Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj imata skupnega ameriški in jugoslovanski čudež?

Strani: 1 2

anon-187668 sporočil: 5.835
[#2591028] 08.04.16 07:09
Odgovori   +    3
"Pred poslovalnicami Tesle Motors po vsem svetu se zgrinja množica ljudi s tisočakom v žepu, predujmom za novo teslo model 3. Pred 30 leti smo podobno navdušenje in dolge čakalne vrste pred saloni ustvarjali tudi Jugoslovani, povzročil jih je otrok komunističnega režima - pravi jugoslovanski čudež yugo."
Yugo je bil model avtomobila, kot jih je bilo v tistem času veliko. Tesla 3 pa se razlikuje od večine, njegov motor je med vožnjo skoraj neslišen, takšnih avtov pa je danes malo.
milos9 sporočil: 1.044
[#2591040] 08.04.16 07:33 · odgovor na: anon-187668 (#2591028)
Odgovori   +    0
O njunih skupnih točkah sem bil precej natančen:)
anon-205708 sporočil: 1.071
[#2591057] 08.04.16 08:31
Odgovori   +    2
Ampak takrat si cakal na avto toliko casa ker si moral. Ti pa bodo cakali toliko casa ker tako na nek nacin zelijo. To je bolj bolezensko stanje kot kaj drugega. Ce bi bila normalna potreba potem ne mores cakati xy casa da dobis avto in ob tem uzivati da si v vrsti. Ko status cakanja na nekaj postane statusni simbol ...
0708SIDXX sporočil: 370
[#2591059] 08.04.16 08:41 · odgovor na: anon-205708 (#2591057)
Odgovori   +    3
Jep, kot čakanje na nov Iphone, kjer je potem bolj važno, da si za njega čakal 12 ur pred trgovino na mrazu, kot to, da ga uporabljaš samo za pogovore, sms in internet.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591108] 08.04.16 09:42
Odgovori   +    4
Pred 30 leti smo podobno navdušenje in dolge čakalne vrste pred saloni ustvarjali tudi Jugoslovani, povzročil jih je otrok komunističnega režima - pravi jugoslovanski čudež yugo.
Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
anon-202165 sporočil: 970
[#2591136] 08.04.16 10:15 · odgovor na: anon-204390 (#2591108)
Odgovori   +    1

Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
Tudi v Jugoslaviji si lahko kupil kak drug avto, ne samo Zastave. Je bil pa precej dražji. Pri Tesli pa bo več kot očitno proizvodnja tudi zamujala povpraševanje oz. še več, toliko avtomobilov kot jih je sedaj naročenih, do sedaj sploh še niso naredili.
pobalin sporočil: 14.456
[#2591145] 08.04.16 10:35
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: pobalin 08.04.2016 10:47
Kaj imata skupnega ameriški in jugoslovanski čudež?
Tragikomično je bilo prebirati lansko pisanje o Jugu s strani nekoga, ki ob prihodu Juga mogoče še ni bil niti mlečnozobec. Ampak to ni bila nobena ovira za mnoge kategorične in avtoritativne populistične trditve, ki so ukrivljeni odsev dobile še v komentarjih.

Tisti "in memoriam" Jugu je bil plehka mešanica ene strani ljudskega izročila in reciklaž zahodnjaških reminiscenc garniranih z nekaj clarksonizmi. V tako površnem prežvekovanju nekakšnih legend seveda ni prostora za kaj več, na primer omembo drage gradnje proge Beograd - Bar in modernizacije pristanišča Bar, kar je javno sofinancirani (kot bi se danes reklo) projekt Jugo Amerika napihnilo v megaprojekt.

Zaradi takega načina pisanja za enkratno uporabo (paloma žurnalizem) tukaj ni omenjeno bogato (milijardno) javno sofinanciranje Tesle in Muskovih projektov. A ima toga...
Tesla Motors Inc., SolarCity Corp. and Space Exploration Technologies Corp., known as SpaceX, together have benefited from an estimated $4.9 billion in government support, according to data compiled by The Times. The figure underscores a common theme running through his emerging empire: a public-private financing model underpinning long-shot start-ups.
The figure compiled by The Times comprises a variety of government incentives, including grants, tax breaks, factory construction, discounted loans and environmental credits that Tesla can sell. It also includes tax credits and rebates to buyers of solar panels and electric cars.
www.latimes.com/busi...story.html
Mnenja na to temo z zelo levega, zelo desnega in približno sredinskega političnega pola:
If you're an entrepreneur like Elon Musk, "you will take the money where you can get it, but at the same time believe as a matter of faith that it's entrepreneurship and technology that are the sources of social change, not the state," says Fred Turner, a Stanford professor who wrote the book From Counterculture to Cyberculture. "It is not quite self-delusion, but there is a habit of thinking of oneself as a free-standing, independent agent, and of not acknowledging the subsidies that one received. And this goes on all the time in the Valley."
www.motherjones.com/...-subsidies
Most of the taxpayers who are subsidizing Tesla cars cannot afford to buy one.
Tesla’s Model S generates four credits per unit sold. This means the company can sell $20,000 in ZEV credits to other manufacturers for each Model S sold — a cost borne by purchasers of other cars.
Every time a Tesla is sold, we witness a transfer of wealth to a rich hobbyist (most Teslas are their owners’ third or fourth car), while average Americans are on the hook for at least $30,000 in federal and state subsidies.
www.nationalreview.c...hil-kerpen
If there's one major criticism of Musk, it's that he presents himself as a hero of capitalism while investing in and running companies — Tesla, SpaceX, SolarCity — that wouldn't exist without government funding and support.
"Elon Musk is addicted to government money!"
www.businessinsider....ney-2015-6
Za konec: meni se zdijo bolj pomembne razlike kot podobnosti med Teslo in Jugom in tale stavek najbrž pove čisto dovolj o tem, česa Zastava ob vsej državni podpori ni imela:
Musk could well make it happen because unlike those other green car companies, he has things you can’t get from the government: huge skin in the game, passion and talent.
www.forbes.com/sites...b66e6e239c
pobalin sporočil: 14.456
[#2591148] 08.04.16 10:45 · odgovor na: anon-204390 (#2591108)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu.
V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje.
No, v SFRJ je "prva serija" pač trajala nekaj več časa. Koliko več časa, bomo pa vedeli, ko bo Tesla dejansko dobavil vseh 300+ tisoč naročenih in zaaranih trojk.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591150] 08.04.16 10:50 · odgovor na: pobalin (#2591145)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> Kaj imata skupnega ameriški in jugoslovanski čudež?

Tragikomično je bilo prebirati lansko pisanje o Jugu s strani nekoga, ki ob prihodu Juga mogoče še ni bil niti mlečnozobec. Ampak to ni bila nobena ovira za mnoge kategorične in avtoritativne populistične trditve, ki so ukrivljeni odsev dobile še v komentarjih.

Tisti "in memoriam" Jugu je bil plehka mešanica ene strani ljudskega izročila in reciklaž zahodnjaških reminiscenc garniranih z nekaj clarksonizmi. V tako površnem prežvekovanju nekakšnih legend seveda ni prostora za kaj več, na primer omembo drage gradnje proge Beograd - Bar, in modernizacijo pristanišča, kar je javno sofinancirani (kot bi se danes reklo) projekt Jugo Amerika napihnilo v megaprojekt.

Zaradi takega načina pisanja za enkratno uporabo (paloma žurnalizem) tukaj ni omenjeno bogato (milijardno) javno sofinanciranje Tesle in Muskovih projektov. A ima toga...

> Tesla Motors Inc., SolarCity Corp. and Space Exploration Technologies Corp., known as SpaceX, together have benefited from an estimated $4.9 billion in government support, according to data compiled by The Times. The figure underscores a common theme running through his emerging empire: a public-private financing model underpinning long-shot start-ups.
> The figure compiled by The Times comprises a variety of government incentives, including grants, tax breaks, factory construction, discounted loans and environmental credits that Tesla can sell. It also includes tax credits and rebates to buyers of solar panels and electric cars.
> www.latimes.com/busi...story.html

Mnenja na to temo z zelo levega, zelo desnega in približno sredinskega političnega pola:

> If you're an entrepreneur like Elon Musk, "you will take the money where you can get it, but at the same time believe as a matter of faith that it's entrepreneurship and technology that are the sources of social change, not the state," says Fred Turner, a Stanford professor who wrote the book From Counterculture to Cyberculture. "It is not quite self-delusion, but there is a habit of thinking of oneself as a free-standing, independent agent, and of not acknowledging the subsidies that one received. And this goes on all the time in the Valley."
> www.motherjones.com/...-subsidies

> Most of the taxpayers who are subsidizing Tesla cars cannot afford to buy one.
> Tesla’s Model S generates four credits per unit sold. This means the company can sell $20,000 in ZEV credits to other manufacturers for each Model S sold — a cost borne by purchasers of other cars.
> Every time a Tesla is sold, we witness a transfer of wealth to a rich hobbyist (most Teslas are their owners’ third or fourth car), while average Americans are on the hook for at least $30,000 in federal and state subsidies.
> www.nationalreview.c...hil-kerpen

> If there's one major criticism of Musk, it's that he presents himself as a hero of capitalism while investing in and running companies — Tesla, SpaceX, SolarCity — that wouldn't exist without government funding and support.
> "Elon Musk is addicted to government money!"
> www.businessinsider....ney-2015-6

Za konec: meni se zdijo bolj pomembne razlike kot podobnosti med Teslo in Jugom in tale stavek najbrž pove čisto dovolj o tem, česa Zastava ob vsej državni podpori ni imela:

> Musk could well make it happen because unlike those other green car companies, he has things you can’t get from the government: huge skin in the game, passion and talent.
> www.forbes.com/sites...b66e6e239c
ja poleg tega da ni imela kvalitete. Jugo je bil polizdelek in v ZDA so to kaj hitro ugotovili. Nam, ki smo v tistem času bili primorani kupovati četrt izdelke (treba je vedeti da so bile ameriške serije bistveno bolj opremljene in najbrž tudi bolj kvalitetno izdelane kot za domači trg) pa je počasi začelo prihajati do spoznanja, da je "kapitalizam truo ali divno miriše" ;)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591152] 08.04.16 10:51 · odgovor na: pobalin (#2591148)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [vickibedi]
> V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu.
> V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje.

