Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Z vinjetami do cenejše vožnje po avtocestah?
sporočil: 21
Doma imamo 2 avtomobila otroka vozimo v varstvo izven mesta
(bližnja okolica). Tisti, ki gre na delo kasneje, ga odda drugi ga
gre iskat. Za potrebe dpopusta in izletov porabimo letno cca 100
EUR za cestnine. To sedaj pomeni vsaj 300 eur, za 200 eur bomo
financirali tuje tovornakarje. NE HVALA!
sporočil: 447
Zadnja sprememba: anon-12925 07.03.2008 08:41
V to, da je prometna politika v SLO v celoti in strateško zgrešena
se sedajle ne spuščam. Igranje z uravnavanjem obstoječega stanja je
vidik zaslužka za ene in stroškov za druge. Kot običajno je
pomembnejši eden od njiju - kakor pač gledamo. Ko poslušam
"finančnika" Darsa - kar gospod Žan tako rad poudarja, da je, je
pokrivanje -doseganje t.i. finančne vzdržnosti za DARS in seveda za
prometnega ministra glavni motiv. Ne pa večja pretočnost prometa.
Ozka grla namreč ostajajo - če odmislimo cestninske postaje
- so to izvozi iz avtocest. Kdor se ne vozi vsak dan,
tega za računalnikom in iza njega pač ne more videti. Simulacije so
pa tako krasna stvar - da kar dirigirajo "resničnost". Lep
dan.P.S. Ljudje imajo z vinjetami v mislih tiste - avstrijske. Vsaj jaz. Pa sem gotovo v zmoti. Bodo slovenske :-). Kaj pomeni t.i." finančna vzdržnost" Darsa pa je črna skrinjica.
sporočil: 18.121
0530VonXd je napisal(a):
Doma imamo 2 avtomobila otroka vozimo v varstvo izven mesta (bližnja okolica). Tisti, ki gre na delo kasneje, ga odda drugi ga gre iskat. Za potrebe dpopusta in izletov porabimo letno cca 100 EUR za cestnine. To sedaj pomeni vsaj 300 eur, za 200 eur bomo financirali tuje tovornakarje. NE HVALA!
Ah daj no ne nakladaj.
V čem pa se razlikuje uporaba ljubljanske obvoznice od uporabe avtoceste Vrhnika Ljubljana ali pa recimo Blagovica Ljubljana?
sporočil: 18.121
akak je napisal(a):
Ta odločitev je slaba na več načinov. Predvsem bo povečala promet po avtocestah, ker bo njihova uporaba ali neuporaba stala enako - to bo potem spet neekološko, pa bomo spet reševali problem Kot drugo je pavšal ki ga bo moral vsakdo plačati ne glede kaj bo dobil torej je nepravično Če so objavljeni izračuni prav bo to izguba prihodka za Dars tako da bomo stroške cest potem spet krili iz proračuna Veliko boljša izbira bi bilo širjenje ABCja in namestitev avtomatike namesto ljudi v postajah. Ampak mi se ne damo: logika gor ali dol mi smo najpametnejši. Tele genije bomo morali jeseni odstraniti!
Ne bo držalo. Vinjete boš rabil za vožnjo po avtocestah in ne po lokalnih.
ABC pa je zastarel in neustrezen sistem, ki je samo omogočil bogatenje posvečenih.
Bistvo vinjet je, da se odstranijo cestninske barikade .
In uvedba vinjet omogoča ravno to na najhitrejši in najcenejši način.
sporočil: 14.712
Zadnja sprememba: anon-1670 07.03.2008 08:44
pakostane je napisal(a):Natančno tako, prav v vsem se strinjam!
