Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z vinjetami do cenejše vožnje po avtocestah?

Strani: 1 2 3 4 5 6 7

anon-22053 sporočil: 2.869
[#214784] 07.03.08 13:13 · odgovor na: anon-162251 (#214379)
Odgovori   +    0

te7ran je napisal(a):
Čestitke ministru Žerjavu in njegovi ekipi, ki je zagovarjala to pogumno in pametno odločitev. To je prispevek k pretočnosti prometa in zmanjšanju zastojev na avtocestah, izboljšanju emisij v okolje po plinih in hrupu in prihranek časa vsem voznikom.

Bojda so 30% prihodka od cestninjenja pobrali stroški teh Darsovih kucič (stroški plač, energije, vzdrževanja, razvoja, ........) Skratka NEEKONOMIČNO tako kot nam je 12 let VLADAL LDS (še stranka LDS jim je bankrotirala, pa bi oni državo vodili) in KOMUNISTI.
Veselim se da se bom lahko normalno peljal po avtocestah tako kot npr.v Avstriji da Nemčije ne spominjam.

p.s. Z letno vinjeto se lahko voziš po avtocestah neprekinjeno 24h x 365dni ! Nekateri tega namreč ne štekajo in računajo kot da bo dražje kot sedaj.
 
jaz pa se ne bi celo leto vozil, nimam toliko za bencin- bravo te7ran. Čisto v slogu............
anon-76887 sporočil: 18.121
[#214786] 07.03.08 13:15 · odgovor na: anon-69367 (#214774)
Odgovori   +    0

tinamiska je napisal(a):


To ugodnost centralne infrastrukture plačujemo v višjih cenah stanovanj, se ti ne zdi. In zato ta komentar ni na mestu.

Pa kompenziramo z višjimi plačami in z večjim zaslužkom pri prodaji in tako dalje.
anon-95084 sporočil: 2.286
[#214791] 07.03.08 13:17 · odgovor na: anon-69367 (#214774)
Odgovori   +    0
Kaj a imate draga stanovanja v LJ?
anon-39550 sporočil: 3
[#214800] 07.03.08 13:28
Odgovori   +    0
Zanima me zakaj nihče ne komentira plačilo cestnine pri litru bencinov.

Vsi pametni vendar to bi bilo pošteno do vseh. Več točiš goriva več voziš po cestah več dobimo za vzdrževanje in investicije pa odplačila kreditov.
anon-11711 sporočil: 154
[#214817] 07.03.08 13:44 · odgovor na: anon-39550 (#214800)
Odgovori   +    0

pakostane je napisal(a):
Zanima me zakaj nihče ne komentira plačilo cestnine pri litru bencinov. Vsi pametni vendar to bi bilo pošteno do vseh. Več točiš goriva več voziš po cestah več dobimo za vzdrževanje in investicije pa odplačila kreditov.
 ... ker je to le še ena v šopku ego-butalskih ... beri poste znova, nekaj si jih očitno izpustil ... 
anon-59943 sporočil: 1.662
[#214825] 07.03.08 13:57
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-59943 07.03.2008 13:58
Bi pripomnil samo to da bi bilo zelo lepo če bi enkrat lahko prebral komentarje kjer ni žalitev. shaman enako velja zate, se strinjam z večino kar si napisal, sploh glede cen vinjete in tako naprej. Avstrijci poberejo vecino denarja ravno od tujcev ki kupijo 10 dnevne vinjete, in teh je ogromno. Drzavljanom pa zaracunajo poceni letne vinjete. Da bi pri nas stale 200€ je malo bolano, sploh za nekoga ki se vozi iz vrhnike v ljubljano in nazaj, kjer do sedaj plačuje 0.30€ to pomeni če bi se vsak dan vozil sem in tja, razen ob vikendih, je to 10 vozenj na teden, 40 vozenj na mesec, in 480 vozenj na leto. 480*0.30€=144€ a se ti splača vozit pole, ja in ne. (ja ker je kazen ce prehitro peljes tolk velka da se ti prec pokvari racunica, ne pa zato ker itaq ne peljes v letu 480x v lj in nazaj.) in zdaj porabis manj kot 100€ potem bos pa 2x več. Nisem iz vrhnike btw. samo tak primer za katerega vem da so hoteli spravit ljudi z magistralke na avtocesto sem hotel izpostavit. In ja ljubljančani, pač eni jamramo da je vse drago, ker za razliko od ostalih plačujemo najemnine 2do 3x visje kot so drugod po sloveniji, meni osebno ostane res malo, pa sem zato patološko škrt?! Tudi če sem ne zmerjam ostalih po sloveniji da so ne vem kaj ker se mi zdi to totalna neumnost. Za takega kot sem jaz, v ljubljani, lahko rečem, za 50€ bi takoj kupil vinjeto, čeprav se po avtocestah vozim bolj ne kot ja, kupil bi jo že samo zato da kadar kam da mi ni treba skrbet kako bom, če bodo pa cene nad 150€ tja do 200€ lahko dars/drzava pozabi da bom kupil vinjeto... pač stranske ceste bodo dobre tako kot sedaj, pa ne da se vozim sedaj ker mi je drago, ker ni, vozim se po stranskih ker mi je lepše, traja sicer res malo dlje, ampak se mi nikoli ni mudilo. Da pa so vinjete slabša rešitev kot je sedaj je pa totalno napačno mišljenje. Če greš recimo v avstrijo smučat in kupiš 10 dnevno vinjeto, je ceneje kot ce gres smucat v italijo na enaki oddaljenosti (ista kilometrina) razlika v ceni je 2x. preverjeno. Oziroma včasih se bolj splača v italijo čez avstrijo, ker italjani pokasirajo na svojih cestah več kot je vinjeta... to se pa pozna seveda šele ko se pelješ nazaj... ma preverite pa se zamislite. Kar se pa tiče teh ki se ogromno vozijo po cestah, njim je vseeno ce je vinjeta 50€ ali 200€ ker bodo vseeno prihranili, nekateri bi najbrz dali tudi več. Ampak ravnati se po takih je malo bolano. Raje naj se od divjakov poberejo kazni za divjanje po cestah, in takih je n. brez žalitev se res dlje pride.
in da ne bo pomote, sem za uvedbo vinjet.
purinoli sporočil: 8.690
[#214874] 07.03.08 15:03 · odgovor na: anon-117726 (#214745)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 07.03.2008 15:06