No, v SFRJ je "prva serija" pač trajala nekaj več časa. Koliko več časa, bomo pa vedeli, ko bo Tesla dejansko dobavil vseh 300+ tisoč naročenih in zaaranih trojk.
Ja, tam nekje do konca proizvodnje v devedesetih :))
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2591154] 08.04.16 10:54 · odgovor na: anon-204390 (#2591108)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591159] 08.04.16 10:57 · odgovor na: anon-154083 (#2591154)
Odgovori   +    3
[jani1974]
> [vickibedi]
> Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.

Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
pobalin sporočil: 14.456
[#2591162] 08.04.16 10:59 · odgovor na: pobalin (#2591145)
Odgovori   +    0
Čakajoči navdušenci nad Teslo 3 bodo mogoče deležni rahle podražitve še pred dobavo:
Don’t bank on any tax credits for Tesla Motors' Model 3.
Government rebates could run out before most customers receive Palo Alto-based Tesla’s new affordable electric vehicle, according to the Los Angeles Times. Almost 276,000 pre-orders have been put in for the Model 3, so far.
The $7,500 federal tax credit for electric vehicles is capped at 200,000 units sold in the U.S. per manufacturer. According to industry estimates, Tesla has already sold about 67,000 Model S and Model X vehicles that are qualified for rebates and has plans to move 80,000 to 90,000 vehicles this year. The federal rebates could expire for Tesla before the first Model 3 delivers.
California could allocate more funds to its Clean Vehicle Rebate Project in future budgets. The budget for the next fiscal year starts July 1 and contains $175 million, Colin Santulli, senior manager of clean transportation for the Center for Sustainable Energy, told the Times.
"What the state is going to designate for 2017, 2018, 2019, when the Tesla [Model 3] hits consumers' driveways and they can apply for the incentives, we really can't say," Santulli said.
www.bizjournals.com/...nment.html
anon-202165 sporočil: 970
[#2591165] 08.04.16 11:00 · odgovor na: anon-204390 (#2591150)
Odgovori   +    1

ja poleg tega da ni imela kvalitete. Jugo je bil polizdelek in v ZDA so to kaj hitro ugotovili. Nam, ki smo v tistem času bili primorani kupovati četrt izdelke (treba je vedeti da so bile ameriške serije bistveno bolj opremljene in najbrž tudi bolj kvalitetno izdelane kot za domači trg) pa je počasi začelo prihajati do spoznanja, da je "kapitalizam truo ali divno miriše" ;)
Ker recimo tole en.wikipedia.org/wik....931994.29 je bil pa vrhunski proizvod zahoda, a ne?
pobalin sporočil: 14.456
[#2591174] 08.04.16 11:10 · odgovor na: anon-204390 (#2591150)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
ja poleg tega da ni imela kvalitete. Jugo je bil polizdelek in v ZDA so to kaj hitro ugotovili. Nam, ki smo v tistem času bili primorani kupovati četrt izdelke (treba je vedeti da so bile ameriške serije bistveno bolj opremljene in najbrž tudi bolj kvalitetno izdelane kot za domači trg)
Kolikor se spomnim, je bilo z ameriškimi Jugi več problemov ravno zaradi slabo stestirane in narejene dodatne opreme - od emisijskih komplikacij naprej. Poleg tega Zastava ni bila edina firma, ki se je v Ameriki opekla, ker se niso znali prilagajati specifikam trga, na katerem je robustnost bolj cenjena od domnevnih tehničnih bravur, modnih gagov in reklamnih fraz. Radikalni Američani se še dandanes norčujejo celo iz škatlasto-družinskega Volva.
pa je počasi začelo prihajati do spoznanja, da je "kapitalizam truo ali divno miriše" ;)
Zdaj pa vemo, da je još uvek prokleto truo samo da ne miriše više. :-)
najobj sporočil: 31.869
[#2591269] 08.04.16 15:05 · odgovor na: anon-204390 (#2591159)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [jani1974]
> > [vickibedi]
> > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...

P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591275] 08.04.16 15:43 · odgovor na: najobj (#2591269)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [vickibedi]
> > [jani1974]
> > > [vickibedi]
> > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.

> > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.

> Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...

... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...

P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...
Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2591282] 08.04.16 16:17 · odgovor na: anon-204390 (#2591275)
Odgovori   +    3
[vickibedi]
Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
Heh, nekateri še zmeraj ne razumete. Trg je bil sicer lačen avtomobilov, ampak v resnici jih ni bil sposoben plačati.
Če bi jih bil sposoben plačati, bi na vsak Jugo uvozili še 3 Fiate iz Italije...
Samo kaj, ko Italijani niso hoteli naših dinarjev...
Zakaj misliš, da ni bilo avtov, kave, riža, banan, pralnega praška,... mi pa polne bančne račune denarja?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591302] 08.04.16 18:07 · odgovor na: anon-154083 (#2591282)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [vickibedi]
> Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.

