi nobena ni naredila najmanjšega problema.

Strani: 1