EVABAH je napisal(a):
Shaman - za spodnji sestavek ti iskreno čestitam. Svaka čast tebi in nobel inteligentischen ostereicheren! Dodala bi le še to: Ostereicherji kamionarjem od Beča (Wien) do Solengrada (Saltzburga) zaračunajo 150 EUR + še za to morajo dobiti posebne dovolilnice! Butalci pa vso to uničevalsko drhal iz vzhoda spustijo/mo čez Slovenistan za nekaj evrov!!!! Tukaj naj naši "butalci" iščejo rezerve, ne pa v naših plitvih žepih!!!

Razprodaja preplačanih AC so nizke cene za tovornjake. Če bi jim nabili realne cene, bi jih z lučjo iskali na AC. Pa še vzodne horde. Na AC Trst - Milano sem neko nedeljo krasno vozil, ker ni bilo tovornjakov. Pardon, bili so. nekaj Poljakov in Rusov. Na nekem počivališču sem prav užival, ko so jih makaronarski karabinjerji odirali s "paga multa".

Čudim se, da pri nas še ni izbruhnil domač terorizem ( razen tistega v obliki obdavčenja po staroturško, ki je permanenten). V mislih imam kako bombico pod barikado na trasi Mb-Lj. Štajerce sem vedno imel za pokončne.
anon-11711 sporočil: 154
[#214890] 07.03.08 15:29 · odgovor na: purinoli (#214874)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-11711 07.03.2008 15:34

purinoli je napisal(a):


Čudim se, da pri nas še ni izbruhnil domač terorizem ( razen tistega v obliki obdavčenja po staroturško, ki je permanenten). V mislih imam kako bombico pod barikado na trasi Mb-Lj. Štajerce sem vedno imel za pokončne.
 
Aaaaa, druge v boj :-), kako slovensko ;-).

... za pokončne? temperamentne? divje? lp, ;-)
anon-129396 sporočil: 92
[#214923] 07.03.08 16:27
Odgovori   +    0
Ostanimo pri starem sistemu. Vinjete so ugodne, če je cestno omrežje že zgrajno. Dvakrat višje cene kot pri sosedih niso sprejemljive za večino. To pomeni, da se bodo ljudje na krajših relacijah vozili po starih cestah.To pa verjetno ni namen spremembe.Bojim se, da zadeva ni dovolj premišljena. Na večino voznikov bo sprememba učinkovala negativno.
anon-124919 sporočil: 1
[#214938] 07.03.08 16:56 · odgovor na: anon-39550 (#214800)
Odgovori   +    0
Sem eden tistih ki so na AC 5X na leto in se ne morem strinjati s tem ,da bi plačevali cestnino za AC z deležem od litra bencina.
Druga stvar je pa tudi ta,da bi država nenamensko potrošila tako zbran denar,kot ga že zdaj z cestnino ki jo plačamo ob registraciji vozila.
Če uvedejo vinjete bom najbrž kupoval samo dnevne,če seveda bodo.Če dnevnih ne bo,ne bom kupoval nobenih,ampak se bom raje švercal brez.
purinoli sporočil: 8.690
[#214944] 07.03.08 17:08 · odgovor na: anon-11711 (#214890)
Odgovori   +    0

0406Kn1 je napisal(a):


Aaaaa, druge v boj :-), kako slovensko ;-).

