Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir in strah pred močno Luko
Strani: 1
sporočil: 30.415
Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej
ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je,
da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem
dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla
čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko
in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč
najboljša rešitev.
sporočil: 4.311
[FIN-311684]1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .
Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
sporočil: 1.048
Proga do Trsta ni smiselna iz političnih razlogov... ni smiselno
komentirati takih tez
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Ne bomo prodali Luke, železnico, avtoceste? Kdo bi pred nekaj let mislil, da bodo Grki prodali Luko Pirej Kitajcem, da bo »naš« nemški Fraport kupil več letališč v Grčiji, da so Grki prodali avtoceste, železnice, vodovod, zemeljski plin, banke, telekomunikacije, marine, menda tudi otoke...Zakaj so Grki kaput? Največji krivec je njihov javni sektor, ki je zapravljal podobno kot danes zapravlja naš slovenski in tako kot je grški javni sektor požrl Grčijo tudi naš javni sektor že dodobra nažira Slovenijo. Grške javnosektorske družine so pred krizo postajale družbeno neodgovorne, podobno kot postajajo slovenske vezane na štrukljaste sindikate javnega sektorja, ki bodo glavni krivci za slovensko grško dramo. Kdo danes največ trpi v Grčiji? Država? Ne se hecat, največ trpijo javnosektorske družine, ki so odvisne od socialne pomoči.
> [FIN-311684]
> Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .
2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
sporočil: 4.311
[0121ZA1]Imaš popolnoma prav, brezvezna debata, in na forumu na Financah uspevaš pridobivati pluse le z brezveznim blebetanjem, kot naš zvesti "poslovnež". Pluse kleplje tudi v primeru, ko govori o potratnem JS v Grčiji, razprava je pa o logistiki v Sloveniji.
Proga do Trsta ni smiselna iz političnih razlogov... ni smiselno komentirati takih tez
Sicer pa ni čudno, 1/4 Slovencev je namreč funkcionalno nepismena....
sporočil: 4.493
čas vnosa: 21.06.17 09:02
Stiska se obroč okoli podalpske državice, ne bojte se po kolenih
bodo šli v Bruselj prosit za nove tranše kredita in podpisali vse
kar bodo zahtevali od njih. Proga proti Trstu bo takrat super
sprejemljiva.
sporočil: 11.127
Jaz vidim problem drugje. Za vsako javno hiso (NUK, Drama..) se
razpise javni natecaj in nagrajeni projekt realizira, ali pa tudi
ne. Imamo DRI, imampo projektivne biroje na SZ, pa ustanovimo
fantomski 2 TDK in mastamo. Potreben je nacrt, investicijski nacrt,
casovnica, ne pa karneki. Glavnina bodo tuneli, ki pa jih sami ne
znamo delati.
sporočil: 2.624
[FIN-454644]Zelo lepo si povedal. Tudi sam osebno spremljam to problematiko zaradi splošne razgledanosti in moram priznati, da sem v debatah zasledil kontradiktornosti, da te glava boli. Posamezniki na vse pretega hvalijo pozitivno stran drugega tira. Sočasno pa LEBEN in CERAR, ter tisti iz Slovenskih železnic na veliko hvalijo kako je projekt dober. Sočasno pa slišimo izjavo, da se po končanih delih ostrani drugi tir in zgradi kolesarska steza. Torej dobimo samo prestavljeno enotirno progo v predore in to vzponi ostanejo. Mar ni to udarjena investijica tristo na uro mimo. Potem pa razni MAČKi predlagajo ljudem, k ividijo te anomajije in preslepitve, da naj si pisci vzamejo zdravila in nevem kaj še vse. Sam osebno bolj podpiram zamisel, da se obstoječi progi zgradi še drugi tir in se v delih, kjer proga malo poravna. Seveda je edina poštena in pametna odločitev dvotirna proga in to v najkrajem možnem času.
Jaz vidim problem drugje. Za vsako javno hiso (NUK, Drama..) se razpise javni natecaj in nagrajeni projekt realizira, ali pa tudi ne. Imamo DRI, imampo projektivne biroje na SZ, pa ustanovimo fantomski 2 TDK in mastamo. Potreben je nacrt, investicijski nacrt, casovnica, ne pa karneki. Glavnina bodo tuneli, ki pa jih sami ne znamo delati.
sporočil: 4.311
[darko32]Pa kako projekt ni dober. Naredil ga je Prometni inštitut pod vodstvom zaslužnega člana stranke, ki projekt danes sesuva (dr. Verlič, današnji župan Grosuplja).
