5 min
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec!
52 min
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
2 uri
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
2 uri
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
3 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
4 ure
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
4 ure
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
4 ure
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
4 ure
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
5 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
5 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
5 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
6 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
6 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
6 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
7 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
8 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
9 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2682421] 06.11.17 10:35
Odgovori   +    5
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
moon sporočil: 1.623
[#2682444] 06.11.17 11:33 · odgovor na: anon-299030 (#2682421)
Odgovori   +    1
[Troublemaker]
So podatki točni in zanesljivi ali so spet zgoljufani in zavajajoći, kot je to do sedaj počela skupina VW? So motorju ustrezno predelani za manjše izpuste ali samo teoretično prikazujejo takšno stanje? Ni morda v "novi" tehnologiji skrita kakšna drugačna lopovščina te skupine? Ima potrošnik kakšna ustrezna zagotovila (pa ne iz Nemčije!) ter garancijo, če se med uporabo ugotovi drugače?

Sicer pa: grupa, prav podobno kot skoraj vsi Nemški proizvajalci delajo skoraj identične avte, tako v zunanjosti, kot notranjosti, sploh ni razlike v katarem avtu sediš, pa je še tako nov podoben nekaj let staremu. Dolgčas in še enkrat - en sam dolgčas. Morda Mercedes z Lešnikom kreira neko novost, ampak notranjost je tako kičasta, da bi bilo najbolje, da jo dajo kreirat nekemu Italijanskemu stilistu, ali pa Japoncu in morda Skandinavcu.
Zanimivo, meni se pa zdi, da je ravno z Lesnikom MB sel po poti Audija..C je pomanjsani E, kateri je pomanjsani S, ce hoces C, na katerega je stopil slon, pocakaj na novi CLS. Skratka kar nekaj ... vsaj zame.
anon-330352 sporočil: 9
[#2682461] 06.11.17 12:41
Odgovori   +    2
čas vnosa: 06.11.17 12:40
Zadnja sprememba: anon-330352 06.11.2017 12:49
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2682567] 06.11.17 17:36 · odgovor na: anon-330352 (#2682461)
Odgovori   +    2
[MiciKoki]
Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?
Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
anon-202165 sporočil: 970
[#2682621] 07.11.17 07:34 · odgovor na: anon-93129 (#2682567)
Odgovori   +    0
[Mleben]
> [MiciKoki]
> Politika (tako evropska kot rudi slovenska) med najpomembnejše cilje uvršča zmanjševanje emisij (predvsem toplogrednih plinov), zmanjšanje rabe fosilnih goriv in izboljšanje energetske učinkovitosti. Istočasno proizvajalci avtomobilov na trg plasirajo vedno večje in višje avtomobile s posledično večjimi (dejanskimi) emisijami. Kdo to razume?

Preprosto. Vsi imajo polna usta nobel besed, v resnici pa se na to podelajo. Obojim, državi in proizvajalcem je važno samo več pokasirati. Kupcem pa samo, da jim pogladi ego, pa naj stane kar hoče. Tudi če je blato, samo da lepo diši.
In kaj potem? Vsak pač kupi kar mu paše... če te motijo kvaziterenci in razna nepotrebna navlaka v avtu še vedno lahko kupiš supervarčno in oskubljeno Dacio. Recimo.

Strani: 1