JJ & company že ne ve več kako se prikupiti kapitalu. Najprej davčna dohodninska reforma (beri darilo najbogatejšim). Nato NKBM ki se je najprej sanirala z našim davkoplačevalskim denarjem nato prodaja našim in tujcem za isto ceno (beri svinjarija) oz. bela garda je itak zunaj in ti zunaj so nakupili in špekulirali. Sedaj pa gremo pri vinjetah na manj pošten demokratičen sistem plačevanja. Pri nalepkah bo spet nekdo obogatel, čez dve leti pa bomo ukinili ta sistem. Pa kaj ta vlada res ne premore kakšnega analitika oz. strokovnjakov. Ima samo neke "šminkerje" ki enkrat delajo za ene drugič za druge (manjšine). Res je, da se bi pretočnost povečala vendar kljub temu se bo dosti lokalnega prometa zopet pojavilo na lokalnih cestah. Dobra če ne univerzalna rešitev bi bila, da se plačuje od litra bencina neka vsota. Tovornjaki pa naj ostanejo na ABC oz. naj plačujejo na hišicah ampak samo oni. Res me zanima od kje pobira JJ te ideje (malo je zaspal in se preveč ukvarja sam s sabo).
Na srečo bomo teh butlov rešeni najkasneje čez 198 dni.
Pet zvezdic dobiš.
Edini smiseln način cestninjenja je nekaj centov dražje gorivo in bi brez vseh stroškov enostavno vsi plačevali cestnino in to zelo pravično.
Voznik Twinga bi prišel zelo poceni skozi, voznik kakšnega SUVa pa ne.
Tovornjakarji bi pa poleg dražjega goriva morali plačati še vinjeto(možne bi bile samo letne tako, da bi se našim prevoznikom to zelo splačalo vse tujce, ki občasno pridejo k nam uničevat cesto bi pa ocurili s tem ko bi morali tudi oni kupiti eloletno vinjeto).
sporočil: 186
@Borut Godec: kaj pa izračun za nekoga, ki se pelje po avtocesti
parkrat letno? Ali pa 4x mesečno od Ljubljane do Vrhnike? Kje so pa
izračuni za podražitve? Verjamem, da bo nekdo, ki se pelje vsak dan
prišparal. Kaj pa jaz, ko avtoceste ne uporabljam tako pogosto? Za
mene se bo PODRAŽILO za 75%!
sporočil: 18.121
izzyone je napisal(a):
Jaz osebno sem zračunal , da porabim ca. 60 evrčkov letno za avtocesto in mogoče nisem edini se pravi kaj naj sedaj kupim 10 dnevno vinjeto da se odpeljem do celja in nazaj kar sedaj plačam ca.5 eur. ali pa letno za 150 in podarim skoraj 100 eurov darsu, da se lahko vozim po tunelih 60 kmh.Mislim, da mi zopet ne preostane drugega kot, da rabim staro zluknjano cesto in odkrijem lepote Slovenije kar prej nisem mogel pri 130 na uro. Hvala vlada za vaše nesposobneže.
In koliko km prevoziš letno po ljubljanskem obroču?
Ali pa na relaciji Domžale Ljubljana in podobno, kjer se izogneš cestninskim postajam?
Je prav to, da iz Ljubljane do Celja plačaš 0,50 eura (ali res?), kar plača tudi tisti iz Blagovice do Ljubljane?
In ne nazadnje - kot vem, je potrebno imeti vinjeto samo za vožnjo po avtocestah.
(Seveda je za moje pojme ljubljanski obroč avtocesta.)
sporočil: 3
Par let nazaj so imeli podobno idejo neki drugi oblastniki na tej
isti zaplati mešanice skal, močvirja in gozdov zaliti s kapljico
slane vode. Pa je bila popljuvana (takrat je bila predvidena cena
za vinjeto precej nižja, če se ne motim), ker da je nepravična in
je EU ne odobrava. Kdo so bili pljuvalci, pustimo ob strani ...
Sedaj uvajati vinjeto, ko želimo v obzemlje poslati evropski
satelit, katerega naloga bi bila (med drugim) tudi "pobiranje"
pravičnih cestnin, je neumnost brez primere. Po moje so na DARSU
izračunali, da jim bodo vinjete navrgle več, kot sedanji sistem,
drugače se sploh ne bi spravljali v to. Da bodo lahko čiste in
umazane lopate po svoje postavljale cene za gradnjo avtocest še
naprej.