... za pokončne? temperamentne? divje? lp, ;-)

Prav imaš, ni bilo primerno. Začudenje pa ostaja. Če me bodo preveč ustavljali na AC, bom raje kupil helikopter, kot pa rušil barikade.

Ampak nekdo jih bo moral.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214945] 07.03.08 17:09 · odgovor na: anon-39600 (#214558)
Odgovori   +    0

vlado007 je napisal(a):
Plačilo pri nakupu bencina ima ogromno prednosti: je enostaven, nihče se mu ne more izogniti, ni potrebna kontrola in represija, plačila se enakomerno porazdelijo, velja za tujce in domačine, razbremenile bi se lokalne ceste, kjer zdaj vozniki iščejo brezplačne bližnjice... Delno je najbrž krivičen le do tistih, ki se zelo malo vozijo po avtocestah. A to je pač potrebno vzeti kot "naročnino", saj tudi pri telofonu in pri elektriki plačaš naročnino posebej, porabo posebej..., pa še kje,..
Točno tako.

Dražja goriva za avtomobile in poleg tega še vinjete za tovornjakarje in to le letne, ki bi edine pravično obremenile tujce.

Pet zvezdic dobiš.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214950] 07.03.08 17:16 · odgovor na: anon-32892 (#214622)
Odgovori   +    0

tad01 je napisal(a):

Tudi zavarovalniški sistem bazira na pavšalu, ne na pvarivčnosti. In dokler samo plačujemo, smo zadovoljni, kajti ko moramo dobiti povrnjene stroške, to nikoli ni 100%.
To sploh ni res.

Če škode ne povzročiš plačuješ polovično premijo, če pa škode narediš precej pa tudi dvojo premijo.
Ravno tako tisti s Twingotom plača malo tisti z uničujočim športnim terencem pa precej.

Vsaj tako poštene bi morali imeti cestnine.

Sedanji predlog vinjet je direktno za v kanto.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214952] 07.03.08 17:18 · odgovor na: anon-116402 (#214628)
Odgovori   +    0

usimoncic je napisal(a):
 Najbolj pošten sistem cestninjenja bi bil plačevanje cestne takse pri gorivu. To pa že itak plačujemo (razlika med ceno dizla in ceno kurilnega olja je kar velika), tako da pridemo do ugotovitve, da bi morali cestnino preprosto ukiniti.
Še en ki si zasluži pet zvezdic!
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214961] 07.03.08 17:33 · odgovor na: anon-36653 (#214778)
Odgovori   +    0

johc je napisal(a):
to je tudi zelo dobra rešitev 0,03 evra/l in eleganta samo, da bi iz tega morali potem obnavljati tudi magistralke in občinske ceste, ker bi se nabralo res veliko prometa
pa vinjete za kamionarje tudi lepa rešitev
sam sem včeraj tudi razmišljal o tem!


predpostavka
Petrol v Sloveniji prodal v letu 2007 1,67 mio ton nafte in proizvodov in da je od tega recimo polovico goriva in polovico kurilnih olj je to cca. 50 mil evrov kar pa je premalo ob predpostavki, da ima Petrol 50% delež pri prodaji pogonskih goriv znese to 100 mio. evrov(za 200 mil kolikor jih hočejo!)
ne vem kam je namenjena cestina, ki jo plačamo ob registaciji!? tam se plača glede na kW pogonskega motorja

če ima kdo točnejše podatke naj jih vrže gor
ne vem koliko bi se nabralo od kamionov še dodatno!
Odlično še tebi pet zvezdic.

Računaj tudi na to, da bi z ukinitvijo cestninskih postaj imeli ogroooomno manj stroškov.

Ukinitev cestnin in rahla podražitev goriv bi bila edino smiselna.
Za tovornjakarje pa še letne vinjete.
jeanmark sporočil: 2.903
[#214979] 07.03.08 18:13 · odgovor na: anon-1670 (#214961)
Odgovori   +    0

Maj je napisal(a):


Ukinitev cestnin in rahla podražitev goriv bi bila edino smiselna.
Za tovornjakarje pa še letne vinjete.

kartkomal.blogspot.c...injet.html
anon-36653 sporočil: 702
[#214984] 07.03.08 18:22 · odgovor na: anon-91864 (#214793)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


Kdo in iz česa gradi in vzdržuje tiste ceste po katerih se ti voziš? Namreč vi, ki se tolčete po prsih, da kao ne uporabaljate avtocest pozabljate, da so avtoceste le par procentov vseh cestnih površin državnih cest, ki se financirajo iz proračuna.

