Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Raziskava: Volkswagen bo v smrt poslal vsaj 60 ljudi
Strani: 1
sporočil: 31.972
... Raziskava: Volkswagen bo v smrt vsaj poslal 60 ljudi
...
... ja, in kdor po raziskavi Inštituta za tehnologijo MIT v ameriškem Massachusettsu ne bo škripnil zaradi izpustov dušikovih oksidov od Volkswagna, bo po raziskavi WHO škripnil zaradi klobas ...
... ja, in kdor po raziskavi Inštituta za tehnologijo MIT v ameriškem Massachusettsu ne bo škripnil zaradi izpustov dušikovih oksidov od Volkswagna, bo po raziskavi WHO škripnil zaradi klobas ...
sporočil: 14.456
bo zaradi manipulacij Volkswagna z izpusti dušikovih oksidov v ZDA umrlo 60 ljudi.No, tam je teh groznih nemških jeklenih pošasti manj kot 0,5 milijona, v Evropi pa več kot 8 milijonov. Mar to pomeni, da bo na stari celini samo zaradi VW umrlo 960 ljudi? In ker ima VW Group v Evropi že skoraj slabo četrtino trga, drugi pa enako veselo prodajajo dizle, za katere vse kaže, da prav tako spuščajo veliko preveč NOx, gre torej skupno za kakšnih 4 tisoč evropskih mrličev. Prosto po MIT.
sporočil: 2.339
[najobj]...in še kakšen, ki se bo fental zaradi takšnih člankov...
... Raziskava: Volkswagen bo v smrt vsaj poslal 60 ljudi ...
... ja, in kdor po raziskavi Inštituta za tehnologijo MIT v ameriškem Massachusettsu ne bo škripnil zaradi izpustov dušikovih oksidov od Volkswagna, bo po raziskavi WHO škripnil zaradi klobas ...
sporočil: 1.623
Meni najslabše možno se zdi, da se VW nekaj opravičuje...
Folk boli q...c za opravičila. Če ste jih ogoljufali, jim zamenjajte avto, vrnite denar, ali kakorkoli se bodo že odločili lastniki zaradi stvarne napake.
Sicer pa se tudi na primeru migrantov lepo vidi, da zakonodaja deluje samo na (civiliziranega) posameznika.
Folk boli q...c za opravičila. Če ste jih ogoljufali, jim zamenjajte avto, vrnite denar, ali kakorkoli se bodo že odločili lastniki zaradi stvarne napake.
Sicer pa se tudi na primeru migrantov lepo vidi, da zakonodaja deluje samo na (civiliziranega) posameznika.
sporočil: 4.944
čas vnosa: 30.10.15 14:24
Po zapisu nemškega Časnika Der Spiegel bo zaradi manipulacij Volkswagna z izpusti dušikovih oksidov v ZDA umrlo 60 ljudiOk, koliko ljudi pa so poslali v večna lovišča izpuhi motorjev v ameriških avtomobilih s 6000ccm3, močjo 500 KM in porabo >15 litrov/100km? Aha to pa vrli, priznani inštitut MIT ni pokalkuliral, yebojihbogdajihyebo?
Der Spiegel kot vir raziskave navaja Inštitut za tehnologijo MIT v ameriškem Massachusettsu.
Kako so izračunali natančno številko smrti povezanih s povečanimi izpusti dušikovih oksidov, v Inštitutu niso natančno pojasnili, niti je niso dokazaliEeeeeeee, to bo neki bajalični vuuuuduuuu magic.
Koliko preveč CO2-ja in svinca so spustili v ozračje njihovi (nekoč) požrešni avtomobilski motorji? Aha, tudi tega vrli MIT ni izračunal?
Ameriški jedrski poskusi na Marshallovem otočju so se po 67 testih uradno končali leta 1958. Koliko jedrskega prahu so poslali v atmosfero, ki se je raznesel po svetu? Koliko otočanov so "pobili" z radioaktivno kontaminacijo in koliko jih še bo pomrlo zaradi vpliva radioaktivnosti? Eeeeeeee, a tole vrli stručkovnjaki na MIT niso izračunali? E yebiga niso! To ameriške atomske travme, VW pa je švabski konkurent, ki najeda ameriško avtomobilsko industrijo.
sporočil: 13.528
[pobalin]Kot kaže imajo na Evropejce, posebej Slovence, izpušni plini iz VW plehovja zdravilni učinek.
