Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zakaj NE drugemu tiru za milijardo evrov
Strani: 1 2
sporočil: 4.311
@Drugi tir je vprašaje religije namesto vprašanje poslovne
učinkovitosti. Vprašanje preteklosti namesto prihodnosti Slovenije.
Tako blizu smo pametnemu infrastrukturnemu projektu, kot smo bili
blizu pošteni Cerarjevi politiki in Sloveniji.
Dobro da pred 200 leti, ko se je začela doba železnice, niso prevladovali takšni ozko misleči osebki! me pa tale gonja "ekonomistov" zelo spominja na gonjo proti vzpenjači na Grad ali na uradno mišljenje pred 60 leti, da Koper ne potrebuje železniške povezave. Še dobro, da je takrat zmagala trma luških vodilnih....
Dobro da pred 200 leti, ko se je začela doba železnice, niso prevladovali takšni ozko misleči osebki! me pa tale gonja "ekonomistov" zelo spominja na gonjo proti vzpenjači na Grad ali na uradno mišljenje pred 60 leti, da Koper ne potrebuje železniške povezave. Še dobro, da je takrat zmagala trma luških vodilnih....
sporočil: 10.907
Se ene Stozice brez zaprte financne konstrukcije. Delovna mesta?
Prisluhnite delavcem, ki obnavljajo ceste, kanalizacije, plin v
Ljubljani. Sami cisti Bosanci. Delovna mesta za Bosance.So pridni,
ampak to niso delovna mesta za Slovence. No, ja saj Slovenci ne
maramo dela. 6o.ooo trajno nezaposljivih, 26 000 Nevladnih
organizacije, da ne brojim dalje.
sporočil: 10.907
Ce progo rabimo, nacrtovanje in gradnjo zaupajmo firmam, ki
obstajajo in so kompetentne. DRI, SZ.
sporočil: 2.049
Zakaj plačujemo 22%ddv, zakaj najvišje prispevke za zdravstvo ki ne
deluje, za penzije ki jih ni, za starševske dodatke za ...xx x x
zakaj neke trošarine in kablovine pri elektriki, ekološke takse ...
omrežnine...
=
Torej koliko naše plače gre za bandite v javnem sektorju in te družbeno politične kompanije, ki ne delajo nobenih dobičkov za slovencelsko rajo.
Še vedno čakam, da novinarji vprašajo te iz DRI in podobnih super institucij, koliko kilometrov železnic so zgradili v svoji karjeri. Kakšne reference imajo, da lahko sploh kaarkoli komentirajo.
kaj se dogaja s Škrabci specialistom za montažne ute, ki bi gradil železnice sedaj, in rusko maafijo?? Ali bo EU dala denar za RŽD ?
Kdo si upa stavit da bo Petrič kolektor dobil posel za pripravljalna dela??? :))
9000 ljudi bi dobilo delo v normalni državi, tu bo dobilo delo 90 levakov in 9000 južnjakov za 300eur, kvaliteta bo temu primerna, cena seveda obratno sorazmerna izvedbi.
Hipster urbana raja trenutno trpi, ker se z vlaki zabašejo v Divači in ne morejo naprej v lepote yugoslovenskega primorja. Avtobusi stojijo v koloni zaradi take mase ljudi in potniški vlaki so nuja na teh 20km tirov.
Kakorkoli, na tem projektu se kaže vsa nesposobnost rdeče bandistke falange.
=
Torej koliko naše plače gre za bandite v javnem sektorju in te družbeno politične kompanije, ki ne delajo nobenih dobičkov za slovencelsko rajo.
Še vedno čakam, da novinarji vprašajo te iz DRI in podobnih super institucij, koliko kilometrov železnic so zgradili v svoji karjeri. Kakšne reference imajo, da lahko sploh kaarkoli komentirajo.
kaj se dogaja s Škrabci specialistom za montažne ute, ki bi gradil železnice sedaj, in rusko maafijo?? Ali bo EU dala denar za RŽD ?