Pa še o vinjetah drugače. Švicarji jih imajo - le in samo letne, drugačnih ni. Če se hočeš peljati po avtocesti 100 metrov, boš jo pač plačal. Vendar - cena 40,00 CHF (preračunano cca. 25,00 EUR)!!! Le kako jim znese? Naj gre kdo pogledat. Predvsem kdo od teh, ki nameravajo uvesti vinjete pri nas. Se mogoče pa še kaj naučijo.
Če je do sedaj vzdržal ta sistem cestninjenja, naj pa še teh 4 - 5 let, kolikor je predvideno do vpeljave satelitskega sistema. Popolnoma se strinjam z drugmirkom - VSI NA ABC - je najenostavnejše, najmanj boleče pa še dodaten zaslužek je zagotovljen (tudi kartica nekaj stane).
Pa še o vinjetah drugače. Švicarji jih imajo - le in samo letne, drugačnih ni. Če se hočeš peljati po avtocesti 100 metrov, boš jo pač plačal. Vendar - cena 40,00 CHF (preračunano cca. 25,00 EUR)!!! Le kako jim znese? Naj gre kdo pogledat. Predvsem kdo od teh, ki nameravajo uvesti vinjete pri nas. Se mogoče pa še kaj naučijo.
Če je do sedaj vzdržal ta sistem cestninjenja, naj pa še teh 4 - 5 let, kolikor je predvideno do vpeljave satelitskega sistema. Popolnoma se strinjam z drugmirkom - VSI NA ABC - je najenostavnejše, najmanj boleče pa še dodaten zaslužek je zagotovljen (tudi kartica nekaj stane).
sporočil: 186
Če je za tvoje pojme celoten ljubljanski obroč avtocesta pač nimaš
pojma oz. kar vozi 130km/h pa boš lepo plačal kazen. So modre
table, kar pomeni, da gre za hitro cesto.
Bo pa zanimivo, kaj bodo naredili na tistem odseku, ko pa dejansko je avtocesta?
Bo pa zanimivo, kaj bodo naredili na tistem odseku, ko pa dejansko je avtocesta?
sporočil: 18.121
bellzmet je napisal(a):
Če je za tvoje pojme celoten ljubljanski obroč avtocesta pač nimaš pojma oz. kar vozi 130km/h pa boš lepo plačal kazen. So modre table, kar pomeni, da gre za hitro cesto.
Bo pa zanimivo, kaj bodo naredili na tistem odseku, ko pa dejansko je avtocesta?
Nisem nikoli trdil da sem strokovnjak za promet.
Trdim pa, da takšna cesta, kot je ljubljanski obroč zagotovo ne more biti brezplačna.
Vsekakor pa se promet po obroču odvija hitreje, kot npr. od Domžal proti Ljubljani, ki je uradno AC.
sporočil: 40
Vinjete pomenijo grobo uvedbo uravnilovke in so krivične do tistih,
ki sicer letno ne porabijo takšne vsote. (Sam sem nekje na meji
150EUR).
Plačilo pri nakupu bencina ima ogromno prednosti: je enostaven, nihče se mu ne more izogniti, ni potrebna kontrola in represija, plačila se enakomerno porazdelijo, velja za tujce in domačine, razbremenile bi se lokalne ceste, kjer zdaj vozniki iščejo brezplačne bližnjice... Delno je najbrž krivičen le do tistih, ki se zelo malo vozijo po avtocestah. A to je pač potrebno vzeti kot "naročnino", saj tudi pri telofonu in pri elektriki plačaš naročnino posebej, porabo posebej..., pa še kje...
