Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zagon 40-milijonske investicije v lesno žago
Strani: 1
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 22.05.2018 13:14
Slovenija je pa res u k***, moramo uvažati Škote, da nas učijo
žagati les.
sporočil: 18.363
Sam razrez hlodovine je bil vedno v plusu. Kar so pa potem počeli
naprej z lesom predelovalci pa je čista izguba. Na kratko. Lep
dan.
P.S.: Prav je da se postavi mega gater. Škoti so samo dokaz zato, da znajo tvegat na ziher:-).
P.S.: Prav je da se postavi mega gater. Škoti so samo dokaz zato, da znajo tvegat na ziher:-).
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 22.05.2018 13:44
[vickibedi]Seveda, popolnoma nora odločitev države, da subvencionira eno žago, ne pa kakšne pohištvene ndustrije, kjer bi lahko slovenski les oplemenitili, ne pa da ga bodo Škoti izvozili drugam, da ga bo za potrebe slovenske industrije ostalo še manj. Me pa zanima, kako mislijo urediti promet tovornjakov (na Gomilskem in v Šmatevžu, kjer naj bi žaga menda bila, železnice ni), 4 metre široka cesta je pa bila narejena pred 50 leti. Kjer se seveda ne moreta srečati dva polno naložena tovornjaka z lesom in hlodovino. Me res zanima, kako bodo to rešili, kdo bo financiral razširitev ceste? Škoti najbrž ne, spet bomo to financirali slovenski butli. Ko bodo postali problemi vidni, ko bodo domorodci videli, da jih je Vlada nategnila na polno, ko bodo stali razjarjeni prebivalci Gomilskega na cesti in blokirali promet, se spomnite kaj sem zapisal. Ta lokacija je popolnoma neprimerna.
Slovenija je pa res u k***, moramo uvažati Škote, da nas učijo žagati les.
sporočil: 18.363
Lokacija je tudi mene presenetila. Ko je bil govor o savinsjkii
dolini sem pomislil, da gre za gornjo, ne pa za lokacijo kjer so se
prej menda delale montažne hiše. Lep dan.
sporočil: 11.068
Pa tole je noro, še huje kot Magna. Nič več mi ni jasno. Počakjte
malo, ko bodo Škoti pričeli cviliti, da pretočnost cest na tem
območju ne ustrezajo potrebam žage. Bo kmalu zelo pestro. Morda jim
je Vlada celo obljubila, da jim bodo ceste zgradili?
sporočil: 11.068
[COP]Lokacija na kmetijski zemlji in na vodovarstvenem območju.
> [vrac]
> Pa tole je noro, še huje kot Magna.
Kaj pa je hudega pri Magni?
sporočil: 5.775
Hja, delo prinasa. DELO ne DENARJA po suhem.
Delo je za postenega levicarja za od nekdaj psovka.
Vsi ki so poznali nase "revolucionarje" so vedli povedat da so imeli roke obrnje stran od dela. Titek je v Titanu, sedec na ponku razlagal kako so delavci izkoriscani.
Delo je za postenega levicarja za od nekdaj psovka.
Vsi ki so poznali nase "revolucionarje" so vedli povedat da so imeli roke obrnje stran od dela. Titek je v Titanu, sedec na ponku razlagal kako so delavci izkoriscani.
sporočil: 105
Sej Židan je že na TV obljubil, da bo dobiček te žage in ostalih
firm obdavčil kot še nikoli, če zmaga. SD = samooklicani grobarji
ekonomije. Zdaj razumem, da je Luka Mesec mislil dobesedno, ko je
omenjal, da so izvozniki največji problem pri nas. Tako razmišljajo
pri SD.
sporočil: 13.528
[MatejBa]Privabiti tujce z državnimi subvencijami, ki jih financirajo davkoplačevalci, pobereš provizije, zrihtaš infrastrukturo (plačajo davkoplačevalci), potem tujce obdavčiš do maksimuma da se umaknejo, podržaviš ali prihvatiziraš, ter proglasiš za čisto socialistično zmago delovnega ljudstva.. :)
Sej Židan je že na TV obljubil, da bo dobiček te žage in ostalih firm obdavčil kot še nikoli, če zmaga. SD = samooklicani grobarji ekonomije. Zdaj razumem, da je Luka Mesec mislil dobesedno, ko je omenjal, da so izvozniki največji problem pri nas. Tako razmišljajo pri SD.
sporočil: 3.600
Si to vodovarstveno in kmetijsko zemljišče kdaj videl od blizu? Ker
na eni strani je avtocesta, na drugi letališče, na tretji strani
cementarna in asfaltna baza, potem železnica... Skratka,
degradirano zemljišče je idealno za industrijo.
Če pa kdo želi s tega zemljišča jesti solato, pšenico ali druge poljščine, mu želim veliiiiko zdravja.