Kdo si upa stavit da bo Petrič kolektor dobil posel za pripravljalna dela??? :))
9000 ljudi bi dobilo delo v normalni državi, tu bo dobilo delo 90 levakov in 9000 južnjakov za 300eur, kvaliteta bo temu primerna, cena seveda obratno sorazmerna izvedbi.
Hipster urbana raja trenutno trpi, ker se z vlaki zabašejo v Divači in ne morejo naprej v lepote yugoslovenskega primorja. Avtobusi stojijo v koloni zaradi take mase ljudi in potniški vlaki so nuja na teh 20km tirov.
Kakorkoli, na tem projektu se kaže vsa nesposobnost rdeče bandistke falange.
sporočil: 2.049
Ok, koliko pa stane en most in koliko ena jama napolnjena z
betonom? Zakaj pa smo delali za 100mio. študij in raziskav, če se
nič ne ve?
o teh neznankah govorijo samo tisti, ki nimako pojma in niso še nikoli delali na vsaj enem infrastrukturnem projektu nad 500mio. eur.
obstajajo projektanti, consultanti in greadbene firme na mednarodni sceni, ki se lotijo teh poslov.
In kar slovencelnu nikoli ne bo jasno je, da službo vseeno dobijo lokalni prebivalci, tuje firme ne naselijo 2000 svojih glav.
o teh neznankah govorijo samo tisti, ki nimako pojma in niso še nikoli delali na vsaj enem infrastrukturnem projektu nad 500mio. eur.
obstajajo projektanti, consultanti in greadbene firme na mednarodni sceni, ki se lotijo teh poslov.
In kar slovencelnu nikoli ne bo jasno je, da službo vseeno dobijo lokalni prebivalci, tuje firme ne naselijo 2000 svojih glav.
sporočil: 202
Kada ide voz za Niš,da bom imel tudi jaz končano ekonomsko
fakulteto in bom svetovalec pri drugem tiru.
sporočil: 454
S Simono se popolnoma strinjam, najbolj z zadnjim stavkom v
prispevku. Me pa muči nekaj drugega: Uporabljam ceste in avtoceste
in želim hitro in varno potovati, zato jih nenehno financiram iz
svojega žepa. Zakaj naj financiram železnice- drugi tir, ki jih kot
potnik ne uporabljam. Strinjam se da je potrebna moderna železniška
infrastruktura in naj jo financira tisti ki jo potrebuje.Denar bomo
vložili vsi davkoplačevalci, preplačila drugega tira si bodo
razdelile elite, dobiček, če bo, si bo delil nekdo tretji, moj
vložek ne bo nikoli povrnjen.In to bo naslednji rop mojega žepa !
sporočil: 10.907
Ko bo Bulcevka ukinila vinjete in bos placeval po prevozenem
kilometru, tudi avtocest ne bos vec uporabljal. Bo predrago. Pes,
pa bicikl, pa doma bos cical pa cakal.
sporočil: 124
[MarijanMacek]
@Dobro da pred 200 leti, ko se je začela doba železnice, niso prevladovali takšni ozko misleči osebki! me pa tale gonja "ekonomistov" zelo spominja na gonjo proti vzpenjači na Grad ali na uradno mišljenje pred 60 leti, da Koper ne potrebuje železniške povezave. Še dobro, da je takrat zmagala trma luških vodilnih....i]
Kdor ne ve, pač piše.... pred 200 leti je Južno železnico gradila/upravljala k.k. Sudbahn Gesellschaft, ki je imel spredaj pomembno priponko... k.k., ki pomeni cesarsko in kraljevo družbo... da skratim "pričo", sprva je bila to državna družba AO monarhije, kar je pomenilo tudi AO nadzor. Kaj hočem povedat... če drugi tir gradi OBB ali pa Deutsche Bahn, potem sem za. Če ga Vlada RS ali SŽ potem strogo ne. Te neke vaše nacionalne fore o ozkoglednosti obdržite zase in lepo plačujte 1,4 milijarde zgrešeno naložbo v TEŠ6 ali pa milijarde ukradene pri avtocestnem programu. Je pa dobro vedeti, da je naš 4x preplačani stent pač 4x boljši, oz. da pri nas bolnik z njim živi 4x dlje kot tisti Nemec s 4x cenejšim.
