Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Čez Vršič z BMW xDrive kot bi bil grič
Strani: 1
sporočil: 967
Mi, ostali zajci in zajkle, pa s strahospoštovanjem do zadnjega
pogona še vedno ostajamo na prednjem pogonu...
sporočil: 768
In prednji pogon se odlično obnese tudi v najtežjih razmerah!
Preizkušeno....vsak dan v službo po serpentinah in snegu 7 let,
nikoli ostal na cesti, kljub samo prvemu pogonu, ...seveda dizelski
motor z dovolj navora in vedno z dobrimi gumami! Če se je kdaj
ustavilo, se je zaradi ostalih udeležencev, predvsem kamionov, ki
so izjemno slabo opremljeni, vsaj nekateri! BMW pa je odločno
predrag, pa tudi izjemno izgubi ceno po nekaj letih!
sporočil: 2.195
Khm,..zato pa sta bila fičo in WV, če si si ga lahko
privoščil,najboljša za "hribe in doline, nda??
aja, takrat ni bilo JJ.press
aja, takrat ni bilo JJ.press
sporočil: 4.080
Eh? Tole cesto smo v mladih letih pri precej bolj neprevoznih
razmerah skoraj vsako leto premagali s stoenko, ponavadi brez
verig. Dobra stran stoenke je bila, da je bila lahka in se ji ni
vdrlo na poledenelem celcu. Potreboval si malo izkušenj in znanja,
ki ju zdaj nadomešča elektronika.
Ko sem pa lani poizkušal pri precej težjih razmerah (z eno igračko podobno tem vašim, le z manj elektronike), sem prišel le do polovice, saj je bil tam v sneg pogreznjen in je zasedal cesto en zaresen terenski land rover z vso opremo (tudi vitlom) in ni prišel nikamor.
Ko sem pa lani poizkušal pri precej težjih razmerah (z eno igračko podobno tem vašim, le z manj elektronike), sem prišel le do polovice, saj je bil tam v sneg pogreznjen in je zasedal cesto en zaresen terenski land rover z vso opremo (tudi vitlom) in ni prišel nikamor.
sporočil: 20
čas vnosa: 25.01.15 09:16
[alek14]Tudi doma imam X-drive,pa še E 60,pa še nisem zasledil teh težav.
>Ta (Xdrive) se še posebej odlično obnese na mokrih in spolzkih cestah,
No, ja, no. Xdrive imam in lahko rečem, da ima vgrajeno konceptualno napako.
Xdrive pri manjših hitrostih (v sodelovanju z DSC) ne stabilizira "riti". Namenoma dovoli, da BMW zadnji konec krepko odnese, kot pri varianti s samo zadnjim pogonom brez DSC. Pravzaprav je to bolj problem DSC.
V čem je težava? Ko se na spolzki cesti skušate vključiti na prometno prednostno cesto, in silovito pospešite (Xdrive se tu odlično izkaže), vam v ovinku krepko odnese rit. Par dni nazaj sem tako krepko butnil zadnji konec v robnik pločnika. ESP (VW, Audi, Mercedes) lepo že pri nizki hitrosti uravnava opletanje zadnjega konca. BMW je to opletanje vgradil namerno, "more fun to drive", vendar je tu tudi downside, saj Xdrive potem težko uporabiti prav v situaciji kjer najbolj pogosto pride prav.
Res pa je da se na spolzki cesti NIKOLI ne vključim z silovitim pospeševanjem.Je treba imeti prirojen občutek.Imamo pa tu na forumu možnost spremljati tvoje težave z bimerji na več področjih, pa mogoče nebi bilo napak v bodoče razmišljati o kakšni drugi znamki.
Z ESP-jem Škodi ali Seatu ali Avdiju še nikoli ni odneslo zadnjega konca!
www.youtube.com/watc...GquRCM674Q
sporočil: 2.987
Iz fotk se vidi, da smo bili na takšni rampi. Nobenega problema
zlezt gor, položaj v D in zmeren plin (2000 vrtljajev), enako potem
čez kuclje, ko sta dve kolesi brez oprijema. Ne vem, kaj alek dela,
ima poseben talent zgleda. Tudi s šipami, prav posebej zanj sem si
ogledal stekla na zadnjem 116d z najbolj špartansko opremo daleč
doslej: 70% zatemenjena, brez kakšnega doplačila ali postavke v
spisku opreme.
sporočil: 25
Sem jih srečal na vrhu. Moram pripomnit, da je vsak drugi avto brez
problemov prišel čez, samo če je imel zimske gume.
sporočil: 6.899
[pogan]Tako, tudi moj 13 let star mondeo, ko je bilo treba. In ta dejstva postavijo normalno perspektivo tumu brezveznemu hvalisanju za male pare (dobis gratis en dan igrackanja z novimi avti, da potem zastonj bucke streljas).