> bo zaradi manipulacij Volkswagna z izpusti dušikovih oksidov v ZDA umrlo 60 ljudi.
No, tam je teh groznih nemških jeklenih pošasti manj kot 0,5 milijona, v Evropi pa več kot 8 milijonov. Mar to pomeni, da bo na stari celini samo zaradi VW umrlo 960 ljudi? In ker ima VW Group v Evropi že skoraj slabo četrtino trga, drugi pa enako veselo prodajajo dizle, za katere vse kaže, da prav tako spuščajo veliko preveč NOx, gre torej skupno za kakšnih 4 tisoč evropskih mrličev. Prosto po MIT.
sporočil: 2.339
[vickibedi]Po moje gre bolj za tisto veselje, ko pametnjakovič stopi na bananin olupek in se zvrne vznak, da se mu kar pokadi izpod riti... :)
> [pobalin]
> > bo zaradi manipulacij Volkswagna z izpusti dušikovih oksidov v ZDA umrlo 60 ljudi.
>
> No, tam je teh groznih nemških jeklenih pošasti manj kot 0,5 milijona, v Evropi pa več kot 8 milijonov. Mar to pomeni, da bo na stari celini samo zaradi VW umrlo 960 ljudi? In ker ima VW Group v Evropi že skoraj slabo četrtino trga, drugi pa enako veselo prodajajo dizle, za katere vse kaže, da prav tako spuščajo veliko preveč NOx, gre torej skupno za kakšnih 4 tisoč evropskih mrličev. Prosto po MIT.
Kot kaže imajo na Evropejce, posebej Slovence, izpušni plini iz VW plehovja zdravilni učinek.
sporočil: 1.755
Mislim, da so taka pisanja navadne neumnosti. Kaj pa ostali
proizvajalci? A so pri njih izpusti res tako nesporni in
neškodljivi? Kaj pa kamioni in avtobusi? Če je dizel tako škodljiv,
pa ga naj prepovejo, ampak potem bi morali prepovedati čisto vse -
od rdečega mesa naprej...
sporočil: 3.228
Ljudje želijo da bodo tankali nafto, izpuhi bodo pa O2. Rešitev je
v manjši porabi ali čistilcu pred auspuhom.
sporočil: 768
Dobro in uspešno so se iz one strani luže lotili uničevanja Evrope.
Begunci, VW, nova pravila trgovanja, gensko spremenjeni
organizmi,...!? Pri nas pa demokracija, svoboda gibanja, najprej
beginci nato naši otroci in ostali...! Naj samo kdo reče da ni
denarja za vrtce in šole, pa pokojnine, pa zdravstvo! Če ga je za
begunce, ga je za vse dovolj in preveč!
sporočil: 7.023
[moon]Če ta 'civiliziranec' le ni kakšen permanentno okravateni politik, odvetnik, tajkun, bančnik, 'naš človek'...
Meni najslabše možno se zdi, da se VW nekaj opravičuje...
Folk boli q...c za opravičila. Če ste jih ogoljufali, jim zamenjajte avto, vrnite denar, ali kakorkoli se bodo že odločili lastniki zaradi stvarne napake.
Sicer pa se tudi na primeru migrantov lepo vidi, da zakonodaja deluje samo na (civiliziranega) posameznika.
sporočil: 933
nemško avtomobilsko industrijo je treba uničit.postala je
premočna,če pa še upoštevamo pritok nove delovne sile pa sploh, ker
bodo cene nemških vozil (predusem ww) padle .(razkorak med
proizvodnjo ceno in prodajno ceno bo enormno velik-mega zaslužki)
sporočil: 862
[alek14]Sicer nisem ravno strokovnjak za zgorevanje, ampak ogljik C se nahaja v gorivu in zgoreva v CO2 (večinoma) s pomočjo kisika O2 iz zraka. NOx nima pomembne povezave z CO2. Dušik se nahaja v zraku, mogoče kaj tudi v gorivu, problem NOx je, da nastajajo pri visokih temperaturah iz kisika in dušika iz zraka.
>Volkswagnovi dizelski motorji od leta 2008 do danes v ozračje spustili 40 krat večjo količino dušikovih oksidov od dovoljene oziroma skupaj 36.700 ton
Prvič, dotični VW v povprečju spuščajo v zrak kakih 4-7x več NOx in ne 40x.
Drugič, v zameno zato spuščajo vzrak nekaj manj CO2.