Če pa kdo želi s tega zemljišča jesti solato, pšenico ali druge poljščine, mu želim veliiiiko zdravja.
sporočil: 1.085
Kaj pa je prav pri Magni?
Vse je narobe!
V Kidričevem je degradirano zemljišče z infrastrukturo kot nalašč za lakirnico.
Pa so naši žeparji z butastim Počivalškom in Cmerarjem na čelu izsilili uničenje najboljših njiv, s financiranjem s strani države. Kje bo pa zdaj Židan čebele pasel?
Vse je narobe!
V Kidričevem je degradirano zemljišče z infrastrukturo kot nalašč za lakirnico.
Pa so naši žeparji z butastim Počivalškom in Cmerarjem na čelu izsilili uničenje najboljših njiv, s financiranjem s strani države. Kje bo pa zdaj Židan čebele pasel?
sporočil: 14.456
[vrac]Čista demagogija za bedake!
> [COP]
> > [vrac]
> > Pa tole je noro, še huje kot Magna.
>
> Kaj pa je hudega pri Magni?
Lokacija na kmetijski zemlji in na vodovarstvenem območju.
sporočil: 14.456
[0307PBSXX]V Kidričevem je župan SDSovc. Ko je bil v Hočah župan SDSovc, se je na točno isti sveti kmetski zemljici nad žlahtno slovensko vodico načrtovalo logistični center Oreh s površino 2,5 x Magna.
Kaj pa je prav pri Magni?
Vse je narobe!
V Kidričevem je degradirano zemljišče z infrastrukturo kot nalašč za lakirnico.
Pa so naši žeparji z butastim Počivalškom in Cmerarjem na čelu izsilili uničenje najboljših njiv, s financiranjem s strani države. Kje bo pa zdaj Židan čebele pasel?
forum.finance.si/?m=...063&single
sporočil: 7.095
Saj to ni edina takšna investicija, žago podobne kapacitete gradi
tudi GH Holding na kočevskem, samo malo bolj potiho in brez pompa.
Lokacija je tudi čisto prava, kje boš pa imel žago, sredi ali v
bližini gozda kjer se seka je najoptimalnejše da so pasivni stroški
čim manjši. Tudi teh malih žagarjev ne razumem prav najbolje. Po
slišanih izjavah sodeč do sedaj niso pokazali neke velike
podjetniške iniciative ker so samo jamrali in tarnali kako drugi
vse zmorejo oni pa ničesar. Če bi bili ti naši žagarji kaj vredni
ne bi naša hodovina do sedaj masovno končevala v avstriskih in
italijanskih žagah. Naj vam samo povem primer s kočevskega; tam se
nahaja čez 60 manjših žag, ki nobena od njih nima optimalnih
količin surovine, hlodov, za svoje delo. In namesto da bi se
medsebojno povezovali in postalaji močnejši in vplivnejši na trgu
med seboj tekmujejo ampak ne v delu in tehnologiji temveč v
poslovno civilizacijskem primitivizmu; kdo ima novejšo limuzino,
kdo ima novejšo žago( čeprav nima za njo dovolj dela) kdo ima večjo
hišo,...in tako v krog. Nobenemu pa ne papde na pamet da bi se
začeli žagraji medsebojno povezovati na strokovni in kapitalski
ravni. Ampak za vse to jim ni kriva država temveč njihova kratka
pamet. Na podoben način je propadla tudi slovenaka pohištvena
dejavnost kot celota ker so posamezni poslovni subjekti iz te
dejavnosti niso znali strokovno in kapitalsko povezovati, namesto
tega so si celo eden drugemo metali "polena do noge" po sistemu "ni
važno če je meni crknila ena krava važno da so sosedu crknile tri".
Za poropad lesarske dejavnosti so največ krivi predvsem in samo
tisti, ki so aktivni v tej dejavnosti na kar najbolje nakazuje tudi
današnji primer, nasprotujoči odziv dveh poslovnih zbornic,
obrtniška zbornica nasprotuje škotski investiciji, gospodarska
zbornica jo pa podpira.
sporočil: 30.415
Med Novim mestom in Uršnimi seli je Birčna vas z železniško postajo
z veliko deponijo surovega lesa, ki se z vlaki in tovornjaki pelje
neznano kam, poznavalci prave, da vse gre v Avstrijo...en lokalni
mizar-tesar pa pravi, da les uvaža iz Bosne in
bohminajgreheodpusti, če ga nisem dobro slišal je dejal, da les
nabavlja tudi v Avstriji...
sporočil: 512
Zadeva je taka - večina tovornjakov s hlodi, ki je namenjena v
Avstrijo, prevaža les iz zasebnih gozdov. Država oz. državno
podjetje prodaja v tujino večinoma le les, ki ga v Sloveniji ne
more prodati (nimamo predelave).
Tisto, kar je problematično pri škotski žagi, je, da je država obljubila, da bo zagotavljala Škotom državni les. Se pravi taisti les, ki je zdaj še ostajal doma domači industriji. Tudi če se bo odprlo 170 delovnih mest, garantiram, da jih bo vsaj toliko tudi ugasnilo, ker slovenske žage za kupovanje lesa zasebnikov niso konkurenčne (zasebniki za les dobijo več v Avstriji, dodatno je tu še davčno ugodni efekt izvoza hlodovine).
Drugače bi bilo, če bi se Škoti potrudili dobiti in plačati les 500.000 zasebnih lastnikov gozda. Tako pa bodo tovornjaki še vedno leteli s hlodi čez mejo, državni les, ki se je doselj žagal na malih žagah, pa se bo odslej na škotski.
Tisto, kar je problematično pri škotski žagi, je, da je država obljubila, da bo zagotavljala Škotom državni les. Se pravi taisti les, ki je zdaj še ostajal doma domači industriji. Tudi če se bo odprlo 170 delovnih mest, garantiram, da jih bo vsaj toliko tudi ugasnilo, ker slovenske žage za kupovanje lesa zasebnikov niso konkurenčne (zasebniki za les dobijo več v Avstriji, dodatno je tu še davčno ugodni efekt izvoza hlodovine).
Drugače bi bilo, če bi se Škoti potrudili dobiti in plačati les 500.000 zasebnih lastnikov gozda. Tako pa bodo tovornjaki še vedno leteli s hlodi čez mejo, državni les, ki se je doselj žagal na malih žagah, pa se bo odslej na škotski.
sporočil: 5.775
Adapt or die. Ce izdelujes najvisji razred v svetovnem merilu, so
stroski materiala pod - razno 10 -15% v koncni ceni. 20 procentov
visja cena materiala je nato zanemarljiva.
Priti v ta razred je pa druga zgodba, tipa "uspeh cez noc ponavadi terja 20 let trdega dela." E, sedaj pa odpade vsake par let nov avto, neptreben stroj in ostalo zapravljanje in kurcenje pred sosedi. Pot navzgor je strma in naporna, "business as usual" pa je na zacetku udoben, na koncu pa pride valjar in jok in stok.
Priti v ta razred je pa druga zgodba, tipa "uspeh cez noc ponavadi terja 20 let trdega dela." E, sedaj pa odpade vsake par let nov avto, neptreben stroj in ostalo zapravljanje in kurcenje pred sosedi. Pot navzgor je strma in naporna, "business as usual" pa je na zacetku udoben, na koncu pa pride valjar in jok in stok.
sporočil: 681
[VBMS]daj me razsvetli kako je lahko izvoz lesa davčno ugoden?
Zadeva je taka - večina tovornjakov s hlodi, ki je namenjena v Avstrijo, prevaža les iz zasebnih gozdov. Država oz. državno podjetje prodaja v tujino večinoma le les, ki ga v Sloveniji ne more prodati (nimamo predelave).
Tisto, kar je problematično pri škotski žagi, je, da je država obljubila, da bo zagotavljala Škotom državni les. Se pravi taisti les, ki je zdaj še ostajal doma domači industriji. Tudi če se bo odprlo 170 delovnih mest, garantiram, da jih bo vsaj toliko tudi ugasnilo, ker slovenske žage za kupovanje lesa zasebnikov niso konkurenčne (zasebniki za les dobijo več v Avstriji, dodatno je tu še davčno ugodni efekt izvoza hlodovine).
Drugače bi bilo, če bi se Škoti potrudili dobiti in plačati les 500.000 zasebnih lastnikov gozda. Tako pa bodo tovornjaki še vedno leteli s hlodi čez mejo, državni les, ki se je doselj žagal na malih žagah, pa se bo odslej na škotski.
sporočil: 512
Problematično je, da niso naši žagarji in Škoti v enaki poziciji -
Škoti dobijo državno pomoč pri investiciji (ki je itak napihnjena)
in od države zagotovljen les. Naši žagarji so si sami postavili
obrate in morajo za les kandidirati na razpisu.
Tujci ja - toda naj bo položaj enak za vse, naj si sami postavijo žago in naj pod istimi pogoji kandidirajo za državni les. Zakaj bi morala tujcem država dati vsega več? Izkrivljanje konkurence na račun domačih proizvajacev.
Tujci ja - toda naj bo položaj enak za vse, naj si sami postavijo žago in naj pod istimi pogoji kandidirajo za državni les. Zakaj bi morala tujcem država dati vsega več? Izkrivljanje konkurence na račun domačih proizvajacev.
sporočil: 512
Poglej si davčno politiko - obdavčitev kmeta, prodajo lesa v EU in
si izračunaj, da imajo dilerji pozitivni davčni efekt ddv.
Strani: 1