Plačilo pri nakupu bencina ima ogromno prednosti: je enostaven, nihče se mu ne more izogniti, ni potrebna kontrola in represija, plačila se enakomerno porazdelijo, velja za tujce in domačine, razbremenile bi se lokalne ceste, kjer zdaj vozniki iščejo brezplačne bližnjice... Delno je najbrž krivičen le do tistih, ki se zelo malo vozijo po avtocestah. A to je pač potrebno vzeti kot "naročnino", saj tudi pri telofonu in pri elektriki plačaš naročnino posebej, porabo posebej..., pa še kje...
sporočil: 2.567
Uvedba vinjet za osebna vozila je smiselna rešitev; obenem pa naj
dodatno nabijejo cestnino za tovornjake, ki delajo največ škode in
svinjarije.
sporočil: 10.178
0902ISXdX je napisal(a):
Nisem nikoli trdil da sem strokovnjak za promet.
Trdim pa, da takšna cesta, kot je ljubljanski obroč zagotovo ne more biti brezplačna.
Vsekakor pa se promet po obroču odvija hitreje, kot npr. od Domžal proti Ljubljani, ki je uradno AC.
nobena cesta ni brezplačna, razen seveda za mutivodarje tipa maj&co. izgubljanje živcev zaradi 50 eurov višje ali nižje cene je pa tudi smešno. ljudje imajo 20k, da si kupijo nov avto, ga zavarujejo kasko, porabijo 100 eurov/mesec za bencin, potem je pa problem 10 eurov/mesec?
sporočil: 680
majakrizaj je napisal(a):Predlagam ti, da si najprej sama kaj prebereš, potem pa zahtevaš odgovore.
Ali bodo te vinjete prenosljive iz avta na avto, ali bodo kode za rampo ali se bodo lahko tudi "nerodniki" vozili po stezi za vinjeto in bo nastala kolona, ker se je slučajno zmotil? Kje so praktični odgovori? tudi tam kjer ni treh ali štirih cestninskih pasov....za plačilo, za ABC, za vinjete, za intervencijska vozila,za kamione.....
A sploh veš, kaj je vinjeta?
sporočil: 234
Upam, da obstaja tudi vinjeta za en dan, saj jaz rabim avtocesto 2x
na leto...sicer se vozim po ta starih...
sporočil: 154
enanula je napisal(a):
Bi bilo zanimivo videt sliko cestnin in kako daleč izven žabjega dola je prva. Koliko ljudi živi in dela znotraj te cone. Metropola bi uvedla vstopno takso in poseben prispevek hribovcem, ker lahko živijo v državi z žabjim dolom.
Malo v razmislek. Koliko priteče za avtoceste pri dnevni migraciji samo iz MB v državne službe. Koliko službenih avtomobilov Telekoma gre dnevno iz MB v LJ, kdo to plača pri tako opevanem stanju TK omrežja.
:-)) ko malo globlje potipaš prebivalce žabjega dola, kaj kmalu ugotoviš, da so se tudi sami nedolgo tega pridrsali s hribov in da z njih meščanskim poreklom ni nič, ker ni od kod vzet.
sporočil: 702
Zadnja sprememba: anon-36653 07.03.2008 09:47
Socialistična uravnilovka!!!Naredite satelitsako ali mikrovalovno spremljanje za vsa vozila z ustreznimi sprejmniki (samo potem se bo zopet pritoževala Musarjeva, ker se bo videlo kje je kdo vozil!) tranzit naj bo 10 ali 14 dnevna vinjeta za 15 evrov pa tovornjakarji naj plačujejo premosorazmerni glede na težo vozila in uničevanje že tako izredno slabo zgrajenih cest (udarne jame, kolesnice po nekaj letih uporabe- ) treba je narediti tudi reklamacije in od slabih izvajalcev izsiliti popravilo slabo izvedbo del! Zakaj v Avstriji kjer je pol avtocest na zelo dragih viaduktih kilometer avtoceste stane manj kakor v Sloveniji!! Zakaj ni povsod zaprtega sistema cestninjenja samo za primer imam kartico ABC v pol leta se nisem niti enkrat izognil plačevanju cestnine (Krtina, Dragomelj...) in sem zapravil 40 evrov sedaj bom plačeval 200 evrov na leto nekdo, ki se vsak teden vsaj 5-6 dni vozi po obvoznici ali po avtocesti in se izogiba plačevanjeu se je vrsto let vozil zastonj, sedaj pa bo z vinjeto zopet prišel do velikega popusta! Če ima kdo rešitev na to vprašanje z ministrstva ga želim takoj!
