3 min
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
3 min
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
2 uri
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
2 uri
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
2 uri
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
2 uri
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
2 uri
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
8 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
9 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
13 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
15 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
15 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
16 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
17 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
17 ur
What TikTok Got Wrong About America
17 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
18 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2682421] 06.11.17 10:35
Odgovori   +    5
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
moon sporočil: 1.623
[#2682444] 06.11.17 11:33 · odgovor na: anon-299030 (#2682421)
Odgovori   +    1
[Troublemaker]
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
Zanimivo, meni se pa zdi, da je ravno z Lesnikom MB sel po poti Audija..C je pomanjsani E, kateri je pomanjsani S, ce hoces C, na katerega je stopil slon, pocakaj na novi CLS. Skratka kar nekaj ... vsaj zame.
anon-330352 sporočil: 9
[#2682461] 06.11.17 12:41
Odgovori   +    2
čas vnosa: 06.11.17 12:40
Zadnja sprememba: anon-330352 06.11.2017 12:49
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2682567] 06.11.17 17:36 · odgovor na: anon-330352 (#2682461)
Odgovori   +    2
[MiciKoki]
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
anon-202165 sporočil: 970
[#2682621] 07.11.17 07:34 · odgovor na: anon-93129 (#2682567)
Odgovori   +    0
[Mleben]
> [MiciKoki]
> Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?

Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
In kaj potem? Vsak pač kupi kar mu paše... če te motijo kvaziterenci in razna nepotrebna navlaka v avtu še vedno lahko kupiš supervarčno in oskubljeno Dacio. Recimo.

Strani: 1