sporočil: 4.493
Ali bi vlozili svojih tisoc evrov v obveznice drzave katere bi
porabili za drugi tir? Drzava potrebuje gradbenistvo in
investicije, ko tega ni bilo smo padali. Graditi bi morali skupaj z
AC, potem bi se smejali. Ceno doloca sistem, ki smo ga skupaj
ustvarili in ga na volitvah vzdrzujemo naprej. V organiziranem
kaosu ima najvecji plus mafija pri koritu. To presekati in zaceti
drugace je nemogoce.
sporočil: 4.311
[]Ali ti sploh veš, kaj hočeš povedati. Jaz razumem samo to, da bi najraje razprodal Slovenijo, samo da bi potegnil kakšen dobiček. Fuje in fej! In še nekaj, izgradnje prog v Avstriji in Nemčiji ne financirata ne OBB ne DB, ampak država, in potemtakem smatram, da bi najraje napšo državo kar ukinil in jo za drobiž v svojem žepu prodal eni od njih.
> [MarijanMacek]
> @Dobro da pred 200 leti, ko se je začela doba železnice, niso prevladovali takšni ozko misleči osebki! me pa tale gonja "ekonomistov" zelo spominja na gonjo proti vzpenjači na Grad ali na uradno mišljenje pred 60 leti, da Koper ne potrebuje železniške povezave. Še dobro, da je takrat zmagala trma luških vodilnih....
>
Kdor ne ve, pač piše.... pred 200 leti je Južno železnico gradila/upravljala k.k. Sudbahn Gesellschaft, ki je imel spredaj pomembno priponko... k.k., ki pomeni cesarsko in kraljevo družbo... da skratim "pričo", sprva je bila to državna družba AO monarhije, kar je pomenilo tudi AO nadzor. Kaj hočem povedat... če drugi tir gradi OBB ali pa Deutsche Bahn, potem sem za. Če ga Vlada RS ali SŽ potem strogo ne. Te neke vaše nacionalne fore o ozkoglednosti obdržite zase in lepo plačujte 1,4 milijarde zgrešeno naložbo v TEŠ6 ali pa milijarde ukradene pri avtocestnem programu. Je pa dobro vedeti, da je naš 4x preplačani stent pač 4x boljši, oz. da pri nas bolnik z njim živi 4x dlje kot tisti Nemec s 4x cenejšim.
Široko pogledni finačni strokovnjaki nekih kmečkih družb pa prehitro pozabljajo, da nas je preplačana TEŠ VI (silna španovija dveh "socialdemokratskih" strank, no ena se je vsaj rešila te SD predpone) rešila premnogih zadreg v zimi.
O AC programu pa še nisem slišal, da bi nasprotoval nesmotrni gradnji in financiranju kmečko-ljudsko županskega lobija
sporočil: 48
[MarijanMacek]Če bi samo prebrali in razumeli naslov, potem bi se mogoče celo strinjali z avtorico.
@Drugi tir je vprašaje religije namesto vprašanje poslovne učinkovitosti. Vprašanje preteklosti namesto prihodnosti Slovenije. Tako blizu smo pametnemu infrastrukturnemu projektu, kot smo bili blizu pošteni Cerarjevi politiki in Sloveniji.
Dobro da pred 200 leti, ko se je začela doba železnice, niso prevladovali takšni ozko misleči osebki! me pa tale gonja "ekonomistov" zelo spominja na gonjo proti vzpenjači na Grad ali na uradno mišljenje pred 60 leti, da Koper ne potrebuje železniške povezave. Še dobro, da je takrat zmagala trma luških vodilnih....