sporočil: 465
Ma kaj vam ni jasno? Profitirali bodo zopet redki, ne bi si upal
trditi, da bogatejši sloj, ki največ potuje ampak manjšina prav
gotovo. Večina ljudi ne uporablja avtocest toliko, da bi bil letni
strošek 150 evrov upravičen, oni bodo plačali več kot sedaj. Saj
ste slišali ministra: "Prvi cilj je finančna vzdržnost DARSa!" Ta
pa dela z denarjem davkoplačevalcev kot svinja z mehom. Gre samo za
še en način, kako dodatno pobrati denar od državljanov. Enako je z
neprestanim dvigovanjem kazni za prometne prekrške. Komaj preteče
kak mesec od prejšnega sprejetja zakona z višjimi kazni, že se
sprejema nov- s še enkrat višjimi. Vsem pa je jasno, da višina
kazni nima nobenega učinka, le prvih nekaj tednov po uvedbi.
Tukaj ne gre za nič drugega kot za "uradniško kreativnost" - kako
ljudem pobrati še kakšen evro. Da ne govorimo o tem, da ima
Slovenija že tako najvišje davke v EU. Treba se je začeti zavedati,
da je naš zaslužek BRUTO! Da, to je naša plača. Okoli polovico jo
potem darujemo v proračun. Ali pa zamisel, da bi nam sedaj
zaračunavali vstop z avtom v mesto. Komu še ni jasno kaj je
uradniška kreativnost? Nimajo pravice narediti tega! Najprej naj
uredijo javni prevoz in urbanizem na nivoju, potem pa naj
zahtevajo, da ga bomo uporabljali. Niti ne bo potrebno zahtevati,
ker bodo ljudje sami sprejeli, kar je dobro.
sporočil: 8.690
Zadnja sprememba: purinoli 07.03.2008 10:20
gregor666 je napisal(a):
sloj potuje?
He he, ima prav. Pred vozilom se ustvari zgoščina zraka, ki nekako potuje skupaj z vozilom in potniki v njem. Ampak ta sloj se sproti izmenjuje z novim zrakom. Demokratično, ne?
Sicer je pa jasno, da vedno profitirajo redki. Na Lotu igrajo milijoni ljudi, zadenejo pa samo redki. Zato bi bilo treba vsem igralcem razdeliti zadetke. To bi bilo najbolj demokratično in socialno vzdržno.
Tudi pri smeri vožnje je čudna situacija. V eno smer po desni, nasproti vozeči pa po naši levi. To je treba popraviti. Za začetek predlagam, da vozijo v eno smer os. vozila po desni, tovornjaki pa po levi strani. Po vseh cestah, ne samo AC.
sporočil: 6.680
johc je napisal(a):po kateri definiciji pojma "uravnilovka"?
Socialistična uravnilovka!!!
sporočil: 225
Prepričan sem, da bodo te vinjete ki jih sedaj uvaja ta vlada, čez
par let prišle v javnost kot finančna afera, kjer so se okoristili
določeni ljudje. (podobno kot nalepke ki jih je uvedel Rop) Garant
za to je, da ima glavno besedo pri tem DARS, ki je že do sedaj
pokazal da je napol mafijska, oziroma klientelistična združba
raznih odsluženih političnih kadrov, (predvsem iz SLS) ki odira in
zavaja ljudi.
sporočil: 356
Argument, ki apelira na pravičnost (plačanje po uporabi) je
nenačelen, destruktiven. Avtocesta je samo del infrastrukture, kot
osatele ceste. Državljani plačujemo izgradnjo in vzdrževanje vseh
cest, pa se po večini cest vozi vedno omenejno število istih
posameznikov. Enak pricip velja, za šole, za zdravstvo, skratka
celotno skupnja družbena blaginja nima nobene podlage v
pravišnosti.