Heh, nekateri še zmeraj ne razumete. Trg je bil sicer lačen avtomobilov, ampak v resnici jih ni bil sposoben plačati.
Če bi jih bil sposoben plačati, bi na vsak Jugo uvozili še 3 Fiate iz Italije...
Samo kaj, ko Italijani niso hoteli naših dinarjev...
Zakaj misliš, da ni bilo avtov, kave, riža, banan, pralnega praška,... mi pa polne bančne račune denarja?
Lej, jaz si vseh mojstrovin kardeljevske socialistične ekonomike tudi ne znam razložit...
kot naprimer stabilizacijo od Milke Planinc, redukcije bencina, elektrike in podobna čudesa.
www.youtube.com/watc...EdVyh8mGIY
Lep vikend.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2591338] 09.04.16 09:18 · odgovor na: anon-204390 (#2591302)
Odgovori   +    2
[vickibedi]
> [jani1974]
> Heh, nekateri še zmeraj ne razumete. Trg je bil sicer lačen avtomobilov, ampak v resnici jih ni bil sposoben plačati.
> Če bi jih bil sposoben plačati, bi na vsak Jugo uvozili še 3 Fiate iz Italije...
> Samo kaj, ko Italijani niso hoteli naših dinarjev...
> Zakaj misliš, da ni bilo avtov, kave, riža, banan, pralnega praška,... mi pa polne bančne račune denarja?

Lej, jaz si vseh mojstrovin kardeljevske socialistične ekonomike tudi ne znam razložit...
kot naprimer stabilizacijo od Milke Planinc, redukcije bencina, elektrike in podobna čudesa.
www.youtube.com/watc...EdVyh8mGIY
Lep vikend.
V osnovi čisto ista ekonomika kot novodobna slovenska kapitalistična. Copyright pa imajo sicer Grki iz 19. stoletja: sposojaj si denar in prikazuj boljšo situacijo, kot v resnici je. Računaj na politično podporo, poskusi biti nekomu zanimiv in dragocen...
In Grki so sedaj nekje tam, kot smo bili mi v časih Milke Planinc.
In tudi njim ne bo preostalo drugega, kot da se razprodajo, tako kot smo se mi.

(Zakaj pa smo po čudoviti gospodarski rasti v petdesetih in šestdesetih potem v sedemdesetih in osemdesetih zabredli, pa sem že tudi poskušal razlagati, ampak na sobotno jutro presega okvire tega odgovora :-) )
najobj sporočil: 31.869
[#2591379] 09.04.16 13:28 · odgovor na: anon-204390 (#2591275)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 09.04.2016 13:35
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [jani1974]
> > > > [vickibedi]
> > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
>
> > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
> > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
>
> ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
>
> P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...
Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...

P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...
najobj sporočil: 31.869
[#2591383] 09.04.16 13:44 · odgovor na: anon-154083 (#2591282)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 09.04.2016 13:46
[jani1974]
> [vickibedi]
> Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
Heh, nekateri še zmeraj ne razumete. Trg je bil sicer lačen avtomobilov, ampak v resnici jih ni bil sposoben plačati.
Če bi jih bil sposoben plačati, bi na vsak Jugo uvozili še 3 Fiate iz Italije...
Samo kaj, ko Italijani niso hoteli naših dinarjev...
Zakaj misliš, da ni bilo avtov, kave, riža, banan, pralnega praška,... mi pa polne bančne račune denarja?
... čuj, ne spomnim se, da bi na dopustu Italijani čevape in pir kupovali z lirami, pa tudi Nemci so svoje od lir še dosti "boljše" marke morali najprej zamenjati v dinarje, če niso hoteli biti lačni ...

P.S.: malo je hecno primerjati tiste čase z današnjimi, definitivno pa so bile banane takrat nekaj podobnega, kot so danes med napumpano rajo super pametni ajfoni, ker ne vem, kaj manjka jabolkam, hruškam, grozdju, slivam, breskvam, marelicam in vsemu drugemu sadju, ki raste tudi pri nas ... khmm, in če malo pomislim, tudi od riža nisi čisto nič bolj sit kot od krompirja, domači pralni prašek pa takrat pač ni tako lepo dišal kot italijanski, opral pa je kljub temu ... alzo, v Jugi ni bilo predvsem tistega, kar pri nas ni zraslo, kar takrat še niso znali sami narediti in kar je bilo zaradi slabšega transporta že itak predrago, pa še uporabno ni bilo tako zelo, da bi v času po celem svetu nasploh manjše menjave brezveze trošil valute, s katerimi si takrat na svetovnem trgu kupil vse tisto, kar si za življenje res rabil ... aja, in prav nobena niti največja država (= Kitajska) na svetu ne "zdrži" tako čudovite gospodarske rasti, kot je bila v Jugi v petdesetih in šestdesetih, ker je to preprosto nenaravno in se zato čisto vsaka ustavi ... khmm, in zdaj se je pravzaprav ustavil kar celi svet ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591386] 09.04.16 14:02 · odgovor na: najobj (#2591379)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > > [vickibedi]
> > > > [jani1974]
> > > > > [vickibedi]
> > > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> >
> > > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.

> > > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
> >
> > ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
> >
> > P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...

> Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.

... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...

P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...
Itak, da (kot vedno) nič ne zastopiš. Ta sistem pač deluje na trošenje. V poplavi bedarij, za katere so določeni ljudje (lahko jih imenuješ kakorkoli) pripravljeni porabiti svoj denar, se bo našlo tudi kaj koristnega za to človeško vrsto. Malo me edino skrbi kako v poplavi tega bulšita najti tisto kar resnično potrebuješ za življenje. Pa tudi to ni problem, ker ti bo globina tvoje denarnice povedala svoje..
V Sovjetski zvezi so baje že kmalu po vojni (v 50 tih letih) poskušali izdelati matematične tržne modele (takrat še z analognimi računalniki, ker digitalnih pač takrat še ni bilo, oziroma vsaj Rusi jih niso imeli, ampak so bili pa vseeno močni v matematiki) , ki naj bi preračunavali tržne modele ponudbe in povpraševanja (npr. število čevljev v korelaciji s proizvodnjo kruha...). Nazadnje so imeli lačne in bose prebivalce, to ti je dosežek socializma.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591389] 09.04.16 14:12 · odgovor na: anon-154083 (#2591338)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [vickibedi]
> > [jani1974]
> > Heh, nekateri še zmeraj ne razumete. Trg je bil sicer lačen avtomobilov, ampak v resnici jih ni bil sposoben plačati.
> > Če bi jih bil sposoben plačati, bi na vsak Jugo uvozili še 3 Fiate iz Italije...
> > Samo kaj, ko Italijani niso hoteli naših dinarjev...
> > Zakaj misliš, da ni bilo avtov, kave, riža, banan, pralnega praška,... mi pa polne bančne račune denarja?
>
> Lej, jaz si vseh mojstrovin kardeljevske socialistične ekonomike tudi ne znam razložit...
> kot naprimer stabilizacijo od Milke Planinc, redukcije bencina, elektrike in podobna čudesa.
> www.youtube.com/watc...EdVyh8mGIY
> Lep vikend.

V osnovi čisto ista ekonomika kot novodobna slovenska kapitalistična. Copyright pa imajo sicer Grki iz 19. stoletja: sposojaj si denar in prikazuj boljšo situacijo, kot v resnici je. Računaj na politično podporo, poskusi biti nekomu zanimiv in dragocen...
In Grki so sedaj nekje tam, kot smo bili mi v časih Milke Planinc.
In tudi njim ne bo preostalo drugega, kot da se razprodajo, tako kot smo se mi.

(Zakaj pa smo po čudoviti gospodarski rasti v petdesetih in šestdesetih potem v sedemdesetih in osemdesetih zabredli, pa sem že tudi poskušal razlagati, ampak na sobotno jutro presega okvire tega odgovora :-) )
Mi se še zdaleč nismo razprodali, you ain't seen nothing yet. Tudi Grke še čaka trenutek resnice. Naša socialistična gospodarska rast pa je bila v bistvu kratkega veka, omejena z jugoslovansko vlogo tampon cone v takratni železni zavesi. Falirani ključavničar je znal to izkoristiti do maksimuma, pa je tudi tega bilo enkrat konec. Tisto kar je gnilo, pač zgnije.
najobj sporočil: 31.869
[#2591390] 09.04.16 14:18 · odgovor na: anon-204390 (#2591386)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [najobj]
> > > > [vickibedi]
> > > > > [jani1974]
> > > > > > [vickibedi]
> > > > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> > >
> > > > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
>
> > > > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
> > > ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
> > >
> > > P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...
> > Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
>
> ... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...
>
> P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...
Itak, da (kot vedno) nič ne zastopiš. Ta sistem pač deluje na trošenje. V poplavi bedarij, za katere so določeni ljudje (lahko jih imenuješ kakorkoli) pripravljeni porabiti svoj denar, se bo našlo tudi kaj koristnega za to človeško vrsto. Malo me edino skrbi kako v poplavi tega bulšita najti tisto kar resnično potrebuješ za življenje. Pa tudi to ni problem, ker ti bo globina tvoje denarnice povedala svoje..
V Sovjetski zvezi so baje že kmalu po vojni (v 50 tih letih) poskušali izdelati matematične tržne modele (takrat še z analognimi računalniki, ker digitalnih pač takrat še ni bilo, oziroma vsaj Rusi jih niso imeli, ampak so bili pa vseeno močni v matematiki) , ki naj bi preračunavali tržne modele ponudbe in povpraševanja (npr. število čevljev v korelaciji s proizvodnjo kruha...). Nazadnje so imeli lačne in bose prebivalce, to ti je dosežek socializma.
... OK, da ne bom ponavljal, si P.S. totega forum.finance.si/?m=...383&single posta tukaj zgoraj preberi, pa mi potem povej, če ti kaj zastopiš ...

