Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: NF1N: Še ena moja kapitulacija
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[Andreja1213]To jim dovoljuje zakonodaja, ki so si jo PIDovski baroni v veliki meri spisali kar sami in pravi, da so lahko stroški upravljanja največ 3% sredstev letno in da imajo poleg tega pravico še do "posebne" provizije, ki je v prvem letu po preoblikovanju največ 20%, v drugem pa 10% izplačanih sredstev.
Pa vendar se sprašujem, nekdo jim je verjetno moral dovoliti taka pravila, ki so izključno pisana njim v prid in ščitenju njihove upravljalske provizije. Mali vlagatelj je proti takim potezam DZU popolnoma nemočen, zmislijo si taka pravila, pa imajo za dve leti povsem mirno zagotovljeno, da jim bodo mali vlagatelji ne glede na njihov uspeh primorani še nadaljnji dve leti plačevati provizijo. Ali jim je to dovolila ATVP, po mojem je to že vprašljivo, razlastiti vlagatelja ob takih pogojih in če je to sploh v skladu z ustavo z vidika varstva človekovih pravic?
Med PIDi, ki so se preoblikovali v vzajemce, ni maksimuma pred NFD1 izbral prav nobeden, večina je izbrala približno polovico tega, nekateri še manj (Krona v prvem letu 6%+3%, v drugem 3%+3%, odtlej 3%). Tako da je na nek način res ironija vseh ironij; PID, na preoblikovanje katerega so morali certifikatski vlagatelji čakati najdlje in ki je vseskozi vneto kanaliziral denar vlagateljev v rabote raznih gorenjskih in cerkvenih in še kakšnih navez, je potem na koncu nabil še najvišje možne izstopne stroške in hkrati še največje dovoljene stroške upravljanja. Ampak tako pač je, midva se lahko jeziva, zakon pa kot rečeno to dovoljuje.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2118187
Strani: 1
[TadejK]Bank lobbyists are not leaving it to lawmakers to draft legislation that softens financial regulations. Instead, the lobbyists are helping to write it themselves.
To jim dovoljuje zakonodaja, ki so si jo PIDovski baroni v veliki meri spisali kar sami
One bill that sailed through the House Financial Services Committee this month — over the objections of the Treasury Department — was essentially Citigroup’s, according to e-mails reviewed by The New York Times. The bill would exempt broad swathes of trades from new regulation.
In a sign of Wall Street’s resurgent influence in Washington, Citigroup’s recommendations were reflected in more than 70 lines of the House committee’s 85-line bill. Two crucial paragraphs, prepared by Citigroup in conjunction with other Wall Street banks, were copied nearly word for word. (Lawmakers changed two words to make them plural.)
dealbook.nytimes.com...ial-bills/
Strani: 1