Koliko življenj bo rešil prihranek CO2? (kaka poplava manj, kak vihar manj...).
Moja laična logika na tej osnovi je, da avto pri višji povprečni porabi proizvede tudi več CO2, medtem ko so NOx-i posledica zgorevalne temperature. Prosim poučite me, če napačno sklepam.
sporočil: 67
čas vnosa: 31.10.15 18:15
> > Prvič, dotični VW v povprečju spuščajo v zrak kakih 4-7x več NOx in ne 40x.Glede na to, da se tudi trdi delci- saje (nezgorelo gorivo) kontrolirajo, je zgorevanje tudi pri nižji temperaturi precej učinkovito (elektronika dozira manj goriva), le moči je manj. Zaradi višje temperature zgorevanja dvomim, da se zmanjša izpust CO2. Seveda pa v realnem delovanju verjetno noben motor ne dosega verificiramih Euro norm. Torej je spet realna poraba merilo za CO2. NOx pa kolikor si katera tovarna upa v realnem delovanju popustiti.
> > Drugič, v zameno zato spuščajo vzrak nekaj manj CO2.
> >
> > Koliko življenj bo rešil prihranek CO2? (kaka poplava manj, kak vihar manj...).
>
> Sicer nisem ravno strokovnjak za zgorevanje, ampak ogljik C se nahaja v gorivu in zgoreva v CO2 (večinoma) s pomočjo kisika O2 iz zraka. NOx nima pomembne povezave z CO2. Dušik se nahaja v zraku, mogoče kaj tudi v gorivu, problem NOx je, da nastajajo pri visokih temperaturah iz kisika in dušika iz zraka.
> Moja laična logika na tej osnovi je, da avto pri višji povprečni porabi proizvede tudi več CO2, medtem ko so NOx-i posledica zgorevalne temperature. Prosim poučite me, če napačno sklepam.
Tvoja razlaga je kar v redu. Le, da gre tudi v nasprotno stran. Višja temperatura izgorevanja, da višji izkoristek. Več NOx - manj porabe in manj CO2.
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 31.10.2015 22:16
So na vseh koncih požrešne hijene na delu, dačloveštvo nenehno strašijo in sebe junačijo,
resnične nevarnosti pa, le v svoj prid,( za)mračijo ?
Sodražan
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 01.11.2015 11:19
[alek14]V naravi imajo hijene naravno in pomembno poslanstvo – sanitarstvo.
> [153]
> So na vseh koncih požrešne hijene na delu, da
> človeštvo nenehno strašijo in sebe junačijo,
> resnične nevarnosti pa, le v svoj prid,( za)mračijo ?
>
> Sodražan
Vsi smo požrešne hijene. Če ne bi bili, bi nam vladali šimpanzi, ki so khm, drugi najboljši. :))
Požrešnost je kvaliteta. Je nekaj kar nas žene, da ustvarimo več, ali pa ukrademo, če nam DRUŽBA dovoli. Kot družba pač dovolimo malce preveč "svobode" na področju kraje. To je tisto česa Bučar ni nikoli razumel. To, da so največji pokvarjenci v bistvu najboljši primerki homo sapiensa. In tem je treba zaupati vodenje družbe in podjetij. Hkrati pa jim je treba 100%, vsak trenutek gledati pod prste. Yup. Tako je to.
Zato pa smo slovenci tako neuspešni. Ker pričakujemo, da bo nadzorstveno funkcijo namesto nas opravila država. Good luck with that. Edin sistem, kjer NADZOR funkcionira, je privatno gospodarstvo. Nadziran je petkrat: nadzirajo ga lastniki, država, javnost, stranke in konkurenca.
Sistem državne lastnine ima le nadzor javnosti (konkurence državna podjetja ne dovolijo, država ne nadzira sama sebe, lastnikov ni, stranke pa morajo biti tiho - poskusite s pritožbo v javnem zdravstvu, pa boste videli o čem govorim). Švoh tak nadzor. Kraja se razplamti.
Delna izjema so morda podjetja v razvitih demokracijah (Nemčija), kjer je nadzor javnosti bistveno ostrejši kot pri nas. Mi še nismo zreli za tako obliko vladanja.