Skoraj nihče NE BI SMEL biti proti drugemu tiru.
VSI, ki nam bodo vzeli vsaj 1000€, in od tega ne bomo imeli neposredne koristi, pa bi morali biti PROTI drugemu tiru ZA MILJARDO EVROV, ne glede na politično verovanje.
Torej ne proti drugemu tiru, pač pa PROTI drugemu tiru za MILJARDO EVROV.
VSI, ki se hočete politično opredeljevati, pa počakajte na volitve predsednika, poslancev, županov....
Na tem referendumu se odločamo o ekonomski koristi zase in Slovenijo.
sporočil: 10.907
Ko se bo gradila ljubljanska cistilna naprava, bo vsak, ki se bo
nanjo prisiljen prikljuciti dal 4000 EU. Po pisanju Dnevnika. Plosk
plosk zupanu in Cerarju k ogromnemu usepehu: Evropa bo vse
zgradila. Zupan bo pa harac pobral.
sporočil: 13.629
Kdo ve, kdaj se zacne predcasno glasovanje?
V ponedeljek ali v sredo pred referendumsko nedeljo?
V ponedeljek ali v sredo pred referendumsko nedeljo?
sporočil: 1.122
Zadnja sprememba: anon-106853 06.09.2017 07:27
predčasno lahko glasuješ v torek, sredo in četrtek med 7.00 in
19.00www.dvk-rs.si/files/...17_SLO.pdf
sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 06.09.2017 07:31
[Tejči.]Hvala. Sem gledal tu pa ocitno premalo intenzivno.
predčasno lahko glasuješ v torek, sredo in četrtek med 7.00 in 19.00
www.dvk-rs.si/files/...17_SLO.pdf
Hm, torej to odpade. Any idea, kaksna so pravila glasovanja iz tujine?
Konzulat, I guess. Grem gledat...
sporočil: 4.311
[FIN-454644]Sicer je off-topic, toda meni se vendar zdi povsem normalno, da so v urbanizirani okolici hiše priklopljene na kanalizacijo in čistilno napravo. In 4k€ res ni nekakšen silen denar (recimo za hišo okoli 1%) v primerjavi s ceno nepremičnine. In (ljubljanski) župan ne bo od tega nič kaj dosti pobral, večina stroškov bo nastala v občinah Medvode in Vodice, ki bodo kanalizacijo speljale v povečano obstoječo čistilno napravo. Tako se bodo kitili vsaj 3 župani z svojimi uspehi.
Ko se bo gradila ljubljanska cistilna naprava, bo vsak, ki se bo nanjo prisiljen prikljuciti dal 4000 EU. Po pisanju Dnevnika. Plosk plosk zupanu in Cerarju k ogromnemu usepehu: Evropa bo vse zgradila. Zupan bo pa harac pobral.
PS.: Če pa dokažeš, da je ta cena, ki jo navajaš za priklop, neprimerljivo visoka s komunalnimi prispevki ob novogradnji se ti pa za komentar opravičujem. Nisem prav na tekočem s komunalnimi prispevki.
sporočil: 113
Saj ni največji problem, da drugi tir toliko stane! Največji
problem je, da ga za Luko gradi država! Če ga Luka in logisti tako
krvavo rabijo, naj si ga zgradijo. Ali dobijo nekoga, ki bo to
zgradil zanje in pobiral "cestnino". Tako bi država mogoče plačala
samo zamljišče, za vse ostalo pa naj poskrbi tisti, ki8 ga bo
gradil. To bi bila lahko tudi Luka sama, saj ji konec koncev ne gre
slabo. Mogoče bi se država za leto ali dve odpovedala dividendi, pa
bi šlo. Bi bilo še vedno ceneje!
sporočil: 2.321
Upam, da bo država vse bolj aktivni pri gospodarskih pobudah.