To, da se je neki roftarski komunajzarski aberveznik spomnil na barikadah kasirati teh 8% in to, da si pes liže jajca pač zato , ker doseže, pa ne pomeni, da je to smiselno in, da na onih 92% lahko kar pozabimo. Prav tako to nič ne spremeni dejstva, da gre samo še za en dodatni prikriti davek.

Moj odgovor tebi je, da se po tvoji obskurni roftarski zakotni državni cesti, ki je ne-avtocesta nikdar ne vozim pa letno plačam ne le ogromno penezof pri registraciji avtomobila, pač pa še v bencinu in v davkih in vse to se uporablja za gradnjo in vzdrževanje tvojega najljubšega obskurnega roftarskega baypasa avtocesti. A si zdaj srečen? Mi znaš odgovoriti zakaj jaz plačujem tvojo jebeno gozdno državno pot po kateri greš gobe nabirat', ali voziš turo z biciklom, če jo nikdar ne uporabljam?

In daj se malo pomiri, dihaj globoko in razmisli o djestvu, da se vse ceste v državi in vse v zvezi z njimi v bistvu financira iz proračuna.

Ti si pa nasedel barabam, ki so te zavedle tako, da so postavile barikade in v slogu cestnih razbojnikov kasirajo ravno tistih 8% površin. Ker so ograjene z žico in pač lahko! Ker jim nihče ne prepreči, da bi jebali celo nacijo v zdrave možgane. Naj meni in tebi vzamejo še po 50 EUR davka letno in se nama naj skidajo izpred oči tako z vinjetami, kot z barikadami in tudi z jebenimi bojda bodočimi sateliti, ki nas bodo stali celo premoženje. Plačano iz davkov, kakopak. Se strinjaš?

LP shaman
 
spoštovani Shaman
prvič nisem iz Rovt
drugič imam srečo, da se pač ne vozim vsak dan v Ljubljano v službo kamor se vozi moja soproga in to z vlakom
tretjič predlog 3 cente od litra bencina se mi zdi še najboljša rešitev danes na tem forumu!
pa transprentem prikaz tega... in po vseh regijah bi morali glede na dolžino cest razporediti toliko in tolik odstotkov za ceste 1. ranga, 2. ranga ...
pa še četrtič nikoli nisem bil v partiji in sem bil zaradi tega 12 mesecev na Kosovu pod Blagojem Adžičem, če ti je poznan priimek
moj kolega pa 12 mesec v Štipu pod Ratkom Mladičem
in to vse samo zato, ker nisva bila v partiji 
in petič bil sem na demonstracijah za JJ ko me je srbaki profesor na Ljubljanski Univerzi potem skoraj onemogočil, ker me je videl kam grem!
in kar si napisal za bypase zame ne velja ker plačujem cestnino, ne plačujejo jo tisti, ki gredo na Vodicah za nekaj km iz avtoceste dol, in pa vsi na obvoznicah!
anon-36653 sporočil: 702
[#214985] 07.03.08 18:26 · odgovor na: anon-95084 (#214686)
Odgovori   +    0
je že tako
imam brata in ženo v zdravstvu pa nekaj kolegov in kolegic, ki delajo v avstriji
2 do 3 krat večja je plača za srednjo medicinsko sestro v primerjavi z našo višjo ali visoko sestro!
anon-36653 sporočil: 702
[#214992] 07.03.08 18:48 · odgovor na: anon-91864 (#214793)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


Kdo in iz česa gradi in vzdržuje tiste ceste po katerih se ti voziš? Namreč vi, ki se tolčete po prsih, da kao ne uporabaljate avtocest pozabljate, da so avtoceste le par procentov vseh cestnih površin državnih cest, ki se financirajo iz proračuna.

To, da se je neki roftarski komunajzarski aberveznik spomnil na barikadah kasirati teh 8% in to, da si pes liže jajca pač zato , ker doseže, pa ne pomeni, da je to smiselno in, da na onih 92% lahko kar pozabimo. Prav tako to nič ne spremeni dejstva, da gre samo še za en dodatni prikriti davek.