Hudo, tudi koristolovsko, poenostavljanje je posploševanje,
da smo vsi požrešne hijene. Če bi bilo to res nas ne bi
bilo več…; požrli bi se med sabo, kdor bi slučajno ostal,
ne bi bil za nobeno rabo. Narava ima pač svojo inteligenco,
gon po preživetju je osnovni, najbrž je zato zastopan na
ustrezno potenco. A ta nam zapoveduje, da vzameš za svoje
(pre)živetje le toliko, kolikor nam, zase in ohranitev vrste,
zadostuje. Kdor je zmožen več, more, vendar ne mora, tudi več…
Tedaj nam človeški (raz)um narekuje, da (naj) si človek napiše
in sprejme pravila, tudi nadzorna, po katerih uravnava svoja,
za večino pravična, poštena in s cilji osvetljena obzorja, mar ne ?
[Vrana vrani ne izkljuje oči.]
Sodražan
sporočil: 182
[alek14]
Vsi smo požrešne hijene. Če ne bi bili, bi nam vladali šimpanzi, ki so khm, drugi najboljši. :))Dieselgate je ravnokar pokazal, da nadzor marsikdaj ne funkcionira niti v razvitih demokracijah (Nemčija). Okej, pretežno deluje v tistih pogledih ki se tičejo interesa lastnikov, denarnega toka v njihove žepe. Ko pa gre za kakšen javni interes, se že rado zatakne. Ali pa celo obrne v napačno smer. Npr, zdaj ko je hinavščina razkrita in je postalo jasno da so tudi EURO 6 dizli onesnaževalci in nič kaj prida čistejši od EURO 3 z izjemo sfriziranih testnih rezultatov, bi pričakovali, da bodo strupene emisije v doglednem času poštimali. Ampak ne, avto industrija je pritisnila politiko da jim pusti packat še čimveč let. Kot da bo konce sveta če bo delež dizlov padel na 30%.
Požrešnost je kvaliteta. Je nekaj kar nas žene, da ustvarimo več, ali pa ukrademo, če nam DRUŽBA dovoli. Kot družba pač dovolimo malce preveč "svobode" na področju kraje. To je tisto česa Bučar ni nikoli razumel. To, da so največji pokvarjenci v bistvu najboljši primerki homo sapiensa. In tem je treba zaupati vodenje družbe in podjetij. Hkrati pa jim je treba 100%, vsak trenutek gledati pod prste. Yup. Tako je to.
Zato pa smo slovenci tako neuspešni. Ker pričakujemo, da bo nadzorstveno funkcijo namesto nas opravila država. Good luck with that. Edin sistem, kjer NADZOR funkcionira, je privatno gospodarstvo. Nadziran je petkrat: nadzirajo ga lastniki, država, javnost, stranke in konkurenca.
Sistem državne lastnine ima le nadzor javnosti (konkurence državna podjetja ne dovolijo, država ne nadzira sama sebe, lastnikov ni, stranke pa morajo biti tiho - poskusite s pritožbo v javnem zdravstvu, pa boste videli o čem govorim). Švoh tak nadzor. Kraja se razplamti.
Delna izjema so morda podjetja v razvitih demokracijah (Nemčija), kjer je nadzor javnosti bistveno ostrejši kot pri nas. Mi še nismo zreli za tako obliko vladanja.
sporočil: 182
[alek14]Del problema je v agendi za zmanjšanje kurjenja fosilnih goriv (CO2). Sej v principu ni slabo zamišljena, ker grozi (sicer ne 100% preverjeno ampak verjetno) da se bo zaradi našega pretiranega kurjenja stalil polarni led in bo pristalo precej obalnih področij pod vodo. Omejitev nebrzdanega kurjenja je koristna tudi zato, ker se da z zelo razumnimi ukrepi za zmanjšanje porabe pač prihranit gorivo in zvišat konkurenčnost, namesto da ga mečeš skozi okno.
> [hansi]
> > [alek14]
> > >Volkswagnovi dizelski motorji od leta 2008 do danes v ozračje spustili 40 krat večjo količino dušikovih oksidov od dovoljene oziroma skupaj 36.700 ton
> >
> > Prvič, dotični VW v povprečju spuščajo v zrak kakih 4-7x več NOx in ne 40x.
> > Drugič, v zameno zato spuščajo vzrak nekaj manj CO2.
> >
> > Koliko življenj bo rešil prihranek CO2? (kaka poplava manj, kak vihar manj...).
>
> Sicer nisem ravno strokovnjak za zgorevanje, ampak ogljik C se nahaja v gorivu in zgoreva v CO2 (večinoma) s pomočjo kisika O2 iz zraka. NOx nima pomembne povezave z CO2. Dušik se nahaja v zraku, mogoče kaj tudi v gorivu, problem NOx je, da nastajajo pri visokih temperaturah iz kisika in dušika iz zraka.
> Moja laična logika na tej osnovi je, da avto pri višji povprečni porabi proizvede tudi več CO2, medtem ko so NOx-i posledica zgorevalne temperature. Prosim poučite me, če napačno sklepam.
Tvoja razlaga je kar v redu. Le, da gre tudi v nasprotno stran. Višja temperatura izgorevanja, da višji izkoristek. Več NOx - manj porabe in manj CO2.
Problem pa je, da avtomaherji ne znajo na hitro drastično zmanjšat porabe v celotnih proizvedenih flotah, če ljudje če vedno hočejo večje, težke, močne avte. Zato so se začeli vedno bolj zatekat k friziranju testnih rezultatov in tudi k kriminalni praksi šparanja par deci pri porabi na račun višjih strupenih emisij, ker se za porabo in odzivnost sekira vsak voznik, medtem ko za strupene emisije v glavnem samo država, pa očitno realnih emisij resno ni nadziral sploh nihče.
sporočil: 10.844
[samos1111]Ne drži.
> [alek14]
> > [hansi]
> > > [alek14]
> > > >Volkswagnovi dizelski motorji od leta 2008 do danes v ozračje spustili 40 krat večjo količino dušikovih oksidov od dovoljene oziroma skupaj 36.700 ton
> > >
> > > Prvič, dotični VW v povprečju spuščajo v zrak kakih 4-7x več NOx in ne 40x.
> > > Drugič, v zameno zato spuščajo vzrak nekaj manj CO2.
> > >
> > > Koliko življenj bo rešil prihranek CO2? (kaka poplava manj, kak vihar manj...).
> >
> > Sicer nisem ravno strokovnjak za zgorevanje, ampak ogljik C se nahaja v gorivu in zgoreva v CO2 (večinoma) s pomočjo kisika O2 iz zraka. NOx nima pomembne povezave z CO2. Dušik se nahaja v zraku, mogoče kaj tudi v gorivu, problem NOx je, da nastajajo pri visokih temperaturah iz kisika in dušika iz zraka.
> > Moja laična logika na tej osnovi je, da avto pri višji povprečni porabi proizvede tudi več CO2, medtem ko so NOx-i posledica zgorevalne temperature. Prosim poučite me, če napačno sklepam.
>
> Tvoja razlaga je kar v redu. Le, da gre tudi v nasprotno stran. Višja temperatura izgorevanja, da višji izkoristek. Več NOx - manj porabe in manj CO2.
Del problema je v agendi za zmanjšanje kurjenja fosilnih goriv (CO2). Sej v principu ni slabo zamišljena, ker grozi (sicer ne 100% preverjeno ampak verjetno) da se bo zaradi našega pretiranega kurjenja stalil polarni led in bo pristalo precej obalnih področij pod vodo. Omejitev nebrzdanega kurjenja je koristna tudi zato, ker se da z zelo razumnimi ukrepi za zmanjšanje porabe pač prihranit gorivo in zvišat konkurenčnost, namesto da ga mečeš skozi okno.
Problem pa je, da avtomaherji ne znajo na hitro drastično zmanjšat porabe v celotnih proizvedenih flotah, če ljudje če vedno hočejo večje, težke, močne avte. Zato so se začeli vedno bolj zatekat k friziranju testnih rezultatov in tudi k kriminalni praksi šparanja par deci pri porabi na račun višjih strupenih emisij, ker se za porabo in odzivnost sekira vsak voznik, medtem ko za strupene emisije v glavnem samo država, pa očitno realnih emisij resno ni nadziral sploh nihče.
Res je le to, da ima termodinamika (naravni zakoni) svoje omejitve, in ti nimajo veze s političnimi zakoni (ti pa nimajo omejitve v svojih neumnostih).
sporočil: 2.321
čas vnosa: 02.11.15 16:09
Še sreča, da tudi nemci dobijo svoj delež natisnjenega denarja,
bodo lahko svoje grehe plačevali.
sporočil: 638
EPA: VW setzte Software bei Autos mit 3L-Motoren (2014-2016er) ein.
Betroffen sind Tuareg, Porsche Cayenne, Audi (A6,A7,A8,Q5).
Strani: 1