Tudi zavarovalniški sistem bazira na pavšalu, ne na pvarivčnosti. In dokler samo plačujemo, smo zadovoljni, kajti ko moramo dobiti povrnjene stroške, to nikoli ni 100%.
Jaz bi samo upal, da bo po vseh avtocestah Evrope tako kot je v Švici, Nemčinji,... brez cesntniskih postaj. Cestniske posatje so osko grlo in na njih se vedno zgubi preveč časa. Več kot je "pleha", večji porcent časa je čakanje na cestninjskih psotajah. Čez Italijo recimo moraš biti pravi poznavalec razmer, da se izogneš uram čakanja v nepregeldnih kolonah. Jaz osebno sem za šicarski sistem, kjer plačaš možnost uporabe, kot recimo nadstandard v zdravstvenem zavarovanju.
Tudi zavarovalniški sistem bazira na pavšalu, ne na pvarivčnosti. In dokler samo plačujemo, smo zadovoljni, kajti ko moramo dobiti povrnjene stroške, to nikoli ni 100%.
Jaz bi samo upal, da bo po vseh avtocestah Evrope tako kot je v Švici, Nemčinji,... brez cesntniskih postaj. Cestniske posatje so osko grlo in na njih se vedno zgubi preveč časa. Več kot je "pleha", večji porcent časa je čakanje na cestninjskih psotajah. Čez Italijo recimo moraš biti pravi poznavalec razmer, da se izogneš uram čakanja v nepregeldnih kolonah. Jaz osebno sem za šicarski sistem, kjer plačaš možnost uporabe, kot recimo nadstandard v zdravstvenem zavarovanju.
sporočil: 1
Seveda, dokler ni avtoceste na dolenjsko in belo krajino ne
potrebujemo vinjet.
Dvakrat na leto če greš v Ljubljano lahko plačujemo na cestninski postaji
Dvakrat na leto če greš v Ljubljano lahko plačujemo na cestninski postaji
sporočil: 4.340
"Cestnine za uporabo avtocest so edini vir prihodkov, iz katerega
Dars odplačuje posojila, ki smo jih v Sloveniji najeli za gradnjo
avtocest."
TO JE LAŽ! Ceste plačujemo z davki, z bencinskim tolarjem oz. evrom (ki je več kot polovico cene bencina), s cestno takso pri registraciji vozila in s cestninami. Kam gre ves ta denar, mi ni jasno. Verjetno ga gre večina v Zidarjev žep in žepe njegovih pajdašev.
Najbolj pošten sistem cestninjenja bi bil plačevanje cestne takse pri gorivu. To pa že itak plačujemo (razlika med ceno dizla in ceno kurilnega olja je kar velika), tako da pridemo do ugotovitve, da bi morali cestnino preprosto ukiniti.
TO JE LAŽ! Ceste plačujemo z davki, z bencinskim tolarjem oz. evrom (ki je več kot polovico cene bencina), s cestno takso pri registraciji vozila in s cestninami. Kam gre ves ta denar, mi ni jasno. Verjetno ga gre večina v Zidarjev žep in žepe njegovih pajdašev.