Moj odgovor tebi je, da se po tvoji obskurni roftarski zakotni državni cesti, ki je ne-avtocesta nikdar ne vozim pa letno plačam ne le ogromno penezof pri registraciji avtomobila, pač pa še v bencinu in v davkih in vse to se uporablja za gradnjo in vzdrževanje tvojega najljubšega obskurnega roftarskega baypasa avtocesti. A si zdaj srečen? Mi znaš odgovoriti zakaj jaz plačujem tvojo jebeno gozdno državno pot po kateri greš gobe nabirat', ali voziš turo z biciklom, če jo nikdar ne uporabljam?

In daj se malo pomiri, dihaj globoko in razmisli o djestvu, da se vse ceste v državi in vse v zvezi z njimi v bistvu financira iz proračuna.

Ti si pa nasedel barabam, ki so te zavedle tako, da so postavile barikade in v slogu cestnih razbojnikov kasirajo ravno tistih 8% površin. Ker so ograjene z žico in pač lahko! Ker jim nihče ne prepreči, da bi jebali celo nacijo v zdrave možgane. Naj meni in tebi vzamejo še po 50 EUR davka letno in se nama naj skidajo izpred oči tako z vinjetami, kot z barikadami in tudi z jebenimi bojda bodočimi sateliti, ki nas bodo stali celo premoženje. Plačano iz davkov, kakopak. Se strinjaš?

LP shaman
 
tujci ne bi vozili po deželi s polnimi tanki ker stane 95 oktanski:

Slovenija 1,027 + 0,03 = 1,057 ) 3 stotine na liter bi bil bencinski ¨evro¨  strogo namenjeni cent za vse vrste cest!)
Avstrija 1,24 evra
Madžarska 1,18 evra
Hrvaška 1,16 evra
Italija 1,39 evra
jasno jasno!?????
pa nobenega tiskanja vinjet
anon-102577 sporočil: 1.544
[#215031] 07.03.08 22:48
Odgovori   +    0
Sedanja vlada morda misli, da bo pridobila volilce na jesenskih volitvah, ker bo uvedla vinjete.

To mišljenje je zmotno. Volilce bo pridobila stranka, ki bo zapisala v svoj politični program, da bo ob morebitni zmagi na volitvah ukinila sedanje cestnine in odpravila vinjete za vse slovenske državljane, ki se vozijo z osebnimi avtomobili.

In kje dobiti denar za odplačilo kreditov, ki so bili najeti za gradnjo avtocest?

Država naj proda podjetja in zemljišča, ki so v njeni lasti in z zbranim denarjem napolni proračun. Denarja bo toliko, da lahko odplača vse kredite in še občutno zniža davke.

Čas bi že bil, da se slovenski politiki zavzamejo za občutno znižanje vseh davkov, saj Slovenija sodi med davčno najbolj obremenjeno državo na svetu (po Forbes misery indeksu).
bc123a sporočil: 48.253
[#215046] 08.03.08 00:15 · odgovor na: anon-89 (#214571)
Odgovori   +    0

Bob je napisal(a):


nobena cesta ni brezplačna, razen seveda za mutivodarje tipa maj&co. izgubljanje živcev zaradi 50 eurov višje ali nižje cene je pa tudi smešno. ljudje imajo 20k, da si kupijo nov avto, ga zavarujejo kasko , porabijo 100 eurov/mesec za bencin, potem je pa problem 10 eurov/mesec?

Taki ga ponavadi ne zavarujejo kasko... samo najnujejse obvezno.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#215051] 08.03.08 02:07 · odgovor na: anon-91864 (#214988)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):
Strinjam pa se, da je gradacija najboljših rešitev naslednja (od najbolj butalske in hipokrizijske do najboljše in edine pravilne: (---)kasiranje cestnine za AC, na barikadah; (--)kasiranje s pomočjo super-kompliciranega dragega satelitskega sistema; (-)vinjete; (+)brez cestnin za AC.
Lp shaman
Strinjam se s tvojimi ocenami in tudi sam mislim, da je cestnijenje na barikadah največja neumnost.

Ravno tako pa ni všeč prav nikakršno kompliciranje(recimo tiskanje vinjet, prodaja, kontroliranje, kaznovanje,... pa tudi ne drag satelitski sistem, ki omogoča še cel kup zlorab.)

Iz tega sledi, da je edino pravilno čimprej ukiniti cestnine in cestninjenje preko bencinskega tolarja- tri cente pri litru goriva bi približno nadomestilo izpad cestnin.

To bi bil izjemno pošten sistem in povsem nezakompliciran za prav vse in bi za celo Slovenijo rabili le dva uradnika.