P.S.: ne bom te vprašal, kdo plača trošenje, ker bova spet pri kuri in jajcu in vprašanju, kaj je bilo prej ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591398] 09.04.16 16:26 · odgovor na: najobj (#2591390)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > > [vickibedi]
> > > > [najobj]
> > > > > [vickibedi]
> > > > > > [jani1974]
> > > > > > > [vickibedi]
> > > > > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> > > >
> > > > > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
> >
> > > > > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...

> > > > ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
> > > >
> > > > P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...

> > > Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
> >
> > ... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...
> >
> > P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...

> Itak, da (kot vedno) nič ne zastopiš. Ta sistem pač deluje na trošenje. V poplavi bedarij, za katere so določeni ljudje (lahko jih imenuješ kakorkoli) pripravljeni porabiti svoj denar, se bo našlo tudi kaj koristnega za to človeško vrsto. Malo me edino skrbi kako v poplavi tega bulšita najti tisto kar resnično potrebuješ za življenje. Pa tudi to ni problem, ker ti bo globina tvoje denarnice povedala svoje..
> V Sovjetski zvezi so baje že kmalu po vojni (v 50 tih letih) poskušali izdelati matematične tržne modele (takrat še z analognimi računalniki, ker digitalnih pač takrat še ni bilo, oziroma vsaj Rusi jih niso imeli, ampak so bili pa vseeno močni v matematiki) , ki naj bi preračunavali tržne modele ponudbe in povpraševanja (npr. število čevljev v korelaciji s proizvodnjo kruha...). Nazadnje so imeli lačne in bose prebivalce, to ti je dosežek socializma.

... OK, da ne bom ponavljal, si P.S. totega forum.finance.si/?m=...383&single posta tukaj zgoraj preberi, pa mi potem povej, če ti kaj zastopiš ...

P.S.: ne bom te vprašal, kdo plača trošenje, ker bova spet pri kuri in jajcu in vprašanju, kaj je bilo prej ...
Samooskrbna jugoslovanska ekonomija je bila še ena socialistična nebuloza, to ti pa že lahko rečem. A misliš da v Avstriji pridelujejo banane ali mogoče nafto ? Jebemti ta makedonski riž, še zdaj mi škrta pod zobmi.
najobj sporočil: 31.869
[#2591576] 11.04.16 11:03 · odgovor na: anon-204390 (#2591398)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 11.04.2016 11:05
[vickibedi]
> [najobj]
> > [vickibedi]
> > > [najobj]
> > > > [vickibedi]
> > > > > [najobj]
> > > > > > [vickibedi]
> > > > > > > [jani1974]
> > > > > > > > [vickibedi]
> > > > > > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> > > > >
> > > > > > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
> > >
> > > > > > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...
> > > > > ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
> > > > >
> > > > > P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...
> > > > Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.
> > > ... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...
> > >
> > > P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...
> > Itak, da (kot vedno) nič ne zastopiš. Ta sistem pač deluje na trošenje. V poplavi bedarij, za katere so določeni ljudje (lahko jih imenuješ kakorkoli) pripravljeni porabiti svoj denar, se bo našlo tudi kaj koristnega za to človeško vrsto. Malo me edino skrbi kako v poplavi tega bulšita najti tisto kar resnično potrebuješ za življenje. Pa tudi to ni problem, ker ti bo globina tvoje denarnice povedala svoje..
> > V Sovjetski zvezi so baje že kmalu po vojni (v 50 tih letih) poskušali izdelati matematične tržne modele (takrat še z analognimi računalniki, ker digitalnih pač takrat še ni bilo, oziroma vsaj Rusi jih niso imeli, ampak so bili pa vseeno močni v matematiki) , ki naj bi preračunavali tržne modele ponudbe in povpraševanja (npr. število čevljev v korelaciji s proizvodnjo kruha...). Nazadnje so imeli lačne in bose prebivalce, to ti je dosežek socializma.
> ... OK, da ne bom ponavljal, si P.S. totega forum.finance.si/?m=...383&single posta tukaj zgoraj preberi, pa mi potem povej, če ti kaj zastopiš ...
>
> P.S.: ne bom te vprašal, kdo plača trošenje, ker bova spet pri kuri in jajcu in vprašanju, kaj je bilo prej ...
Samooskrbna jugoslovanska ekonomija je bila še ena socialistična nebuloza, to ti pa že lahko rečem. A misliš da v Avstriji pridelujejo banane ali mogoče nafto ? Jebemti ta makedonski riž, še zdaj mi škrta pod zobmi.
... holy shit ! ... čuj, kaj ti sploh bereš, kaj jaz pišem, ali pa imaš že vnaprej nekaj v glavi in potem na tisto odgovarjaš, čeprav tisto z mojim komentarjem nima nobene zveze ... pizda, jaz sem napisal, da je Juga raje trošila devize za uvoz nafte kot pa za banane in da je bilo ob pomanjaknju deviz to pametno, ti pa to prebereš, češ da navijam za samooskrbo, ker pri nas rastejo jabolka ... evo, in če bi jaz zdaj tukaj začel razlagat, zakaj v Sloveniji ne delamo avtomobilov Tesla in da s tem ni nič narobe, ker jih delajo v Ameriki, bi ti to prebral, češ da sem napisal, da je samooskrba v Sloveniji pravilna, ker pri nas delamo Cliote ... eh, jebiga ...