> [FIN-454644]
>
Zelo lepo si povedal. Tudi sam osebno spremljam to problematiko zaradi splošne razgledanosti in moram priznati, da sem v debatah zasledil kontradiktornosti, da te glava boli. Posamezniki na vse pretega hvalijo pozitivno stran drugega tira. Sočasno pa LEBEN in CERAR, ter tisti iz Slovenskih železnic na veliko hvalijo kako je projekt dober.
Sočasno pa slišimo izjavo, da se po končanih delih ostrani drugi tir in zgradi kolesarska steza.To ni uradno stališče
Torej dobimo samo prestavljeno enotirno progo v predore in to vzponi ostanejo. Mar ni to udarjena investijica tristo na uro mimo.Kakšna je pa neudarjena investicija, famozni projekt žičnice/železnice, ki ne ustreza kriterijem za interoperabilnost? Kako bi pa ti brihta brez klanca premagal približno 450 m višinske razlike? Izgleda, da si čudodelnik.
Potem pa razni MAČKi predlagajo ljudem, k ividijo te anomajije in preslepitve, da naj si pisci vzamejo zdravila in nevem kaj še vse.Človek, ki zagovarja povezavo na Italijo in si ne zapomni krutega dejstva, da iz Trsta ni prostora za koperski tovor brez izgradnje dodatnega tira potrebuje močna zdravila.
Sam osebno bolj podpiram zamisel, da se obstoječi progi zgradi še drugi tir in se v delih, kjer proga malo poravna. Seveda je edina poštena in pametna odločitev dvotirna proga in to v najkrajem možnem času.In to varianto (ena od 3) so na Prometnem inštitutu (direktor zaslužni član SDS, ki danes projekt sesuva) najprej zavrgli kot ekološko nesprejemljivo. In izgleda da ne bereš časopisov, krajani namreč zahtevajo zaprtje te proge, ti bi pa kar dogradil še en tir. Zanimivo stališče v luči dogodkov.
sporočil: 11.127
V luci dogodkov se sprasujem kaj se grejo. Danes enojni tir, jutri
dvojni, vse na pamet brez vsake pameti in razuma. V prazen bazen na
glavo. Trdoglavci se za svoje glave ne bojijo. Bodo drugi imeli
razbite glave. Mi vsi.
sporočil: 32.284
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .... eh, še večje vprašanje je, zakaj se sploh roditi in živeti, če pa so s tem sami stroški, na koncu pa itak umreš ...
2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
P.S.: res me zanima, kako bi izgledalo življenje na tem svetu, če bi forumski makroekonomisti prevzeli komando ...
sporočil: 10.552
[FIN-311684]No z Grčijo na svseeno ni smisleno primerjati. Mafije immao mogoče celo več, ampak gospodarstvo pa je neprimerno bolj razvito in ljudje precej bolj pripravljeni delati.
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
>
> 1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .
>
> 2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
>
> 3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
>
> Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
Ne bomo prodali Luke, železnico, avtoceste? Kdo bi pred nekaj let mislil, da bodo Grki prodali Luko Pirej Kitajcem, da bo »naš« nemški Fraport kupil več letališč v Grčiji, da so Grki prodali avtoceste, železnice, vodovod, zemeljski plin, banke, telekomunikacije, marine, menda tudi otoke...Zakaj so Grki kaput? Največji krivec je njihov javni sektor, ki je zapravljal podobno kot danes zapravlja naš slovenski in tako kot je grški javni sektor požrl Grčijo tudi naš javni sektor že dodobra nažira Slovenijo. Grške javnosektorske družine so pred krizo postajale družbeno neodgovorne, podobno kot postajajo slovenske vezane na štrukljaste sindikate javnega sektorja, ki bodo glavni krivci za slovensko grško dramo. Kdo danes največ trpi v Grčiji? Država? Ne se hecat, največ trpijo javnosektorske družine, ki so odvisne od socialne pomoči.