Za tovornjake pa bi poleg dražjega goriva(to bi bilo za vse enako tri cente pri litru dražje) uvedli še vinjete, ki bi bile le celoletne in tako naši prevozniki ne bi bili prizadeti tuji, ki se samo občasno pripeljejo k nam pa zelo.

Lp
anon-1670 sporočil: 14.712
[#215052] 08.03.08 02:32 · odgovor na: anon-36653 (#214992)
Odgovori   +    0

johc je napisal(a):
Slovenija 1,027 + 0,03 = 1,057 ) 3 stotine na liter bi bil bencinski ¨evro¨ strogo namenjeni cent za vse vrste cest!)
Avstrija 1,24 evra
Madžarska 1,18 evra
Hrvaška 1,16 evra
Italija 1,39 evra
jasno jasno!?????
pa nobenega tiskanja vinjet
Iz zapisanega se lepo vidi, da se ne bi prav nihče izogibal plačilu cestnine preko nakupa goriva.
Celo več nekateri bi k nam še naprej samo prišli kupit gorivo in s tem plačat cestnino vozili se pa ne bi pri nas.

Kljub temu bi pa za tovornjake bila taka cestnina preveč ugodna in zato predlagam zanje uvedbo vinjet.

Sedanje cestninske barikade pa podreti in na teh razširjenih delih avtoceste zgraditi počivališče, pumpo in gostilnico in bi še tukaj država kar nekaj pokasirala od najemnin, ki bi jih tudi namenila za pokritje izgube zaradi ukinitve cestnine.

Lp.
anon-94581 sporočil: 1.391
[#215079] 08.03.08 10:35 · odgovor na: anon-1670 (#215052)
Odgovori   +    0
Vračunavanje cestnine v ceno goriva je vsekakor najboljša rešitev.

Moti me, da vedno računamo v slo kako bomo kasirali od slovencev in se jebemo med seboj.
Vinjeta je povsod v EU namenjena dobesedno odiranju tujcev. Ko v to razumevanje postavimo ceno vinjete tako kot jo imajo v EU je hitro jasno, da je v gorivu zaračunana cena AC in ker ni sprejemljivo, da vinjeto uvedeš samo za tujce jo po nizki ceni prodaš tudi svojim. Tako vinjeto bo tako res kupila večina.

Verjetno je precej enostaven izračun stroškov uvedbe vinjete in prihodkov od tujcev. V primeru, da je lahko občuten plus jo je potrebno uvesti.

Kako naši butli razmišlajo in kakšni bedaki so se zrinili na oblast pa ima svoje posledice. Žalosti me samo, da slovenci v vseh letih še niso našli gospodarja. Pozitivno je, da se je začel narod tega zavedat, kar še vzbuja upanje.
anon-6533 sporočil: 5.777
[#215090] 08.03.08 11:36 · odgovor na: anon-91864 (#215088)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

Jaz bi tako rad videl, da bi me država Slovenija "odirala", tako kot me odira Avstrija z 72 EUR letno vinjeto ali Švica z 25 EUR letno vinjeto.
Namreč mene sedanji sistem cestninjenja na cestnih barikadah v moji državi Sloveniji stane preko 600 EUR letno plus cestni prispevki ob registraciji avtomobila plus bencinske trošarine plus drugi davki, ki so najvišji na svetu, plus prispevki, ki so najvišji na svetu, ker so navzgor neomejeni. Iz vsega tega se dajejo sredstav za gradnjo in vzdrževanje AC.
Avsrriji en dam nič drugega kot tistih 72 EUR in se fljakam po mili volji.
Avstrijsko rad plačam, barikade na SLO cestah mi pa vsaka zase instantno napolnijo želodec s kislino, tako, da po vožnji po slovenskih kvazi avtocestah v nenehnem remontu in blokadah, vedno potrebujem nekaj ur za pomiritev želodca.

LP shaman

Gratulujem za oba prispevka vaše gnade.
gogi1 sporočil: 5.314
[#215103] 08.03.08 12:36 · odgovor na: anon-91864 (#215087)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a)

Glede na to, da normalen človek ne more in ne sme zagrešiti tako velikega vzhodnega greha in za tovariša Pavla in Mateja privzeti, da sta butasta, ker seveda niti slučajno nista, se moramo vprašati, kaj hudiča je gonilna sila izza tega srditega boja za ohranjanje sistema cestnorazbojniške butalistanske različice pobiranja davkov, ki so jo celo Turki rajnkega otomaskega cesarstva opustili še v času okupacije Bosne v petnajstem stoletju.
Moram te opozoriti, da so Turki potem licenco za tako pobiranje cestnin prodali celotnemu svetu, razen Švice, Slovaške, Češke in Avstrije.

Povsod drugje po svetu, kjer se cestnine zaračunavajo se pobirajo na "butalistanskih" cestnih barikadah.

Take države so na primer ZDA, FRancija, Italija, Južna Koreja, Kitajska, Brazilija, Indija, INdonezija, Japonska, Mexico, Singapur, Filipini, Taiwan, JUžnoafriška republika, Rusija, Portugalska, Norveška, Kolumbija, Ekvador in tako dalje in tako dalje in tako dalje in tako dalje.

Če koga zanima, kako cestnine pobirajo po svetu pa si lahko izvoli prebrati:

http://en.wikipedia....edirect=no< /a>
purinoli sporočil: 8.690
[#215108] 08.03.08 13:22 · odgovor na: anon-91864 (#215094)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: purinoli 08.03.2008 13:30

shaman je napisal(a):

You're welcome Sir and thank you for the recognition. I now feel like being, as decorated officer, as Winston Churchill. :)

Kot izraz moje hvaležnosti za tvojo gesto ti podarim včeraj slišano izjavo velikega guruja venture capitalistov John Doerr-a, ki je najprej citiral znano misel Alana Kay-a: "The best way to predict the future is to invent it.", ki je za mene vedno bila simbol pogumne akcije inovatorjev in upornikov proti mediokritetam, motivirane z željo za izkanjem novega, naprednejšega in boljšega.

Potem pa dodal, da pri njih v KPCB (Venture kapitalisti) radi rečejo: "...the second best way to predict the future is to fund it"

Čeprav za ono prvo misel od Alana Kaya vem že nekaj časa, mi je misel o financiranju, v smislu debate o reformah, resolutnih akcijah politike in biznisa, kot nasprotja sedenju križem rok, kriljenju z rokami in vztrajanju na kontinuiteti gradualizma, ter o nujno potrebnem premiku v entreprenerstvu v Sloveniji, sedla v ušesa in se mi zarila v duha. Upam, da se ti bo zdela vsaj pol toliko zanimiva.

LP shaman

He he, tista o "invent it" ali "find it" ( future) je dobra. Mi, ki se borimo z globalno konkurenco, to delamo že v spanju, kaj šele v svojem lastnem delovnem taborišču. Jaz bi dodal še staro resnico " The need is mother of invention".

Najprej je treba definirati "need". Ni težko. Potreba je tako velika, da si lahko privoščimo kak bolj strupen izraz. Ni treba šimfat čez komunajzarje. Treba je komu enostavno zapret gobec in po lepi štajerski navadi "auf biks" malo spremeniti osebni opis. V mislih imam seveda volitve. Osebni opis pa : iz poslanca mrš v delavca na plantaži ali pa smetarja ali pa katerokoli drugo spoštovano in koristno delo.

Ideje o vinjetah, bencinskih centih.....imajo pomanjkljivost ( bencinski cent) : danes je bencin pri nas cenejši, jutri bo pa dražji. CC ( Compagnia Cleptomaniae) ima večje oči kot pamet in nikoli dovolj poln žep. Vinjete da, ampak realne cene za tovornjake ( glede na zasedenost, obremenitev in uničevanje cest), ko bo pa cena vinjete dokončna, naj se pa v nedijih objavi razglas : "Združeni nategnjenci Slovenije, opravičujemo se za krajo, ki je izražena v faktorju SKCP" in bo imel podlago v naslednji formuli :

Stopnja kraje cestnega lobija ( SKCP) = (CAS/CAA) * (PPA/PPS) *( DAA/DAS) * (CVS/CVA)

CAA Cena km AC v Avstriji
CAS cena km AC v SLO
PPA povprečna plača v gradbeništvu v A
PPS povprečna plača v gradbeništvu v SLO
DAA dolžina AC v A
DDS dolžina AC v SLO
CVS cena vinjete v SLO
CVA cena vinjete v A


Priznam, amaterska formula, odraža pa po mojem kar nekaj golih reber, ki bodo ven pogledala, ko bo cena vinjete pokazala truplo monstrumov, ki so nam zgradili tunele iz rodija in renija. Platina in zlato sta out, ne moreta odraziti realnega stanja.

Sama ideja o vinjetah ali katerakoli druga, ki bo eliminirala protitankovske ovire na AC je dobra. Za tanke so boljše vodene rakete. Ukinitev biorobotov, ki v kontrolnih stolpičih AC pregrad roko ven molijo za vbogajme je tudi dobra. Naj gredo raje jagode obirat namesto Moldavcev in beton mešat namesto uvožene delovne sile. Ideja je tudi dobra zaradi volitev, ker se bo videlo, kdo vsaj kak milimeter pride nasproti potrebam in željam ljudi.