Najbolj pošten sistem cestninjenja bi bil plačevanje cestne takse pri gorivu. To pa že itak plačujemo (razlika med ceno dizla in ceno kurilnega olja je kar velika), tako da pridemo do ugotovitve, da bi morali cestnino preprosto ukiniti.
sporočil: 3
Če bo z uvedbo vinjet tudi manj gneče na cesti in prometnih
zastojev, se lahko kar takoj preselim iz Ljubljane nazaj v Celje...
saj me bo vožnja vsak dan do LJ in nazaj z letno vinjeto itak stala
manj kot najemnina in življenje v LJ.. Se mi zdi malo utopično
pričakovati, da zdaj pa ne bo več zastojev ob konicah in sploh...
da bodo ljudje dejansko kupili letno vinjeto.. halo! Tak k
"jočemo", da imamo nizke plače... to vseeno ne ovira naših
predragih politikov z JJ na čelu, da nam zaračuna dvojno ceno
vinjete (v primerjavi z Avstrijo)... te pa nam dajte še dvojne
plače, če se že gremo tak! Bolj ko razmišljam o ceni 200 evrov,
bolj vem, da bom začela uporabljat stranske ceste... tistih
parkrat, k se pa pač odpelješ na daljše relacije (tujina, morje),
boš pa že dal za tisto dnevno vinjeto...
Žalostno, ampak vlada v tehle zadnjih 200 dneh prehitro in nepremišljeno uvaja (nepotrebne) novosti... Rajši naj se bolj ubadajo s pediatrično kliniko, mariborskim letališčem, stanovanjsko problematiko mladih ali pa z družinami na robu revščine... Ah ne.. to je za JJ prevelik zalogaj.
Žalostno, ampak vlada v tehle zadnjih 200 dneh prehitro in nepremišljeno uvaja (nepotrebne) novosti... Rajši naj se bolj ubadajo s pediatrično kliniko, mariborskim letališčem, stanovanjsko problematiko mladih ali pa z družinami na robu revščine... Ah ne.. to je za JJ prevelik zalogaj.
sporočil: 272
Plačevanje dejanske uporabe cest vseh kategorij, katero omogoča
satelitski sistem ne diši tistim, ki se dosti vozijo po avtocestah,
ki se nasploh veliko vozijo z avtomobilom, in ki so od nekdaj
vajeni “pravične delitve stroškov” . Tem so namenjene vinjete
-Janšev predvolilni dar. Če pa tem istim omeniš solidarnost v
zdravstvu, šolstvu ali kar je drugih splošnokoristnih dobrobiti
bodo hitro kaj povedali o osebni odgovornosti. Ne diši tistim, ki
so vajeni parkirati po pločnikih, voziti v rdečo luč, ogrožati
pešce in kolesarje, to so ti zagovorniki “pravičnega”
porazdeljevanja.
sporočil: 48.253
Nadzornica je napisal(a):Aha. A predsednik vlade je tisti, ki lahko doloca place.
Tak k "jočemo", da imamo nizke plače... to vseeno ne ovira naših predragih politikov z JJ na čelu, da nam zaračuna dvojno ceno vinjete (v primerjavi z Avstrijo)... te pa nam dajte še dvojne plače, če se že gremo tak!
Iz katere luknje si pobegnila?
sporočil: 3
Nisem tega rekla.. Ne vem iz katere luknje si ti pobegnil, da
vzameš vse tak, k tebi paše.. :-/
Čist preveč radi se primerjamo z zahodnoevropskimi državami, plače pa ostajajo iste... Naše AC so itak čist v qrcu - 60 km/h v novo zgrajenih predorih!!, te pa še računajo na to, da nam bojo zaračunali dvojno ceno.. Sej verjetno na koncu bo itak cena vinjete nad 150€, profitirali bojo pa tak osebki, k se dnevno furajo iz MS ali KP v LJ, vse ostale bojo pa itak nategnili, tak k so nas že tolkrat do zdaj..
Čist preveč radi se primerjamo z zahodnoevropskimi državami, plače pa ostajajo iste... Naše AC so itak čist v qrcu - 60 km/h v novo zgrajenih predorih!!, te pa še računajo na to, da nam bojo zaračunali dvojno ceno.. Sej verjetno na koncu bo itak cena vinjete nad 150€, profitirali bojo pa tak osebki, k se dnevno furajo iz MS ali KP v LJ, vse ostale bojo pa itak nategnili, tak k so nas že tolkrat do zdaj..