sporočil: 4.311
[najobj]Mene tudi zanima življenje v Slovenistanu po željah nekih forumskih "makroekonomistov" in po idejah borcev za zeleno okolje. Toda, kljub temu, da imam že prenekateri križ, bi ob prvi priložnosti zapustil takšen Slovenistan. Sam si ga predstavljam obdanega z ograjo (no 1/4 smo že postavili) v njem eko-bio Slovenci natepavajo v najboljšem primeru eko-polento, če ne pa močnik ali pa kot je rekel moj pokojni oče en dan zelje in fižol, potem smo pa zamenjali za fižol in zelje etc...etc... Za plotom bi pa uživali ogledovalci iz manj eko-bio držav in se čudili zelenim travnikom, valujočim polje, pisamim kravicam in pomislite, kako bi bil zrak čist, vdihavali bi ga s polnimi pljuči in nikakor ne bi razumeli vodiča, da je v tem eko-bio rezervatu 100% smrtnost. Domorodci bi si namreč zaradi ugodnega finančnega statusa živih eksponatov za podminimalno plačo svetili s trskami (še za petrolej ne bi imeli) in bi jim pretila bio-eko nevarnost zaradi emisije BC (za neposvečene modifikacija "black carbona" imenovana tudi "brown carbon"). To bi posledično pomenilo, da je večerno branje prepovedano pod najstrožjo kaznijo, etc...etc,.....
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> >
> Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
... eh, še večje vprašanje je, zakaj se sploh roditi in živeti, če pa so s tem sami stroški, na koncu pa itak umreš ...
P.S.: res me zanima, kako bi izgledalo življenje na tem svetu, če bi forumski makroekonomisti prevzeli komando ...
sporočil: 11.127
Zadnja sprememba: FIN-454644 21.06.2017 16:11
Bulcevka ti bo onemogocila uporabo avtocest. Te prizemljila na
tvoji parceli. To je realna groznja. Polenta, zelje in fizol, pa
mocnik? A ni bilo fino? Pa puter, pa mleko, pa kruh z marmelado?
Zjutraj vstati, zvecer zgodaj spat. Bere pa itak komaj se kdo razen
manicne Mance in njenih obozevalcev. Racunal bos na prste, TV te ne
bo vec poneumljala, inspektorjev ne bo vec, davkarija ne bo imela
vec kaj pobirati, civilna druzba bo okopavala njive in vrtove.
Nazaj k naravi. Bulcevka ti bo rekla: pes ali pa na bicikl. Bos
vprasal a na avtocesti. Pa bo rekla: ne, to pa ne. Po njivah se
vozi. Bulcevka je cvet slovenske politike. Vcasih so rekli, da je
politka (zabela) najboljsa na zgancih. A ti slucajno spadaas med
tiste, ki jim je teta Jovanka z Brionov za praznike posiljala
mandarine?
sporočil: 1.282
Zadnja sprememba: anon-301728 28.06.2017 16:50
Včeraj, 27.6. 2017 je Tržaško pristanišče postalo prvi Porto Franco
Free Trade Zone v Evropi. To je bilo že od leta 1947 zaradi
zgodovinskih okoliščin, vključno Londonski memorandum. Toda do
sedaj je ta status spal, od včeraj pa je z vladnim dekretom to
postalo legalno.Prva in edina free trade zone v Evropi, kjer se
lahko tudi proizvaja, predeluje, itd, brez nobenih davčnih
obremenitev in podobno.Dragi Mat Kurjevci, in dragi Kurji tatovi,
lahko vrtate drugi tir po najdaljši varianti ki je še niste
narisali, lahko porabite 4 miljarde Evrov, lahko karkoli pospravite
v žepe...Game Over, ostane vam le novi dolg in vaši zvesti sužnji
davkoplačevalci. tu je link kaj je to porto franco, kolko takih con
je na svetu... in sedaj edina taka v Evropi je v Trstu. Za novico
citirajte Voodoodoktorja, saj ne znate jezikov.Obvezno, vaš
najboljši vir.www.porto.trieste.it...rto-franco
Koper je OUT, Trst pa tudi že ima posebno dovoljenje za kakršnekoli železniške bodoče povezave v katerokoli smer, Kitajci so že tam... nasvidenje, in Bonžur a tu le pluk, v lepi standarni francošćini po slobensko, vaš Voodoodoktor
Strani: 1