Ima pa past v obliki zgornje formule. Če je finančna vrzel prevelika, da bi vinjeta stala kakih 15 - 30 EUR, bo pač treba nekako postrgat renij in rodij s tunelov in ga prodat na dražbi.

Purinoli


P.S. Enfrice, na pomoč pri obdelavi/dodelavi formule. Jaz to delam najbrž preveč enostavno
anon-102577 sporočil: 1.544
[#215111] 08.03.08 13:34 · odgovor na: anon-91864 (#215094)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

...."The best way to predict the future is to invent it ....the second best way to predict the future is to fund it".....
Zelo mi je všeč ta misel, ki si jo omenil v postu.

shaman je napisal(a):

... Do tako definirane normalnosti je še precej daleč, do takrat je pa vinjeta, ali kombinacija vinjete in bencinske cestne trošarine, ali zgolj slednja daleč manjše zlo in sramota od cestnih barikad ...

Vinjeta je res manjše zlo, vendar menim, da kljub temu ni nujna njena uvedba, vsaj ne v obliki, kot je predlagana.

Meni je nerazumljivo, zakaj naj bi se na avtomobilske šipe popale vinjete, ki motijo vidljivost in so grde.

Če se že mora uvesti dodatni davek, ki bi nadomestil cestnino na avtocestah, naj se vozniku ob plačilu tega davka izda potrdilo. Na potrdilu naj bo zapisano, da velja le, če je na njem napisana registerska številka avtomobila. Številko pa lahko napiše voznik sam.

Stroški tiskanja potrdila bodo zanemarljivi. Menim, da bodo vozniki ta način plačevanja lažje sprejeli, kot pa uvedbo vinjet. Tudi zato, ker bodo za ta davek manj plačali, saj vanj ne bodo vključeni visoki stroški tiskanja vinjet.

Ko bo avto na avtocesti ustavila policija, bo voznik iz ovitka prometnega dovoljenja potegnil potrdilo in ga policistu pokazal.

Morda bo kdo rekel, da je prednost vinjete v tem, da lahko policija že na daleč vidi, ali je vinjeta napopana na šipi ali ne.

Ne pomisli pa, da je vinjeto možno fotografirati, pri fotografu narediti kopijo in nato to kopijo nalimat na šipo. Voznik se bo tako lahko vozil brez plačila vinjete, saj se na daleč ne bo videlo ali je vinjeta originalna ali kopija.

In takšnih voznikov, ki bi se vozili s kopijami vinjet ne bo malo, še posebej če bo cena vinjete tako visoka, kot je napovedana.


Predlagam .... Vinjete naj se ne uvedejo. Boljša rešitev je avtocestno potrdilo. Lahko je dnevno, mesečno ali letno.
purinoli sporočil: 8.690
[#215122] 08.03.08 14:20 · odgovor na: anon-102577 (#215111)
Odgovori   +    0
Bor,

iz istega razloga, kot jaz nisem nikoli limal Band(it)ljevih nalepk na avtomobile, tudi vinjet ne bom, čeprav sem za (potrdila). ZCPP nekje pravi, da mora voznik paziti na preglednost.....celo usranega avta in tablice menda ne smeš imeti. Torej vsako limanje packarij po šipi je v koliziji z zakonom.

P.S. Ko so v Italiji sprejeli zakon o obveznem pripenjanju z varnostnim pasom, so šle poleti za med majice z natisnjeno sivo progo po diagonali, he he.
anon-102577 sporočil: 1.544
[#215130] 08.03.08 15:15 · odgovor na: purinoli (#215122)
Odgovori   +    0
Purinoli, ko si že omenil vinjete, preglednost in kolizijo z zakonom....  se mi vedno bolj zdi, da vlada z odpravljanjem cestnih barikad sploh ne misli resno, pa tudi z uvedbo vinjet ne.

V predvolilnem času pač skuša preusmeriti pozornost državljanov od gospodarskih in političnih problemov v državi na kakšno drugo temo. Predlog vinjet je kot naročen. Dokler vse ostane le pri predlogu, zadeva ne stane nič, da bi vinjete resnično uvedli, se mi ne zdi verjetno.

Slovenija je zelo rigidna. V 10 letih se v državi zelo malo spremeni. Kvaliteta novih cest in tunelov se ne izboljšuje. Ravno tako se ne izboljšuje kvaliteta novih stanovanjskih zgradb, ki se poleg tega gradijo po kapljicah.

Znižanje raznoraznih davkov ni na vidiku ..... cestninske postaje bodo tako na žalost najverjetneje ostale.

Strani: 1 2 3 4 5 6 7