P.S.: da ti makedonski riž še zdaj škrta pod zobmi je božja kazen, ker pišeš gluposti ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591651] 11.04.16 14:57 · odgovor na: najobj (#2591576)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [vickibedi]
> > [najobj]
> > > [vickibedi]
> > > > [najobj]
> > > > > [vickibedi]
> > > > > > [najobj]
> > > > > > > [vickibedi]
> > > > > > > > [jani1974]
> > > > > > > > > [vickibedi]
> > > > > > > > > Neumestna primerjava. V ZDA je folk pripravljen stati v vrsti zato, ker si želi točno določen izdelek, ki ga prva serija pač ne zmore v zadostnem številu. V Jugoslaviji smo stali v vrsti, ker drugih izdelkov ni bilo na razpolago, proizvodnja pa je redno zamujala povpraševanje. Edino kar je tukaj "čudež" je to, da ni šlo že vse prej v maloro.
> > > > > >
> > > > > > > > Stali ste v vrsti, ker ste imeli denar, ki je bil še bolj navidezen, kot so sedaj evri.
> > > >
> > > > > > > Hecno se sliši, ampak v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker ga nisi imel za kaj pametnega...

> > > > > > ... čuj, boldanega ne razumem glih najbolj, ker kaj hočeš boljšega, kot če tvoja proizvodnja zamuja povpraševanje oziroma da so potrebe po tvojih izdelkih večje od ponudbe ...
> > > > > >
> > > > > > P.S.: v Jugi je bil dostikrat problem porabiti denar, ker takrat po svetu še niso naredili deset variant pametnih telefonov na leto, da o pametnih Outfitovih mačkonih in podobnem za življenje nepotrebnem sranju niti ne govorim ... aja, pri Tesli ne gre za potrebo, ampak gre za preseravanje z biti "in" ...

> > > > > Vidiš, zaradi takšne logike je socializem tudi propadel. Namreč nekaj ni v redu s sistemom , če imaš trg lačen avtomobilov na eni strani, na drugi pa eno samo fabriko, ki zaposluje par tisoč ljudi, ki delajo za minimalca na zastareli tehnologiji in ne sfolgajo v parih desetletjih narediti niti tega kar je že naročenega.

> > > > ... čuj, če bi bil žleht, bi zdaj rekel, da ima tudi Tesla težave s socialistično logiko, ker s ponudbo ne zmore slediti povpraševanju ...
> > > >
> > > > P.S.: moja poanta je bila, da je danes največ totega pametnega za kupit (= nabijat BDP) pravzaprav najbolj butastega oziroma da se proizvaja in kupuje nepotrebno sranje, kamor sodi večina zadnjih fensi tač skrin novosti (= ne Tesla) v avtomobilski industriji ... khmm, da zdaj vseh ostalih butastih pametnih igračk spet ne omenjam ...

> > > Itak, da (kot vedno) nič ne zastopiš. Ta sistem pač deluje na trošenje. V poplavi bedarij, za katere so določeni ljudje (lahko jih imenuješ kakorkoli) pripravljeni porabiti svoj denar, se bo našlo tudi kaj koristnega za to človeško vrsto. Malo me edino skrbi kako v poplavi tega bulšita najti tisto kar resnično potrebuješ za življenje. Pa tudi to ni problem, ker ti bo globina tvoje denarnice povedala svoje..
> > > V Sovjetski zvezi so baje že kmalu po vojni (v 50 tih letih) poskušali izdelati matematične tržne modele (takrat še z analognimi računalniki, ker digitalnih pač takrat še ni bilo, oziroma vsaj Rusi jih niso imeli, ampak so bili pa vseeno močni v matematiki) , ki naj bi preračunavali tržne modele ponudbe in povpraševanja (npr. število čevljev v korelaciji s proizvodnjo kruha...). Nazadnje so imeli lačne in bose prebivalce, to ti je dosežek socializma.

> > ... OK, da ne bom ponavljal, si P.S. totega forum.finance.si/?m=...383&single posta tukaj zgoraj preberi, pa mi potem povej, če ti kaj zastopiš ...
> >
> > P.S.: ne bom te vprašal, kdo plača trošenje, ker bova spet pri kuri in jajcu in vprašanju, kaj je bilo prej ...

> Samooskrbna jugoslovanska ekonomija je bila še ena socialistična nebuloza, to ti pa že lahko rečem. A misliš da v Avstriji pridelujejo banane ali mogoče nafto ? Jebemti ta makedonski riž, še zdaj mi škrta pod zobmi.