Sem jih srečal na vrhu. Moram pripomnit, da je vsak drugi avto brez problemov prišel čez, samo če je imel zimske gume.
V bistvu je cudez, da so pred 20 in vec leti razni subaruji in Nive sploh prilezle cez ta strasen Vrsic :-)
sporočil: 6.899
PA da ne bo kdo narobe razumel - BMW 5 mi je en najlepsih in
najbolj smiselno dovrsenih avtov. Prava zmes elegance, udobja,
sportnosti, motorjev... super so.
sporočil: 2.987
Vsak drugi je bil BMW ;) Btw, kar nekaj štosa je tudi v hitrosti in
filingu med vožnjo, nikjer ne piše, da s čim drugim ne bi prišel na
vrh ;) Edino hvalisanje bi odpadlo, če me razumeš ;)
sporočil: 6.899
Razumem.
Zdaj pa ti men povej, kaj bi se zgodilo, ce bi poleg bmwja vzeli se enga subaruja, pa audija, pa volvota xc, pa recimo tisto renauoltovo spako, ki ji ne vem niti imena.
In bi se s petimi avtomobili zaganali v hrib in nazaj dol, ugotovili, da sta subaru in renaultova spaka najboljsi, bmw pa nekje tam tam zadaj, ceprav stane enkrat vec...
bi krona padla z glave vam, ali bmw-ju?
Bi ne dobili vec novih igrack od njih?
Bi vam zmanjsali placo?
Ali gre za terminalno bolezen: bralcev to v bistvu ne zanima, ker se ovce in hocejo brati hvalnice avtom, ki jih sanjajo, in bi padla branost?
Ce je to zadnje, ste kul in bog pomagaj. Ce pa je vzrok drugje, pa od mene pac ne bo forumske milosti, pac pa ostra kritika :-)
Zdaj pa ti men povej, kaj bi se zgodilo, ce bi poleg bmwja vzeli se enga subaruja, pa audija, pa volvota xc, pa recimo tisto renauoltovo spako, ki ji ne vem niti imena.
In bi se s petimi avtomobili zaganali v hrib in nazaj dol, ugotovili, da sta subaru in renaultova spaka najboljsi, bmw pa nekje tam tam zadaj, ceprav stane enkrat vec...
bi krona padla z glave vam, ali bmw-ju?
Bi ne dobili vec novih igrack od njih?
Bi vam zmanjsali placo?
Ali gre za terminalno bolezen: bralcev to v bistvu ne zanima, ker se ovce in hocejo brati hvalnice avtom, ki jih sanjajo, in bi padla branost?
Ce je to zadnje, ste kul in bog pomagaj. Ce pa je vzrok drugje, pa od mene pac ne bo forumske milosti, pac pa ostra kritika :-)
sporočil: 2.987
Zadnja sprememba: chef 25.01.2015 15:18
Nič se ne bi zgodilo, to bi pač napisal. Je pa tipično slovensko,
da če se nekaj pohvali ali predstavi v dobri luči, da je ali
zlagano, ali je nekdo valda to plačal, ali bi kdo ostal brez
službe, če ne bi tako napisal, blablabla. V tem primeru (ponovno)
ne drži nič, za vikend branje sem napisal reportažo s petkovega
dogodka in ponovil nekaj znanih dejstev o xDrive. Jaz sem se imel
fajn, prej, vmes in potem. Gor bi preverjeno prišel tudi z golfom
trojko pa bi mi bilo pol manj zabavno, lahko pa komot še trikrat
bolj. Nimam pojma, ker sem bil pretežno v 2AT in mi ni žal niti
minute, kar piše in ker je to pač dejstvo (zaman pa bi me recimo
iskal v X6). Lahko bi pa še enkrat rekel, kaj je BMW treba tega
avta, ampak bi se zlagal. In na koncu bi lahko objavil tudi
okleščen PR material v štirih stavkih in prilimal eno fotko, lahko
pa mirno tudi ne bi napisal nič. Vse bi ostalo točno tako, kot je.
Ok, pač tisti, ki jim je članek všeč, bi ostali brez njega. Če je
tak en sam, potem sem zadovoljen.Da je BMW gledano skozi vsoto, ki jo zanj odšteješ, drag, je jasno. Ampak najbrž ni slučajno serija 3 tretji najbolje prodajan model v Nemčiji, ali pač? Jaz vsakemu privoščim BMW, zlahka seveda tudi Audi, Mercedes, Jaguar, Maserati, VW, Toyoto,... ali pa ganz novo Lado nivo, če si to želi. Se mi zdi, da bi sam tudi z njo v petek užival in potem to napisal. Stvari so zelo preproste.
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 25.01.2015 16:52
Krajšam: je v planu, da kdaj začnete pisati tudi članke z
informativno vrednostjo, ali so poslovni model lahkotne osladne
zgodbice?Nič ni narobe z njimi, samo ne se delat, da je to vseskupaj karkoli drugega.
sporočil: 2.195
He,he..pa še večerni fitnes bi lahko preskočil-šprical po par urah
v Ladi Niva, nda??
ps
Na terenu tudi Nivi kapo dol
ps
Na terenu tudi Nivi kapo dol
sporočil: 844
Zadnja sprememba: Klepec 25.01.2015 17:02
> www.youtube.com/watc...GquRCM674QTa poskus je bil fake. Audiji imajo že 20 let elektroniko, ki z dodajanjem zavore na vrtečem kolesu doseže boljšo distribucijo navora.
Tole je staro. Na to finto si lahko dobil le stare Audije s torsen diferencialom. Haldex in Crown gear v novih quattro/4motion delujeta brez te težave.
Enako rešitev uporabljajo tudi VWji s haldexom, pa tudi pri BMWju.
In zakaj to pri Audiju ni delovalo? Zato, ker so v zgornjem videu nateguni izklopili varovalko za ESP. V resnici Audi z oviro opravi dokaj z lahkoto, kar dokazuje tudi ponovljeni poskus na videu:
www.youtube.com/watc...MfUrS98Kbk
sporočil: 6.899
[chef]Eni pomembni stranki sem moral poslat en pomemben mail... pa si je treba pred tem malo ventile spucat :-)
Iz reportaze si zacel delat dramo. ;)
Evo, zdaj je že mimo...
Kar ostanite pri "reportažah", če vam tako paše - želja po informativnosti je bila dobronamerna, čeprav dramatično izražena :-)
sporočil: 6.899
[alek14]Nekaj me zanima; ko smo tako daleč, da so nekatera kolesa v zraku, dve se vrtita, dve držita itd... je vseskupaj zelo mehko in razgibano.
Drži.
Kaj je narobe s čisto navadno zaporo diferenciala v takih situacijah? Je verjetno, da nas "špera" ne spravi iz blata, elektroniki pa to uspe?
sporočil: 2.987
Reportaza ima svoje lastnosti, informativno je nadgrajena z opisom
delovanja xdrive pogona, kar je med besedilom posebej
izpostavljeno.
sporočil: 6.899
[chef]laughing out loud...
Reportaza ima svoje lastnosti,
informativno je nadgrajena z opisom delovanja xdrive pogona, kar je med besedilom posebej izpostavljeno.Rolling on the floor.
Vse kul, vse kul. Čakamo Grke :-)
sporočil: 844
Zadnja sprememba: Klepec 25.01.2015 18:22
[NemirniTujec]Ne, ni verjetno. Za drek je kombinacija 4x4 + špera (smrtno resno) najboljša stvar v vesolju. Pika.
> [alek14]
>
> Drži.
Nekaj me zanima; ko smo tako daleč, da so nekatera kolesa v zraku, dve se vrtita, dve držita itd... je vseskupaj zelo mehko in razgibano.
Kaj je narobe s čisto navadno zaporo diferenciala v takih situacijah? Je verjetno, da nas "špera" ne spravi iz blata, elektroniki pa to uspe?
Zakaj potem sploh izumljamo razne torsne, haldexe in iksdrajve? Zato, ker mora terenec svoj 4x4 in špero na asfaltu izklopiti, sicer bojo crknili diferencijali, pa končniki, pa še kaj.
Za cestne terence in podobne hibride se izumlja sisteme, ki ne samo, da nas spravijo iz snega, temveč delajo avto bolj obvladljiv v vsakem trenutku, tudi ali še posebej na razmočenem asfaltu.
Za pravi teren in drek pa ostaja 4x4 + špera in potem dolgo nič drugega.
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 25.01.2015 18:41
Hvala obema. O tem sem prej govoril - informativna dodana
vrednost...Malo sem razmišljal o kvazi terencih - karavanih. Da se lepo pelješ, lahko pa tudi s psom po gozdnih poteh. Audi all road ali pa volvo xc70 ali pa subaru outback.
Je to smiselno, ali za tiste redke trenutke, ko rabiš zmogljivosti, vsak dan puščaš ob strani udobje in porabo in lego na cesti in vse ostalo?
Je bolje imet normalen avto in zraven še zjahanega Samurai-ja ali Vitaro za take namene?
sporočil: 171
Jaka muda na skoraj spucani cesti. V mladih časih smo pri dosti več
snega hodili smučat na Mojstrovko z Jugecem. Do vrha. Mal kasnej ko
je kolega prišel do Lade Nive pa sploh ni blo ovir.
KAkšen BMX XDrive. Nateg za take ki imajo denar in ne znajo vozit drugače kot po kopni cesti.
KAkšen BMX XDrive. Nateg za take ki imajo denar in ne znajo vozit drugače kot po kopni cesti.
Strani: 1