Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dve turbini v novem Renaultovem dizlu
Strani: 1
sporočil: 249
Glede na to, da pri renojih turbine crkujejo že po 60-80.000 km,
zdaj pa bodo vgradili kar dve, predlagam da jih priključijo kar na
hitre spojke.
sporočil: 2.309
Francozi naredijo vse naspol, imajo sicer odlicne ideje, a sama
izvedba in izdelava je pa ena samo katastrofa.
sporočil: 817
[0514In1]Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete. Sam z dci mašino nimam nobenih problemov, držim se zgornjih napotkov za normalno uporabo, avto ima že skoraj 300 000 km pa je še vedno original turbina, niso pa tovrstne mašine namenjene mestnim vožnjam, za to je bolje izbrati bencinarja...
Glede na to, da pri renojih turbine crkujejo že po 60-80.000 km, zdaj pa bodo vgradili kar dve, predlagam da jih priključijo kar na hitre spojke.
sporočil: 1.195
Dizli me še vedno ne prepričajo, ko ga najbolj potrebuješ moraš
šaltat. Bencinar pa šele najbolj vlečt začne in vleče do 6500..
sploh biturbo bencin zdaj je norišnica...
sporočil: 58
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je
za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od
takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm
nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem
tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z
šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz
koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z
turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
sporočil: 817
[guroslo1]V drugi polovici leta 2003 je bila težava že odpravljena(izogibati se je torej potrebno mašin do cca. 07/2003), je pa takrat poleg napake v podmazovanju turbin zaje... tudi renault, ki je predvidel servis na 30 000 km kar je popolna norost (stvar bi verjetno še šla skozi v primeru vsakodnevnih dolgih relacijskih voženj, nikakor pa ne potegne pri mestnih jajcanjih ). In ja, poznam veliko "srečnih" lastnikov VW, BMW, Mercedes itd., ki imajo precej večje probleme kot jaz, je pa spet odvisno od načina vožnje, porekla avtomobila (v Nemčiji ima 550 000 km in je služil kot službeno vozilo, ko prečka našo mejo kilometri čudežno "padejo" na 120 000, pol pa se folk pizdi, da mu pri 150 000 km vse živo crkuje...
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Aja pa še vedno velja nasvet, da za vsakodnevne kratke, mestne vožnje raje kupujte bencinarje, se izkažejo kot veliko bolj hvaležni za tovrstne namene...
sporočil: 862
[guroslo1]Se strinjam, da je za večino pokvarjenih turbin krivo olje. Servisni interval 30000 km je za naše razmere predolg. Prav tako so lastniki "šparali" pri kvaliteti olja. Pri menjavi olja s predpisanim na 15 - 20000 km lahko Renaultov motor traja zelo zelo dolg o. Moje izkušnje in problemi z Renaultom so bili na karoseriji (zavore, končniki, premniki, silent-blocki, kartica, škripanje vsega, kontrolne lučke, menjalnik, ...)
Točno tako! Leto 2001-2004 so turbine res crkavale kot nore- kar je za sabo potegnilo tudi probleme z mašino in ojnični ležaji. Od takrt naprej delajo kot urce imamo doma mašino 1.9dci 200kkm nobenih problemov. Če bi VW naredil tako mašino bi 50% prebivalcem tekla slina iz ust! (vemo kakšne probleme imajo z šobami,vztrajniki... tako hudi VW). Pa imamo doma tudi avto iz koncerna VW(Audi) pa ima nekaj čez 200kkm pa so že bili problemi z turbino(1.8T res pa je da je bencinar)
Res pa upam da je dodelano v nulo da nebodo zopet crkovale kot po tekočem traku(da so se iz napak učili).
Dober motor v nekvalitetni školjki ni nič vreden!
sporočil: 7.327
[0514In1]Bomo dali kakšen link ali raje nabijali dalje brez argumentov?
Glede na to, da pri renojih turbine crkujejo že po 60-80.000 km, zdaj pa bodo vgradili kar dve, predlagam da jih priključijo kar na hitre spojke.
Enak shit lahko vsak trdi za VW, Toyote, Mercedese, Ferrarije in Fiate. Dobro, pri slednjem bi morda celo verjel nabijanjem, kot je tvoje.
sporočil: 7.327
[Breiva]Projekte v fabrikah vodijo mednarodne ekipe, kjer so Džapanezerji konkretno prisotni. Nissan, jasno. V Revozu npr. so takšne ekipe več kot 1 leto postavljale proizvodnjo novega Twinga in Smarta.
Francozi naredijo vse naspol, imajo sicer odlicne ideje, a sama izvedba in izdelava je pa ena samo katastrofa.
Drugače pa so fabrike še v Turčiji, Španiji, Franciji, Maroku, Romuniji, Koreji, ... Renault že dolgo ni več klasična francoska fabrika, čeprav še ima nekaj svoje mentalitete.
sporočil: 933
[kojot01]Pa vendarle sta dve turbini traparija. Neglede na znamko, ne splača se dodatno kompliciranje za mogoče 5% prihranka na koncu.