Čakam, da začne graditi tudi fabrike, če bo treba.
sporočil: 10.907
Recimo, da so lastniki his z dobrimi placami, ali slbimi penzijami,
brezposelni itd. Je malo ali pa veliko. Ko rezes trakove in se
trkas po prsih, povej vso resnico. EU da toliko, vi boste pa dali
toliko. Ne pa da Dnevnik poisce drugi del resnice. Da ti pa se
nekaj prisepnem: ciscenje odpadnih voda. Super. Odvodnjavanje?
Nihce ne pomisli, kako se bo porusilo naravno ravnovesje, ko se bo
vso vodo odpeljalo stran. Pri greznicah se voda vraca v zemljo, se
po naravni poti prefiltrira in ostane v okolju.Kakrsnakoli, ampak
je. Nekega dne bo Sahara po Evropi, pa drek jo bo zalil. Tako kot
so pametnjakovici v Kaliforniji v dreku, ker so zmanjsali kolicino
vode v splakovalnikih. Nic hudega potem bo nov kseft: kako resiti
problem susnih podrocij.
sporočil: 1.660
čas vnosa: 06.09.17 10:57
TEŠ 6, kjer je bilo za milijardo evrov nekaj sto delovnih mest
sporočil: 31.941
Zadnja sprememba: najobj 06.09.2017 12:08
... Koliko več potnikov se bo vozilo od Divače in Kopra ter
občudovalo tunele, viadukte, mostove in galerijo – in kakšen bo
zaslužek? ...... OK, ne bom napisal, kaj si ob toti modri misli mislim, ker bi me našutirali s totega foruma, definitivno pa bi Simoni priporočal vožnjo po avtocesti med Genovo in Nico ... no, če pa Simona zmore zgraditi železnico kot kakšno hribovsko pot, ki z ostrimi ovinki, strmimi vzponi in padci preprosto sledi konfiguraciji terena, po katerem je speljana, potem pa naj lepo zamenja poklic, ker bo kot projektant zaslužila dosti več kot urednica Financ, kjer mora gledat na vsak evro ... khmm, zaradi milijardnih prihrankov pri gradnji železnic ali avtocest pa je bodo veseli po celem svetu, ker po hribovitem terenu zgraditi železnico ali avtocesto brez mostov in tunelov do zdaj v zgodovini človeštva ni zmogel še nihče ...
P.S.: moj komentar nima nobene zveze z (ne)potrebnostjo drugega tira, da ne bo pomote, ker na totem forumu vsi dobro vemo, da se infrastruktura ne splača in je itak noben ne rabi ... khmm, razen takrat ko jo rabi sam ...
sporočil: 1.349
Zadnja sprememba: ivon 06.09.2017 12:40
Kaj pomeni D(d)rugi tir?Ljudje podpirajo gradnjo drugega tira, kažejo ankete. Ali to pomeni, da podpirajo vladni projekt Drugi tir?
Ne, to pomeni da podpirajo dvotirno progo, vladin projekt pa je le enojni tir, kar pa v javnosti ni pojasnjeno! Zakaj se vlada izogiba soočenjem z svojimi nasprotniki, pobudniki referenduma?
Pobudniki referenduma podpiramo dvotirno železniško progo - posodobitev starega tira, z dodanim novim drugim tirom in z le 4 km predorom na predelu, kjer nastajajo sedaj težave – požari, hrup ...,
in to za slabo polovico denarja manj kot bi stal enojni Drugi vladin tir (800 milijonov nasproti 1400 milijonom in ne 1 mrd, kar je najnovejša laž vlade!) S privarčevano razliko bo lahko država (SŽ) posodobila celotno železniško progo do Šentilja!
In še, medtem ko bi investicija enojnega tira države (2TDK) bila dokončana šele leta 2026, bi bila dvotirna proga, ki jo podpiramo pobudniki referenduma dokončana kar štiri leta prej (2022).
