Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Raziskava: Volkswagen bo v smrt poslal vsaj 60 ljudi

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samos1111 sporočil: 182
[Avto] Tema: Raziskava: Volkswagen bo v smrt vsaj poslal 60 ljudi
[#2560437] 02.11.15 15:38 · odgovor na: (#2560212)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [hansi]
> > [alek14]
> > >Volkswagnovi dizelski motorji od leta 2008 do danes v ozračje spustili 40 krat večjo količino dušikovih oksidov od dovoljene oziroma skupaj 36.700 ton
> >
> > Prvič, dotični VW v povprečju spuščajo v zrak kakih 4-7x več NOx in ne 40x.
> > Drugič, v zameno zato spuščajo vzrak nekaj manj CO2.
> >
> > Koliko življenj bo rešil prihranek CO2? (kaka poplava manj, kak vihar manj...).
>
> Sicer nisem ravno strokovnjak za zgorevanje, ampak ogljik C se nahaja v gorivu in zgoreva v CO2 (večinoma) s pomočjo kisika O2 iz zraka. NOx nima pomembne povezave z CO2. Dušik se nahaja v zraku, mogoče kaj tudi v gorivu, problem NOx je, da nastajajo pri visokih temperaturah iz kisika in dušika iz zraka.
> Moja laična logika na tej osnovi je, da avto pri višji povprečni porabi proizvede tudi več CO2, medtem ko so NOx-i posledica zgorevalne temperature. Prosim poučite me, če napačno sklepam.

Tvoja razlaga je kar v redu. Le, da gre tudi v nasprotno stran. Višja temperatura izgorevanja, da višji izkoristek. Več NOx - manj porabe in manj CO2.
Del problema je v agendi za zmanjšanje kurjenja fosilnih goriv (CO2). Sej v principu ni slabo zamišljena, ker grozi (sicer ne 100% preverjeno ampak verjetno) da se bo zaradi našega pretiranega kurjenja stalil polarni led in bo pristalo precej obalnih področij pod vodo. Omejitev nebrzdanega kurjenja je koristna tudi zato, ker se da z zelo razumnimi ukrepi za zmanjšanje porabe pač prihranit gorivo in zvišat konkurenčnost, namesto da ga mečeš skozi okno.
Problem pa je, da avtomaherji ne znajo na hitro drastično zmanjšat porabe v celotnih proizvedenih flotah, če ljudje če vedno hočejo večje, težke, močne avte. Zato so se začeli vedno bolj zatekat k friziranju testnih rezultatov in tudi k kriminalni praksi šparanja par deci pri porabi na račun višjih strupenih emisij, ker se za porabo in odzivnost sekira vsak voznik, medtem ko za strupene emisije v glavnem samo država, pa očitno realnih emisij resno ni nadziral sploh nihče.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen