Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Dve turbini v novem Renaultovem dizlu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-297342 sporočil: 416
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2335804] 21.02.14 13:28 · odgovor na: kojot01 (#2335247)
Odgovori   +    0
[0514In1]
Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete.
Ne razumem, kako je lahko voznik kriv, to izgleda tako, kot da nas imajo pri renaultu za neumne. A ne poznajo voznikov svojih kreacij?

Motorji imajo danes elektronske omejevalnike, tako da ga lahko tiščiš hladnega "do konca", ampak le toliko, kolikor ti elektronski omejevalnik dopusti. Novi dci motorji imajo stop&start sisteme, se pravi, da se samodejno ugašajo, ko so vroči, olje pa se pri renaulih dci menja na 30.000 km ali dve leti, razen pri taxi in podobnih vozilih...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2335804

Strani: 1

kojot01 sporočil: 817
[Avto] Tema: Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
[#2336490] 23.02.14 01:14 · odgovor na: anon-297342 (#2335804)
Odgovori   +    2
[Glock]
> [0514In1]

> Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete.

Ne razumem, kako je lahko voznik kriv, to izgleda tako, kot da nas imajo pri renaultu za neumne. A ne poznajo voznikov svojih kreacij?

Motorji imajo danes elektronske omejevalnike, tako da ga lahko tiščiš hladnega "do konca", ampak le toliko, kolikor ti elektronski omejevalnik dopusti. Novi dci motorji imajo stop&start sisteme, se pravi, da se samodejno ugašajo, ko so vroči, olje pa se pri renaulih dci menja na 30.000 km ali dve leti, razen pri taxi in podobnih vozilih...
Kot sem že napisal težave s turbinami nimajo samo vozniki renojev temveč tudi vseh ostalih znamk, vkolikor ne vozijo pravilno. Komot bi se dalo stvar urediti (blokada obratov v primeru mrzlega olja v mašini, ter sistem za počasno ohlajanje vroče turbine ter hkratno podmazovanje le te, ko se motor ugasne), a potem bi večina turbin imela življensko dobo enako kot motor avtomobila, proizvajalci in serviserji pa bi imeli manj dela in posledično seveda tudi manj zaslužka...

Strani: 1