... holy shit ! ... čuj, kaj ti sploh bereš, kaj jaz pišem, ali pa imaš že vnaprej nekaj v glavi in potem na tisto odgovarjaš, čeprav tisto z mojim komentarjem nima nobene zveze ... pizda, jaz sem napisal, da je Juga raje trošila devize za uvoz nafte kot pa za banane in da je bilo ob pomanjaknju deviz to pametno, ti pa to prebereš, češ da navijam za samooskrbo, ker pri nas rastejo jabolka ... evo, in če bi jaz zdaj tukaj začel razlagat, zakaj v Sloveniji ne delamo avtomobilov Tesla in da s tem ni nič narobe, ker jih delajo v Ameriki, bi ti to prebral, češ da sem napisal, da je samooskrba v Sloveniji pravilna, ker pri nas delamo Cliote ... eh, jebiga ...

P.S.: da ti makedonski riž še zdaj škrta pod zobmi je božja kazen, ker pišeš gluposti ...
Blagor tebi, imaš seveda prav v coni somraka socialistične ekonomike v kateri levitiraš. Da bi se vprašal zakaj je državi primanjkovalo deviz, pa seveda presega to dimenzijo. Najprej banane in potem redukcije bencina (ko enkrat dokončno zmanjka deviz), so potem logičen ukrep za rešitev tega problema, a ne ?
najobj sporočil: 31.869
[#2591653] 11.04.16 15:07 · odgovor na: anon-204390 (#2591651)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 11.04.2016 15:08
[vickibedi]
> ... holy shit ! ... čuj, kaj ti sploh bereš, kaj jaz pišem, ali pa imaš že vnaprej nekaj v glavi in potem na tisto odgovarjaš, čeprav tisto z mojim komentarjem nima nobene zveze ... pizda, jaz sem napisal, da je Juga raje trošila devize za uvoz nafte kot pa za banane in da je bilo ob pomanjaknju deviz to pametno, ti pa to prebereš, češ da navijam za samooskrbo, ker pri nas rastejo jabolka ... evo, in če bi jaz zdaj tukaj začel razlagat, zakaj v Sloveniji ne delamo avtomobilov Tesla in da s tem ni nič narobe, ker jih delajo v Ameriki, bi ti to prebral, češ da sem napisal, da je samooskrba v Sloveniji pravilna, ker pri nas delamo Cliote ... eh, jebiga ...
>
> P.S.: da ti makedonski riž še zdaj škrta pod zobmi je božja kazen, ker pišeš gluposti ...
Blagor tebi, imaš seveda prav v coni somraka socialistične ekonomike v kateri levitiraš. Da bi se vprašal zakaj je državi primanjkovalo deviz, pa seveda presega to dimenzijo. Najprej banane in potem redukcije bencina (ko enkrat dokončno zmanjka deviz), so potem logičen ukrep za rešitev tega problema, a ne ?
... OK, sicer si spet premaknil tarčo, ampak deviz je verjetno primanjkovalo, ker Juga preprosto (še) ni imela dovolj pametnega za izvozit, če zdaj pozabim, da so bili takrat kompletno drugi cajti, ki se jih z današnjimi niti približno ne da primerjat ... khmm, ker si ti že pozabil, s čem forum.finance.si/?m=...269&single se je moje komentiranje začelo in kako forum.finance.si/?m=...383&single nadaljevalo ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2591664] 11.04.16 15:34 · odgovor na: najobj (#2591653)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [vickibedi]

> > ... holy shit ! ... čuj, kaj ti sploh bereš, kaj jaz pišem, ali pa imaš že vnaprej nekaj v glavi in potem na tisto odgovarjaš, čeprav tisto z mojim komentarjem nima nobene zveze ... pizda, jaz sem napisal, da je Juga raje trošila devize za uvoz nafte kot pa za banane in da je bilo ob pomanjaknju deviz to pametno, ti pa to prebereš, češ da navijam za samooskrbo, ker pri nas rastejo jabolka ... evo, in če bi jaz zdaj tukaj začel razlagat, zakaj v Sloveniji ne delamo avtomobilov Tesla in da s tem ni nič narobe, ker jih delajo v Ameriki, bi ti to prebral, češ da sem napisal, da je samooskrba v Sloveniji pravilna, ker pri nas delamo Cliote ... eh, jebiga ...
> >
> > P.S.: da ti makedonski riž še zdaj škrta pod zobmi je božja kazen, ker pišeš gluposti ...

> Blagor tebi, imaš seveda prav v coni somraka socialistične ekonomike v kateri levitiraš. Da bi se vprašal zakaj je državi primanjkovalo deviz, pa seveda presega to dimenzijo. Najprej banane in potem redukcije bencina (ko enkrat dokončno zmanjka deviz), so potem logičen ukrep za rešitev tega problema, a ne ?

... OK, sicer si spet premaknil tarčo, ampak deviz je verjetno primanjkovalo, ker Juga preprosto (še) ni imela dovolj pametnega za izvozit, če zdaj pozabim, da so bili takrat kompletno drugi cajti, ki se jih z današnjimi niti približno ne da primerjat ... khmm, ker si ti že pozabil, s čem forum.finance.si/?m=...269&single se je moje komentiranje začelo in kako forum.finance.si/?m=...383&single nadaljevalo ...
Ja, nedvomno drugi cajti, vsi zaposleni s proizvodnjo ničega:
www.index.hr/vijesti...16851.aspx

Strani: 1 2