> [0514In1]
> Glede na to, da pri renojih turbine crkujejo že po 60-80.000 km, zdaj pa bodo vgradili kar dve, predlagam da jih priključijo kar na hitre spojke.
Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete. Sam z dci mašino nimam nobenih problemov, držim se zgornjih napotkov za normalno uporabo, avto ima že skoraj 300 000 km pa je še vedno original turbina, niso pa tovrstne mašine namenjene mestnim vožnjam, za to je bolje izbrati bencinarja...
sporočil: 2.568
[cman]Kolikor vem ima BMW v ponudbi že tri turbine, je pa res da bo v bližnji prihodnosti ena nadomestila vse tri, samo je fora v vzdržljivosti, da se bo to zgodilo, kar je trenutno še na testiranjih.
> [kojot01]
> > [0514In1]
> > Glede na to, da pri renojih turbine crkujejo že po 60-80.000 km, zdaj pa bodo vgradili kar dve, predlagam da jih priključijo kar na hitre spojke.
>
> Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete. Sam z dci mašino nimam nobenih problemov, držim se zgornjih napotkov za normalno uporabo, avto ima že skoraj 300 000 km pa je še vedno original turbina, niso pa tovrstne mašine namenjene mestnim vožnjam, za to je bolje izbrati bencinarja...
Pa vendarle sta dve turbini traparija. Neglede na znamko, ne splača se dodatno kompliciranje za mogoče 5% prihranka na koncu.
sporočil: 4.758
Turbine so pri VSEH avtih več ali manj od firme Garret, Renault ima
bolj malo s turbinami. Je pa največji problem pri Renaultih
servisni interval, ki je bil predpisan za 30.000 km, čeprav večina
ve, da olje neha mazat po 15.000. Ekola, okvara predpisana v
servisni knjigi. Material ni nič kriv, ampak papir, za večino
tovrstni okvar pri Renaultu! Verjetno so nameravali služit s
servisnimi popravili, kdo ve...
sporočil: 4.276
[jezst]Dela jih pa naš Cimos :)
Turbine so pri VSEH avtih več ali manj od firme Garret...
sporočil: 4.758
[premza]No vidiš, potem smo v bistvu krivi mi in ne Renault...
> [jezst]
> Turbine so pri VSEH avtih več ali manj od firme Garret...
Dela jih pa naš Cimos :)
sporočil: 416
[0514In1]
Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete.Ne razumem, kako je lahko voznik kriv, to izgleda tako, kot da nas imajo pri renaultu za neumne. A ne poznajo voznikov svojih kreacij?
Motorji imajo danes elektronske omejevalnike, tako da ga lahko tiščiš hladnega "do konca", ampak le toliko, kolikor ti elektronski omejevalnik dopusti. Novi dci motorji imajo stop&start sisteme, se pravi, da se samodejno ugašajo, ko so vroči, olje pa se pri renaulih dci menja na 30.000 km ali dve leti, razen pri taxi in podobnih vozilih...
sporočil: 817
[Glock]Kot sem že napisal težave s turbinami nimajo samo vozniki renojev temveč tudi vseh ostalih znamk, vkolikor ne vozijo pravilno. Komot bi se dalo stvar urediti (blokada obratov v primeru mrzlega olja v mašini, ter sistem za počasno ohlajanje vroče turbine ter hkratno podmazovanje le te, ko se motor ugasne), a potem bi večina turbin imela življensko dobo enako kot motor avtomobila, proizvajalci in serviserji pa bi imeli manj dela in posledično seveda tudi manj zaslužka...
> [0514In1]
> Če odmislimo tovarniške napake, ki so se resnično pojavljale pri dci mašinah in so že odpravljene, so za večino odpovedi turbin (pa ne samo pri renaultih ampak tudi pri vseh ostalih znamkah) krivi vozniki , ki na polno tiščijo hladne mašine, ugašajo popolnoma vroče ter ne menjavajo dovolj pogosto olja v mašini, če pa že je le to sumljive kvalitete.
Ne razumem, kako je lahko voznik kriv, to izgleda tako, kot da nas imajo pri renaultu za neumne. A ne poznajo voznikov svojih kreacij?
Motorji imajo danes elektronske omejevalnike, tako da ga lahko tiščiš hladnega "do konca", ampak le toliko, kolikor ti elektronski omejevalnik dopusti. Novi dci motorji imajo stop&start sisteme, se pravi, da se samodejno ugašajo, ko so vroči, olje pa se pri renaulih dci menja na 30.000 km ali dve leti, razen pri taxi in podobnih vozilih...
sporočil: 132
Kakovost je pa tudi francoska.
150.000 km potlej pa novi ležaji na glavni gredi, odmična gred, da o šobah niti ne govorimo.
150.000 km potlej pa novi ležaji na glavni gredi, odmična gred, da o šobah niti ne govorimo.
Strani: 1