GLASUJMO PROTI saj ima enojni vladin tir (le za vožnjo navzgor, na novi trasi, po geološko tveganem - neznanem ozemlju, z viadukti in mostovi ter 76% procenti tira v 8 predorih) v okolici Škofij celo 200 milijonov drag nepotreben zavoj proti Italiji (projekt je star 20 let), kar je skregano z zdravo pametjo! Takega stroška si ne privošči noben NORMALEN investitor, si ga pa privošči oblast, ki troši denar drugih – denar državljanov! Tega državljani NE SMEMO dopustiti! Zato moramo iti na volišča in glasovati PROTI neodgovornemu koruptivnemu ravnanju oblastnikov!
www.casnik.si/index....gim-tirom/
sporočil: 4.311
[FIN-454644]Količina odplak v kanalizaciji je zanemarljivo majhna v primeri s količino padavin, vsaj v naših podnebnih razmerah in področju o katerem teče debata. Če bi to ne bilo res, bi morali vodo (pitno ali tehnološko) uvažati na kakršni koli način, recimo kakor Kalifornija, ki jo na območje LA uvaža/dovaja po sistemu dolgem okoli 700 km iz Nevade!
.... Da ti pa se nekaj prisepnem: ciscenje odpadnih voda. Super. Odvodnjavanje? Nihce ne pomisli, kako se bo porusilo naravno ravnovesje, ko se bo vso vodo odpeljalo stran. Pri greznicah se voda vraca v zemljo, se po naravni poti prefiltrira in ostane v okolju.Kakrsnakoli, ampak je. Nekega dne bo Sahara po Evropi, pa drek jo bo zalil. Tako kot so pametnjakovici v Kaliforniji v dreku, ker so zmanjsali kolicino vode v splakovalnikih. Nic hudega potem bo nov kseft: kako resiti problem susnih podrocij.
Vsekakor si pa stimuliran z "davkom na dež", da padavinsko vodo odvajaš v ponikalnico in ne v kanalizacijo.
sporočil: 48
[inflacija123]saj na nek način to že počnejo
Upam, da bo država vse bolj aktivni pri gospodarskih pobudah. Čakam, da začne graditi tudi fabrike, če bo treba.
olajšave za magno press....
sporočil: 10.907
Zadnja sprememba: FIN-454644 06.09.2017 13:46
No: vsako leto je na Obali pomanjkanje vode, letos je bilo tudi na
vzhodu drzave hudo pomanjkanje dezja. Susa je alarm za kmete, ki
niso pridelali dovolj krme in bodo letos krcili crede. Je tako?
Problema nema. Ko bo, bo pa hudo. Na probleme je treba gledati
celostno in v naravo posegati toliko kot je treba. Zakaj smo zaceli
govoriti o kroznem gospodarstvu? Pa se to: problem vode je in bo.
Nic ne bo pomagalo, ce bo zapisana v ustavo, ce ne bomo prav
gospodarili. Vrtine v zdraviliscih so ze problem, ker pretiravajo s
crpanjem. Je tako? Ampak: dokler gre, gre. Bomo pol mislili.
sporočil: 1.122
www.dvk-rs.si/index....-iz-tujine
Volivci, ki bodo na dan glasovanja začasno v tujini, lahko glasujejo na dva načina:
na diplomatsko-konzularnem predstavništvu (v nadaljevanju: DKP);
po pošti iz tujine.
Za obe obliki glasovanja morajo volivci, ki bodo na dan glasovanja začasno v tujini, svojo namero sporočiti državni volilni komisiji. Obvestilo lahko pošljejo na obrazcu, ki je objavljen na spletni strani državne volilne komisije, in sicer na tri načine:
po pošti na naslov: Državna volilna komisija, Slovenska cesta 54, SI-1000 Ljubljana, Slovenija;
po faksu na številko: 00386 1 43 31 269;
po e-pošti (skenirano zaradi podpisa) na e-naslov gp.dvk@dvk-rs.si.
Rok za oddajo obvestila je prekluziven in velja rok prispetja. Prepozno prejeto obvestilo se zavrže kot prepozno vloženo!
V volilnem imeniku za območje, kjer imajo volivci stalno prebivališče, se pri imenu in priimku volivca v rubriki »opombe« naredi oznaka o načinu glasovanja. Tem volivcem volilni odbor ne sme dovoliti glasovati, tudi če bi se fizično pojavili na volišču.
Možnosti glasovanja: Znakovni jezik
Glasovanje na DKP
Volivci, ki glasujejo na diplomatsko-konzularnem predstavništvu Republike Slovenije, bodo vpisani na poseben seznam. Na dan glasovanja se zglasijo med 9. in 17. uro po lokalnem času na volišču na DKP, kjer postopek glasovanja poteka enako kot na volišču v Sloveniji (identifikacija volivca z osebnim dokumentom, podpis volivca, glasovanje z glasovnico). Posebnega obvestila o vpisu na seznam glasovalcev ti volivci ne prejmejo, če so pravočasno vložili prijavo za glasovanje na DKP.
Glasovanje po pošti
Volivci, ki glasujejo po pošti iz tujine, lahko volilno gradivo, ki ga prejmejo na naslov v tujini, vrnejo:
na naslov pristojne okrajne volilne komisije (naslov bo izpisan na povratni ovojnici, ki jo vsebuje volilno gradivo) ali
na naslov DKP Republike Slovenije, na katerem je volišče (gradivo mora prispeti do odprtja volišča).
Znakovni jezik
Volivci, ki bodo na dan glasovanja začasno v tujini, lahko glasujejo na dva načina:
na diplomatsko-konzularnem predstavništvu (v nadaljevanju: DKP);
po pošti iz tujine.
Za obe obliki glasovanja morajo volivci, ki bodo na dan glasovanja začasno v tujini, svojo namero sporočiti državni volilni komisiji. Obvestilo lahko pošljejo na obrazcu, ki je objavljen na spletni strani državne volilne komisije, in sicer na tri načine:
po pošti na naslov: Državna volilna komisija, Slovenska cesta 54, SI-1000 Ljubljana, Slovenija;
po faksu na številko: 00386 1 43 31 269;
po e-pošti (skenirano zaradi podpisa) na e-naslov gp.dvk@dvk-rs.si.
Rok za oddajo obvestila je prekluziven in velja rok prispetja. Prepozno prejeto obvestilo se zavrže kot prepozno vloženo!
V volilnem imeniku za območje, kjer imajo volivci stalno prebivališče, se pri imenu in priimku volivca v rubriki »opombe« naredi oznaka o načinu glasovanja. Tem volivcem volilni odbor ne sme dovoliti glasovati, tudi če bi se fizično pojavili na volišču.
Možnosti glasovanja: Znakovni jezik
Glasovanje na DKP
Volivci, ki glasujejo na diplomatsko-konzularnem predstavništvu Republike Slovenije, bodo vpisani na poseben seznam. Na dan glasovanja se zglasijo med 9. in 17. uro po lokalnem času na volišču na DKP, kjer postopek glasovanja poteka enako kot na volišču v Sloveniji (identifikacija volivca z osebnim dokumentom, podpis volivca, glasovanje z glasovnico). Posebnega obvestila o vpisu na seznam glasovalcev ti volivci ne prejmejo, če so pravočasno vložili prijavo za glasovanje na DKP.
Glasovanje po pošti
Volivci, ki glasujejo po pošti iz tujine, lahko volilno gradivo, ki ga prejmejo na naslov v tujini, vrnejo:
na naslov pristojne okrajne volilne komisije (naslov bo izpisan na povratni ovojnici, ki jo vsebuje volilno gradivo) ali
na naslov DKP Republike Slovenije, na katerem je volišče (gradivo mora prispeti do odprtja volišča).
Znakovni jezik
Strani: 1 2