Zasebnost
3 min
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji?
1 ura
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika
3 ure
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
3 ure
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
10 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
11 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
12 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
12 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
13 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
13 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
13 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
14 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
14 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
15 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
15 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
15 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
15 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
15 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Drugi tir in strah pred močno Luko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Glavni forum] Tema: Drugi tir in strah pred Luko
[#2659943] 21.06.17 12:56 · odgovor na: anon-128631 (#2659921)
Odgovori   +    1
[darko32]
> [FIN-454644]
>
Zelo lepo si povedal. Tudi sam osebno spremljam to problematiko zaradi splošne razgledanosti in moram priznati, da sem v debatah zasledil kontradiktornosti, da te glava boli. Posamezniki na vse pretega hvalijo pozitivno stran drugega tira. Sočasno pa LEBEN in CERAR, ter tisti iz Slovenskih železnic na veliko hvalijo kako je projekt dober.
Pa kako projekt ni dober. Naredil ga je Prometni inštitut pod vodstvom zaslužnega člana stranke, ki projekt danes sesuva (dr. Verlič, današnji župan Grosuplja).
Sočasno pa slišimo izjavo, da se po končanih delih ostrani drugi tir in zgradi kolesarska steza.
To ni uradno stališče
Torej dobimo samo prestavljeno enotirno progo v predore in to vzponi ostanejo. Mar ni to udarjena investijica tristo na uro mimo.
Kakšna je pa neudarjena investicija, famozni projekt žičnice/železnice, ki ne ustreza kriterijem za interoperabilnost? Kako bi pa ti brihta brez klanca premagal približno 450 m višinske razlike? Izgleda, da si čudodelnik.
Potem pa razni MAČKi predlagajo ljudem, k ividijo te anomajije in preslepitve, da naj si pisci vzamejo zdravila in nevem kaj še vse.
Človek, ki zagovarja povezavo na Italijo in si ne zapomni krutega dejstva, da iz Trsta ni prostora za koperski tovor brez izgradnje dodatnega tira potrebuje močna zdravila.
Sam osebno bolj podpiram zamisel, da se obstoječi progi zgradi še drugi tir in se v delih, kjer proga malo poravna. Seveda je edina poštena in pametna odločitev dvotirna proga in to v najkrajem možnem času.
In to varianto (ena od 3) so na Prometnem inštitutu (direktor zaslužni član SDS, ki danes projekt sesuva) najprej zavrgli kot ekološko nesprejemljivo. In izgleda da ne bereš časopisov, krajani namreč zahtevajo zaprtje te proge, ti bi pa kar dogradil še en tir. Zanimivo stališče v luči dogodkov.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen